Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie cyklicznych testów dotyczących przestrzegania obowiązujących w Banku regulacji i prawidłowości stosowania mechanizmów kontrolnych w procesach kredytowych, prowadzenia rachunków i operacji bankowych
realizacja czynności kontrolnych pod kątem prawidłowości oceny ryzyka kredytowego klientów biznesowych oraz detalicznych (analiza ekonomiczno-finansowa klientów, monitoring kredytowy / kalkulacja odpisów kredytów wg MSSF9, oceny wniosków kredytowych, ocena realizacji warunków umownych oraz przyjętych prawnych form zabezpieczeń)
ocena funkcjonowania procesów bankowych w celu identyfikacji luk i nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, wskazywanie braków lub nieskutecznych mechanizmów kontrolnych
udzielanie opinii prawnych (ustnych i pisemnych) w zakresie stosowania prawa, w szczególności z zakresu prawa bankowego, prawa cywilnego, ustawy o usługach płatniczych, prawa nowych technologii i prawa publicznym obrocie papierami wartościowymi
uczestniczenie w negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego
udział w pracach zespołów tworzonych w Banku oraz w pracach innych struktur wewnętrznych
weryfikacja dokumentów, w szczególności handlowych, kredytowych, zabezpieczeń,
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych Banku
prowadzenie działań restrukturyzacyjnych w stosunku do Klientów strategicznych, instytucjonalnych i biznesowych Banku,
analiza dokumentacji kredytowej, sytuacji finansowej i prawnej kredytobiorców oraz ustanowionych prawnych zabezpieczeń,
opracowywanie strategii restrukturyzacyjnych, przygotowywanie rekomendacji i decyzji oraz ich prezentacja,
przeprowadzanie inspekcji u klientów podlegających procesowi restrukturyzacji,
negocjowanie warunków restrukturyzacji oraz reprezentowanie Banku w kontaktach z Klientami i innymi instytucjami finansującymi,
bieżące raportowanie w sprawach z przypisanego portfela Klientów,
monitorowanie wykonania warunków umów restrukturyzacyjnych, sytuacji finansowej Klientów, terminowości spłat oraz stanu zabezpieczeń,
realizacja przeglądu, monitorowania, klasyfikowania oraz szacowania utraty wartości dla zarządzanych wierzytelności,
utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami (urzędami, nadzorcami, sądami, kancelariami prawnymi) zaangażowanymi w procesy restrukturyzacji i windykacji,
udział w opracowaniu oraz monitorowanie realizacji rocznego planu etatyzacji oraz budżetu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych. Sygnalizowanie i wyjaśnianie ewentualnych odchyleń oraz rekomendowanie działań naprawczych,
przygotowywanie cyklicznych oraz jednorazowych raportów/prezentacji ilościowych i opisowych dotyczących zdarzeń personalnych, etatyzacji, poziomu wynagrodzeń, rotacji, urlopów, absencji, prawidłowości danych w systemie kadrowo-płacowym, celów oraz innych zagadnień z obszaru HR na potrzeby kadry menadżerskiej Banku,
opracowywanie, wyliczanie i analizowanie wskaźników ryzyka kadrowego, sygnalizowanie niekorzystnych trendów oraz rekomendowanie i prowadzenie działań minimalizujących ryzyko kadrowe. Rekomendowanie zmian definicji wskaźników oraz ich implementacja w regulacji wewnętrznej,
udział w procesie wartościowania stanowisk pracy oraz zarządzanie opisami stanowisk. Weryfikacja opisów pod kątem zgodności z przyjętym standardem i wartością merytoryczną w procesie wartościowania, prowadzenie wywiadów z kadrą menadżerską oraz rekomendowanie zmian w opisach,
koordynowanie procesu oceny pracowniczej. Aktualizacja narzędzi do przeprowadzania oceny, monitorowanie kompletności oraz przygotowywanie raportów z wynikami,
rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu polityki wynagradzania. Opracowywanie zmian w regulacjach i ich konsultowanie z Radcą Prawnym oraz innymi komórkami Banku, koordynowanie procesu legislacyjnego, komunikacja. Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz ich implementowanie w regulacjach
kreowanie nowych rozwiązań i narzędzi z zakresu controllingu personalnego oraz polityki wynagradzania, w tym udział w ich wdrażaniu
inicjowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych w procesach HR
przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportowanie w obszarze polityki kadrowo -płacowej na potrzeby m.in. Zarządu, audytorów, kontroli, innych komórek
organizacyjnych banku, w tym komórki planowania i analiz
przygotowanie i wdrażanie regulaminów, procedur, instrukcji wewnętrznych w obszarze polityki personalnej, zapewnieniających zgodność z przepisami prawa polskiego oraz unijnego obowiązującego rynek bankowy (m.in. CRD, MIFID, EBA)
ciągła analiza zewnętrznych benchmarków rynkowych i weryfikacja ich z funkcjonującymi systemami w Banku
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora HR - samodzielne stanowisko w strukturze jednostki
obsługa zleceń klientów Banku w systemie finansowo-księgowym
prowadzenie monitoringu zaległych prowizji
prowadzenie procesu wypowiadania umów (kontakt z Oddziałami Banku: pozyskanie dokumentacji, analiza zawartych z Klientami umów, sporządzanie pism wypowiadających, monitoring biegu terminów)
przygotowywanie korespondencji związanej z obsługą i administracją niekredytowych rachunków klientów
prowadzenie działań restrukturyzacyjnych w stosunku do Klientów strategicznych, instytucjonalnych i biznesowych Banku,
analiza dokumentacji kredytowej, sytuacji finansowej i prawnej kredytobiorców oraz ustanowionych prawnych zabezpieczeń,
opracowywanie strategii restrukturyzacyjnych, przygotowywanie rekomendacji i decyzji oraz ich prezentacja,
przeprowadzanie inspekcji u klientów podlegających procesowi restrukturyzacji,
negocjowanie warunków restrukturyzacji oraz reprezentowanie Banku w kontaktach z Klientami i innymi instytucjami finansującymi,
bieżące raportowanie w sprawach z przypisanego portfela Klientów,
monitorowanie wykonania warunków umów restrukturyzacyjnych, sytuacji finansowej Klientów, terminowości spłat oraz stanu zabezpieczeń,
realizacja przeglądu, monitorowania, klasyfikowania oraz szacowania utraty wartości dla zarządzanych wierzytelności,
utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami (urzędami, nadzorcami, sądami, kancelariami prawnymi) zaangażowanymi w procesy restrukturyzacji i windykacji,
budowanie oraz modelowanie procesu oceny jakościowej jako jednego z elementów w systemie premiowania
aktualizacja standardów obsługi klienta oraz opracowywanie materiałów wspierających pracowników sieci sprzedaży
opracowanie zasad, narzędzi oraz sposobu monitorowania zadań mających na celu wzrost jakości obsługi klienta
prowadzenie i koordynacja badań dotyczących jakości obsługi oraz satysfakcji klienta
budowanie programów szkoleniowych, opracowywaniewanie materiałów oraz prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi, technik sprzedaży i komunikacji wewnątrz zespołów sprzedażowych
aktywizacja sprzedaży poprzez ścieżki edukacyjne - opracowywanie materiałów mających na celu wsparcie sprzedaży
weryfikacja przestrzegania regulacji wewnętrznych w kontekście jakości danych w systemach
analiza trendów w procesie reklamacyjnym oraz problemów zgłaszanych przez klientów w reklamacjach w celu definiowania obszarów wymagających zmian
Ekspert ds. bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Określanie wymagań w zakresie projektowania, doboru rozwiązań, realizacji, eksploatacji i utrzymania systemu bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego Banku BPS oraz doradztwo w tym zakresie dla banków zrzeszonych w Grupie BPS;
Opracowywanie dokumentacji – w tym: opinii, rekomendacji, polityk, instrukcji, procedur, itp.;
Zapewnienie realizacji zadań, procesów i dokumentacji: kwalifikacyjnych, ochronnych i inwestycyjnych/modernizacyjnych oraz związanych z zapewnieniem wymaganego poziomu bezpieczeństwa obiektów Banku;
Zapewnienie serwisu i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego (m.in.: I&HAS, CCTV/VSS, ACC, FP/AFAS oraz specjalistycznych urządzeń bankowych);
Zarzadzanie bieżącymi zadaniami stałej i doraźnej ochrony fizycznej;
Rozliczanie zakresu zlecanych zakupów, prac i usług;
Administrowanie elektronicznymi systemami bezpieczeństwa fizycznego i wprowadzanie zmian w zakresie uprawnień, dostępów i zmian funkcjonalno-organizacyjnych;
