Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka w Zespole Ryzyka Rynkowego i Płynności
Gdańsk
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym (ryzyko stopy procentowej, spreadu kredytowego, walutowe), płynności i ryzykiem kredytowym kontrahenta, w tym:
rozwój metod/modeli oraz narzędzi pomiaru ryzyka (Excel, VBA),
kalkulacja wymogu kapitałowego,
monitoring poziomu wykorzystania limitów/wartości progowych,
sporządzanie raportów zarządczych,
utrzymanie przepisów wewnętrznych,
wycena transakcji pochodnych,
sporządzanie analiz makroekonomicznych na podstawie dostępnych źródeł makroekonomicznych
Specjalista / Specjalistka w Zespole Ryzyka Rynkowego i Płynności
Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym (ryzyko stopy procentowej, spreadu kredytowego, walutowe), płynności i ryzykiem kredytowym kontrahenta, w tym:
rozwój metod/modeli oraz narzędzi pomiaru ryzyka (Excel, VBA),
kalkulacja wymogu kapitałowego,
monitoring poziomu wykorzystania limitów/wartości progowych,
sporządzanie raportów zarządczych,
utrzymanie przepisów wewnętrznych,
wycena transakcji pochodnych,
sporządzanie analiz makroekonomicznych na podstawie dostępnych źródeł makroekonomicznych
współpraca z działami biznesowymi oraz z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań w zakresie przygotowania testów akceptacyjnych (UAT), funkcjonalnych i integracyjnych
udział w projektowaniu i realizacji strategii testów automatycznych, w tym:
analiza wymagań biznesowych i dokumentacji projektowej na potrzeby testów, projektowanie scenariuszy testowych
przygotowanie i uruchamianie skryptów testowych
wsparcie w przygotowaniu danych na potrzeby testów
tworzenie i aktualizacja dokumentacji testowej
przeprowadzanie oraz aktywne uczestnictwo w testach, testowanie na poziomach interfejsu użytkownika i bazy danych
współpraca z architektami systemów, programistami oraz dostawcami rozwiązań, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi
rozpoznanie i definiowanie potrzeb biznesowych w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych w banku
wsparcie w modelowaniu danych biznesowych, w tym projektowanie modeli danych zarówno dla systemów transakcyjnych, jak i platform analityczno-raportowych
współpraca z komórkami biznesowymi w zakresie przygotowania modeli, struktur oraz danych dla potrzeb analitycznych oraz przygotowania modeli finansowych
opracowywanie i aktualizacja map procesów biznesowych i systemowych, wykorzystywanych w procesach wdrożeniowych systemów bankowych
współpraca z architektami systemów, programistami oraz dostawcami rozwiązań, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi
udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu kontroli jakości przetwarzanych danych
bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkownika końcowego: diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
instalacja i konfiguracja stacji roboczych i urządzeń mobilnych: instalacja i konfiguracja oprogramowania - systemów operacyjnych win10, pakietów biurowych, klientów VPN i innego oprogramowania
wsparcie przy rozwiązywaniu incydentów związanych z działaniem sieci komputerowej oraz urządzeń podłączonych do sieci komputerowej
tworzenie raportów z procesu monitoringu modelu rezerwy prawnej oraz analiza zidentyfikowanych odchyleń
analiza trendów i zależności pomiędzy parametrami modelu
rekomendowanie zmian w modelu rezerwy prawnej koniecznych do zapewnienia wysokiej jakości procesów Banku oraz niezbędnych do spełnienia wymagań regulatora
aktualizacja dokumentacji modelu zgodnie z Regulacjami Banku i Rekomendacji KNF
tworzenie raportów, prezentacji, analiz i wyjaśnień na potrzeby m.in. Grupy, Zarządu Banku oraz wewnętrznych komitetów Banku
tworzenie raportów z procesu monitoringu modelu rezerwy prawnej oraz analiza zidentyfikowanych odchyleń
analiza trendów i zależności pomiędzy parametrami modelu
rekomendowanie zmian w modelu rezerwy prawnej koniecznych do zapewnienia wysokiej jakości procesów Banku oraz niezbędnych do spełnienia wymagań regulatora
aktualizacja dokumentacji modelu zgodnie z Regulacjami Banku i Rekomendacji KNF
tworzenie raportów, prezentacji, analiz i wyjaśnień na potrzeby m.in. Grupy, Zarządu Banku oraz wewnętrznych komitetów Banku
