Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (75)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 75 )
Dyrektor marketingu w wydawnictwie książkowym
Żelazna 59, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Opracowanie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej, która wspiera cele biznesowe wydawnictwa i dostosowuje się do zmieniającego się rynku książki
Współpraca z działem wydawniczym w celu identyfikacji i promocji potencjalnych bestsellerów oraz rozwijanie oferty produktowej wydawnictwa
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych dla nowych książek oraz prowadzenie działań promocyjnych mających na celu zwiększenie sprzedaży backlisty
Wykorzystanie różnorodnych kanałów promocji, w tym mediów społecznościowych, reklamy online, eventów, targów książki i współpracy z influencerami
Budowanie i utrzymywanie silnej, rozpoznawalnej marki wydawnictwa oraz poszczególnych tytułów książkowych
Rozwój tożsamości marki, w tym projektowanie i wdrażanie spójnych materiałów promocyjnych
Współpraca z autorami w zakresie promocji ich książek, w tym organizacja spotkań autorskich, wywiadów oraz wsparcie w mediach społecznościowych
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, w tym księgarniami, dystrybutorami i partnerami biznesowymi
Zarządzanie komunikacją z czytelnikami i dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
Analiza trendów rynkowych, potrzeb i zachowań czytelników, a także monitorowanie działań konkurencji
Rozwój i optymalizacja cyfrowych kanałów sprzedaży, w tym sklepu internetowego wydawnictwa, oraz współpraca z platformami dystrybucji e-booków i audiobooków
Implementacja strategii SEO i content marketingu w celu zwiększenia widoczności online
Monitorowanie efektywności działań marketingowych przy użyciu narzędzi analitycznych i raportowanie wyników do zespołu zarządzającego
Analiza zwrotu z inwestycji (ROI) dla poszczególnych kampanii i dostosowywanie strategii na tej podstawie
Zarządzanie budżetem marketingowym, w tym planowanie wydatków i optymalizacja kosztów działań promocyjnych
Jesteś częścią zespołu, który tworzy i realizuje strategię marketingową marek Glosel, współuczestnicząc w tworzeniu i aktualizacji długoterminowych planów, a także współokreślając cele oraz wskaźniki KPI dla poszczególnych marek
Inicjujesz i współtworzysz strategie oraz inicjatywy mające na celu przekształcenie marki w "love brand", nadzorując przy tym spójność komunikacji w różnych kanałach i punktach kontaktu z klientem
Odpowiadasz za spójność działań marketingowych poprzez planowanie, wdrażanie i ocenę kampanii mających na celu zwiększenie świadomości marki oraz jej atrakcyjności dla nowych klientów
Rozwijasz strategię komunikacji marki, budując oraz utrzymując pozytywny wizerunek firmy, opracowując kluczowe przekazy oraz nadzorując wszystkie formy komunikacji w Grupie Glosel
Projektujesz i egzekwujesz kreatywne kampanie promocyjne, mające na celu zwiększenie sprzedaży oraz lojalności klientów, współpracując zarówno z zespołem sprzedaży, jak i innymi markami w grupie, oraz pozyskując partnerów w celu zapewnienia skuteczności promocji
Monitorujesz postrzeganie marki wśród klientów i na rynku, opracowujesz inicjatywy wzmacniające pozytywny wizerunek marki oraz budujesz doświadczenia klientów z marką
Zapewniasz regularne badania rynkowe dotyczące postrzegania marki, potrzeb klientów i trendów rynkowych, analizując wyniki badań dostosowujesz strategię marki
Planujesz i nadzorujesz działania offline, współpracując zarówno z dostawcami, jak i partnerami, oraz oceniasz skuteczność i ROI z wydarzeń
Nadzorujesz tworzenie treści marketingowych, zapewniając, że wszystkie treści są zgodne z tożsamością marki, oraz inicjujesz strategie contentowe zgodne ze strategią marki
Planujesz i monitorujesz budżet działu, optymalizując wydatki w zakresie działań marketingowych i komunikacyjnych
Dbasz o realizację wskaźników marketingowych: NPS, SCAT, ROI, CR, BR, SME
Jesteś częścią zespołu, który tworzy i realizuje strategię marketingową marek Glosel, współuczestnicząc w tworzeniu i aktualizacji długoterminowych planów, a także współokreślając cele oraz wskaźniki KPI dla poszczególnych marek
Inicjujesz i współtworzysz strategie oraz inicjatywy mające na celu przekształcenie marki w "love brand", nadzorując przy tym spójność komunikacji w różnych kanałach i punktach kontaktu z klientem
Odpowiadasz za spójność działań marketingowych poprzez planowanie, wdrażanie i ocenę kampanii mających na celu zwiększenie świadomości marki oraz jej atrakcyjności dla nowych klientów
Rozwijasz strategię komunikacji marki, budując oraz utrzymując pozytywny wizerunek firmy, opracowując kluczowe przekazy oraz nadzorując wszystkie formy komunikacji w Grupie Glosel
Projektujesz i egzekwujesz kreatywne kampanie promocyjne, mające na celu zwiększenie sprzedaży oraz lojalności klientów, współpracując zarówno z zespołem sprzedaży, jak i innymi markami w grupie, oraz pozyskując partnerów w celu zapewnienia skuteczności promocji
