Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (58)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 58 )
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Sobieskiego 5, Rumia
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
zarządzanie całością procesów księgowych spółki (pełna księgowość), w tym bieżąca kontrola finansowo–księgowa, kompleksowy nadzór nad ewidencją w księgach rachunkowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, Akcyza, PIT, podatek u źródła itd.)
aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie, inicjowanie zmian w obszarze optymalizacji procesów finansowo-księgowych, udział we wdrażaniu nowego systemu ERP
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowo-finansowym, windykacji (7 osób)
kontrola prawidłowości transakcji finansowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, procesem płatności, wystawianiem dokumentów kosztowych oraz monitorowania stanu należności
odpowiedzialność za cykliczne, terminowe i prawidłowe przygotowywanie sprawozdań finansowych, bilansu, deklaracji podatkowych, raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP)
nadzór nad prowadzeniem wszystkich ewidencji księgowych/ modułów systemu, rozliczaniem inwentaryzacji aktywów i zapasów firmy
nadzór nad księgowością magazynową i ustalaniem produkcji w toku
współpraca z audytorami, organami podatkowymi oraz innymi organizacjami zewnętrznymi
Młodszy Specjalista ds. Zakupu i Sprzedaży Hurtowej Gazu
Sobieskiego 5, Rumia
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Dział Zakupu Gazu Hurtowego odpowiada za realizację zaopatrzenia magazynów własnych jak również klientów hurtowych, ścisłą współpracę z dostawcami gazu oraz klientami hurtowymi w celu terminowej realizacji kontraktów
Do Twoich zadań będzie należało m.in.:
• prowadzenie ewidencji zakupu, sprzedaży gazu
• stały nadzór i kontrola terminowości dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży handlu hurtowego
• stały nadzór nad odprawami celnymi (awizacje, przesyłanie dokumentów do agencji celnej)
• sporządzanie awizacji oraz kontrola odbioru gazu
• bieżąca i stała kontrola stanu zadłużenia klientów oraz przestrzeganie udzielonych im limitów
konsultacje i wsparcie techniczne doradców handlowych w zakresie budowy instalacji
koordynacja pracy serwisantów w zakresie serwisu awaryjnego i badań technicznych UDT
zakupy urządzeń i armatury dla planowanych, realizowanych inwestycji, serwisu, wydanie z magazynu, ewidencja w systemie
kontrola i koordynacja badań okresowych urządzeń ciśnieniowych UDT (zbiorniki na gaz)
administrowanie budynkami oraz instalacjami technologicznymi magazynu gazu w Rakowicach Małych – negocjowanie umów o media, zlecanie remontów, napraw, przeglądów okresowych
zarządzanie całością procesów księgowych spółki (pełna księgowość), w tym bieżąca kontrola finansowo–księgowa, kompleksowy nadzór nad ewidencją w księgach rachunkowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, Akcyza, PIT, podatek u źródła itd.)
aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie, inicjowanie zmian w obszarze optymalizacji procesów finansowo-księgowych, udział we wdrażaniu nowego systemu ERP
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowo-finansowym, windykacji (7 osób)
kontrola prawidłowości transakcji finansowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, procesem płatności, wystawianiem dokumentów kosztowych oraz monitorowania stanu należności
odpowiedzialność za cykliczne, terminowe i prawidłowe przygotowywanie sprawozdań finansowych, bilansu, deklaracji podatkowych, raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP)
nadzór nad prowadzeniem wszystkich ewidencji księgowych/ modułów systemu, rozliczaniem inwentaryzacji aktywów i zapasów firmy
nadzór nad księgowością magazynową i ustalaniem produkcji w toku
współpraca z audytorami, organami podatkowymi oraz innymi organizacjami zewnętrznymi
zarządzanie całością procesów księgowych spółki (pełna księgowość), w tym bieżąca kontrola finansowo–księgowa, kompleksowy nadzór nad ewidencją w księgach rachunkowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, Akcyza, PIT, podatek u źródła itd.)
aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie, inicjowanie zmian w obszarze optymalizacji procesów finansowo-księgowych, udział we wdrażaniu nowego systemu ERP
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowo-finansowym, windykacji (7 osób)
kontrola prawidłowości transakcji finansowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, procesem płatności, wystawianiem dokumentów kosztowych oraz monitorowania stanu należności
odpowiedzialność za cykliczne, terminowe i prawidłowe przygotowywanie sprawozdań finansowych, bilansu, deklaracji podatkowych, raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP)
nadzór nad prowadzeniem wszystkich ewidencji księgowych/ modułów systemu, rozliczaniem inwentaryzacji aktywów i zapasów firmy
nadzór nad księgowością magazynową i ustalaniem produkcji w toku
współpraca z audytorami, organami podatkowymi oraz innymi organizacjami zewnętrznymi
ścisła współpraca z Działem Czynników Chłodniczych w procesie zawierania i stałej obsługi umów handlowych np. ewidencja w systemie, ocena prawidłowości pod względem formalnym
kompleksowa, zdalna obsługa klientów (telefon, e-mail), budowanie długofalowych relacji – stawiamy na długoletnią współpracę z odbiorcami naszych usług
wystawianie dokumentów sprzedaży
kontakt z firmami spedycyjno- dystrybucyjnymi w celu zapewnienia prawidłowych dostaw /odbiorów czynników chłodniczych
w zakresie należności przeterminowanych współpraca z Działem Windykacji oraz doradcą ds. Sprzedaży Czynników Chłodniczych
terminowe rozpatrywanie reklamacji Klientów, przygotowanie pisemnych odpowiedzi
ścisła współpraca z działem handlowym w procesie zawierania umów z Klientami np. ewidencja w systemie, ocena prawidłowości pod względem formalnym
kompleksowa, zdalna obsługa klientów (telefoniczna, e-mailowa), budowanie długofalowych relacji – stawiamy na długoletnią współpracę z odbiorcami naszych usług
ścisła współpraca z innymi działami, w celu sprawnej i terminowej obsługi zleceń/zapytań klientów
terminowe rozpatrywanie reklamacji Klientów, przygotowanie pisemnych odpowiedzi
wsparcie pod względem prawnym w obszarze procedur celno-akcyzowych związanych z wyrobami akcyzowymi firmy
nadzorowanie wykonywania procedur formalno‐prawnych w działaniach spółki w zakresie podatku akcyzowego: zezwolenia, regulaminy, akta weryfikacyjne, zabezpieczenia i zwolnienia z zabezpieczeń oraz ich terminowości
nadzór nad przedłużaniem zezwoleń, koncesji, ochrony znaku towarowego Spółki w postępowaniach przed właściwymi organami
bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawnych, udzielanie porad, informacji o obowiązującym stanie prawnym
współpraca z kancelariami prawnymi i prawnikami zewnętrznymi
przygotowywanie projektów pism w postępowaniach administracyjnych
udział w tworzeniu aktów wewnętrznych (np. procedur, regulaminów, polityk) oraz weryfikacja, aktualizacja obowiązujących dokumentów pod kątem zgodności z prawem
obsługa korporacyjna organów spółki (np. przygotowywanie projektów Uchwał, Zarządzeń)
Współtworzenie i wdrażanie polityki personalnej firmy
Doradztwo i współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie miękkiego HR
Koordynowanie projektów w kluczowych obszarach: rekrutacja, sukcesja, zarządzanie wynikami, angażowanie pracowników, tworzenie systemów motywacyjnych, systemów rozmów okresowych, programów rozwojowych itp
Wpieranie menedżerów w codziennej pracy związanej z zarządzaniem ludźmi, tj. rozwoju pracowników, rozwiązywaniu pojawiających się problemów, istotnych decyzjach personalnych, budowaniu kultury organizacyjnej
Odpowiadanie na bieżące potrzeby biznesowe, monitorowanie wewnętrznych relacji
Rekomendowanie działań usprawniających, bieżąca analiza rynku pracy, trendów HR
Współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą organizację pod kątem kadrowo-płacowym (przepływ dokumentów i informacji)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy
Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, współpraca z Przedstawicielami Pracowników
Współtworzenie i wdrażanie polityki personalnej firmy
Doradztwo i współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie miękkiego HR
Koordynowanie projektów w kluczowych obszarach: rekrutacja, sukcesja, zarządzanie wynikami, angażowanie pracowników, tworzenie systemów motywacyjnych, systemów rozmów okresowych, programów rozwojowych itp
Wpieranie menedżerów w codziennej pracy związanej z zarządzaniem ludźmi, tj. rozwoju pracowników, rozwiązywaniu pojawiających się problemów, istotnych decyzjach personalnych, budowaniu kultury organizacyjnej
Odpowiadanie na bieżące potrzeby biznesowe, monitorowanie wewnętrznych relacji
