Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Utrzymanie i ciągłe doskonalenie znajomości Portali klientów; regularnie szkolenie się z ich obsługi, w celu dokładnego ich poznania
Codziennie monitorowanie niezrealizowanych planów i inicjowanie działań prowadzących do ich realizacji wspólnie z odpowiedzialnymi działami. Sprawdzanie, czy wszystkie zamówienie są realizowane w terminie
Sprawdzanie zamówień EDI, ręczne poprawianie (jeżeli nie są poprawne), w celu zapewnienia właściwego planowania produkcji w systemie ERP – MPS
Zamawianie opakowań dla wyrobów w systemach klientów
Zapewnianie, aby wytyczne audytów jakości – Materials Operations Management (MMOG/LE) były realizowane zgodnie z wymaganiami North American OEM i wykonywane co roku na czas
Zapewnianie, aby wszystkie codzienne transporty były ładowane i wysłane do klientów, zgodnie z ich zapotrzebowaniem
Współpraca z Business Development, w celu bieżącej aktualizacji umów logistycznych i aktywowanie nowych linii w umowach sprzedaży
Utrzymywanie realizacji zamówień na poziomie 100% dostaw na czas zgodnych z zamówieniami
Regularna współpraca z klientem i planistami MRP i MPS w celu aktualizacji zmian zapotrzebowania
Praca w dziale OPEX (ciągłego doskonalenia) oraz raportowanie do OPEX Managera
Nadzór i rozwój procesów: 5S/Kaizen/Kaizen Event/Gemba Walk/LPA
Mapowanie strumienia wartości (VSM) we współpracy z zespołem zarządzającym i dobór procesów zapewniających standard Lean (stan obecny v. stan przyszły). Realizacja ogólnego planu i mobilizacja właścicieli procesów do wprowadzenia wymaganych zmian
Prowadzenie warsztatów optymalizacyjnych i szkoleń wewnętrznych, ukierunkowane na kształtowanie postaw i zachowań adekwatnych do podejścia Lean. Rozwój zespołu trenerów wewnętrznych, występowanie w roli facylitatora działań edukacyjnych i monitoringowych rozwijających świadomość i wiedzę pracowników w zakresie ciągłego doskonalenia
Organizowanie działań związanych z wzrostem wskaźnika wartości i wydajności, przy jednoczesnym eliminowaniu działań go obniżających („wąskich gardeł”), eliminacji strat na każdym etapie łańcucha dostaw dla wskazanych produktów
Poszukiwanie, inicjowanie oraz wprowadzanie usprawnień w celu poprawy jakości, wzrostu wydajności, skrócenia czasu wytwarzania, redukcji kosztów i strat oraz podniesienia poziomu wskaźników
Wsparcie definiowania celów i wskaźników dla usprawnienia działań zespołów i standaryzacji usprawnień procesów w oparciu o wiedzę z zakresu Lean Tools, mierników Lean i narzędzi ciągłego doskonalenia, poprzez wdrażanie programów szkoleniowych zapewnia ciągły rozwój organizacji
Codzienne sprawdzanie dostępności materiałów do produkcji;
Reagowanie na braki materiałowe wynikające z problemów jakościowych, niezgodności BOM, różnic inwentaryzacyjnych;
Ustalanie z dostawcami terminów dostawy zarówno zgodnych z Lead Time jak i przyśpieszonych;
Śledzenie pilnych dostaw;
Opracowywanie narzędzi wspierających w realizacji powierzonych zadań;
Współpraca z dostawcami w ramach codziennych obowiązków;
Informowanie inżyniera zmiany technicznej o dostępnych zapasach i zamówieniach w toku oraz zapasach po stronie dostawcy w przypadku materiałów planowanych do zmiany;
Optymalizacja poziomu zapasów w ramach ustalonego KPI, dążenie do ich minimalizacji przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości dostaw;
Minimalizacja zapasów martwych (bez zapotrzebowania, niewykazujących zużycia w określonym czasie);
Monitorowanie jakości dostawcy pod kątem realizacji dostaw (OTD, OTIF)
Wparcie zmian inżynieryjnych produktu od strony zakupowej
Tworzenie i weryfikacja w systemie partnerów biznesowych oraz weryfikacja ich kont bankowych