Obsługa zgłaszanych incydentów bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego;
Kontrola sprawności i prawidłowości funkcjonowania systemów bezpieczeństwa technicznego oraz realizacji zadań/usług ochronnych;
Przygotowanie dokumentacji i czynny dział w postępowaniach zakupowych z zakresu bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego;
Nadzór nad podmiotami zewnętrznymi, świadczącymi usługi ochronne i zabezpieczeniowe
Radca Prawny/Adwokat – umowa zlecenia/B2B z kancelarią prawną
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
udzielanie opinii prawnych (ustnych i pisemnych) w zakresie stosowania prawa, w szczególności z zakresu prawa bankowego, prawa pracy, prawa cywilnego i prawa papierów wartościowych
uczestniczenie w negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego
udział w pracach komitetów i zespołów tworzonych w Banku oraz w pracach innych struktur wewnętrznych
weryfikacja dokumentów, w szczególności handlowych, kredytowych, zabezpieczeń,
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych Banku
monitorowanie okresów obowiązywania i odnawiania praw do korzystania przez Bank z produktów i świadczonych usług serwisowych
sporządzanie umów i aneksów związanych z nabywaniem oprogramowania (umowy licencyjne, przeniesienie autorskich praw majątkowych), sprzętu informatycznego oraz usług informatycznych
udział w organizacji przetargów i zakupach licencji i usług serwisowych
uczestnictwo w procesie zarządzania ryzykiem operacyjnym (rejestrowanie, monitorowanie i raportowanie incydentów/zdarzeń w systemie)
wsparcie procesu zarządzania ryzykiem infrastruktury IT
współtworzenie planów cząstkowych oraz monitoring ich wykonania,
udział w pracach audytów zewnętrznych w obszarze zarządzania IT i zgodności licencji
przygotowanie obligatoryjnych ankiet, sprawozdań wewnętrznych oraz zewnętrznych dla organów kontrolnych np. KNF, BFG i innych
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji i regulacji wewnętrznych (procedur, zarządzeń, instrukcji służbowych)
zarządzanie powierzonym portfelem wierzytelności na etapie windykacji polubownej
negocjacje telefoniczne w zakresie spłaty zobowiązań
wyjaśnianie przyczyn opóźnień, ustalanie warunków spłat oraz wskazywanie Klientom możliwych rozwiązań
raportowanie działań, aktualizacja i wprowadzanie ustaleń do systemu windykacyjnego
monitorowanie spłat i realizacji złożonych przez Klientów deklaracji
wydawanie rekomendacji w zakresie przyznawania udogodnień w spłacie
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zleconych spraw do obsługi oraz nadzorowanie i rekomendowanie działań podejmowanych przez podmiot zewnętrzny
prowadzenie działań związanych z zapobieganiem wykorzystywania Banku do celów przestępczych
prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających związanych z identyfikacją nadużyć poprzez analizę dokumentów i informacji, w tym prowadzenie analizy wniosków kredytowych
analiza incydentów oraz alertów generowanych przez system wspomagający przeciwdziałanie nadużyciom
przygotowywanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do organów ścigania
współpraca z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości w ramach przeciwdziałania przestępstwom
nadzór nad funkcjonowaniem produktów rynku międzybankowego i kapitałowego w celu zapewnienia prawidłowego działania w systemie;
tworzenie przypadków i scenariuszy testowych oraz projektowanie testów w obszarze produktów Back Office;
przeprowadzanie testów, dokumentowanie wykonanych testów w obszarze produktów papierów wartościowych rynku międzybankowego i kapitałowego; prowadzenie dokumentacji w zakresie funkcjonowania rozliczeń oraz produktów Back Office;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku;
obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk; pomoc innym użytkownikom w zakresie eksploatacji systemu operacyjnego;
rozwój oraz zarządzanie istniejącymi mechanizmami przetwarzania danych wspierających proces sporządzania informacji zarządczych (praca na platformie Oracle)
projektowanie i aktualizacja raportów tworzonych na portalu kontrolingowym z wykorzystaniem narzędzi klasy Business Intelligence,