Realizacja procesu zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa (ERM; Enterprise Risk Management) w tym m.in.:
przygotowywanie projektów i cykliczna aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych (Plan Naprawy, Strategia Banku, Strategia Apetytu na Ryzyko, Polityki, Regulamin)
ustalanie, monitorowanie i raportowanie wykonania limitów Apetytu na Ryzyko Banku oraz monitorowanie i raportowanie wskaźników Planu Naprawy
wsparcie obsługi dedykowanego Komitetu
udział w procesie wewnętrznej oceny adekwatności kapitałowej (ICAAP)
przygotowywanie cyklicznych raportów i informacji zarządczej dla wyższej kadry menedżerskiej oraz organów nadzorczych
korespondencja z Regulatorem
bieżący monitoring i interpretacja przepisów nadzorczych oraz udział w pracach wynikających z dostosowania Banku do wymagań nadzorczych a także w dostosowywaniu narzędzi ryzyka, systemów i procesów
Realizacja procesu zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa (ERM; Enterprise Risk Management) w tym m.in.:
przygotowywanie projektów i cykliczna aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych (Plan Naprawy, Strategia Banku, Strategia Apetytu na Ryzyko, Polityki, Regulamin)
ustalanie, monitorowanie i raportowanie wykonania limitów Apetytu na Ryzyko Banku oraz monitorowanie i raportowanie wskaźników Planu Naprawy
wsparcie obsługi dedykowanego Komitetu
udział w procesie wewnętrznej oceny adekwatności kapitałowej (ICAAP)
przygotowywanie cyklicznych raportów i informacji zarządczej dla wyższej kadry menedżerskiej oraz organów nadzorczych
korespondencja z Regulatorem
bieżący monitoring i interpretacja przepisów nadzorczych oraz udział w pracach wynikających z dostosowania Banku do wymagań nadzorczych a także w dostosowywaniu narzędzi ryzyka, systemów i procesów
przeprowadzanie regularnego procesu niezależnej walidacji i prewalidacji modeli stosowanych w Banku (w tym z zakresu PD, LGD, EAD, ECL, wyznaczania kapitału wewnętrznego, zarządzania stopą procentową, testów warunków skrajnych)
rekomendowanie zmian w modelach koniecznych do zapewnienia wysokiej jakości procesów Banku oraz niezbędnych do spełnienia wymagań regulatora
tworzenie raportów z walidacji i prewalidacji modeli
przygotowanie i aktualizacja regulacji opisujących proces i metodologię przeprowadzania walidacji i prewalidacji poszczególnych typów modeli, w tym opisanie testów statystycznych i miar, ich założeń, wzorów i interpretacji
wspieranie procesu zarządzania ryzykiem modeli
przygotowanie innych analiz ad hoc oraz prezentacji ich wyników dla wewnętrznych komitetów Banku, Wiceprezesa Pionu Zarządzania Ryzykiem lub Zarządu Banku
przeprowadzanie regularnego procesu niezależnej walidacji i prewalidacji modeli stosowanych w Banku (w tym z zakresu PD, LGD, EAD, ECL, wyznaczania kapitału wewnętrznego, zarządzania stopą procentową, testów warunków skrajnych)
rekomendowanie zmian w modelach koniecznych do zapewnienia wysokiej jakości procesów Banku oraz niezbędnych do spełnienia wymagań regulatora
tworzenie raportów z walidacji i prewalidacji modeli
przygotowanie i aktualizacja regulacji opisujących proces i metodologię przeprowadzania walidacji i prewalidacji poszczególnych typów modeli, w tym opisanie testów statystycznych i miar, ich założeń, wzorów i interpretacji
wspieranie procesu zarządzania ryzykiem modeli
przygotowanie innych analiz ad hoc oraz prezentacji ich wyników dla wewnętrznych komitetów Banku, Wiceprezesa Pionu Zarządzania Ryzykiem lub Zarządu Banku
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi organów korporacyjnych
Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja i obsługa posiedzeń organów korporacyjnych Banku, w szczególności Zarządu Banku
przygotowanie protokołów z posiedzeń organów korporacyjnych Banku, w szczególności Zarządu Banku
organizacja Walnych Zgromadzeń i przygotowywanie związanej z tym dokumentacji
koordynowanie obiegu dokumentów i prowadzenie rejestrów / sporządzanie raportów
bieżące kontakty z organizacjami reprezentującymi sektor bankowy i innymi organizacjami zewnętrznymi współpracującymi z bankiem; obsługa korespondencji i kontaktów w tym zakresie
wsparcie odpowiednich jednostek organizacyjnych Banku w przygotowaniu dokumentacji organów Banku
