Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (210)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 210 )
Regional Business Development Manager (EMEA)
Aleje Jerozolimskie 81, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Realizowanie strategii sprzedaży Spółki oraz planowanie i realizowanie budżetu sprzedażowego w regionie EMEA
Identyfikację nowych rynków zbytu dla rozwiązań tworzonych przez Spółkę
Nawiązywanie relacji biznesowych i handlowych na rynku międzynarodowym w obszarze zaawansowanych technologii medycznych celem pozyskania nowych klientów i partnerów zagranicznych
Realizowanie strategii rozwoju biznesu, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych
Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, potencjalnych odbiorców, działań konkurencji
Opiekę nad kluczowymi Klientami zagranicznymi Spółki oraz ciągłe monitorowanie i wspieranie wzrostu biznesu
Definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
Nawiązywanie bliskich relacji z lekarzami, liderami opinii, naukowcami
Utrzymywanie pozytywnej relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie i poszerzanie współpracy biznesowej
Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu maksymalizacji wartości sprzedaży firmy
Managing projects (in BD devision) that require cross organizational cooperation of many areas in the company (by coordination, active participation, deadline monitoring, challenging)
Monitoring projects’ status and reporting
Working with project documentation
Build, develop, and grow any business relationships vital to the success of the project
Implementation and coordination of existing and new projects
Business case preparation
Support organization in identifying and removing obstacles, to build end to end flows
Responsibility for the marketing introduction of new products, including full product launch
Providing training and assistance to sales employees at our foreign partners, focusing on medical arguments to help them achieve their goals in a professional, ethical, and scientific manner
Supporting foreign partners in strategic sales projects, including tenders, as well as subsidiary companies in Poland and India
Collaborating in the development of clinical/product marketing strategies for global markets to increase business growth
Planning short-term and long-term marketing activities to support domestic and international sales
Active cooperation with individuals responsible for developing the product portfolio development strategy
Taking responsibility for creating and implementing strategies to build relationships with key opinion leaders in the fields of electrophysiology, cardiology, neurology, interventional cardiology, and diagnostic radiology
Participating in trade shows and industry events primarily abroad
Collaborating with other team members to maximize the company’s sales value
Recruit and manage all marketing personnel including product manager(s), graphic designer, and digital content creators
Implement pricing and product positioning strategies that accelerate sales of existing hardware and software product lines
Develop product launch plans for new software products including DRP with DRAI and VCAST
Collaborate with technology and sales leadership to identify and manage physician Key Opinion Leaders (KOLs)
Create user requirement and voice of customer documents that help guide product requirement strategies which better position products in the healthcare market
Assist CFO with investor and supervisory board presentations
Manage and measure ROI the Medicalgorithmics conference strategy
Be the key face to societies, conferences, press, and other relevant third-party entities
Consult market research to assess current trends and brand awareness
Identify market segment trends and competitive product positions to identify opportunities
Develop new marketing initiatives such as social media, events or crossover collaborations to strengthen engagement with target audience
Quantify market penetration and awareness metrics and improve performance
Przygotowywanie planów produkcji (krótko- i długoterminowych) w oparciu o zamówienia oraz prognozy sprzedażowe
Monitorowanie realizacji planów produkcyjnych
Sporządzenie raportów, przygotowywanie analiz. Raportowanie i informowanie o problemach z wydajnością lub brakami materiałowymi
Zbieranie danych od różnych zespołów (zespół R&D, sprzedaży, inżynieryjny, jakości), dotyczących planowanych zleceń produkcyjnych i zamówień materiałowych
Kompleksowe zarządzenie zleceniami produkcyjnymi
Analizowanie i zatwierdzanie zapotrzebowania niezbędnego pod plan produkcji wyrobów
Dbałość o dostępność komponentów/zasobów wymaganych do realizacji zleceń produkcyjnych
Współpraca z kooperantami
Inicjowanie rozwiązań wspierających doskonalenie procesów produkcyjnych i magazynowych
Ciągła optymalizacja łańcucha dostaw
Rzeczowa i merytoryczna komunikacja z zespołami w celu osiągnięcia pożądanych rezultatów
Odpowiedzialność za wdrożenia produktowe i szkolenia na miejscu lub zdalne u klientów końcowych (szpitale, kliniki etc.)