Wystawanie faktur obciążeniowych dla dostawców Inalfa Polska, zgodnie z ustalonym podziałem odpowiedzialności za poszczególne projekty
Przygotowywanie kosztorysów dla komponentów
Terminowe realizowanie zadań wynikających z harmonogramu Time to Market oraz ich raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami
Optymalizacja kosztów na potrzeby zakładu poprzez poszukiwanie, nowych dostawców, unifikacja towarów wykorzystywanych w produkcji seryjnej wraz z pozytywnym wpływem na wynik zakładu
You will be involved in the daily operational tasks related to rolling out our global HR processes and annual cycles, with a main focus on performance management, talent management and learning & development. Examples of these processes are our annual Goal Setting process and annual Talent Review process. You will support the team (among others) in activities related to preparing, coordinating, communicating and data collection/analyses
You will support the team in the development and implementation of a variety of HR projects, for example related to succession planning, learning & development and/or cultural change
You will have the possibility to own a workstream within one of these projects (e.g. responsible for a topic or specific part of the project)
Based on your interests, you will have the possibility to explore other areas within HR
Zarządzanie ServiceDeskiem na wyznaczonym obszarze poprzez monitorowanie zgłoszeń i wyznaczanie ram czasowych ich rozwiązania
Zapewnienie wsparcia Użytkownikom w zakresie zakupu, użytkowania i konserwacji zarówno sprzętu, jak i oprogramowania
Odpowiedzialność za monitorowanie wszystkich serwerów, komputerów, sprzętu sieciowego, systemów telefonicznych oraz drukarek, powiadamiając administratora BackOffice o problemach w razie potrzeby
Wsparcie techniczne w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem dla lokalnych pracowników zakładu
Monitorowanie stanu oraz utrzymanie czystej i zorganizowanej serwerowni i pomieszczeń magazynowych
Tworzenie technicznych podręczników użytkownika i dokumentacji systemowej
Monitorowanie jakości produkcji oraz przestojow spowodowanych problemami jakosciowymi wynikajacymi z wadliwych komponentow,
Analiza przyczyn zgloszonych przestojow w celu potwierdzenia wady komponentu,
Zglaszanie reklamacji do dostawcow, przygotowanie NCR, przeglad dostarczonych analiz i raportow 8D, rozliczanie dostawcow z podjetych dzialan oraz monitorowanie kolejnych dostaw w celu potwierdzenia wyeliminowania zgloszonych problemow,
Odzyskiwanie kosztow spowodowanych wadliwoscia komponentow w ramach procesu NCMD,
Nadzór nad poziomem magazynu komponentow niezgodnych (NCA), biezace monitorowanie ilosci i wartosci komponentow zablokowanych, terminowe usuwanie komponentow w obszaru NCA oraz refakturowanie kosztow zwiazanych z przechowywaniem komponentow,
Wykonanie analiz statystycznych i obserwacja trendów dostarczanych komponentów,
Kontrola i monitorowanie wdrozenia specyficznych wymagan Klienta (CSR) u dostawcow,
Udzial w auditach i wizytach technicznych dostawcow,
Dostarczanie informacji na temat wynikow jakosciowych dostawcow do SQD, uczestnictwo w procesie oceny dostawcow,
Nadzór na PPAP komponentów w produkcji seryjnej,
Definiowanie standardów kontroli dla inspekcji wejsciowej,
Zarządzanie ServiceDeskiem na wyznaczonym obszarze poprzez monitorowanie zgłoszeń i wyznaczanie ram czasowych ich rozwiązania
Zapewnienie wsparcia Użytkownikom w zakresie zakupu, użytkowania i konserwacji zarówno sprzętu, jak i oprogramowania
Odpowiedzialność za monitorowanie wszystkich serwerów, komputerów, sprzętu sieciowego, systemów telefonicznych oraz drukarek, powiadamiając administratora BackOffice o problemach w razie potrzeby