wsparcie macierzystej jednostki Banku w jej zadaniach i czynnościach organizacyjnych
Specjalista/Specjalistka ds. kontroli jakości procesów bankowych
Gdańsk
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca współpraca z partnerami Banku świadczącymi usługi outsourcingowe
kontrola i monitoring obsługi procesów bankowych wykonywanych przez firmę outsourcingową
weryfikacja poziomów realizacji KPI przez firmę outsourcingową oraz analiza innych zdefiniowanych miar
analiza danych źródłowych służących do oceny wykonywanych procesów, potencjalnych problemów mogących pojawić się w realizacji KPI oraz prezentacja wyników w dostępnych narzędziach informatycznych tj. Business Objects, Excel, PowerPoint
Specjalista/Specjalistka ds. kontroli jakości procesów bankowych
Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca współpraca z partnerami Banku świadczącymi usługi outsourcingowe
kontrola i monitoring obsługi procesów bankowych wykonywanych przez firmę outsourcingową
weryfikacja poziomów realizacji KPI przez firmę outsourcingową oraz analiza innych zdefiniowanych miar
analiza danych źródłowych służących do oceny wykonywanych procesów, potencjalnych problemów mogących pojawić się w realizacji KPI oraz prezentacja wyników w dostępnych narzędziach informatycznych tj. Business Objects, Excel, PowerPoint
Realizacja procesu zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa (ERM; Enterprise Risk Management) w tym m.in.:
przygotowywanie projektów i cykliczna aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych (Plan Naprawy, Strategia Banku, Strategia Apetytu na Ryzyko, Polityki, Regulamin)
ustalanie, monitorowanie i raportowanie wykonania limitów Apetytu na Ryzyko Banku oraz monitorowanie i raportowanie wskaźników Planu Naprawy
wsparcie obsługi dedykowanego Komitetu
udział w procesie wewnętrznej oceny adekwatności kapitałowej (ICAAP)
przygotowywanie cyklicznych raportów i informacji zarządczej dla wyższej kadry menedżerskiej oraz organów nadzorczych
korespondencja z Regulatorem w ramach ERM
bieżący monitoring i interpretacja przepisów nadzorczych oraz udział w pracach wynikających z dostosowania Banku do wymagań nadzorczych a także w dostosowywaniu narzędzi ryzyka, systemów i procesów
Realizacja procesu zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa (ERM; Enterprise Risk Management) w tym m.in.:
przygotowywanie projektów i cykliczna aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych (Plan Naprawy, Strategia Banku, Strategia Apetytu na Ryzyko, Polityki, Regulamin)
ustalanie, monitorowanie i raportowanie wykonania limitów Apetytu na Ryzyko Banku oraz monitorowanie i raportowanie wskaźników Planu Naprawy
wsparcie obsługi dedykowanego Komitetu
udział w procesie wewnętrznej oceny adekwatności kapitałowej (ICAAP)
przygotowywanie cyklicznych raportów i informacji zarządczej dla wyższej kadry menedżerskiej oraz organów nadzorczych
korespondencja z Regulatorem w ramach ERM
bieżący monitoring i interpretacja przepisów nadzorczych oraz udział w pracach wynikających z dostosowania Banku do wymagań nadzorczych a także w dostosowywaniu narzędzi ryzyka, systemów i procesów
wspieranie realizacji procesów kadrowo-płacowych, takich jak ewidencja nadgodzin, przygotowanie danych i weryfikacja listy płac
tworzenie raportów, analiz i prezentacji dotyczących wybranych zagadnień HR
wsparcie w zakresie administracji kadrowej, w tym także udzielanie odpowiedzi na podstawowe zapytania pracowników oraz monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy
koordynacja procesu obiegu dokumentów pracowniczych
wsparcie procesu zatrudnienia i onboardingu nowych pracowników
wsparcie zespołu HR w bieżących pracach i prowadzonych projektach
wspieranie realizacji procesów kadrowo-płacowych, takich jak ewidencja nadgodzin, przygotowanie danych i weryfikacja listy płac
tworzenie raportów, analiz i prezentacji dotyczących wybranych zagadnień HR
wsparcie w zakresie administracji kadrowej, w tym także udzielanie odpowiedzi na podstawowe zapytania pracowników oraz monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy
koordynacja procesu obiegu dokumentów pracowniczych
wsparcie procesu zatrudnienia i onboardingu nowych pracowników
