Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kampanie i działania – Będziesz realizować działania w obszarze CRM (e-mail, SMS oraz push marketingu) oraz tworzyć kampanie mające na celu pozyskanie, utrzymanie i przywrócenie klientów do usług PsiBufet
Optymalizacja - Będziesz wspólnie z zespołem CRM optymalizować i rozwijać automatyczne kampanie CRM, które wysyłane są do osób po konkretnej akcji, np. jeśli klient wstrzyma swoją subskrypcję
Ścisła współpraca z zespołem Marketingu i Customer Love – Aby osiągnąć nasze cele, ścisła współpraca z naszym wewnętrznym zespołami jest kluczowa. Będziesz ściśle z nim współpracować, aby dostarczać kampanie o wysokiej jakości, budujące zaangażowanie i odpowiadające na potrzeby klientów
Raportowanie - Będziesz tworzyć raporty dot. podejmowanych przez nas działań oraz na ich podstawie wyciągać wnioski oraz ustalać przyszłe inicjatywy
W pierwszym etapie samodzielnie prowadzić sprzedaż w terenie (również w weekendy), stając się absolutnym ekspertem sprzedażowym, gotowym do przekazania swojej wiedzy zespołowi
Budować i rozwijać od podstaw swój własny zespół Ambasadorów Marki
Bezpośrednio współpracować z założycielem i dyrektorem zarządzającym PsiBufet oraz dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w UK
Budować bliskie linie komunikacji z zespołami sprzedaży w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Beneluksie, wprowadzając wspólne nauki do bieżącej praktyki sprzedażowej
Współpracować z Specjalistą do spraw Eventów, w celu zapewnienia najlepszych miejsc do prowadzonych działań sprzedażowych
Ownerem znającym swoje wyniki i dążącym do ciągłej poprawy kluczowych wskaźników
Liderem stawiającym czoła wyzwaniom, wiedząc, że budujemy coś dużego i wartościowego
Stawiać klienta na pierwszym miejscu, zapewniając, że każdy klient odchodzi z uśmiechem na twarzy
Zarządzać naszą przestrzenią biurową (zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły spożywcze, biurowe, pomysły na usprawnienie biura - stworzenie ciepłej przestrzeni dla nas wszystkich)
Wsparcie w onboardingu i offboardingu pracownika w zakresie:
Przygotowania sprzętu komputerowego
Przygotowania miejsca pracy
Wręczenie protokołu zdawczo/odbiorczego
Wprowadzenie do biura
Prowadzenie kalendarza urodzin
Wspieranie pracowników w ich codziennych problemach; dbanie o potrzeby pracowników i higienę życia w biurze
Koordynowanie spotkań biznesowych, wydarzeń firmowych, celebracji; zapewnienie właściwego setupu, obsługa gości, ustawienie salek/sprzętu, zapewnienie cateringu
Pomoc w organizacji wydarzeń integracyjnych zarówno w naszym biurze, jak i na naszej Hali
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami: Support IT, dostawcy sprzętu biurowego, dostawcy wody, osobami odpowiadającymi za porządek biura
Współpraca z innymi działami firmy (np. pomoc w organizacji wydarzeń CSR, wyjścia do schroniska, targi śniadaniowe, wsparcie w organizowaniu eventów)
Organizowanie podróży służbowych lokalnych i zagranicznych
Obsługa firm kurierskich dla wysyłek biurowych, obsługa podmiotów zewnętrznych (np. ślimak)
Kogo szukamy? Poszukujemy People Experience Specialist, osoby, która sprawi, że będziemy mieć super funkcjonujące biuro, w którym ludzi będą dobrze się czuli i chcieli z przyjemnością przebywać. W swojej pracy będziesz odpowiadać za nasze biuro i szeroko pojęty well-being pracowników. Szukamy osoby, która przejmie odpowiedzialność za zarządzanie naszą przestrzenią biurową (tak, żeby sprawnie funkcjonowała i była przyjazna dla naszych pracowników). Oprócz tego będziesz pomagać w onboardingu i offboardingu nowych pracowników, jak również brać udział w organizowaniu imprez integracyjnych i innych oddolnych inicjatyw! Na pewno czeka Cię wiele wyzwań, jak również możliwość wprowadzania zmian i wdrażania własnych inicjatyw! Mamy wspaniałe miejsce pracy, w którym chcemy aby ludzie czuli się po prostu świetnie 🙂