Wsparcie techniczne w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem dla lokalnych pracowników zakładu
Monitorowanie stanu oraz utrzymanie czystej i zorganizowanej serwerowni i pomieszczeń magazynowych
Tworzenie technicznych podręczników użytkownika i dokumentacji systemowej
Monitorowanie przestojow spowodowanych problemami jakosciowymi wynikajacymi z wadliwych komponentow,
Analiza przyczyn zgloszonych przestojow pod katęm zgodności komponentu z wymaganiami rysunkowymi,
Zglaszanie reklamacji do dostawcow, przeglad dostarczonych analiz powstalych błędów i weryfikacja działań zawartych w raportach 8D,
Nadzór nad poziomem magazynu komponentow niezgodnych (NCA), biezace monitorowanie ilosci i wartosci komponentow zablokowanych, terminowe usuwanie komponentow w obszaru NCA oraz refakturowanie kosztow zwiazanych z przechowywaniem komponentow,
Wykonanie analiz statystycznych i obserwacja trendów dostarczanych komponentów,
Kontrola i monitorowanie wdrozenia specyficznych wymagan Klienta (CSR) u dostawcow,
Zatwierdzanie częsci do produkcji wg standardu AIAG PPAP oraz VDA2
Definiowanie standardów kontroli dla inspekcji wejsciowej oraz nadzór nad dokumentacją
Koordynator Obsługi Klienta / Customer Service Coordinator
Białężyce 41, Białężyce (pow. wrzesiński)
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Codziennie monitorowanie niezrealizowanych planów i inicjowanie działań prowadzących do ich realizacji wspólnie z odpowiedzialnymi działami
Sprawdzanie, czy wszystkie zamówienie są realizowane w terminie
Zamawianie opakowań dla wyrobów w systemach klientów
Utrzymanie i ciągłe doskonalenie znajomości Portali klientów; regularnie szkolenie się z ich obsługi, w celu dokładnego ich poznania
Rejestrowanie wszystkich kwestii mających wpływ na poprawną pracę portali klientów, określanie głównych przyczyn błędów oraz aktywne wdrażanie stałych działań naprawczych przy współpracy z klientem i działami operacyjnymi zakładu zaangażowanymi w działanie systemów
Zapewnienie terminowego rozwiązania wszystkich problemów
Zapewnianie, aby wszystkie codzienne transporty były ładowane i wysłane do klientów, zgodnie z ich zapotrzebowaniem
Współpraca z Business Development, w celu bieżącej aktualizacji umów logistycznych i aktywowanie nowych linii w umowach sprzedaży
Utrzymywanie realizacji zamówień na poziomie 100% dostaw na czas zgodnych z zamówieniami
Regularna współpraca z klientem i planistami MRP i MPS w celu aktualizacji zmian zapotrzebowania
Przesyłanie harmonogramów transportów do klienta
Kontrola systemu ERP po wysyłkach
Codzienne raportowanie wskaźnika OTD
Codzienne uczestnictwo w spotkaniach produkcyjnych
Monitorowanie przestojow spowodowanych problemami jakosciowymi wynikajacymi z wadliwych komponentow,
Analiza przyczyn zgloszonych przestojow pod katęm zgodności komponentu z wymaganiami rysunkowymi,
Zglaszanie reklamacji do dostawcow, przeglad dostarczonych analiz powstalych błędów i weryfikacja działań zawartych w raportach 8D,
Nadzór nad poziomem magazynu komponentow niezgodnych (NCA), biezace monitorowanie ilosci i wartosci komponentow zablokowanych, terminowe usuwanie komponentow w obszaru NCA oraz refakturowanie kosztow zwiazanych z przechowywaniem komponentow,
Wykonanie analiz statystycznych i obserwacja trendów dostarczanych komponentów,
Kontrola i monitorowanie wdrozenia specyficznych wymagan Klienta (CSR) u dostawcow,
Zatwierdzanie częsci do produkcji wg standardu AIAG PPAP oraz VDA2
Definiowanie standardów kontroli dla inspekcji wejsciowej oraz nadzór nad dokumentacją
Wdrażanie nowych produktów na linię produkcyjną pod kątem procesowym,
