Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Asystent / Asystentka zespołu prawnego
Inflancka 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Prowadzenie rozliczeń z klientami kancelarii
Obsługa i rozliczanie umów z firmami zewnętrznymi
Przygotowywanie i aktualizacja raportów i zestawień finansowych
Wystawianie faktur, faktur korygujących oraz not księgowych zgodnie z przyjętymi zasadami finansowymi
Weryfikacja i rejestracja kosztów, w tym weryfikacja faktur kosztowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Prowadzenie rozliczeń podróży służbowych
Weryfikacja płatności zgodnie z przyjętymi procedurami
Kontrola kosztów
Współpraca, korespondencja oraz kontakt telefoniczny z działami rozliczeń klientów i kontrahentów
Wprowadzanie danych i spraw klientów do systemu informatycznego
Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (kadrowo-księgowym)
Współpraca w zakresie prowadzenia spraw kadrowych
Administrowanie biurem kancelarii we wszystkich aspektach jego funkcjonowania
Współpraca z dostawcami usług dla kancelarii, w tym w zakresie IT oraz telekomunikacji (TMT)
Administrowanie relacjami wynikającymi z umowy najmu biura
Realizacja obowiązków w zakresie ofertowania kancelarii oraz obowiązków dokumentacyjnych w relacjach z klientami
Realizacja obowiązków w zakresie relacji kancelarii z urzędami takimi jak urząd skarbowy, ZUS, itp
Wsparcie zespołu kancelarii w bieżących sprawach funkcjonowania kancelarii, w tym: obieg korespondencji, podróże służbowe, realizacja zamówień na potrzeby kancelarii, prowadzenie kalendarza kancelarii oraz wsparcie w zakresie organizacji spotkań
Sporządzanie pism procesowych na każdym etapie postępowania
Reprezentowanie klientów w postępowaniach sądowych, mediacji, postępowaniach arbitrażowych oraz sądowo-administracyjnych
Analiza regulacji prawnych, poglądów przedstawicieli doktryny oraz orzecznictwa dotyczących wybranych zagadnień prawnych i przygotowywanie opracowań w tym zakresie
Analiza akt postępowań sądowych, sądowo-administracyjnych i egzekucyjnych oraz przygotowywanie opracowań dotyczących strategii procesowej
Sporządzanie projektów umów, ugód, opinii, memorandów, ekspertyz prawnych oraz opracowywanie projektów innych pism i dokumentów
Uczestnictwo w spotkaniach, negocjacjach i naradach
Uczestnictwo w konferencjach, kongresach, seminariach i szkoleniach
zarządzanie biurem kancelarii we wszystkich aspektach jego funkcjonowania;
zarządzanie relacjami z dostawcami usług, w tym w zakresie IT oraz telekomunikacji (TMT), obsługi kadrowo-księgowej;
zarządzanie relacjami wynikającymi z umowy najmu biura;
realizacja obowiązków w zakresie ofertowania kancelarii oraz obowiązków dokumentacyjnych w relacjach z klientami;
realizacja obowiązków w zakresie relacji kancelarii z urzędami jak urząd skarbowy, ZUS, itp.;
realizacja obowiązków w zakresie rozliczeń z klientami kancelarii;
zarządzanie personelem administracyjnym oraz wsparcie personelu administracyjnego (okresowo także wykonywanie zadań asystenckich – w okresach wzmożonej ilości pracy lub nieobecności asystentki);
dbałość o estetykę i bieżące funkcjonowanie biura;
Adwokat - Radca prawny - zespół rozwiązywania sporów
Inflancka 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie pism procesowych na każdym etapie postępowania
Reprezentowanie klientów w postępowaniach sądowych
Analiza regulacji prawnych, poglądów przedstawicieli doktryny oraz orzecznictwa dotyczących wybranych zagadnień prawnych i przygotowywanie opracowań w tym zakresie
Analiza akt postępowań sądowych, sądowo-administracyjnych i egzekucyjnych oraz przygotowywanie opracowań dotyczących strategii procesowej
Sporządzanie projektów umów, ugód, opinii, memorandów, ekspertyz prawnych oraz opracowywanie projektów innych pism i dokumentów
Uczestnictwo w spotkaniach, negocjacjach i naradach
Uczestnictwo w konferencjach, kongresach, seminariach i szkoleniach
Sporządzanie pism procesowych na każdym etapie postępowania
Reprezentowanie klientów w postępowaniach sądowych
Analiza regulacji prawnych, poglądów przedstawicieli doktryny oraz orzecznictwa dotyczących wybranych zagadnień prawnych i przygotowywanie opracowań w tym zakresie
Analiza akt postępowań sądowych, sądowo-administracyjnych i egzekucyjnych oraz przygotowywanie opracowań dotyczących strategii procesowej
Sporządzanie projektów umów, ugód, opinii, memorandów, ekspertyz prawnych oraz opracowywanie projektów innych pism i dokumentów
Uczestnictwo w spotkaniach, negocjacjach i naradach
Uczestnictwo w konferencjach, kongresach, seminariach i szkoleniach
Prowadzenie analiz obowiązujących regulacji prawnych oraz przygotowywanie opracowań dotyczących zmian tych regulacji
Analiza regulacji prawnych, poglądów przedstawicieli doktryny oraz orzecznictwa dotyczących wybranych zagadnień prawnych i przygotowywanie opracowań w tym zakresie
Analiza akt postępowań sądowych i administracyjnych oraz przygotowywanie opracowań dotyczących dalszych kroków procesowych w tym zakresie, a także przygotowywanie pism procesowych w ramach planowanej strategii procesowej, w tym pozwów
Sporządzanie projektów umów, opinii, memorandów, ekspertyz prawnych oraz opracowywanie projektów innych pism i dokumentów
Uczestnictwo w spotkaniach, negocjacjach i naradach
Uczestnictwo w konferencjach, kongresach, seminariach i szkoleniach
Występowanie przed sądami powszechnymi oraz sądami administracyjnymi jak również przed organami administracji (w przypadku osób nie będących jeszcze aplikantami uprawnionymi do występowania przed sądami – po nabyciu takich uprawnień)
zarządzanie biurem kancelarii we wszystkich aspektach jego funkcjonowania;
zarządzanie relacjami z dostawcami usług w zakresie IT oraz telekomunikacji (TMT);
zarządzanie relacjami wynikającymi z umowy najmu biura;
realizacja obowiązków w zakresie rozliczeń z klientami kancelarii;
zarządzanie personelem administracyjnym oraz wsparcie personelu administracyjnego (okresowo także wykonywanie zadań asystenckich – w okresach wzmożonej ilości pracy lub nieobecności asystentki);
dbałość o estetykę i bieżące funkcjonowanie biura;