generowanie raportów zgodnie z ustalonym harmonogramem
współpraca z klientem wewnętrznym, wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników portalu kontrolingowego w zakresie obsługi portalu oraz zawartości generowanych w nim raportów
zarządzanie powierzonym portfelem wierzytelności na etapie windykacji polubownej
negocjacje telefoniczne w zakresie spłaty zobowiązań
wyjaśnianie przyczyn opóźnień, ustalanie warunków spłat oraz wskazywanie Klientom możliwych rozwiązań
raportowanie działań, aktualizacja i wprowadzanie ustaleń do systemu windykacyjnego
monitorowanie spłat i realizacji złożonych przez Klientów deklaracji
wydawanie rekomendacji w zakresie przyznawania udogodnień w spłacie
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zleconych spraw do obsługi oraz nadzorowanie i rekomendowanie działań podejmowanych przez podmiot zewnętrzny
prowadzenie działań związanych z zapobieganiem wykorzystywania Banku do celów przestępczych
prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających związanych z identyfikacją nadużyć poprzez analizę dokumentów i informacji, w tym prowadzenie analizy wniosków kredytowych
analiza incydentów oraz alertów generowanych przez system wspomagający przeciwdziałanie nadużyciom
przygotowywanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do organów ścigania
współpraca z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości w ramach przeciwdziałania przestępstwom
przegląd, projektowanie i nowelizacja wewnętrznych aktów prawnych w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym, w szczególności ryzykiem outsourcingu
opiniowanie projektów umów outsourcingowych w zakresie ich wpływu na ryzyko operacyjne oraz weryfikacja ocen i analiz outsourcingowych sporządzanych na potrzeby zawarcia lub zmiany umowy, monitoringu umów outsourcingu
identyfikacja ryzyka operacyjnego oraz weryfikowanie oceny poziomu tego ryzyka w związku ze zmianami w produktach, systemach, procesach - w zakresie wynikającym z obowiązujących wewnętrznych aktów prawnych, w tym opiniowanie projektów regulacji
prowadzenie szkoleń, webinariów, przygotowywanie wsadu merytorycznego do szkoleń e-learningowych - z zakresu ryzyka operacyjnego i analiz outsourcingowych,
koordynowanie procesu obsługi zdarzeń operacyjnych,
testowanie wdrażanych zmian do systemu wspierającego proces zarządzania ryzykiem operacyjnym,
sporządzanie raportów w ramach Systemu Informacji Kierownictwa oraz informacji na potrzeby wewnętrznych odbiorców i instytucji zewnętrznych
opracowywanie założeń do polityki Banku w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym klientów z sektora AGRO
opracowywanie przepisów wewnętrznych z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym w tym metodyk oceny zdolności kredytowej dla klientów z sektora AGRO
opracowywanie zasad klasyfikacji i monitorowania ekspozycji kredytowych, a także zasad i sposobów prawnego zabezpieczenia transakcji kredytowych klientów z sektora AGRO
opracowywanie założeń metodologicznych do narzędzi wspierających proces oceny zdolności kredytowej klientów z sektora AGRO
inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego wpływających na zwiększenie jego efektywności i przejrzystości
udział w multi-departamentowych projektach automatyzacji oraz optymalizacji procesu kredytowego segmentu AGRO
śledzenie trendów i zmian zachodzących w otoczeniu rynkowym segmentu AGRO i ich implementacja do regulacji i systemów banku
prowadzenie działań związanych z zapobieganiem wykorzystywania Banku do celów przestępczych
prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających związanych z identyfikacją nadużyć poprzez analizę dokumentów i informacji, w tym prowadzenie analizy wniosków kredytowych
analiza incydentów oraz alertów generowanych przez system wspomagający przeciwdziałanie nadużyciom
przygotowywanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do organów ścigania
współpraca z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości w ramach przeciwdziałania przestępstwom
nadzór nad funkcjonowaniem produktów rynku międzybankowego i kapitałowego w celu zapewnienia prawidłowego działania w systemie;
