Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Koordynator ds. realizacji szkoleń
Widok 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Oferty szkoleniowe - przygotowywanie ofert na życzenie klienta
Kontakt z klientem po podpisaniu umowy/zamówienia
Kontakt z klientami oraz trenerami w związku z ofertami lub na etapie przygotowywania do realizacji projektu lub jego realizacji i zamknięcia (ankiety badania potrzeb, materiały, miejsce szkolenia, raporty, faktury…)
Znajomość każdej realizacji (prowadzenie zapisów/ ustaleń w CRM przy każdym projekcie, również zakładanych działań)
Dbałość o szczegóły
Samodzielność w działaniu
Pilnowanie terminów, stanów biurowych, umów (popisy)
Codzienne spotkania podsumowujące działań/priorytety
Prowadzenie dokumentacji na chmurze (zakładanie folderów, plików…)
CRM - obsługa crm (w tym m.in. aktualizacja wydarzeń, informacji o klientach)
Wprowadzanie danych do systemów, również strony www
Obsługa i koordynacja platform (ZOOM, ClickMeeting, Teams oraz inne) – w tym tworzenie wydarzeń, przesyłanie linków do wydarzeń, komunikacja z klientami i trenerami związana z zaproszeniami na wydarzenia, kontrola w zakresie dublowania się zdarzeń
Dokumentacja szkoleniowa - ankiety szkoleniowe (przygotowanie, udostępnianie linków, podsumowywanie wyników, zbiorcze analizy, itp.), ewaluacja i bieżące raportowanie – w zakresie i formie ustalonej z klientem, domykanie raportowania (raportowanie końcowe) oraz pilnowanie formalności (umowy, rozliczenia)
Podtrzymywanie relacji z klientami po realizacji usług rozwojowych pod kątem dalszych działań followup
Monitorowanie danych oraz przekazywanie do działu sprzedaży oraz marketingu
Inne działania związane z realizacją oferty firmy szkoleniowo - doradczej Human Skills, w tym projektu Sukces Kobiety Biznesu
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Widok 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Uwaga - tylko współpraca z osobami posiadającymi możliwość rozliczenia się poprzez fakturę - umowa B2B
Obsługa klienta związana z realizacją usług firmy
Budowanie relacji z klientami, w tym podtrzymywanie relacji z klientami po realizacji usług rozwojowych pod kątem dalszych działań followup we współpracy z opiekunami projektów
Oferty usług rozwojowych - przygotowywanie ofert na życzenie i potrzebę klientów
Proponowanie klientom kolejnych usług w ramach potrzeb rozwojowych klientów (zamawiający oraz uczestnicy)
Współpraca z zespołem trenerów/ekspertów
Administracja realizacji projektów
CRM - obsługa crm (w tym m.in. aktualizacja wydarzeń, informacji o klientach)
Obsługa i koordynacja platform (ZOOM, ClickMeeting) – w tym tworzenie wydarzeń, przesyłanie linków do wydarzeń, komunikacja z klientami i trenerami związana z zaproszeniami na wydarzenia, kontrola w zakresie dublowania się zdarzeń
Ankiety szkoleniowe – przygotowanie, udostępnianie linków, podsumowywanie wyników, zbiorcze analizy
Ewaluacja i bieżące raportowanie – w zakresie i formie ustalonej z klientem, na prośbę opiekunów projektów, domykanie raportowania (raportowanie końcowe)
Pilnowanie formalności: wymogi wg umów, fakturowanie, protokoły
Wprowadzanie danych do systemów, również strony www
Zastępstwo opiekuna klienta w razie potrzeby
Inne, związane z realizacją usług rozwojowych firmy oraz obsługą klienta
Uwaga - tylko współpraca z osobami posiadającymi możliwość rozliczenia się poprzez fakturę - umowa B2B
Oferty szkoleniowe - przygotowywanie ofert (wstępne opracowywanie ofert, do weryfikacji przez opiekuna klienta)
Kontakt z klientami oraz trenerami (na prośbę opiekunów klienta, w związku z ofertami lub na etapie przygotowywania do realizacji projektu lub jego realizacji i zamknięcia)
CRM - obsługa crm (w tym m.in. aktualizacja wydarzeń, informacji o klientach)