Tworzenie specyfikacji dla maszyn, poszukiwanie i wybór dostawcy,
Regularny kontakt z dostawcą w czasie realizacji zadania,
Ustawianie, monitorowanie i analiza parametrów procesowych,
Dostarczanie i modyfikowanie dokumentacji procesowej do produkcji nowych projektów oraz zmian dokumentacji procesowej (Work Instrcution, Flowchart, pFMEA, CP),
Optymalizacja procesów produkcyjnych,
Przygotowywanie kalkulacji kosztów zmian procesu dla nowych i/lub istniejących produktów i aplikacji,
Uczestnictwo w budowach prototypowych produktów,
Uczestnictwo w analizach problemów na linii produkcyjnej
Wspieranie działu produkcji przez analizę wydajności i monitorowanie zakłóceń w procesach produkcji oraz czynny udział w rozwiązywaniu problemów technicznych i procesowych,
Obsługa bazy danych
Rozwój istniejącego oraz tworzenie nowego oprogramowania opartego na LabVIEW
Standaryzacja programów, kodów oraz struktur LabView w aplikacjach używanych przez Inalfę
Współudział w specyfikowaniu hardware i software dla środowiska PXI/LabView
Codzienne sprawdzanie dostępności materiałów do produkcji
Reagowanie na braki materiałowe wynikające z problemów jakościowych, niezgodności BOM, różnic inwentaryzacyjnych
Ustalanie z dostawcami terminów dostawy zarówno zgodnych z Lead Time jak i przyśpieszonych
Śledzenie pilnych dostaw
Opracowywanie narzędzi wspierających w realizacji powierzonych zadań
Współpraca z dostawcami w ramach codziennych obowiązków
Informowanie inżyniera zmiany technicznej o dostępnych zapasach i zamówieniach w toku oraz zapasach po stronie dostawcy w przypadku materiałów planowanych do zmiany
Optymalizacja poziomu zapasów w ramach ustalonego KPI, dążenie do ich minimalizacji przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości dostaw
Monitorowanie przestojów spowodowanych problemami jakościowymi wynikającymi z wadliwych komponentów,
Analiza przyczyn zgłoszonych przestojów pod katem zgodności komponentu z wymaganiami rysunkowymi,
Zgłaszanie reklamacji do dostawców, przegląd dostarczonych analiz powstałych błędów i weryfikacja działań zawartych w raportach 8D,
Odzyskiwanie kosztów spowodowanych wadliwością komponentów w ramach procesu NCMD,
Nadzór nad poziomem magazynu komponentów niezgodnych (NCA), bieżące monitorowanie ilości i wartości komponentów zablokowanych, terminowe usuwanie komponentów w obszaru NCA oraz refakturowanie kosztów związanych z przechowywaniem komponentów,
Nadzór nad KPIs dotyczącymi dostawców oraz jakością dostarczanych komponentów
Wykonanie analiz statystycznych i obserwacja trendów dostarczanych komponentów,
Kontrola i monitorowanie wdrożenia specyficznych wymagań Klienta (CSR) u dostawców,
Zatwierdzanie części do produkcji wg standardu AIAG PPAP oraz VDA2
Udział w audytach i wizytach technicznych dostawców,
Uczestnictwo w procesie oceny dostawców,
Czynny udział w procesie Problem Solving i LLMS
Nadzór na PPAP komponentów w produkcji seryjnej,
Definiowanie standardów kontroli dla inspekcji wejściowej oraz nadzór nad dokumentacją
Wdrażanie nowych produktów na linię produkcyjną pod kątem procesowym,
Tworzenie specyfikacji dla maszyn, poszukiwanie i wybór dostawcy,
Regularny kontakt z dostawcą w czasie realizacji zadania,
Ustawianie, monitorowanie i analiza parametrów procesowych,
Dostarczanie i modyfikowanie dokumentacji procesowej do produkcji nowych projektów oraz zmian dokumentacji procesowej (Work Instrcution, Flowchart, pFMEA, CP),
Optymalizacja procesów produkcyjnych,
Przygotowywanie kalkulacji kosztów zmian procesu dla nowych i/lub istniejących produktów i aplikacji,
Uczestnictwo w budowach prototypowych produktów,
Uczestnictwo w analizach problemów na linii produkcyjnej