Rekomendowanie działań usprawniających, bieżąca analiza rynku pracy, trendów HR
Współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą organizację pod kątem kadrowo-płacowym (przepływ dokumentów i informacji)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy
Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, współpraca z Przedstawicielami Pracowników
Zarządzanie Sprzedażą czynników chłodniczych na podległym obszarze oraz promocja nowych produktów
Kreowanie polityki firmy w zakresie strategii działania w kanale sprzedaży dotyczące produktów czynników chłodniczych, utrzymywanie bliskich relacji z kluczowymi klientami na podległym obszarze
Utrzymanie kontaktu z bazą największych potencjalnych klientów poprzez działania marketingowe (polityka promocyjna)
Prowadzeniu negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia stałej umowy na dostawę czynników chłodniczych
Sporządzanie umów na sprzedaż czynników chłodniczych i dzierżawę mienia należącego do spółki na rzecz klienta
Prowadzenie negocjacji windykacyjnych z klientami
Prowadzenie dokumentacji wszystkich czynności, zgodnie z obowiązującymi zasadami handlowymi i technicznymi oraz wytycznymi Zarządu i Dyrektora ds. Techniki Chłodniczej
Zarządzanie Sprzedażą czynników chłodniczych na podległym obszarze oraz promocja nowych produktów
Kreowanie polityki firmy w zakresie strategii działania w kanale sprzedaży dotyczące produktów czynników chłodniczych, utrzymywanie bliskich relacji z kluczowymi klientami na podległym obszarze
Utrzymanie kontaktu z bazą największych potencjalnych klientów poprzez działania marketingowe (polityka promocyjna)
Prowadzeniu negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia stałej umowy na dostawę czynników chłodniczych
Sporządzanie umów na sprzedaż czynników chłodniczych i dzierżawę mienia należącego do spółki na rzecz klienta
Prowadzenie negocjacji windykacyjnych z klientami
Prowadzenie dokumentacji wszystkich czynności, zgodnie z obowiązującymi zasadami handlowymi i technicznymi oraz wytycznymi Zarządu i Dyrektora ds. Techniki Chłodniczej
Zarządzanie Sprzedażą czynników chłodniczych na podległym obszarze oraz promocja nowych produktów
Kreowanie polityki firmy w zakresie strategii działania w kanale sprzedaży dotyczące produktów czynników chłodniczych, utrzymywanie bliskich relacji z kluczowymi klientami na podległym obszarze
Utrzymanie kontaktu z bazą największych potencjalnych klientów poprzez działania marketingowe (polityka promocyjna)
Prowadzeniu negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia stałej umowy na dostawę czynników chłodniczych
Sporządzanie umów na sprzedaż czynników chłodniczych i dzierżawę mienia należącego do spółki na rzecz klienta
Prowadzenie negocjacji windykacyjnych z klientami
Prowadzenie dokumentacji wszystkich czynności, zgodnie z obowiązującymi zasadami handlowymi i technicznymi oraz wytycznymi Zarządu i Dyrektora ds. Techniki Chłodniczej
Zarządzanie Sprzedażą czynników chłodniczych na podległym obszarze oraz promocja nowych produktów
Kreowanie polityki firmy w zakresie strategii działania w kanale sprzedaży dotyczące produktów czynników chłodniczych, utrzymywanie bliskich relacji z kluczowymi klientami na podległym obszarze
Utrzymanie kontaktu z bazą największych potencjalnych klientów poprzez działania marketingowe (polityka promocyjna)
Prowadzeniu negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia stałej umowy na dostawę czynników chłodniczych
Sporządzanie umów na sprzedaż czynników chłodniczych i dzierżawę mienia należącego do spółki na rzecz klienta
Prowadzenie negocjacji windykacyjnych z klientami
Prowadzenie dokumentacji wszystkich czynności, zgodnie z obowiązującymi zasadami handlowymi i technicznymi oraz wytycznymi Zarządu i Dyrektora ds. Techniki Chłodniczej
Zarządzanie Sprzedażą czynników chłodniczych na podległym obszarze oraz promocja nowych produktów
Kreowanie polityki firmy w zakresie strategii działania w kanale sprzedaży dotyczące produktów czynników chłodniczych, utrzymywanie bliskich relacji z kluczowymi klientami na podległym obszarze
Utrzymanie kontaktu z bazą największych potencjalnych klientów poprzez działania marketingowe (polityka promocyjna)
Prowadzeniu negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia stałej umowy na dostawę czynników chłodniczych
Sporządzanie umów na sprzedaż czynników chłodniczych i dzierżawę mienia należącego do spółki na rzecz klienta
Prowadzenie negocjacji windykacyjnych z klientami
Prowadzenie dokumentacji wszystkich czynności, zgodnie z obowiązującymi zasadami handlowymi i technicznymi oraz wytycznymi Zarządu i Dyrektora ds. Techniki Chłodniczej