Obsługa i koordynacja platform (ZOOM, ClickMeeting) – w tym tworzenie wydarzeń, przesyłanie linków do wydarzeń, komunikacja z klientami i trenerami związana z zaproszeniami na wydarzenia, kontrola w zakresie dublowania się zdarzeń
Ankiety szkoleniowe – przygotowanie, udostępnianie linków, podsumowywanie wyników, zbiorcze analizy
Ewaluacja i bieżące raportowanie – w zakresie i formie ustalonej z klientem, na prośbę opiekunów projektów, domykanie raportowania (raportowanie końcowe)
Podtrzymywanie relacji z klientami po realizacji usług rozwojowych pod kątem dalszych działań followup we współpracy z opiekunami projektów
Pilnowanie formalności: wymogi wg umów, fakturowanie, protokoły
Wprowadzanie danych do systemów, również strony www
Inne, związane z realizacją usług rozwojowych firmy
budowanie relacji z klientami z aktualnej bazy klientów
poszukiwanie nowych klientów
analiza potrzeb szkoleniowych, projektowanie szkoleń z trenerami zgodnie z trendami rynkowymi i zgłaszanymi potrzebami klientów
spotkania z klientami oraz prowadzenie negocjacji w zakresie organizacji i sprzedaży szkoleń
poszukiwanie trenerów zewnętrznych
obsługa wniosków Krahowego Funduszu Szkoleniowego, w tym kontakt z urzędami zgodnie z potrzebą klientów
obsługa Bazy Usług Rozwojowych w kontekście zamieszczania prawidłowej oferty szkoleniowej dla klientań
współpraca z wewnętrznym działem marketingu w celu zwiększenia wielości sprzedaży szkoleń i rozpoznawalności marki Human Skills www.humanskills.pl , Sukces Kobiety Biznesu www.skbiznesu.pl oraz Iwona Firmanty www.iwonafirmanty.pl
obsługa projektu rozwojowego od A do Z ze wsparciem koordynatorów
inne, zlecone związane ze sprzedażą i promocją marek
Oferty szkoleniowe - przygotowywanie ofert (wstępne opracowywanie ofert, do weryfikacji przez opiekuna klienta)
Kontakt z klientami oraz trenerami (na prośbę opiekunów klienta, w związku z ofertami lub na etapie przygotowywania do realizacji projektu lub jego realizacji i zamknięcia)
CRM - obsługa crm (w tym m.in. aktualizacja wydarzeń, informacji o klientach)
Obsługa i koordynacja platform (ZOOM, ClickMeeting i inne) – w tym tworzenie wydarzeń, przesyłanie linków do wydarzeń, komunikacja z klientami i trenerami związana z zaproszeniami na wydarzenia, kontrola w zakresie dublowania się zdarzeń
Ankiety szkoleniowe – przygotowanie, udostępnianie linków, podsumowywanie wyników, zbiorcze analizy
Ewaluacja i bieżące raportowanie – w zakresie i formie ustalonej z klientem, na prośbę opiekunów projektów, domykanie raportowania (raportowanie końcowe)
Opracowanie referencji - na stronę do programu szkolenia + stronę o referencjach + do ofert + aktualizacja listy klientów w ofertach oraz na stron www
Materiały szkoleniowe – pozyskanie, opracowanie, przygotowanie na potrzeby realizacji szkoleń z uważnością na pełną poprawność
Podtrzymywanie relacji z klientami po realizacji usług rozwojowych pod kątem dalszych działań followup we współpracy z opiekunami projektów
Pilnowanie formalności: wymogi wg umów, fakturowanie, protokoły
Wprowadzanie danych do systemów, również strony www
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. koordynacji realizacji szkoleń
Widok 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Oferty szkoleniowe - przygotowywanie ofert (wstępne opracowywanie ofert, do weryfikacji przez opiekuna klienta)
Kontakt z klientami oraz trenerami (na prośbę opiekunów klienta, w związku z ofertami lub na etapie przygotowywania do realizacji projektu lub jego realizacji i zamknięcia)
CRM - obsługa crm (w tym m.in. aktualizacja wydarzeń, informacji o klientach)
Obsługa i koordynacja platform (ZOOM, ClickMeeting) – w tym tworzenie wydarzeń, przesyłanie linków do wydarzeń, komunikacja z klientami i trenerami związana z zaproszeniami na wydarzenia, kontrola w zakresie dublowania się zdarzeń
Ankiety szkoleniowe – przygotowanie, udostępnianie linków, podsumowywanie wyników, zbiorcze analizy