Monitorujesz postrzeganie marki wśród klientów i na rynku, opracowujesz inicjatywy wzmacniające pozytywny wizerunek marki oraz budujesz doświadczenia klientów z marką
Zapewniasz regularne badania rynkowe dotyczące postrzegania marki, potrzeb klientów i trendów rynkowych, analizując wyniki badań dostosowujesz strategię marki
Planujesz i nadzorujesz działania offline, współpracując zarówno z dostawcami, jak i partnerami, oraz oceniasz skuteczność i ROI z wydarzeń
Nadzorujesz tworzenie treści marketingowych, zapewniając, że wszystkie treści są zgodne z tożsamością marki, oraz inicjujesz strategie contentowe zgodne ze strategią marki
Planujesz i monitorujesz budżet działu, optymalizując wydatki w zakresie działań marketingowych i komunikacyjnych
Dbasz o realizację wskaźników marketingowych: NPS, SCAT, ROI, CR, BR, SME
Zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu Biura Obsługi Klienta sklepów TaniaKiazka.pl i Bee.pl
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych narzędzi (m.in. mail, chat, infolinia)
Monitorowanie i ocena jakości obsługi klienta
Optymalizacja działań zespołu oraz odpowiedzialność za wyniki pracy
Ciągłe poszukiwanie, opracowanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta, także tych związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (m.in. AI, Chatbot)
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokich standardów obsługi klienta
Raportowanie wyników oraz analiza wskaźników wydajności biura obsługi klienta
- zdejmowanie oraz układanie palet na regałach wysokiego składowania
- konsolidacja palet na magazynie
- przyjmowanie dostaw oraz dbanie o porządek na magazynie
- praca w godz. 6:00- 14:00; 14:00- 22:00; 22:00- 6:00
od 4 000 do 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Zarządu
Białystok
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
asystent
Obowiązki:
prowadzenie listy zadań i projektów, dbanie o terminowość
prowadzenie kalendarza spotkań, pomoc w organizacji spotkań biznesowych, imprez firmowych i innych wydarzeń
obsługa korespondencji mailowej, obsługa telefonów, protokołowanie spotkań
zarządzanie i merytoryczny nadzór nad infrastrukturą obiektu (sieci, sprzęt, oprogramowanie) oraz bieżąca kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego działającego w obiekcie,
instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,
diagnostyka usterek,
bieżące wsparcie informatyczne pracowników spółki,
nadawanie uprawnień do systemów informatycznych,
zarządzanie kartami kontroli dostępu, kartami rejestracji czasu pracy oraz innymi kartami transponderowymi oraz prowadzenie ich ewidencji,
współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania oraz serwisami zewnętrznymi,
organizacja zakupu usług oraz rozwiązań informatycznych (m.in. licencje, oprogramowanie, sprzęt) oraz bieżące zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne do sprzętu działającego w obiekcie,
prowadzenie i promowanie dodatkowych działań wspierających sprzedaż,
realizowanie sprzedaży zgodnie z zakładanym budżetem, tj. kontrolowanie przychodów, kosztów, strat, zapasu, rotacji, w tym przeprowadzenie inwentaryzacji,
doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu i profesjonalna obsługa klienta,
przygotowywanie ofert handlowych,
składanie, przyjmowanie i wydawanie zamówień internetowych,
dbanie o atrakcyjność oraz ekspozycję oferty produktowej w sali sprzedaży,
zapewnienie dostępności towarów oraz aktualizowanie stanów magazynowych,
zarządzanie podległym zespołem pracowników, planowanie, rozliczanie czasu pracy, rozdzielanie zadań,
Tworzymy kilkunastoosobowy zespół. Pracujemy w oparciu o własny mini-framework HMVC, skupiamy się na jakości algorytmów, czytelności, wydajności, skalowalności i możliwościach utrzymania kodu. Bo tak naprawdę ciągle robimy nowe rzeczy, a jak się ciągle robi nowe, to powstaje sporo ’legacy’ i ważne, aby to ’legacy’ działało dobrze, wydajnie, było elastyczne w rozbudowie i łatwe w utrzymaniu
Co będziesz robić:
• tworzyć nowe, rozwijać i optymalizować istniejące funkcjonalności, integracje, moduły,
• współpracować z administratorami przy wdrożeniach i utrzymaniu aplikacji,
zarządzanie i merytoryczny nadzór nad infrastrukturą obiektu (sieci, sprzęt, oprogramowanie) oraz bieżąca kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego działającego w obiekcie
instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
diagnostyka usterek
bieżące wsparcie informatyczne dla pracowników spółki
nadawanie uprawnień do systemów informatycznych
zarządzanie kartami kontroli dostępu, kartami rejestracji czasu pracy oraz innymi kartami transponderowymi oraz prowadzenie ich ewidencji
współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania, serwisami zewnętrznymi
organizacja zakupu usług oraz rozwiązań informatycznych (m.in. licencje, oprogramowanie, sprzęt) oraz bieżące zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne do sprzętu działającego w obiekcie