wsparcie zespołu HR w bieżących pracach i prowadzonych projektach
bieżąca współpraca z jednostkami Banku oraz kancelariami prawnymi m.in. w zakresie ryzyka prawnego
kontrola poprawności ewidencjonowania spraw spornych w systemie, zgłaszanie uchybień oraz współpraca przy rozliczaniu miar jakości (KPI)
zbieranie danych na potrzeby raportowe, dekretacja korespondencji procesowo-sądowej, przygotowanie manuali/wytycznych, map procesów a także realizacja zadań i zapytań kierowanych przez kancelarie zewnętrzne
wsparcie prowadzenia sprawozdawczości obligatoryjnej i fakultatywnej (organy Banku, regulatorzy KNF, UOKiK, Związek Banków Polskich, korporacja, audytor, Rzecznik Finansowy i inni)
wsparcie procesu obsługi rezerw na ryzyko prawne
koordynacja komunikacji na linii Bank – kancelarie zewnętrzne w tym prowadzenie spotkań/przeglądów z kancelariami
testowanie nowych funkcjonalności w systemie do zarządzania sprawami spornymi oraz aktywności typu LEAN /automatyzacje procesów
wsparcie pracowników Departamentu w zarządzaniu kontraktami i rozliczeniami kosztów w tym udział w negocjacjach i planowaniu budżetu
wsparcie procesu udzielania pełnomocnictw oraz opiniowanie materiałów prawnych
Płatny Staż w Departamencie Zarządzania Ryzykiem Banku
Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym i ryzykiem kredytowym kontrahenta poprzez pomiar i raportowanie ryzyka: stopy procentowej, walutowego, płynności, ryzyka rozliczeniowego i przedrozliczeniowego
Rozwój metod oraz narzędzi pomiaru ryzyka rynkowego
Wsparcie zespołu poprzez przygotowywanie analiz ilościowych ad hoc
Płatny Staż w Departamencie Prawnym i Relacji Korporacyjnych
Warszawa
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
wsparcie procesu legislacyjnego Banku, przeprowadzanie cyklicznych przeglądów legislacyjnych
obsługa wewnętrznych aktów prawnych (opiniowanie, weryfikacja dokumentów i ich kompletności, kontrola poprawności procesu, pełnienie funkcji administratora i redaktora bazy wewnętrznych aktów prawnych – m.in. bieżąca aktualizacja bazy)
wsparcie jednostek organizacyjnych Banku w przygotowaniu dokumentacji / regulacji wewnętrznych Banku
wsparcie w czynnościach dokumentacyjnych dotyczących procesu legislacyjnego
wsparcie Departamentu Prawnego w jego bieżących zadaniach
bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkownika końcowego: diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
instalacja i konfiguracja stacji roboczych: instalacja i konfiguracja oprogramowania - systemów operacyjnych win10, pakietów biurowych, klientów VPN i innego oprogramowania
wsparcie przy rozwiązywaniu incydentów związanych z działaniem sieci komputerowej
Kalkulacja poziomu rezerw oraz wycena bankowego portfela kredytowego według wartości godziwej, zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości na potrzeby sprawozdawczości finansowej, planów finansowych i raportowania
Bieżący monitoring i aktualizacja modeli finansowych
Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji powiązanej z modelami
Współpraca przy wdrażaniu zmian do modeli w bankowych systemach informatycznych
Przygotowanie raportów, prezentacji, analiz i wyjaśnień na potrzeby m.in. Grupy, Zarządu Banku, audytorów
projektowanie, optymalizacja i rozwój strategii i narzędzi analitycznych dla procesów zarządzania wierzytelnościami, windykacji i restrukturyzacji zadłużenia (m.in. właściwa segmentacja klientów, dopasowanie rozwiązań windykacyjno-ugodowych do profilu i potrzeb kredytobiorców)
współuczestniczenie w realizacji zadań analitycznych i raportowych z zakresu kształtowania strategii zarządzania wierzytelnościami
ocena efektywności strategii zarządzania wierzytelnościami, wpływu na jakość portfela kredytowego i proces zarządzania ryzykiem kredytowym
sporządzanie analiz dotyczących ryzyka kredytowego w obszarze strategii portfelowych (zapytania do baz danych i prezentacja wyników w Business Objects, Excel, PowerPoint)
współuczestniczenie w projektach bankowych mających na celu rozwój strategii zarządzania wierzytelnościami, windykacyjnych, ugodowych i restrukturyzacyjnych
Płatny Staż w Departamencie Prawnym i Relacji Korporacyjnych
Warszawa