Ewaluacja i bieżące raportowanie – w zakresie i formie ustalonej z klientem, na prośbę opiekunów projektów, domykanie raportowania (raportowanie końcowe)
Podtrzymywanie relacji z klientami po realizacji usług rozwojowych pod kątem dalszych działań followup we współpracy z opiekunami projektów
Pilnowanie formalności: wymogi wg umów, fakturowanie, protokoły
Wprowadzanie danych do systemów, również strony www
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. promocji i marketingu
Warszawa
Wygasła: 05.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
Strategia marketingowa:
a) realizacja ustalonej strategii marketingowej dla marki Human Skills oraz projektów firmy Sukces Kobiety Biznesu;
b) monitoring i analiza skuteczności realizowanych działań marketingowych;
c) monitoring działań prowadzonych przez konkurencję,
Strony www:
a) wprowadzanie treści na stronę pozyskanych od trenerów takich jak artykuły, case study oraz nagrania www.humanskills.pl; www.skbiznesu.pl; www.iwonafirmanty.pl (wordpress),
b) współpraca z zewnętrzną interaktywną agencją www oraz przełożonym w kontekście optymalizacji działań serwisów
Pozycjonowanie; SEO:
a) prowadzenie i optymalizacja działań w zakresie SEM i SEO;
b) współpraca z zewnętrzną agencją marketingową oraz przełożonym w kontekście efektywności działań
Content:
a) aktywne tworzenie, planowanie oraz wdrażanie contentu w tym audio i video;
b) redagowanie pozyskanych materiałów od trenerów;
c) tworzenie materiałów marketingowych, w tym prostych grafik etc. via Canva, Adobe
d) tworzenie i wysyłka regularnych segmentowanych newsletterów (Getresponse)
Wydarzenia firmowe:
a) współprowadzenie kalendarza wydarzeń, eventów branżowych, konferencji oraz szkoleń;
b) nadzór i koordynacja;
c) współpraca z trenerami, zespołem w kontekście planu wydarzeń
Obsługa social mediów:
a) wsparcie przy prowadzeniu profili firmowych w mediach społecznościowych (linkedin, facebook, istagram i inne);
b) aktywne kreowanie wizerunku firmy (również na stronach branżowych) zgodnie ze strategią marketingową,
c) budowanie społeczności w sieci
Media:
a) bieżąca współpraca z mediami m.in. budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami,
b) tworzenie i aktualizacja baz mediów
Współpraca:
a) zalecanie, weryfikowanie, bieżący kontakt i rozliczenie podwykonawców takich jak agencja marketingowa, mentor od strategii marketingowej, agencja interaktywna stron www i inne;
b) wyszukiwanie i nawiązywanie współprac w kontekście partnerstwa biznesowego;
c) współpraca z zespołem Human Skills w kontekście działań sprzedażowych i obszarów obsługi klienta
Młodszy specjalista ds. koordynacji realizacji szkoleń
Widok 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Oferty szkoleniowe - przygotowywanie ofert (wstępne opracowywanie ofert, do weryfikacji przez opiekuna klienta)
Kontakt z klientami oraz trenerami (na prośbę opiekunów klienta, w związku z ofertami lub na etapie przygotowywania do realizacji projektu lub jego realizacji i zamknięcia)
CRM - obsługa crm (w tym m.in. aktualizacja wydarzeń, informacji o klientach)
Obsługa i koordynacja platform (ZOOM, ClickMeeting) – w tym tworzenie wydarzeń, przesyłanie linków do wydarzeń, komunikacja z klientami i trenerami związana z zaproszeniami na wydarzenia, kontrola w zakresie dublowania się zdarzeń
Ankiety szkoleniowe – przygotowanie, udostępnianie linków, podsumowywanie wyników, zbiorcze analizy
Ewaluacja i bieżące raportowanie – w zakresie i formie ustalonej z klientem, na prośbę opiekunów projektów, domykanie raportowania (raportowanie końcowe)
Podtrzymywanie relacji z klientami po realizacji usług rozwojowych pod kątem dalszych działań followup we współpracy z opiekunami projektów
Pilnowanie formalności: wymogi wg umów, fakturowanie, protokoły
Wprowadzanie danych do systemów, również strony www