tworzenie przypadków i scenariuszy testowych oraz projektowanie testów w obszarze produktów Back Office;
przeprowadzanie testów, dokumentowanie wykonanych testów w obszarze produktów papierów wartościowych rynku międzybankowego i kapitałowego; prowadzenie dokumentacji w zakresie funkcjonowania rozliczeń oraz produktów Back Office;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku;
obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk; pomoc innym użytkownikom w zakresie eksploatacji systemu operacyjnego;
identyfikacja ryzyka braku zgodności w procesach funkcjonujących w Banku,
projektowanie rozwiązań i doskonalenie metod w zakresie procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności, w tym regulacji wewnętrznych z tego obszaru,
opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie właściwości Wydziału,
opiniowanie koncepcji wprowadzenia do oferty Banku nowego produktu oraz modyfikacji lub wycofania istniejącego,
przygotowywanie materiałów informacyjnych i szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników jednostek i komórek organizacyjnych Banku, w szczególności w zakresie ryzyka braku zgodności,
przygotowywanie raportów dla Zarządu i Rady Nadzorczej Banku
opracowywanie założeń do polityki Banku w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym klientów z sektora AGRO
opracowywanie przepisów wewnętrznych z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym w tym metodyk oceny zdolności kredytowej dla klientów z sektora AGRO
opracowywanie zasad klasyfikacji i monitorowania ekspozycji kredytowych, a także zasad i sposobów prawnego zabezpieczenia transakcji kredytowych klientów z sektora AGRO
opracowywanie założeń metodologicznych do narzędzi wspierających proces oceny zdolności kredytowej klientów z sektora AGRO
inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego wpływających na zwiększenie jego efektywności i przejrzystości
udział w multi-departamentowych projektach automatyzacji oraz optymalizacji procesu kredytowego segmentu AGRO
śledzenie trendów i zmian zachodzących w otoczeniu rynkowym segmentu AGRO i ich implementacja do regulacji i systemów banku
przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowej dla zarządzanego segmentu AGRO ( producenta rolnego lub przetwórcy spożywczego o przychodach rocznych > 30M PLN)
analiza potrzeb klientów i sytuacji rynkowej w celu opracowania indywidualnych strategii biznesowej/ finansowania dla kluczowych firm z sektora Food & Agro
pozyskiwanie nowych klientów AGRO i wsparcie sieci sprzedaży w rozwoju współpracy z zarządzanym segmentem
pozyskiwanie do współpracy firm z powiązaniami produkcyjnymi w rolnictwie w oparciu o umowy partnerskie/ pośrednictwa – monitoring współpracy ( z dealerami maszyn i urządzeń rolniczych o zasięgu lokalnym, dystrybutorów nawozów, firm przetwórstwa rolno- spożywczych)
inicjowanie projektów związanych z poprawą konkurencyjności oferty produktowej oraz nowych rozwiązań wspierających wzrost sprzedaży
podejmowanie inicjatyw związanych z zapewnieniem najwyższej jakości współpracy z klientem AGRO
podnoszenie kompetencji, wiedzy merytorycznej i efektywności pracowników sieci sprzedaży dedykowanych do biznesu AGRO, aktywny udział w wydarzeniach branżowych
współpraca z organizacjami i instytucjami środowiska rolniczego
podróże służbowe - wizyty w sieci sprzedaży i u Klientów w całej Polsce
Naczelnik Wydziału Rozwoju Zewnętrznych Kanałów Sprzedaży
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
zarządzanie i budowa sieci dystrybucji opartej na pośrednikach kredytowych i partnerach (hipoteka/ gotówka). Docelowo rozwój o pośredników i parterów z segmentu SME i AGRO
zapewnienie realizacji planów sprzedażowych w kanale pośredniczym. Monitorowanie poziomu sprzedaży, współtworzenie i analiza raportów sprzedażowych i wyciąganie wniosków
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z pośrednikami i partnerami. Organizacja oraz prowadzenie szkoleń produktowych w sieci pośredniczej (hipoteka)
zwiększanie poziomu aktywności i sprzedaży pośredników