Zarządzać naszą przestrzenią biurową (zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły spożywcze, biurowe, pomysły na usprawnienie biura - stworzenie ciepłej przestrzeni dla nas wszystkich)
Wsparcie w onboardingu i offboardingu pracownika w zakresie:
Przygotowania sprzętu komputerowego
Przygotowania miejsca pracy
Wręczenie protokołu zdawczo/odbiorczego
Wprowadzenie do biura
Prowadzenie kalendarza urodzin
Wspieranie pracowników w ich codziennych problemach; dbanie o potrzeby pracowników i higienę życia w biurze
Koordynowanie spotkań biznesowych, wydarzeń firmowych, celebracji; zapewnienie właściwego setupu, obsługa gości, ustawienie salek/sprzętu, zapewnienie cateringu
Pomoc w organizacji wydarzeń integracyjnych zarówno w naszym biurze, jak i na naszej Hali
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami: Support IT, dostawcy sprzętu biurowego, dostawcy wody, osobami odpowiadającymi za porządek biura
Współpraca z innymi działami firmy (np. pomoc w organizacji wydarzeń CSR, wyjścia do schroniska, targi śniadaniowe, wsparcie w organizowaniu eventów)
Organizowanie podróży służbowych lokalnych i zagranicznych
Obsługa firm kurierskich dla wysyłek biurowych, obsługa podmiotów zewnętrznych (np. ślimak)
codziennie kontaktować się z klientami (połączenia telefoniczne, wiadomości mailowe oraz czat),
przedstawiać ofertę potencjalnym klientom, którzy dopiero zastanawiają się nad zamówieniem posiłków dla swojego pieska,
opiekować się kontem klienta i pomagać we wprowadzaniu zmian w zamówieniach,
podejmować decyzje, aby możliwie samodzielne rozwiązywać problemy klientów,
wychodzić z inicjatywą i pomysłami na utrzymanie dobrej relacji z klientem,
zdobywać potrzebną wiedzę na temat zdrowia i właściwego żywienia psów tak, aby stać się absolutnym specjalistą w swojej dziedzinie (nie martw się, wyposażymy Cię w potrzebne materiały)
Przyjmowanie dostaw surowców i weryfikacja ilościowa dostawy,
Znakowanie dostaw - nadawanie partii,
Dostawy wyrobu gotowego na linię pakowania,
Praca przy rozładunku kontenera mroźniczego,
Realizacja transportów międzymagazynowych,
Sprawdzanie stanów magazynowych – zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu,
Regularna inwentaryzacja magazynu,
Wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych,
Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń,
dostarczanie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez komunikację pośrednią (głównie telefon),
zbieranie informacji zwrotnych od rezygnujących klientów oraz przygotowywać dla nich oferty,
opiekowanie się kontem klienta i pomagać w rozwiązywaniu jego problemów technicznych,
podejmowanie decyzji, aby możliwie samodzielne rozwiązywać problemy klientów,
wychodzenie z inicjatywą i pomysłami na ulepszenie relacji z klientem,
zdobywanie potrzebnej wiedzy na temat zdrowia i właściwego żywienia psów tak, aby stać się absolutnym specjalistą w swojej dziedzinie (nie martw się, wyposażymy Cię w potrzebne materiały)
dostarczanie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez komunikację bezpośrednią (głównie telefon),
zbieranie informacji zwrotnej od rezygnujących klientów oraz przygotowywać dla nich oferty,
opiekowanie się kontem klienta i pomagać w rozwiązywaniu jego problemów technicznych,
