Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (59)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 59 )
Konserwator
Tychy
Wygasła: 31.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
dbanie o należyty stan maszyn
urządzeń i sprzętu oraz ład i porządek w miejscu pracy
codzienna obsługa polegająca na utrzymywaniu prawidłowych parametrów stacji wymienników centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
czynności związane z bieżącą obsługą i naprawą armatury i urządzeń sanitarnych
utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Spółki
usuwanie awarii
*zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie - wg preferencji kandydata (okres zatrudnienia w przypadku umowy o pracę na okres próbny 3 m-ce +33 m-ce; w przypadku umowy zlecenie 160 h/miesięcznie)
utrzymanie w należytym stanie i konserwacja instalacji elektrycznej; naprawa sprzętu elektrycznego; kontrola i usuwanie usterek urządzeń; nadzór i kontrola instalacji uziemienia i odgromienia.
*zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie - wg preferencji kandydata (okres zatrudnienia w przypadku umowy o pracę na okres próbny 3 m-ce +33 m-ce; w przypadku umowy zlecenie 160 h/miesięcznie)
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektryk
Tychy
Wygasła: 31.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Utrzymanie w należytym stanie i konserwacja instalacji elektrycznej
naprawa sprzętu elektrycznego
kontrola i usuwanie usterek urządzeń
nadzór i kontrola instalacji uziemienia i odgromienia.
Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie - wg preferencji kandydata (okres zatrudnienia w przypadku umowy o pracę na okres próbny 3 m-ce +33 m-ce; w przypadku umowy zlecenie 160 h/miesięcznie na okres 3 m-ce +33 m-ce)
Utrzymanie w należytym stanie i konserwacja instalacji elektrycznej
naprawa sprzętu elektrycznego
kontrola i usuwanie usterek urządzeń
nadzór i kontrola instalacji uziemienia i odgromienia.
Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie - wg preferencji kandydata (okres zatrudnienia w przypadku umowy o pracę na okres próbny 3 m-ce +33 m-ce; w przypadku umowy zlecenie 160 h/miesięcznie na okres 3 m-ce +33 m-ce)
utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń gospodarczych
ciągów komunikacyjnych oraz terenów wokół szpitala; dbanie o czystość i porządek wejścia głównego; obsługa maszyn czyszczących
dbanie o ich czystość oraz konserwację
zgłaszanie awarii i usterek w biurze działu technicznego; współpraca z pracownikami warsztatu oraz biura działu technicznego; odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy własnej oraz powierzonych sprzętów;
umowa o pracę (I umowa na okres próbny
II na czas określony; system pracy równoważny) lub umowa zlecenie (160 h miesięcznie)
Kierownik Działu Kontraktowania i Rozliczania Świadczeń Zdrowotnych
Edukacji 102, Tychy
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad kompleksowym rozliczaniem świadczeń zdrowotnych zgodnie z procedurami określonymi przez NFZ i MZ;
weryfikacja kompletności i poprawności danych oraz dokumentacji medycznej, wymaganych do poprawnego rozliczenia z NFZ;
weryfikacja poprawności i eksport do NFZ rozliczeń świadczeń zdrowotnych w ramach leczenia szpitalnego i programów zdrowotnych;
nadzór nad pracą specjalistów ds. obsługi pacjenta, sekretarek medycznych i koderów;
przygotowywanie ofert do konkursów ofert ogłaszanych przez NFZ i MZ;
nadzór nad aktualnością i poprawnością danych wprowadzanych do portalu potencjału;
kontrolowanie prawidłowości przyjmowania pacjentów na oddziały i sprawdzanie poprawności naniesionych danych osobowych pacjentów;
nadzór nad rozliczaniem pacjentów z UE na podstawie przepisów o koordynacji oraz pacjentów nie ubezpieczonych na podstawie dostarczonych decyzji MOPS, GOPS itp.;
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań;
nadzór nad gromadzeniem i wysyłaniem kart statystycznych oraz nowotworowych,
ścisła współpraca z kadrą medyczną w celu zapewnienia poprawności i kompletności danych w systemie informatycznym oraz należytego prowadzenia dokumentacji medycznej, niezbędnych do poprawnego rozliczania realizowanych świadczeń;
współudział w analizach dotyczących poszczególnych procedur;
monitorowanie pojawiających się konkursów na udzielanie świadczeń;
bieżąca analiza rozporządzeń i komunikatów NFZ i MZ oraz innych istotnych regulacji zewnętrznych oraz rekomendowanie odpowiednich działań;
weryfikacja faktur za wykonane świadczenia medyczne
Dyżury w Izbie Przyjęć oraz w Nocnej i Świątecznej Ambulatoryjnej Opiece Lekarskiej
* System równoważny wg grafiku;
* Rodzaj umowy: do uzgodnienia zgodnie z preferencjami (umowa zlecenie
kontrakt);
* Wymiar etatu: do uzgodnienia;
* Liczba godzin pracy w tygodniu/miesiącu: do uzgodnienia;