właściwa i bieżąca realizacja umów zawartych z pośrednikami. Realizacja kontroli pośredników. Bieżąca analiza ofert konkurencji oraz potrzeb klientów
udział w opracowaniu oraz monitorowanie realizacji rocznego planu etatyzacji oraz budżetu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych. Sygnalizowanie i wyjaśnianie ewentualnych odchyleń oraz rekomendowanie działań naprawczych,
przygotowywanie cyklicznych oraz jednorazowych raportów/prezentacji ilościowych i opisowych dotyczących zdarzeń personalnych, etatyzacji, poziomu wynagrodzeń, rotacji, urlopów, absencji, prawidłowości danych w systemie kadrowo-płacowym, celów oraz innych zagadnień z obszaru HR na potrzeby kadry menadżerskiej Banku,
opracowywanie, wyliczanie i analizowanie wskaźników ryzyka kadrowego, sygnalizowanie niekorzystnych trendów oraz rekomendowanie i prowadzenie działań minimalizujących ryzyko kadrowe. Rekomendowanie zmian definicji wskaźników oraz ich implementacja w regulacji wewnętrznej,
udział w procesie wartościowania stanowisk pracy oraz zarządzanie opisami stanowisk. Weryfikacja opisów pod kątem zgodności z przyjętym standardem i wartością merytoryczną w procesie wartościowania, prowadzenie wywiadów z kadrą menadżerską oraz rekomendowanie zmian w opisach,
koordynowanie procesu oceny pracowniczej. Aktualizacja narzędzi do przeprowadzania oceny, monitorowanie kompletności oraz przygotowywanie raportów z wynikami,
rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu polityki wynagradzania. Opracowywanie zmian w regulacjach i ich konsultowanie z Radcą Prawnym oraz innymi komórkami Banku, koordynowanie procesu legislacyjnego, komunikacja. Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz ich implementowanie w regulacjach
nadzór nad funkcjonowaniem produktów rynku międzybankowego i kapitałowego w celu zapewnienia prawidłowego działania w systemie;
tworzenie przypadków i scenariuszy testowych oraz projektowanie testów w obszarze produktów Back Office;
przeprowadzanie testów, dokumentowanie wykonanych testów w obszarze produktów papierów wartościowych rynku międzybankowego i kapitałowego; prowadzenie dokumentacji w zakresie funkcjonowania rozliczeń oraz produktów Back Office;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku;
obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk; pomoc innym użytkownikom w zakresie eksploatacji systemu operacyjnego;
Ekspert ds. Bezpieczeństwa Fizycznego i Środowiskowego
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
wprowadzanie zmian w zakresie nadanych uprawnieniami i dostępów do systemów bezpieczeństwa fizycznego
zapewnienie serwisu i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego
obsługa zgłaszanych incydentów bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego
zarzadzanie bieżącymi zadaniami stałej i doraźnej ochrony fizycznej
realizacja i rozliczenie procesów: inwestycyjnych / modernizacyjnych i utrzymania systemów zabezpieczenia technicznego
kontrola sprawności i prawidłowości funkcjonowania systemów bezpieczeństwa technicznego oraz realizacji zadań/usług ochronnych oraz zabezpieczenia technicznego
Naczelnik Wydziału Operacji Niekredytowych (umowa zastępstwo)
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.10.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Główne zadania:
zapewnienie realizacji dyspozycji i zleceń poprzez nadzór nad poprawnością i terminowością ich wykonania
zapewnienie merytorycznego wsparcia pracownikom w zakresie realizacji trudnych i nietypowych zleceń/zadań
zapewnienie merytorycznego wsparcia Menadżerom Produktów w zakresie postanowień Instrukcji i Regulaminów dotyczących zasad realizacji dyspozycji/zleceń klientów dotyczących rachunków niekredytowych
tworzenie procedur i aktualizacja instrukcji obsługi administracyjnej rachunków niekredytowych w celu zapewnienia obsługi nowych produktów lub optymalizacji efektywnościowo-kosztowej ich realizacji
wdrożenie i aktualizacja narzędzi i zasad wymiany informacji o klientach z uprawnionymi podmiotami zewnętrznymi zgodnie z art.105 Prawa bankowego w zakresie informacji stanowiących tajemnicę bankową
Główne zadania wydziału:
