Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży motocykli (diagnoza potrzeb, ofertowanie, prezentacja motocykla — np. jazdy próbne, finalizacja procesu sprzedaży)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów (prowadzenie bazy klientów)
realizacja planów sprzedażowych
doradzanie klientom w zakresie finansowania i ubezpieczenia
nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami (telefonicznie, mailowo i bezpośrednio)
wydawanie motocykli klientom
obsługa posprzedażowa
monitorowanie rynku i analiza konkurencji
współpraca z innymi działami salonu (np. przy akcjach marketingowych)
obsługa Klienta zgodna z ustalonym procesem serwisowym (umówienie i przyjęcie klienta do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych)
przedstawianie zakresu oferowanych produktów i usług
budowanie długotrwałych relacji z klientami
aktywny udział w budowaniu zasad funkcjonowania działu serwisu w tym doskonalenie procesów jakości obsługi
nadzór nad dokumentacją wykonanych prac serwisowych