* System wynagradzania: ze stawka godziną;
od 140 do 190 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Kierownika Działu Technicznego
Edukacji 102, Tychy
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja i koordynowanie pracy pracowników gospodarczych i administracyjnych Działu Technicznego oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań;
Planowanie i nadzór nad realizacją prac remontowych i konserwatorskich na terenie obiektów Spółki;
Nadzór nad przeglądami technicznymi obiektów Spółki, sprzętu oraz aparatury, nadzór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
Zabezpieczenie ciągłości dostaw gazów medycznych oraz mediów;
Sporządzanie i korygowanie kosztorysów i wycen robót inwestycyjnych i remontowych;
Nadzorowanie robót budowlanych, inwestycyjnych i remontowych;
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem parkingami Spółki oraz zabezpieczanie utrzymania terenów zielonych Spółki;
Prowadzenie całości zagadnień związanych z telekomunikacją w Spółce;
Utrzymanie w ciągłym ruchu sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Spółki;
Przyjmowanie zgłoszeń awarii sprzętu medycznego oraz ustalenie rodzaju uszkodzeń aparatury i sprzętu medycznego napływających z poszczególnych komórek organizacyjnych i Zakładów;
Zlecanie i nadzorowanie usuwania awarii przez podległych pracowników lub zewnętrzne serwisy;
Nadzorowanie realizacji podpisanych ze specjalistycznymi serwisami umów w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej;
Prowadzenie nadzoru nad prawidłową eksploatacją aparatury i sprzętu medycznego;
Nadzór nad paszportami sprzętu medycznego;
Współpraca z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym, Urzędem Dozoru Technicznego i innymi jednostkami;
Bieżąca analiza nowości technicznych oraz zakup dla jednostek organizacyjnych Spółki nowoczesnego sprzętu i aparatury medycznej;
Inicjowanie przedsięwzięć związanych z poprawą obsługi sprzętu i racjonalnego jego wykorzystania
Kompleksowe ewidencjonowanie czasu pracy, w tym tworzenie i weryfikowanie grafików, prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy, wprowadzanie danych o absencjach do systemu, obsługa ZUS PUE w zakresie zwolnień lekarskich, obsługa RCP - dla grupy 900 pracowników (umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy B2B);
Comiesięczne rozliczanie czasu pracy pod względem zgodności z przepisami prawa pracy, ustawy o działalności leczniczej oraz wewnętrznych aktów i umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych zawartych z lekarzami i pielęgniarkami;
Rozliczeniu godzin dyżurów lekarskich dla celów płacowych;
Nadzór nad terminowych sporządzaniem i dostarczaniem grafików przez komórki organizacyjne Szpitala;
Stała współpraca i komunikacja z ordynatorami, pielęgniarkami oddziałowymi, kierownikami komórek w zakresie czasu pracy personelu medycznego, technicznego i administracyjnego;
Raportowanie błędów i odchyleń w zakresie czasu pracy;
Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z czasem pracy;
Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowniczych w programie kadrowo-płacowym;
Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej konkursów na udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z wewnętrznymi standardami Spółki;
Tworzenie analiz, sprawozdań, raportów i pism na potrzeby innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych
Kierownik Działu Kontraktowania i Rozliczania Świadczeń Zdrowotnych
Edukacji 102, Tychy
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad kompleksowym rozliczaniem świadczeń zdrowotnych zgodnie z procedurami określonymi przez NFZ i MZ;
weryfikacja kompletności i poprawności danych oraz dokumentacji medycznej, wymaganych do poprawnego rozliczenia z NFZ;
weryfikacja poprawności i eksport do NFZ rozliczeń świadczeń zdrowotnych w ramach leczenia szpitalnego i programów zdrowotnych;
nadzór nad pracą specjalistów ds. obsługi pacjenta, sekretarek medycznych i koderów;
przygotowywanie ofert do konkursów ofert ogłaszanych przez NFZ i MZ;
nadzór nad aktualnością i poprawnością danych wprowadzanych do portalu potencjału;
kontrolowanie prawidłowości przyjmowania pacjentów na oddziały i sprawdzanie poprawności naniesionych danych osobowych pacjentów;
nadzór nad rozliczaniem pacjentów z UE na podstawie przepisów o koordynacji oraz pacjentów nie ubezpieczonych na podstawie dostarczonych decyzji MOPS, GOPS itp.;
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań;
nadzór nad gromadzeniem i wysyłaniem kart statystycznych oraz nowotworowych,
ścisła współpraca z kadrą medyczną w celu zapewnienia poprawności i kompletności danych w systemie informatycznym oraz należytego prowadzenia dokumentacji medycznej, niezbędnych do poprawnego rozliczania realizowanych świadczeń;