monitoring: negocjowanego oprocentowania rachunków, kont przejściowych, technicznych kont nieoprocentowanych oraz likwidacji rachunków wypowiadanych przez bank, rachunków uśpionych, poprzez kontrolę terminowości ich realizacji oraz prawidłowości księgowań w systemie finansowo księgowym
obsługa zajęć egzekucyjnych z rachunków bankowych
udzielanie informacji uprawnionym podmiotom zewnętrznym zgodnie z art.105 Prawa bankowego w zakresie informacji stanowiących tajemnicę bankową
Naczelnik Wydziału Operacji Niekredytowych (umowa zastępstwo)
Zygmunta Krasińskiego 27, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 15.10.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Główne zadania:
zapewnienie realizacji dyspozycji i zleceń poprzez nadzór nad poprawnością i terminowością ich wykonania
zapewnienie merytorycznego wsparcia pracownikom w zakresie realizacji trudnych i nietypowych zleceń/zadań
zapewnienie merytorycznego wsparcia Menadżerom Produktów w zakresie postanowień Instrukcji i Regulaminów dotyczących zasad realizacji dyspozycji/zleceń klientów dotyczących rachunków niekredytowych
tworzenie procedur i aktualizacja instrukcji obsługi administracyjnej rachunków niekredytowych w celu zapewnienia obsługi nowych produktów lub optymalizacji efektywnościowo-kosztowej ich realizacji
wdrożenie i aktualizacja narzędzi i zasad wymiany informacji o klientach z uprawnionymi podmiotami zewnętrznymi zgodnie z art.105 Prawa bankowego w zakresie informacji stanowiących tajemnicę bankową
Główne zadania wydziału:
monitoring: negocjowanego oprocentowania rachunków, kont przejściowych, technicznych kont nieoprocentowanych oraz likwidacji rachunków wypowiadanych przez bank, rachunków uśpionych, poprzez kontrolę terminowości ich realizacji oraz prawidłowości księgowań w systemie finansowo księgowym
obsługa zajęć egzekucyjnych z rachunków bankowych
udzielanie informacji uprawnionym podmiotom zewnętrznym zgodnie z art.105 Prawa bankowego w zakresie informacji stanowiących tajemnicę bankową
Specjalista ds. regulacji w Zespole ds. Zrzeszenia - zapraszamy studentów i absolwentów prawa, administracji i zarządzania
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie elektronicznej bazy danych „Regulacje dla BS”
publikacja regulacji wzorcowych dla Banków Spółdzielczych oraz inne dokumentów przydatnych w działalności banków,
informowanie Banków Spółdzielczych o dokumentach zamieszczonych w bazie
sporządzanie i przekazywanie komórkom organizacyjnym Banku informacji w zakresie stopnia korzystania z ich regulacji wzorcowych przez Banki Spółdzielcze
udzielanie instruktażu Bankom Spółdzielczym w zakresie opracowanych regulacji wzorcowych i informowanie o komórkach organizacyjnych Banku merytorycznie właściwych do współpracy w zakresie zgłaszanych spraw
monitorowanie bazy wewnętrznych aktów prawnych Banku pod kątem ich przydatności w pracy Banków Spółdzielczych, sporządzanie zestawienia tych regulacji na rzecz Banków Spółdzielczych
troska o prawidłowy obieg korespondencji, dokumentów i informacji kierowanych do Zarządu
planowanie spotkań, obsługa kalendarzy członków Zarządu, zgodnie z aktualnymi potrzebami
prowadzenie rejestru korespondencji Zarządu Banku
nadzór (w trybie dziennym) nad terminowym przekazywaniem, przez komórki organizacyjne, odpowiedzi na pisma organów nadzoru, a w szczególności: KNF, GIIF, GIODO
obsługa Portalu KNF
obsługa skrzynek mailowych: Sekretariat BPS, Sekretariat Prezesa
udział w przygotowaniu Walnych Zgromadzeń Banku oraz Zgromadzeń Prezesów Zrzeszenia BPS S.A
opracowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu oraz redagowanie pism, sporządzanie notatek
przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowej dla zarządzanego segmentu AGRO ( producenta rolnego lub przetwórcy spożywczego o przychodach rocznych > 30M PLN)
analiza potrzeb klientów i sytuacji rynkowej w celu opracowania indywidualnych strategii biznesowej/ finansowania dla kluczowych firm z sektora Food & Agro
pozyskiwanie nowych klientów AGRO i wsparcie sieci sprzedaży w rozwoju współpracy z zarządzanym segmentem
