Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Rozdzielanie zapytań i zadań w dziale celem maksymalizacji przychodu
Kontrola stanu rezerwacji grupowych i konferencyjnych oraz ich konwersja zgodnie z przyjetą strategią sprzedaży
Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
Szkolenie stanowiskowe dla pracowników i podnoszenie kwalifikacji w istniejącym zespole
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz utrzymywanie relacji z obecnymi (firmy, biura podróży, organizatorzy spotkań) w celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych
Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami
Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji i realizacje wydarzeń
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie składników i półproduktów
Obróbka warzyw
owoców
mięs; Dbanie o czystość naczyń
zastawy stołowej
pomieszczeń kuchennych oraz właściwego funkcjonowania sprzętu kuchennego; Utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy; Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego; Ciągły rozwój
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (firmy, biura podróży, organizatorzy spotkań) w celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych
Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami
Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: przygotowywanie dań kuchni międzynarodowej
w tym dbałość o jakość oraz estetykę serwowanych potraw tworzenie menu restauracji kontrola kosztów (food cost
total cost) organizacja pracy kuchni w restauracji hotelowej rekrutacja i budowanie zespołu znajomość i dbanie o przestrzeganie procedur HACCP oraz zasad BHP profesjonalna
skuteczna i elastyczna obsługa Gości współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Przygotowywanie produktów o bardzo wysokiej jakości; Profesjonalna
skuteczna i elastyczna obsługa Gości; Prowadzenie racjonalnej gospodarki surowcowej; Utrzymanie porządku w miejscu pracy
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
PRACOWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO DYŻYRNY TECHNIK
Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Odpowiedzialność za stan i bezpieczeństwo techniczne budynku wraz z wyposażeniem
pod ogólnym kierunkiem i nadzorem Kierownika Działu Technicznego; Prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; Przygotowanie obiektu do kontroli Państwowych i korporacyjnych
związanych z eksploatacją i stanem technicznym budynku; Odpowiedzialność za prawidłowe i bezawaryjne działanie wszystkich systemów i urządzeń zainstalowanych w obiekcie wraz z wyposażeniem AV
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie ofert handlowych
obsługa zapytań grupowych Współtworzenie oferty konferencyjno-bankietowej Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (firmy
biura podróży
organizatorzy spotkań) w celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji; Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
będzie odpowiedzialna za bezpieczeństwo kąpiących się osób oraz przygotowanie strefy basenowej. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku oraz stałe obserwowanie lustra wody
Reagowanie na każde wyzwanie pomocy oraz podejmowaniem akcji ratowniczych
koordynowanie i kontrola nocnej zmiany; - kontrola właściwego obiegu dokumentów; - profesjonalna
skuteczna i elastyczna obsługa gości hotelu: meldowanie (check-in) i wymeldowywanie (check-out); - przyjmowanie płatności za pobyt oraz wystawianie faktur; - udzielanie informacji na temat bieżącej oferty oraz świadczonych przez hotel usług; - wykonywanie Nocnego Audytu; - profesjonalna
skuteczna i elastyczna obsługa Gości; - współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji; - budowanie pozytywnego wizerunku firmy