współudział w analizach dotyczących poszczególnych procedur;
monitorowanie pojawiających się konkursów na udzielanie świadczeń;
bieżąca analiza rozporządzeń i komunikatów NFZ i MZ oraz innych istotnych regulacji zewnętrznych oraz rekomendowanie odpowiednich działań;
weryfikacja faktur za wykonane świadczenia medyczne
kompleksowa realizacja zadań służby BHP zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem BHP w Szpitalu oraz dbałość o zachowywanie w placówce jak najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa pracy;
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i instruktaży (instruktaż ogólny);
tworzenie i aktualizowanie oceny ryzyka na stanowiskach pracy, procedur, regulaminów wewnętrznych;
przeprowadzanie postępowań powypadkowych, rekomendowanie i wdrażanie środków zaradczych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wypadkami w zakładzie pracy oraz z chorobami zawodowymi;
doradztwo, dzielenie się fachową wiedzą i wsparcie kadry kierowniczej w sprawach związanych z bezpieczeństwem pracy w szpitalu;
udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia dla personelu lub instalacji urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników Szpitala;
Dyżury w Izbie Przyjęć oraz w Nocnej i Świątecznej Ambulatoryjnej Opiece Lekarskiej
* System równoważny wg grafiku;
* Rodzaj umowy: do uzgodnienia zgodnie z preferencjami (umowa zlecenie
kontrakt);
* Wymiar etatu: do uzgodnienia;
* Liczba godzin pracy w tygodniu/miesiącu: do uzgodnienia;
* System wynagradzania: ze stawka godziną;
od 140 do 190 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa
Tychy
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
księgowanie transakcji dot. śr. trwałych (zakup
sprzedaż
przeniesienie
likwidacja) oraz amortyzacji
analiza i rozliczanie śr. trwałych w budowie
kontrola obiegu dokumentów
kompleksowa obsługa w obszarze śr. trwałych
organizacja
przeprowadzanie i wprowadzanie wyników inwentaryzacji
przygotowywanie raportów dot. śr. trwałych oraz inwestycji na potrzeby sprawozdawcze
zapewnienie zgodności procesów księgowych w obszarze śr. trwałych z wymogami ustaw i przepisów podatkowych
bieżące prace konserwatorskie.
* możliwość zatrudnienia również na um. zlecenie wg preferencji kandydata
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator
Tychy
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prace ogólnobudowlane
bieżące prace konserwatorskie.
* możliwość zatrudnienia również na um. zlecenie wg preferencji kandydata
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Edukacji 102, Tychy
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
bieżące współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień,
udział w pracach komisji przetargowych,
bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział
Dyżury w Izbie Przyjęć oraz w Nocnej i Świątecznej Ambulatoryjnej Opiece Lekarskiej
* zatrudnienie na umowę o pracę / umowę zlecenie / kontrakt
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator systemów informatycznych
Edukacji 102, Tychy
Wygasła: 24.11.2023
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administrator Systemów Informatycznych odpowiada za bezpieczeństwo i utrzymanie ciągłości działania sieci teleinformatycznych oraz systemów i oprogramowania używanego w Szpitalu. Do jego obowiązków należy w szczególności zarządzanie systemami informatycznymi i programami używanymi w Spółce zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznymi regulacjami Spółki, w tym:
1. Zarządzanie oraz monitorowanie stanu środowiska IT, stanu sprzętu
IT i wykorzystywanego oprogramowania oraz aktywności sieciowej użytkowników,
2. Administracja infrastrukturą oraz systemami sieciowymi w zakresie bezpieczeństwa sieci LAN/WAN oraz Wi-Fi,
3. Zarządzanie i konfiguracja urządzeń sieci dla usług DHCP, DNS, AD oraz przydziałów sieciowych,
4. Wdrażanie nowych technologii – instalacja i konfiguracja urządzań sieciowych,
5. Zarządzanie środowiskiem serwerów i storage, w tym w zakresie wirtualizacji,
6. Planowanie i wykonywanie zadań związanych z tworzeniem kopii bezpieczeństwa systemów i danych oraz aktualizacji oprogramowania,
7. Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z infrastrukturą sieciową,
8. Prowadzenie szkoleń na temat zachowania bezpieczeństwa użytkowników
w środowisku systemów informatycznych,
9. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w ramach pełnionej funkcji,
10. Tworzenie i utrzymywanie niezbędnej dokumentacji technicznej w ramach prowadzonych prac oraz aktualizacja procedur Bezpieczeństwa Informacji obowiązujących w Szpitalu
Utrzymanie w należytym stanie i konserwacja instalacji elektrycznej
naprawa sprzętu elektrycznego
kontrola i usuwanie usterek urządzeń
nadzór i kontrola instalacji uziemienia i odgromienia.
Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie 160 h/miesięcznie - rodzaj umowy uzależniony od preferencji kandydata
Koordynator Personelu (sekretarek medycznych wykonuje następujące zadania:
1. Organizowanie, planowanie i nadzorowanie pracy sekretarek medycznych w Szpitalu;
2. Nadzór i zapewnienie kompetentnego i terminowego realizowania następujących zadań przez sekretarki medyczne:
a. udzielanie informacji Pacjentom zgodnie z kompetencjami sekretarek medycznych;
b. ustalanie terminów przyjęć Pacjentów na oddziały szpitalne;
c. przygotowywanie zestawień procedur i jednostek chorobowych w systemie informatycznym;
d. bieżąca aktualizacja komputerowej bazy danych: prowadzenie rejestru urodzeń i zgonów,
e. prowadzenie kolejki oczekujących,
f. współpraca z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologicznej – zgłaszanie chorób zakaźnych,
g. prowadzenie rejestru zgłaszanych konsultacji z innych oddziałów,
h. przekazywanie do właściwych organów zgłoszeń dotyczących chorób nowotworowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
i. przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań dla instytucji zewnętrznych oraz komórek organizacyjnych Szpitala
j. prowadzenie Księgi Głównej oraz innej dokumentacji związanej z pobytem chorego w Szpitalu
k. terminowe przygotowanie materiałów do rozliczeń świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia, zgodnie z warunkami zawartymi w umowie,
l. rozliczanie świadczeń medycznych lecznictwa zamkniętego i otwartego
m. przygotowanie dokumentacji medycznej do przekazania archiwum Szpitalnemu zgodnie z obowiązującymi standardami
n. przekazywanie do Działu Księgowości Finansowej dokumentów i informacji dotyczących świadczeń udzielanych komercyjnie i świadczeń udzielanych pacjentom nieubezpieczonym
3. Zapewnienie sprawnego przepływu danych i dokumentów pozwalającego na terminowe, poprawne i optymalne rozliczenie świadczeń z NFZ;
4. Monitorowanie zmian w mających zastosowanie przepisach i implementowanie ich w Szpitalu;
5. Inicjowanie rozwiązań porządkujących i optymalizujących pracę sekretarek medycznych i ukierunkowanych na poprawę jakości rozliczeń procedur medycznych;
6. Zapewnienie profesjonalnej i kulturalnej obsługi Pacjentów oraz budowanie pozytywnego wizerunku Szpitala;
7. Współpraca z Działem Statystyki Medycznej i Kontraktowania, Zespołem ds. Rozliczania Świadczeń Zdrowotnych, Działem Finansowo-Księgowym i Archiwum Szpitala
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku Koordynatora ds. BHP to:
• Kompleksowa realizacja zadań służby BHP zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
• Sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem BHP w Szpitalu oraz dbałość o zachowywanie w placówce jak najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa pracy;
• Prowadzenie szkoleń i instruktaży;
• Tworzenie i aktualizowanie oceny ryzyka na stanowiskach pracy, procedur, regulaminów wewnętrznych;
• Przeprowadzanie postępowań powypadkowych, rekomendowanie i wdrażanie środków zaradczych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wypadkami w zakładzie pracy;
• Doradztwo, dzielenie się fachową wiedzą i wsparcie kadry kierowniczej w sprawach związanych z bezpieczeństwem pracy w szpitalu;
• Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia dla personelu lub instalacji urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników Szpitala;
Specjalista ds. HR - Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Edukacji 102, Tychy
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Główne zadanie osoby zatrudnionej na tym stanowisku to czynności z zakresu tzw. „miękkiego HR” i administracji kadrowej, w szczególności:
• Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska medyczne, administracyjne i techniczne;
• Nadzór nad realizacją standardów w ramach polityki personalnej Spółki, takich jak adaptacja nowo zatrudnionego pracownika, ocena okresowa, badanie satysfakcji, podnoszenie kwalifikacji;
• Planowanie, organizowanie i koordynacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych, współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych;
• Współpraca z PUP i innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie rekrutacji i szkoleń;
• Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowniczych w programie kadrowo-płacowym;
• Wsparcie w obsłudze PPK w Spółce – przyjmowanie i rejestracja wniosków w systemie, eksport danych, nadzór nad dokumentacją;
• Opracowywanie planów i budżetów w obszarze HR;
• Tworzenie zestawień i sprawozdań na potrzeby innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych
Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów;
- prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami;
- opracowywanie i publikowanie ogłoszeń;
- tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce;
- prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce;
- bieżące współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
- organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień;
- udział w pracach komisji przetargowych;
- bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział
przyjmowanie materiału do badań histopatologicznych i cytologicznych
udział w przygotowaniu wycinków tkankowych, preparatów mikroskopowych, w technice doraźnej (mrożenie) i technice parafinowej, preparatów cytologicznych,
archiwizacja preparatów i kostek parafinowych,
rejestracja materiału i prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej wykonywanych czynności
obsługa urządzeń będących na wyposażeniu Zakładu Patomorfologii
utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń gospodarczych
ciąagów komunikacyjnych oraz terenów wokół szpitala;
dbanie o czystość i porządek wejścia głównego;
obsługa maszyn czyszczących
dbanie o ich czystość oraz konserwację
zgłaszanie awarii i usterek w biurze działu technicznego;
współpraca z pracownikami warsztatu oraz biura działu technicznego;
odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy własnej oraz powierzonych sprzętów;
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w zakładzie rehabilitacji w ramach lecznictwa szpitalnego, ambulatoryjnego oraz w warunkach rehabilitacji domowej,
Przeprowadzanie wywiadu z pacjentem,
Instruowanie i edukacja pacjenta w zakresie wykonywania ćwiczeń,
Obserwowanie i sprawowanie opieki nad pacjentem w czasie wykonywania ćwiczeń i po ćwiczeniu,
Badanie pacjenta pod kątem procesu rehabilitacji,
Ocena stanu pacjenta, postępów i wyników podczas rehabilitacji,
Współpraca z lekarzami i zespołem fizjoterapeutów,
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętymi standardami
Główne zadanie osoby zatrudnionej na tym stanowisku to czynności z zakresu administracji kadrowej i obsługi umów cywilnoprawnych w szczególności:
• Kompleksowe prowadzenie obsługi umów kontraktowych i umów zleceń pracowników medycznych, gospodarczych i administracyjnych Szpitala;
• Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku zatrudnienia oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami Działu;
• Comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń;
• Nadzór nad właściwą realizacją poszczególnych umów we współpracy z Dyrektorami, Ordynatorami Oddziałów, Pielęgniarkami Oddziałowymi oraz Kierownikami Działów, m.in. w zakresie czasu pracy;
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym;
• Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
• Tworzenie analiz i sprawozdań na potrzeby innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
• Prowadzenie postępowań konkursowych na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Spółki (po wcześniejszym przeszkoleniu);
• Uczestniczenie w procesie rekrutacji pracowników medycznych
Główne zadanie osoby zatrudnionej na tym stanowisku to czynności z zakresu administracji kadrowej i obsługi umów cywilnoprawnych w szczególności:
• Kompleksowe prowadzenie obsługi umów kontraktowych i umów zleceń pracowników medycznych, gospodarczych i administracyjnych Szpitala;
• Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku zatrudnienia oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami Działu;
• Comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń;
• Nadzór nad właściwą realizacją poszczególnych umów we współpracy z Dyrektorami, Ordynatorami Oddziałów, Pielęgniarkami Oddziałowymi oraz Kierownikami Działów, m.in. w zakresie czasu pracy;
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym;
• Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
• Tworzenie analiz i sprawozdań na potrzeby innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
• Prowadzenie postępowań konkursowych na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Spółki (po wcześniejszym przeszkoleniu);
• Uczestniczenie w procesie rekrutacji pracowników medycznych
Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce;
prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów;
prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami;
opracowywanie i publikowanie ogłoszeń;
tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce;
prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce;
bieżące współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień;
udział w pracach komisji przetargowych;
bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział