Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (86)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 86 )
Doradca zawodowy
Cieszyn
Wygasła: 08.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
prowadzenie konsultacji indywidualnych w ramach doradztwa zawodowego
diagnoza kompetencji
opracowanie materiałów szkoleniowych i merytorycznych dotyczących m.in. poradnictwa i kształcenia zawodowego
aktywnego poszukiwania pracy
przygotowania dokumentów aplikacyjnych
przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej oraz rozwoju kompetencji miękkich i prowadzenie szkoleń i warsztatów z powyższych obszarów tematycznych
współorganizacja wydarzeń Biura Karier
obsługa administracyjna realizowanych projektów ABK
bieżąca obsługa studentów i pracodawców
raportowanie
ewaluacja i planowanie działań ABK
sporządzanie sprawozdań
analiz i informacji dotyczących realizowanych zadań
monitorowanie aktualności dotyczących spraw związanych z badaniami naukowymi, finansowaniem nauki, rozporządzeniami i zmianami dotyczącymi jednostek naukowych;
koordynacja oraz obsługa administracyjna zadań związanych z ewaluacją jakości działalności naukowej;
gromadzenie danych niezbędnych w procesie ewaluacji;
monitorowanie procesu ewaluacji jakości działalności naukowej w poszczególnych dyscyplinach naukowych;
koordynacja obiegu dokumentów w związku z działalnością naukową pracowników akademickich, w tym wniosków o publikacje, udział w konferencjach, warsztatach i seminariach itp.;
obsługa wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych, wykorzystywanych w obszarze działalności naukowej (np. POL-on, SEDN, Baza Wiedzy Akademii WSB);
znajomość pojęć z zakresu naukometrii, bibliometrii oraz znajomość baz bibliometrycznych (Scopus, Web of Science);
współpraca z pracownikami akademickimi;
przygotowywanie zestawień, statystyk, raportów z działalności naukowej pracowników;
zbieranie i analiza sprawozdań i okresowych raportów z pracy akademickiej pracowników akademickich;
przygotowanie dokumentacji z realizacji działań w ramach badań naukowych
realizacja procesu wydawniczego (w tym nadzorowanie prac redakcyjnych, organizacyjnych i administracyjnych, wsparcie pracowników naukowych AWSB w zakresie publikacji wyników badań naukowych, współpraca z drukarniami oraz wydawnictwami naukowymi w kraju i za granicą)
prowadzenie redakcji czasopism naukowych oraz obsługa ich strony internetowej i baz danych indeksujących te czasopisma
sporządzanie dokumentacji formalno-księgowej
dbanie o prawidłową realizację planu wydawniczego
realizacja procesu sprzedaży wydawanych monografii
promowanie Wydawnictwa, w tym sporządzanie i aktualizacja materiałów dotyczących bieżącej działalności oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej
Szukamy Menadżera ds. Mediów Społecznościowych, który wzmocni obecność Uczelni na różnych platformach. Idealny kandydat to ekspert od mediów społecznościowych, który zna zasady i potrafi tworzyć angażujące treści i realizować pozytywne interakcje społeczności
Obowiązki:
• Zarządzanie profilami Uczelni w mediach społecznościowych
• Tworzenie i publikowanie regularnych treści
• Angażowanie się z obserwatorami i odpowiadanie na zapytania
• Analiza wskaźników mediów społecznościowych i dostosowywanie strategii
Szukamy Specjalisty ds. Marketingu Cyfrowego z zamiłowaniem do kampanii online, SEO i SEM. Kandydat będzie przewodził naszym działaniom w zakresie marketingu cyfrowego, zapewniając maksymalną widoczność i zaangażowanie online
Obowiązki:
• Zarządzanie kampaniami online, w tym PPC i reklamami wyświetlanymi
• Optymalizacja witryny i treści pod kątem wyszukiwarek
• Analiza wskaźników marketingu cyfrowego i dostosowywanie strategii
• Bieżące monitorowanie i wdrażanie z najnowszych trendów w marketingu cyfrowym
Szukamy utalentowanego eksperta marketingu do roli Stratega ds. Treści, który będzie planować i tworzyć przekonujące treści, które trafiają do naszej grupy docelowej. Idealny kandydat będzie rozumiał niuanse sektora edukacyjnego i umiał dostosowywać treści do różnych platform
Obowiązki:
• Planowanie i realizacja kalendarza treści
• Współpraca z zespołem ds. projektowania w celu tworzenia treści multimedialnych
• Analiza wydajności treści i dostosowywanie strategii