Wygasła: 09.10.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Wsparcie w obsłudze spraw Rady Nadzorczej ( m.in. komunikacja z członkami Rady Nadzorczej, organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej, wsparcie w przygotowaniu dokumentacji)
Wsparcie w przeprowadzaniu głosowań uchwał i decyzji Rady Nadzorczej oraz jej Komitetów
Aktualizowanie rejestrów, zestawień i raportów na potrzeby Rady Nadzorczej
Wsparcie w innych czynnościach wymaganych przez prawo lub dobre praktyki w zakresie obsługi obowiązków i zadań Rady Nadzorczej
Monitorowanie rynku i zmian legislacyjnych w zakresie tematyki dotyczącej Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu Rady Nadzorczej
Współpraca z firmą audytorską Banku w zakresie dokumentacji Banku dotyczącej Rady Nadzorczej
Wsparcie Departamentu Prawnego i Relacji Korporacyjnych w jego bieżących zadaniach
Budowa, monitoring i modyfikacja modeli ryzyka kredytowego stosowanych dla portfela kredytów hipotecznych, tj. kart scoringowych, modeli PD, LGD oraz EAD
Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji powiązanej z modelami
Nadzorowanie wdrażania modeli w bankowych systemach informatycznych
Dbanie o zgodność modeli utrzymywanych w Banku z wymogami dla stosowania metody IRB, standardu IFRS9 oraz Rekomendacjami KNF
Przeprowadzanie analiz powiązanych z funkcjonowaniem modeli w Banku
Prezentacja wyników działania modeli oraz powiązanych analiz przed ciałami decyzyjnymi Banku nadzorującymi funkcjonowanie modeli
Współpraca z zespołem walidacji modeli, audytem wewnętrznym, audytorami zewnętrznymi oraz Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego w zakresie stosowanych w Banku modeli ryzyka kredytowego
Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych w banku (przygotowywanie i publikacja ogłoszeń, aktywne poszukiwanie kandydatów, w tym direct search, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w modelu hybrydowym)
Tworzenie nowych i usprawnianie istniejących narzędzi i procesów rekrutacyjnych
Współpraca z portalami ogłoszeniowymi oraz dostawcami zewnętrznymi wspierającymi działania HR
Aktywna współpraca i doradztwo dla kadry menedżerskiej
Dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w trakcie całego procesu (candidate experience)
Uczestnictwo w działaniach w zakresie onboardingu, offboardingu oraz employer brandingu
Realizacja zadań administracyjnych i raportowych związanych z prowadzonymi rekrutacjami
Udział w innych projektach i zadaniach w zespole HR zgodnie z obszarami zainteresowania
Paid Internship in the Compliance Department/ Оплачуване стажування у відділі з питань відповідності (compliance)
Gdańsk
Wygasła: 22.06.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
trainee
Obowiązki:
collecting and analysing data on compliance risk in the bank / збір та аналіз даних щодо ризику відсутності відповідності (non-compliance) в банку
preparing reports and management information for senior management / підготовка звітів та управлінської інформації для вищого керівництва
liaising with other functions regarding the mitigation of compliance risk / співпраця з іншими посадами для зменшення ризику дотримання вимог
collaborating with other Bank units and internal customers to increase their knowledge and understanding of the organisation and to support their unit / співпраця з іншими осередками Банку та внутрішніми клієнтами з метою розширення обсягу своїх знань та кращого розуміння організації та підтримки свого підрозділу
supporting initiatives and projects within the Compliance Department / підтримка ініціатив та проектів, що здійснюються у відділі з питань відповідності
supporting employees of the Compliance Department in day-to-day tasks and administrative matters / підтримка працівників відділу з питань відповідності у виконанні поточних завдань та адміністративних питань
tworzenie raportów i analiz dotyczących portfela kredytowego Banku oraz zabezpieczeń tego portfela
przygotowywanie okresowych raportów na temat sytuacji na rynku kredytowym oraz rynku nieruchomości
monitorowanie wprowadzanych nadzorczych zmian legislacyjnych z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym i ich wpływu na procesy i politykę kredytową Banku
