Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista/Specjalistka ds. promocji i nadzoru nad projektem technologicznym EU
Ratuszowa 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie w języku angielskim działań grupy roboczej (konsorcjantów) zajmującej się promocją i reklamą (rozpowszechnianie wiedzy i kolejnych etapów projektu EU);
ciągły kontakt z poszczególnymi partnerami krajowymi i zagranicznymi projektu oraz komórkami wewnątrz Łukasiewicz-ITR pracujących przy projekcie w celu rozpoznania potrzeb do komunikacji i budowania świadomości projektu;
wsparcie partnerów w zakresie promocji projektu podczas konferencji, targów, wystaw i innych wydarzeń projektowych z udziałem Konsorcjantów;
udział w wybranych konferencjach, targach, wydarzeniach związanych z projektem;
przygotowywanie wspólnie z partnerami strategii kampanii marketingowych w zakresie rozpowszechniania projektu EU oraz budowania świadomości w kontekście realizowanego projektu EU;
realizacja zadań w ramach kampanii marketingowych: tworzenie materiałów graficznych, katalogów, ulotek, grafik internetowych, przygotowywanie prezentacji, newsletterów itp., w tym materiałów na stronę Web projektu oraz na Social Mediach Projektu EU w ramach czasowych (KPI – roczne);
budowa, rozwój, obsługa i utrzymanie Social Mediów projektu EU;
dbanie o dobry wizerunek projektu;
współpraca z działem komunikacji i marketingu, wsparcie pozostałych działań promocyjnych Łukasiewicz-ITR;
Specjalista ds. promocji i nadzoru nad projektem technologicznym EU
Ratuszowa 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 20.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie w języku angielskim działań grupy roboczej (konsorcjantów) zajmującej się promocją i reklamą (rozpowszechnianie wiedzy i kolejnych etapów projektu EU)
ciągły kontakt z poszczególnymi partnerami krajowymi i zagranicznymi projektu oraz komórkami wewnątrz Łukasiewicz-ITR pracujących przy projekcie w celu rozpoznania potrzeb do komunikacji projektu
realizację zleconych zadań w ramach kampanii marketingowych: tworzenie materiałów graficznych, katalogów, ulotek, grafik internetowych, przygotowywanie prezentacji, newsletterów itp. w ramach czasowych (KPI – roczne)
obsługę SoMe
dbanie o dobry wizerunek projektu
współpracę z działem komunikacji i marketingu, wsparcie pozostałych działań promocyjnych Łukasiewicz-ITR
przyjmowanie na stan archiwum zakładowego materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej w postaci papierowej ; ewidencjonowanie przyjętej dokumentacji;
sprawowanie nadzoru nad warunkami przechowywania w archiwum;
porządkowanie dokumentacji stanowiącej zasób archiwum zakładowego w tym materiałów archiwalnych, podlegających przekazaniu do archiwum państwowego;
udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym do celów służbowych oraz prowadzenie kwerendy w zasobie archiwum zakładowego;
prowadzenie bieżącej konsultacji dla pracowników dotyczącej przepisów kancelaryjno-archiwalnych , prawidłowego prowadzenia dokumentacji w komórkach organizacyjnych oraz prawidłowego opracowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum zakładowego;
wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy
w komórce organizacyjnej;
przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Państwowego;
przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie badań mikrobiologicznych, fumigacji oraz konserwacji akt;
utrzymywanie stałego kontaktu z Archiwum Akt Nowych w zakresie postępowania z dokumentacją;
przygotowywanie spisów dokumentacji niearchiwalnej podlegającej brakowaniu i wykonywanie czynności mającej na celu uzyskanie zgody Archiwum Akt Nowych na brakowanie;
sporządzanie sprawozdania rocznego z działalności archiwum
Montaż elementów elektronicznych ręczny i zautomatyzowany
Montaż elementów mechanicznych urządzeń elektrycznych i elektronicznych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kadr i Płac
Ratuszowa 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie terminowego i prawidłowego naliczania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych
bieżącą obsługę kadrowo-płacowa pracowników
prowadzenie ewidencji personalnej pracowników - akta osobowe, ewidencja czasu pracy – również równoważny czas pracy, dokumentacja związana z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