• Zapewnienie, że treści są zgodne z wizerunkiem i celami Uczelni
Realizacja procesu wydawniczego (w tym nadzorowanie prac redakcyjnych, organizacyjnych i administracyjnych, wsparcie pracowników naukowych AWSB w zakresie publikacji wyników badań naukowych, współpraca z drukarniami oraz wydawnictwami naukowymi w kraju i za granicą)
Prowadzenie redakcji czasopism naukowych oraz obsługa ich strony internetowej i baz danych indeksujących te czasopisma
Sporządzanie dokumentacji formalno-księgowej
Dbanie o prawidłową realizację planu wydawniczego
Realizacja procesu sprzedaży wydawanych monografii
Promowanie Wydawnictwa, w tym sporządzanie i aktualizacja materiałów dotyczących bieżącej działalności oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej
monitorowanie aktualności dotyczących spraw związanych z badaniami naukowymi, finansowaniem nauki, rozporządzeniami i zmianami dotyczącymi jednostek naukowych;
koordynacja oraz obsługa administracyjna zadań związanych z ewaluacją jakości działalności naukowej;
gromadzenie danych niezbędnych w procesie ewaluacji,
monitorowanie procesu ewaluacji jakości działalności naukowej w poszczególnych dyscyplinach naukowych;
koordynacja obiegu dokumentów w związku z działalnością naukową pracowników akademickich, w tym wniosków o publikacje, udział w konferencjach, warsztatach i seminariach itp.;
obsługa wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych, wykorzystywanych w obszarze działalności naukowej (np. POL-on, SEDN, Baza Wiedzy Akademii WSB);
znajomość pojęć z zakresu naukometrii, bibliometrii oraz znajomość baz bibliometrycznych (Scopus, Web of Science);
współpraca z pracownikami akademickimi;
przygotowywanie zestawień, statystyk, raportów z działalności naukowej pracowników;
zbieranie i analiza sprawozdań i okresowych raportów z pracy akademickiej pracowników akademickich;
przygotowanie dokumentacji z realizacji działań w ramach badań naukowych
Realizacja procesu wydawniczego (w tym nadzorowanie prac redakcyjnych, organizacyjnych i administracyjnych, wsparcie pracowników naukowych AWSB w zakresie publikacji wyników badań naukowych, współpraca z drukarniami oraz wydawnictwami naukowymi w kraju i za granicą)
Prowadzenie redakcji czasopism naukowych oraz obsługa ich strony internetowej i baz danych indeksujących te czasopisma
Sporządzanie dokumentacji formalno-księgowej
Dbanie o prawidłową realizację planu wydawniczego
Realizacja procesu sprzedaży wydawanych monografii
Promowanie Wydawnictwa, w tym sporządzanie i aktualizacja materiałów dotyczących bieżącej działalności oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej
Specjalista ds. kariery w Akademickim Biurze Karier
Zygmunta Cieplaka 1c, Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego, w tym współpraca ze studentami zagranicznymi
Analiza trendów nowoczesnego rynku pracy
Realizacja warsztatów i szkoleń z zakresu planowania kariery zawodowej i radzenia sobie na rynku pracy, rozwoju kompetencji i in
Organizacja wizyt studyjnych, targów pracy, spotkań z pracodawcami, programów mentoringowych dla studentów i innych wydarzeń
Nawiązywanie i utrzymywanie partnerskich relacji z przedstawicielami otoczenia społeczno-gospodarczego (np.: pozyskiwanie ofert pracy, staży i praktyk, projektów rozwojowych)
bieżąca obsługa studentów zagranicznych (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) w ramach przydzielonych kierunków studiów,
wykonywanie prac organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją i obsługą studentów ( w tym sporządzanie pism/zaświadczeń i innych dokumentów na potrzeby studentów),
praca z użyciem specjalistycznego systemu komputerowego do obsługi toku studiów,
przygotowywanie raportów/analiz oraz prezentacji,
redagowanie i pisanie tekstów dedykowanych studentom,
Koordynowanie i rozliczanie projektów ze źródeł zewnętrznych
Współpraca z pracownikami naukowymi i kadrą administracyjną Uczelni
Obsługa administracyjna i logistyczna realizowanych projektów
Organizacja wydarzeń, m.in. szkoleń, warsztatów, konferencji naukowych (on-line i w formie stacjonarnej)
Współpraca z wykonawcami (m.in. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wyłonienia wykonawców, archiwizacja dokumentacji z prowadzonych postępowań, przygotowywanie umów, protokołów odbioru, weryfikacja i opisywanie dokumentów finansowych)