udział w kształtowaniu polityki w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym portfela kredytów hipotecznych
udział w projektach związanych m.in. z optymalizacją procesów zarządzania ryzykiem kredytowym portfela kredytów hipotecznych
kontrola procesów związanych z zarządzaniem ryzykiem kredytowym realizowanych przez inne jednostki organizacyjne Banku
uczestniczenie w procesach pomiaru ryzyka kredytowego portfela kredytów hipotecznych
bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkownika końcowego: diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
instalacja i konfiguracja stacji roboczych: instalacja i konfiguracja oprogramowania - systemów operacyjnych win10, pakietów biurowych, klientów VPN i innego oprogramowania
wsparcie przy rozwiązywaniu incydentów związanych z działaniem sieci komputerowej
Compliance Officer/ Спеціаліст з питань Compliance
Gdańsk
Wygasła: 30.04.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
tasks related to personal data processing (inter alia maintenance of the register of processing activities, analysis and assessment of data processing risks, analysis of incidents and violations, ongoing support of organizational units, correspondence with the regulator)/ виконання зобов'язань, пов'язаних з обробкою персональних даних (у тому числі ведення реєстру діяльності з обробки, аналіз та оцінка ризику обробки даних, аналіз інцидентів і порушень, постійна підтримка організаційних підрозділів, листування з регулятором)
participating in compliance risk testing and preparing post-test reports/ участь у тестах на ризик відповідності та підготовка звітів після тестування,
analysing new regulations in terms of their implementation in the bank/ аналіз нових нормативних актів з точки зору їх впровадження в банку,
drafting internal legal acts/ підготовка проектів внутрішніх правових актів,
liaising with other functions regarding the mitigation of compliance risk/ співпраця з іншими посадами для зменшення ризику дотримання вимог
Projektowanie, optymalizacja i rozwój funkcjonującego w Banku systemu do wyceny portfela kredytowego w obszarze mechanizmu identyfikacji utraty wartości oraz modelu straty oczekiwanej,
Współuczestniczenie w realizacji złożonych zadań analitycznych w ramach ECL,
Sporządzanie cyklicznych i doraźnych analiz dotyczących ryzyka kredytowego oraz opisujących je parametrów (monitoring modeli, wykonywanie zapytań do baz danych i prezentacji wyników w dostępnych narzędziach informatycznych tj. Business Objects, Excel, PowerPoint),
Współuczestniczenie w projektach bankowych rozwijających system zarządzania ryzykiem Banku z naciskiem na proces ciągłego dostosowywania rozwiązań systemowo - technologicznych banku do zmieniających się regulacji prawnych i regulacyjnych,
Współpraca z innymi jednostkami Banku w ramach wewnętrznych przeglądów kontrolnych oraz wsparcie przy badaniu rocznego sprawozdania finansowego
realizacja obowiązków związanych z przetwarzaniem danych osobowych (m.in. utrzymywanie rejestru czynności przetwarzania, analiza i ocena ryzyka przetwarzania danych, analiza incydentów i naruszeń, bieżące wsparcie komórek organizacyjnych, korespondencja z regulatorem)
udział w testach ryzyka braku zgodności i przygotowywanie raportów potestowych,
analiza nowych regulacji pod kątem ich wdrożenia w banku,
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
współpraca z innymi funkcjami w zakresie ograniczania ryzyka braku zgodności
bieżące monitorowanie wprowadzanych nadzorczych zmian legislacyjnych z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym i ich wpływu na procesy i politykę kredytową Banku
udział w kształtowaniu polityki w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym portfela kredytów hipotecznych
udział w projektach związanych m.in. z optymalizacją procesów zarządzania ryzykiem kredytowym portfela kredytów hipotecznych
kontrola procesów związanych z zarządzaniem ryzykiem kredytowym realizowanych przez inne jednostki organizacyjne Banku
uczestniczenie w procesach pomiaru ryzyka kredytowego portfela kredytów hipotecznych
tworzenie raportów i analiz z obszaru ryzyka kredytowego i rynku nieruchomości
przygotowywanie okresowych raportów na temat sytuacji na rynku kredytowym oraz nieruchomości