podejmowanie decyzji, aby możliwie samodzielne rozwiązywać problemy klientów,
wychodzenie z inicjatywą i pomysłami na ulepszenie relacji z klientem,
zdobywanie potrzebnej wiedzy na temat zdrowia i właściwego żywienia psów tak, aby stać się absolutnym specjalistą w swojej dziedzinie (nie martw się, wyposażymy Cię w potrzebne materiały)
W swojej pracy będziesz głównie rozmawiać z naszymi obecnymi klientami o ich potrzebach i wrażeniach. W naszej firmie kładziemy nacisk na relacji z opiekunami psiaków. Podobnie jak im zależy nam na dobrym i prawidłowym żywieniu czworonożnych przyjaciół. Poza tym będziesz:
Dostarczać najwyższy poziom obsługi klienta poprzez komunikację bezpośrednią (głównie telefon oraz e-mail)
Zbierać informacje zwrotne od rezygnujących klientów oraz przygotowywać dla nich oferty
Opiekować się kontem klienta i pomagać w rozwiązywaniu jego problemów technicznych
Podejmować decyzje, aby możliwie samodzielne rozwiązywać problemy klientów
Wychodzić z inicjatywą i pomysłami na ulepszenie relacji z klientem.Zdobywać potrzebną wiedzy na temat zdrowia i właściwego żywienia psów, tak aby stać się absolutnym specjalistą w swojej dziedzinie (nie martw się, wyposażymy Cię w potrzebne materiały)
W swojej pracy będziesz głównie rozmawiać z naszymi obecnymi klientami o ich potrzebach i wrażeniach. W naszej firmie kładziemy nacisk na relacji z opiekunami psiaków. Podobnie jak im zależy nam na dobrym i prawidłowym żywieniu czworonożnych przyjaciół. Zespół Call Team zajmuje się również retencją klientów. Do twoich obowiązków należeć będzie również kontakt z osobami, które zrezygnowały z naszej diety w zakresie: przygotowania oferty, pomocy w rozwiązywaniu ich problemów oraz zbieranie feedbacku dotyczącego naszej oferty. Poza tym będziesz:
- Dostarczać najwyższy poziom obsługi klienta poprzez komunikację bezpośrednią (głównie telefon oraz e-mail)
- Zbierać informacje zwrotne od rezygnujących klientów oraz przygotowywać dla nich oferty
- Opiekować się kontem klienta i pomagać w rozwiązywaniu jego problemów technicznych
- Podejmować decyzje, aby możliwie samodzielne rozwiązywać problemy klientów
- Wychodzić z inicjatywą i pomysłami na ulepszenie relacji z klientem
- Zdobywać potrzebną wiedzy na temat zdrowia i właściwego żywienia psów, tak aby stać się absolutnym specjalistą w swojej dziedzinie (nie martw się, wyposażymy Cię w potrzebne materiały)
W swojej pracy będziesz głównie rozmawiać z naszymi obecnymi klientami o ich potrzebach i wrażeniach. W naszej firmie kładziemy nacisk na relacji z opiekunami psiaków. Podobnie jak im zależy nam na dobrym i prawidłowym żywieniu czworonożnych przyjaciół. Zespół Call Team zajmuje się również retencją klientów. Do twoich obowiązków należeć będzie również kontakt z osobami, które zrezygnowały z naszej diety w zakresie: przygotowania oferty, pomocy w rozwiązywaniu ich problemów oraz zbieranie feedbacku dotyczącego naszej oferty. Poza tym będziesz:
- Dostarczać najwyższy poziom obsługi klienta poprzez komunikację bezpośrednią (głównie telefon oraz e-mail)
- Zbierać informacje zwrotne od rezygnujących klientów oraz przygotowywać dla nich oferty
- Opiekować się kontem klienta i pomagać w rozwiązywaniu jego problemów technicznych
- Podejmować decyzje, aby możliwie samodzielne rozwiązywać problemy klientów
- Wychodzić z inicjatywą i pomysłami na ulepszenie relacji z klientem
- Zdobywać potrzebną wiedzy na temat zdrowia i właściwego żywienia psów, tak aby stać się absolutnym specjalistą w swojej dziedzinie (nie martw się, wyposażymy Cię w potrzebne materiały)