Sprawozdawczość i sporządzanie wniosków o płatność
Sporządzanie, dbanie o kompletność, poprawność i właściwe oznakowanie dokumentacji projektowej
Dbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektu, monitorowanie wskaźników projektowych
bieżąca obsługa studentów zagranicznych (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) w ramach przydzielonych kierunków studiów,
wykonywanie prac organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją i obsługą studentów ( w tym sporządzanie pism/zaświadczeń i innych dokumentów na potrzeby studentów),
praca z użyciem specjalistycznego systemu komputerowego do obsługi toku studiów,
przygotowywanie raportów/analiz oraz prezentacji,
redagowanie i pisanie tekstów dedykowanych studentom,
Specjalista ds. studenckich i rekrutacji z językiem angielskim
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa studentów zagranicznych (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) w ramach przydzielonych kierunków studiów,
wykonywanie prac organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją i obsługą studentów ( w tym sporządzanie pism/zaświadczeń i innych dokumentów na potrzeby studentów),
praca z użyciem specjalistycznego systemu komputerowego do obsługi toku studiów,
przygotowywanie raportów/analiz oraz prezentacji,
redagowanie i pisanie tekstów dedykowanych studentom,
Specjalista ds. studenckich i rekrutacji z językiem rosyjskim
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa studentów zagranicznych (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) w ramach przydzielonych kierunków studiów,
wykonywanie prac organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją i obsługą studentów ( w tym sporządzanie pism/zaświadczeń i innych dokumentów na potrzeby studentów),
praca z użyciem specjalistycznego systemu komputerowego do obsługi toku studiów,
przygotowywanie raportów/analiz oraz prezentacji,
redagowanie i pisanie tekstów dedykowanych studentom,
monitorowanie aktualności dotyczących spraw związanych z badaniami naukowymi, finansowaniem nauki, rozporządzeniami i zmianami dotyczącymi jednostek naukowych;
koordynacja oraz obsługa administracyjna zadań związanych z ewaluacją jakości działalności naukowej;
gromadzenie danych niezbędnych w procesie ewaluacji;
koordynacja obiegu dokumentów w związku z działalnością naukową pracowników akademickich, w tym wniosków o publikacje, udział w konferencjach, warsztatach, seminariach itp.;
obsługa wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych, wykorzystywanych w obszarze działalności naukowej (np. POL-on, SEDN, Baza Wiedzy Akademii AWSB);
współpraca z pracownikami akademickimi;
przygotowywanie zestawień, statystyk, raportów z działalności naukowej pracowników;
zbieranie i analiza sprawozdań i okresowych raportów z pracy akademickiej pracowników akademickich;
przygotowanie dokumentacji z realizacji działań w ramach badań naukowych
wykonywanie prac organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją i obsługą studentów i pracowników wyjeżdzających i przyjeżdzających na mobilność w ramach międzynarodowych programów wymiany,
rozliczanie międzynarodowych projektów wymiany,
organizacja pobytu gości zagranicznych, przyjeżdżających na mobilność do uczelni,
analiza międzynarodowych programów edukacyjnych pod kątem wykorzystania ich przez jednostki akademickie i administracyjne uczelni,
udział w przygotowaniu dokumentacji projektowej wybranych projektów międzynarodowych i ich realizacja,
współpraca przy opracowywaniu materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących wybranych programów międzynarodowych,
współpraca przy organizacji seminariów, krótkich programów edukacyjnych, szkoleniowych i wydarzeń organizowanych przez Dział Współpracy z Zagranicą,
gromadzenie i opracowywanie informacji do serwisu sprawozdawczego Akademii WSB, sprawozdań dla GUS i MEiN oraz innych instytucji zewnętrznych i jednostek wewnętrznych Akademii WSB,
dobra znajomość pakietu MS Office(Power Point, Excel, Word),
redagowanie i pisanie tekstów na stronę Uczelni,
szybkość i elastyczność działania, umiejętność pracy nad wieloma projektami równocześnie