1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. QUALITY INVESTMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

QUALITY INVESTMENT sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. RACIBORSKA 2 / 23

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (21) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 21 )

Asystent / Asystentka ds. administracji i marketingu

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • publikowanie treści na kanałach social media (Facebook, Instagram);
  • tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści marketingowych (posty, stories, artykuły, zdjęcia, video);
  • samodzielna realizacja wybranych działań marketingowych;
  • pomoc w przygotowywaniu materiałów marketingowych we współpracy z agencjami i firmami zewnętrznymi;
  • projektowanie i tworzenie atrakcyjnych treści graficznych i tekstowych;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.);
  • prowadzenie bloga firmowego;
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
  • nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja;
  • prowadzenie rejestrów dokumentów;
  • organizacja i obsługa spotkań;
  • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy;
  • inne bieżące prace administracyjno - biurowe;
  • wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator prac wykończeniowych

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynacja prac wykończeniowych i procesu
  • Bieżący kontakt z Inwestorami
  • Bieżący kontakt z ekipami wykończeniowymi i projektantami wnętrz
  • Precyzyjne planowanie i skuteczna realizacja zamówień, zgodnie z wytycznymi i strategią przedsiębiorstwa
  • Nadzór nad procesem dostaw w celu zapewnienia zgodności z oczekiwaniami oraz terminowością
  • Aktywne składanie zamówień do dostawców oraz ciągły nadzór nad ich poprawnością i terminowym wykonaniem
  • Prowadzenie aktywnego kontaktu i budowanie trwałych relacji z dostawcami w celu zapewnienia efektywnej współpracy
  • Ścisła koordynacja i współpraca z wykonawcami w celu zapewnienia płynności dostaw i terminowej realizacji zamówień
  • Systematyczne monitorowanie i analiza cen na rynku w celu optymalizacji kosztów i podejmowania świadomych decyzji zakupowych
  • Skrupulatne przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z procesem koordynacji, zamówień i dostaw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierowca - Dostawca

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Dowóz materiałów na inwestycję
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień u dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i marketingu

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zarządzanie kanałami social mediów (Facebook, Instagram), w tym m.in. przygotowywanie harmonogramów publikacji i raportowanie ich wyników oraz obserwacja;
  • tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści marketingowych (posty, stories, artykuły, zdjęcia, video) samodzielnie lub z zewnętrzną agencją
  • samodzielna realizacja wybranych działań marketingowych;
  • pomoc w przygotowywaniu materiałów marketingowych we współpracy z agencjami i firmami zewnętrznymi;
  • projektowanie i tworzenie atrakcyjnych treści graficznych i tekstowych;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.);
  • prowadzenie bloga firmowego;
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
  • nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja;
  • prowadzenie rejestrów dokumentów;
  • organizacja i obsługa spotkań;
  • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy;
  • inne bieżące prace administracyjno - biurowe;
  • wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja
  • Prowadzenie rejestrów faktur i bieżąca obsługa dokumentów księgowych
  • Wystawianie paragonów i faktur
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów firmowych
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Prowadzenie i zaopatrywanie biura w materiały
  • Dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy
  • Inne bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Architekt / Architektka wnętrz

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 22.11.2023
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie projektów architektonicznych mieszkań i domów,
  • tworzenie wizualizacji, rysunków technicznych (na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji), oraz zestawienia materiałów wykorzystanych w projekcie,
  • prowadzenie spotkań z Inwestorami,
  • koordynowanie realizacji projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. inwestycji

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień u dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Kontakt z Klientami,
  • Kontrola postępu prac oraz nadzór nad jakością ich wykonania,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów,
  • Dowóz materiałów na inwestycję,
  • Bieżące raportowanie działań z bezpośrednim przełożonym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracji i marketingu

Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
  • nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja;
  • prowadzenie rejestrów dokumentów;
  • organizacja i obsługa spotkań;
  • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy;
  • inne bieżące prace administracyjno - biurowe;
  • bieżące wsparcie pracy zespołu marketingu;
  • współtworzenie Social Media (Instagram, TikTok, Facebook);
  • samodzielna realizacja wybranych działań marketingowych;
  • pomoc w przygotowywaniu materiałów marketingowych we współpracy z agencjami i firmami zewnętrznymi;
  • projektowanie i tworzenie atrakcyjnych treści graficznych i tekstowych;
  • wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Kraków
Wygasła: 25.06.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów firmowych
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Prowadzenie i zaopatrywanie biura w materiały
  • Dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy
  • Inne bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Architekt / Architektka wnętrz

Kraków
Wygasła: 07.06.2023
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie projektów architektonicznych mieszkań i domów,
  • tworzenie wizualizacji, rysunków technicznych (na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji), oraz zestawienia materiałów wykorzystanych w projekcie,
  • prowadzenie spotkań z Inwestorami,
  • koordynowanie realizacji projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka działu logistyki

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień do dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów,
  • Dowóz materiałów na inwestycję
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka działu logistyki

Kraków
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień do dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Kraków
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów firmowych
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Prowadzenie i zaopatrywanie biura w materiały
  • Dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy
  • Inne bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Architekt Wnętrz/Asystent Architekta Wnętrz

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wykonywanie projektów architektonicznych mieszkań i domów,
  • tworzenie wizualizacji, rysunków technicznych (na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji), oraz zestawienia materiałów wykorzystanych w projekcie,
  • prowadzenie spotkań z Inwestorami,
  • koordynowanie realizacji projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dostawca

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień do dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Dowóz materiałów na inwestycję,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Architekt Wnętrz

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • wykonywanie projektów architektonicznych mieszkań i domów,
  • tworzenie wizualizacji, rysunków technicznych (na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji), oraz zestawienia materiałów wykorzystanych w projekcie,
  • prowadzenie spotkań z Inwestorami,
  • koordynowanie realizacji projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień i logistyki

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień do dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Monitorowanie i analizowanie cen rynkowych,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator prac wykończeniowych

Kraków
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za wykonywanie poniższych czynności:
  • kontrolę postępu prac wykończeniowych oraz nadzór nad jakością ich wykonania;
  • odbiory prac wykończeniowych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej;
  • weryfikację terminowości realizacji prac wykończeniowych;
  • bieżące raportowanie działań z bezpośrednim przełożonym;
  • kontakt z Klientem;
  • współpracę z innymi działami firmy w zakresie obsługi projektów (architekci, logistycy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 23.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja
  • Wsparcie marketingowe
  • Prowadzenie rejestru umów i faktur
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Prowadzenie i zaopatrywanie biura w materiały
  • Dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy
  • Inne bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień i logistyki

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie i realizowanie zamówień zgodnie z polityką firmy,
  • Kontrolowanie dostaw,
  • Składanie zamówień do dostawców i nadzór nad ich poprawną oraz terminową realizacją,
  • Kontakt z dostawcami i budowanie relacji,
  • Kontakt i ścisła współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia płynności dostaw,
  • Monitorowanie i analizowanie cen rynkowych,
  • Przygotowywanie niezbędnych materiałów i dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Wielicka 87, Podgórze, Kraków
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja
  • Wsparcie marketingowe
  • Prowadzenie rejestru umów i faktur
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Prowadzenie i zaopatrywanie biura w materiały
  • Dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy
  • Inn bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez pracodawcę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie QUALITY INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.