Zapewnienie szkoleń i wsparcia pracownikom działów sprzedaży u naszych partnerów zagranicznych z zakresu argumentacji medycznej, w celu osiągania przez nich postawionych celów w sposób profesjonalny, etyczny i naukowy
Wsparcie zagranicznych partnerów oraz spółek córek w Polsce i w Indiach przy strategicznych projektach sprzedażowych, w tym w przetargach
Współtworzenie strategii marketingu klinicznego / produktowego na rynki globalne celem zwiększenia wzrostu biznesu
Planowanie krótko i długoterminowych działań marketingowych wspierających sprzedaż zagraniczną i krajową
Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za opracowywanie strategii rozwoju portfolio produktowego
Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii budowy relacji z liderami opinii w świecie elektrofizjologii i kardiologii oraz neurologii, czy kardiologii interwencyjnej
Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych głównie za granicą
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu maksymalizacji wartości sprzedaży firmy
Bezpośredni udział w tworzeniu i rozwijaniu produktów medycznych. Do głównych zadań należy przygotowywanie i wspieranie tworzenia wniosków regulacyjnych wymaganych do zatwierdzenia i rejestracji wyrobów medycznych w USA (510(k)), a także innych rynkach
Przygotowywanie dokumentacji technicznej aktywnych wyrobów medycznych, w tym oprogramowania zgodnie z obowiązującymi wymaganiami (np. IEC 62304)
Bezpośrednia współpraca z zespołami projektowymi i wsparcie w zakresie wymagań technicznych zdefiniowanych w międzynarodowych normach bezpieczeństwa IEC 60601, EMC oraz telekomunikacyjnych
Bieżące monitorowanie i analizowanie wymagań technicznych oraz regulacyjnych, które powinny spełniać wyroby medyczne
Koordynowanie projektów certyfikacyjnych oraz zarządzanie dokumentacją niezbędną do badań laboratoryjnych
Planowanie krótko i długoterminowych działań marketingowych wspierających sprzedaż zagraniczną i krajową
Współpracę z osobami odpowiedzialnymi za opracowywanie strategii rozwoju portfolio produktowego
Współtworzenie strategii marketingu klinicznego/produktowego na rynki globalne celem zwiększenia wzrostu biznesu
Przygotowywanie analiz porównawczych produktów konkurencyjnych do naszych technologii
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów
Zarządzanie budżetem promocyjnym i produktowym w dziale rozwoju biznesu
Wsparcie zagranicznych partnerów przy strategicznych projektach sprzedażowych, w tym w przetargach, a także spółek córek w Polsce i w Indiach
Odpowiedzialność za wdrożenia produktowe i szkolenia na miejscu lub zdalne u klientów końcowych (szpitale, kliniki etc.)
Zapewnienie szkoleń i pomocy pracownikom sprzedaży u naszych partnerów zagranicznych, z zakresu argumentacji medycznej w celu osiągania przez nich postawionych celów w sposób profesjonalny, etyczny i naukowy
Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii budowy relacji z liderami opinii w świecie elektrofizjologii i kardiologii oraz neurologii czy kardiologii interwencyjnej
Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych w kraju i za granicą
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu maksymalizacji wartości sprzedaży firmy
Dbanie o proces produkcyjny urządzeń dedykowanych telemetrii kardiologicznej zgodnie ze standardami produkcyjnymi i jakościowymi
Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu pracowników produkcji i serwisu (15-20 osób) w zakresie rozdzielania i planowania zadań na poszczególnych stanowiskach
Usprawnianie procesów produkcyjnych i organizacji pracy zespołu
Współpraca z innymi działami współpracującymi z działem produkcji
Nadzór nad bezpieczeństwem pracy oraz prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych oraz stosowanie zasad BHP
Kontrolowanie oraz minimalizowanie kosztów produkcji i serwisu przy zachowaniu wysokiej jakości
Sporządzanie raportów oraz analiz z przebiegu pracy produkcji i serwisu, ewentualnych nieprawidłowości i wprowadzonych zmian
Motywowanie pracowników do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Współtworzenie raportów finansowych jednostkowych i skonsolidowanych Grupy notowanej na GPW oraz koordynacja audytów finansowych