prowadzenie ewidencji i dokumentacji płacowej – list płac, listy prac zleconych, kartoteki wynagrodzeń, rozliczenie podatku dochodowego PIT w tym ulgi B+R
techniczny i biznesowy
Bezpośredni kontakt z klientem
Front-end i Back-end:
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu frontend
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu backend
- Tworzenie komponentów oprogramowania
bibliotek
- Testowanie wytworzonego oprogramowania
- Tworzenie i dokumentowanie API (zwłaszcza REST)
techniczny i biznesowy swój oraz zespołu
Bezpośredni kontakt z klientem
Front-end i Back-end:
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu frontend
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu backend
- Tworzenie komponentów oprogramowania
bibliotek
- Testowanie wytworzonego oprogramowania
- Tworzenie i dokumentowanie API (zwłaszcza REST
techniczny i biznesowy
• Bezpośredni kontakt z klientem
• Front-end i Back-end:
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu frontend
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu backend
- Tworzenie komponentów oprogramowania
bibliotek
- Testowanie wytworzonego oprogramowania
- Tworzenie i dokumentowanie API (zwłaszcza REST)
zapewnienie terminowego i prawidłowego naliczania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych
bieżącą obsługę kadrowo-płacowa pracowników
prowadzenie ewidencji personalnej pracowników - akta osobowe, ewidencja czasu pracy – również równoważny czas pracy, dokumentacja związana z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
prowadzenie ewidencji i dokumentacji płacowej – list płac, listy prac zleconych, kartoteki wynagrodzeń, rozliczenie podatku dochodowego PIT w tym ulgi B+R,
Kontrola i korygowanie składu chemicznego kąpieli wykorzystywanych w Dziale Obwodów Drukowanych – dotyczy wszystkich stanowisk produkcyjnych i pomocniczych
Organizacja pracy własnej w laboratorium w zakresie prowadzenia pomiarów i analiz
Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
Obsługa stanowisk do nakładania powłok metodą bezprądową oraz powłok galwanicznych
techniczny i biznesowy swój oraz zespołu
• Bezpośredni kontakt z klientem
• Front-end i Back-end:
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu frontend
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu backend
- Tworzenie komponentów oprogramowania
bibliotek
- Testowanie wytworzonego oprogramowania
- Tworzenie i dokumentowanie API (zwłaszcza REST
techniczny i biznesowy
• Bezpośredni kontakt z klientem
• Front-end i Back-end:
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu frontend
- Definiowanie i implementacja rozwiązań systemu backend
- Tworzenie komponentów oprogramowania
bibliotek
- Testowanie wytworzonego oprogramowania
- Tworzenie i dokumentowanie API (zwłaszcza REST)
nadzór oraz monitorowanie istniejącej infrastruktury budynków Instytutu w celu utrzymania odpowiedniego poziomu kosztów poprzez planowanie, kontrolowanie budżetu i zarządzanie kosztami utrzymania oraz funkcjonowania
optymalizacja kosztów związanych z zarządzaną infrastrukturą poprzez bieżącą kontrolę, analizę oraz wdrażanie nowych rozwiązań
monitorowanie oraz nadzór nad infrastrukturą w celu utrzymania odpowiedniego stanu technicznego budynków
koordynacja oraz nadzór nad pracami mającymi na celu utrzymanie infrastruktury budynków Instytutu - planowanie, organizowanie oraz realizowanie planów remontów i inwestycji
koordynacja przeglądów technicznych, dotyczących dozoru, napraw i konserwacji wyposażenia technicznego
organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników Działu Technicznego,
wdrażanie oraz nadzorowanie procederu bezpieczeństwa w celu utrzymania ciągłości działania budynków
udział w tworzeniu polityki jakości i procedur niezbędnych do funkcjonowania obiektów
współpraca z innymi Działami w celu wprowadzania ewentualnych usprawnień w usługach technicznych
Starszy specjalista ds. przygotowywania produkcji obwodów drukowanych
Warszawa
Wygasła: 21.01.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- Przygotowanie programów do urządzeń technologicznych (oprogramowanie CAM).
- Dobór technologii wykonania płytki drukowanej.
- Optymalizacja procesu wytwórczego wyrobu.
- Kompletowanie
archiwizacja i aktualizacja zbiorów technologicznych.
- Wspomaganie operatorów urządzeń w realizacji zadań produkcyjnych
- Współpraca z Klientem w zakresie zleconych PCB
- Przygotowanie ofert
- Wdrażanie dokumentacji Klienta do produkcji