pozyskiwanie do współpracy firm z powiązaniami produkcyjnymi w rolnictwie w oparciu o umowy partnerskie/ pośrednictwa – monitoring współpracy ( z dealerami maszyn i urządzeń rolniczych o zasięgu lokalnym, dystrybutorów nawozów, firm przetwórstwa rolno- spożywczych)
inicjowanie projektów związanych z poprawą konkurencyjności oferty produktowej oraz nowych rozwiązań wspierających wzrost sprzedaży
podejmowanie inicjatyw związanych z zapewnieniem najwyższej jakości współpracy z klientem AGRO
podnoszenie kompetencji, wiedzy merytorycznej i efektywności pracowników sieci sprzedaży dedykowanych do biznesu AGRO, aktywny udział w wydarzeniach branżowych
współpraca z organizacjami i instytucjami środowiska rolniczego
podróże służbowe - wizyty w sieci sprzedaży i u Klientów w całej Polsce
udział w opracowaniu oraz monitorowanie realizacji rocznego planu etatyzacji oraz budżetu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych. Sygnalizowanie i wyjaśnianie ewentualnych odchyleń oraz rekomendowanie działań naprawczych
przygotowywanie cyklicznych oraz jednorazowych raportów/prezentacji ilościowych i opisowych dotyczących zdarzeń personalnych, etatyzacji, poziomu wynagrodzeń, rotacji, urlopów, absencji, prawidłowości danych w systemie kadrowo-płacowym, celów oraz innych zagadnień z obszaru HR na potrzeby kadry menadżerskiej Banku
opracowywanie, wyliczanie i analizowanie wskaźników ryzyka kadrowego, sygnalizowanie niekorzystnych trendów oraz rekomendowanie i prowadzenie działań minimalizujących ryzyko kadrowe. Rekomendowanie zmian definicji wskaźników oraz ich implementacja w regulacji wewnętrznej,
udział w procesie wartościowania stanowisk pracy oraz zarządzanie opisami stanowisk. Weryfikacja opisów pod kątem zgodności z przyjętym standardem i wartością merytoryczną w procesie wartościowania, prowadzenie wywiadów z kadrą menadżerską oraz rekomendowanie zmian w opisach,
koordynowanie procesu oceny pracowniczej. Aktualizacja narzędzi do przeprowadzania oceny, monitorowanie kompletności oraz przygotowywanie raportów z wynikami,
rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu polityki wynagradzania. Opracowywanie zmian w regulacjach i ich konsultowanie z Radcą Prawnym oraz innymi komórkami Banku, koordynowanie procesu legislacyjnego, komunikacja. Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz ich implementowanie w regulacjach
budowa narzędzi i automatyzowanie procesu raportowania działalności Departamentu Skarbu
konfigurowanie parametrów systemów Kondor+/KGR, monitorowanie danych rynkowych transakcji realizowanych przez Departament Skarbu, implementacje metod wyceny
realizacja procesu raportowania, rekoncyliacji i kompresji portfela oraz uzgodnień wycen zgodnie z wymogami rozporządzenia EMIR, raportowanie transakcji w ramach ARM i SFTR, badanie rynkowości cen transakcji
opracowywanie i aktualizacja regulacji w zakresie administrowania systemem Kondor+ oraz raportowania EMIR, ARM i SFTR
parametryzowanie i zarządzanie systemem KGR pod kątem metodyki limitowania transakcji z klientami zawieranych przez Departament Skarbu, a także automatyzowanie i nadzorowanie aktualizacji limitów dla klientów
współpraca z Departamentem Rozliczeń i Kart w zakresie informacji przekazywanych do zaksięgowania w systemie finansowym Banku
monitorowanie okresów obowiązywania i odnawiania praw do korzystania przez Bank z produktów i świadczonych usług serwisowych
sporządzanie umów i aneksów związanych z nabywaniem oprogramowania (umowy licencyjne, przeniesienie autorskich praw majątkowych), sprzętu informatycznego oraz usług informatycznych
udział w organizacji przetargów i zakupach licencji i usług serwisowych
uczestnictwo w procesie zarządzania ryzykiem operacyjnym (rejestrowanie, monitorowanie i raportowanie incydentów/zdarzeń w systemie)
wsparcie procesu zarządzania ryzykiem infrastruktury IT
współtworzenie planów cząstkowych oraz monitoring ich wykonania,
udział w pracach audytów zewnętrznych w obszarze zarządzania IT i zgodności licencji
przygotowanie obligatoryjnych ankiet, sprawozdań wewnętrznych oraz zewnętrznych dla organów kontrolnych np. KNF, BFG i innych
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji i regulacji wewnętrznych (procedur, zarządzeń, instrukcji służbowych)