Udział w kontrolingu Grupy i Spółki w Polsce oraz koordynacji współpracy ze Spółką w USA: budżetowanie, szczegółowe modele i prognozy wyników, planowanie przepływów gotówki
Bieżące prognozowanie przepływów gotówki metodą bezpośrednią (od dokumentów)
Przygotowanie danych do prezentacji dla akcjonariuszy, inwestorów etc
Kontrola danych kontrolingowych w Spółkach zależnych
Nadzór nad podatkami: CIT ulga IP Box/ ceny transferowe
Wsparcie CFO w transakcji pozyskania finansowania i sprzedaży Grupy w USA
Nadzór nad pracą obszaru księgowości oraz kadr (współpracujemy z zewnętrznym biurem rachunkowym): koordynacja zamknięcia miesiąca/kwartału, raportowanie GUS
Koordynacja rozliczeń dotacji NCBIR: bieżąca współpraca z doradcą i dyrektorem IT w zakresie przygotowania wniosków o płatność i planowaniu zmian w projekcie
Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo-księgowej
Provides support to employees and clients including installation, servicing and repairing PC systems and equipment
Resolves issues in the areas of hardware/software installation, repair, upgrade and maintenance
Ensures issues are referred to the appropriate personnel/service areas for follow up, testing and troubleshooting and proper process/documentation is followed completely
Acts as a liaison with customers and employees on administrative and technical matters for assigned projects
Ability to follow defined processes and procedures
Proficient in using Microsoft Office
Instructs customers in the operation and maintenance of systems/equipment
Candidates may be asked to work any shift, holidays, and weekends
Wdrażanie (NPI) nowych produktów medycznych oraz nowych technologii do produkcji seryjnej
Projektowanie linii produkcyjnych i opracowywanie narzędzi zapewniających jak największy stopień automatyzacji produkcji
Utrzymanie i optymalizacja procesów produkcyjnych poprzez usprawnienia techniczne i organizacyjne (w tym walidacja i zwalnianie nowych narzędzi i procesów), aktualizacja marszrut i informacji technologicznych w systemach ERP,MES
Realizacja projektów doskonalących procesy produkcyjne oraz system zarządzania przy wykorzystaniu narzędzi Lean Manufacturing
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technologicznej
Zapewnianie wsparcia inżynieryjnego dla procesów zakupowych oraz kontrola jakości (dostawcy, podwykonawcy)
Analiza i wdrażanie wymagań jakościowych w organizacji, z uwzględnieniem szczegółowej wiedzy na temat tych wymagań, a także nadzorowanie ich spełniania
Bieżąca komunikacja z dostawcami w j. angielskim uzgadniając wymagania i zagadnienia jakościowe
Opracowywanie analizy ryzyka dla procesu i wyrobu (FMEA) oraz Planów Kontroli dla nadzorowanych wyrobów, utrzymując równowagę między liczbą błędów (ryzykiem dla klienta), a ilością i kosztem procesów kontroli
Odpowiedzialność za opracowywanie wymagań jakościowych wdrażanych do produkcji wyrobów medycznych i opracowywanie dokumentacji PPAP
Monitorowanie wyników jakości produkowanych wyrobów i bieżące inicjowanie niezbędnych działań w celu uniknięcia wysyłki wyrobów niezgodnych do klienta wykorzystując przy tym dostępne bazy danych do oceny skali problemów
Prowadzenie i uczestniczenie w działaniach korygujących z wykorzystaniem metodologii 8D oraz Ishikawa/5Why
Terminowa i skuteczna obsługa reklamacji klienta wraz z zapewnieniem wymaganych przez niego danych i raportów
Realizacja projektów doskonalających procesy produkcyjne oraz systemy zarządzania
Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie uczestniczenie w pracach zespołu R&D. W 2021 roku będziemy projektować kolejną wersję sensora typu „wearable”. Zakres prac jest związany z funkcjonalnością i inżynierią produktu oraz konstruowaniem i prototypowaniem elementów z tworzyw sztucznych, materiałów tekstylnych i innych
Praca w interdyscyplinarnym zespole nad rozwojem i wdrożeniem nowych produktów
Projektowanie elementów w SolidWorks z wykorzystaniem modelowania powierzchniowego
Budowa i weryfikacja fizycznych prototypów w technologiach SLS, SLA, wtrysku silikonów i polimerów
Prowadzenie i dokumentowanie sesji weryfikacyjnych i walidacyjnych wyrobów na wszystkich etapach rozwoju
Udział w badaniach z użytkownikami oraz w tworzeniu scenariuszy użytkowych
Współpraca z klientami zagranicznymi, działem produkcji, działem certyfikacji