Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Toszecka 101, Gliwice
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy jednej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego, która będzie odpowiadała przede wszystkim za utrzymywanie telefonicznego, mailowego i via czat kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami TeleCube.pl. Do jej zadań będzie należało m.in. obsługa zapytań płynących ze strony Klientów, pomoc Klientom w konfiguracji dostarczanych usług, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i ich wstępna analiza i/lub dalsze przekazanie sprawy do odpowiedniej komórki organizacyjnej oraz udzielanie informacji o usłudze. Nie jest to praca „na słuchawce”, a w zakres obowiązków kandydata nie wchodzi tzw. „cold calling”
od 5000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator Sieci i Systemów IT
Toszecka 101, Gliwice
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca działalność (aktualizacje, modyfikacje, wdrażanie) nowych i istniejących narzędzi, które sprzyjają obecnej infrastrukturze lub mogą służyć do zapewnienia dalszego rozwoju i integralności naszej platformy i świadczonych za jej pośrednictwem usług
Aktywna partycypacja w planach Spółki tzn. dzielenie się poradami oraz dobrymi praktykami, które zapewnią techniczną realizację założeń i przyczynią się do rozwoju produktów i usług Spółki
Monitorowanie, interweniowanie i dokonywanie czynności celem ochrony sieci i integralności, infrastruktury, w tym również nadzór nad prawidłowym działaniem oprogramowania
Informowanie o postępie prac, wykrytych potencjalnych zagrożeniach, zgłaszanie poważniejszych zdarzeń
Minimalny kontakt i prowadzenie rozmów z klientem w zakresie technicznym przy wdrażaniu funkcjonalności na indywidualne zapotrzebowanie (tele)informatyczne
Szukamy jednej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego, która będzie odpowiadała przede wszystkim za utrzymywanie telefonicznego, mailowego i via czat kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami TeleCube.pl. Do jej zadań będzie należało m.in. obsługa zapytań płynących ze strony Klientów, pomoc Klientom w konfiguracji dostarczanych usług, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i ich wstępna analiza i/lub dalsze przekazanie sprawy do odpowiedniej komórki organizacyjnej oraz udzielanie informacji o usłudze. Nie jest to praca „na słuchawce”, a w zakres obowiązków kandydata nie wchodzi tzw. „cold calling”
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. Wewnętrznego Wsparcia Technicznego
Toszecka 101, Gliwice
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza techniczna zgłoszonych przez Klientów problemów związanych z oferowaną przez TeleCube usługą, oparta na danych otrzymanych z systemu (logach, zrzutach sygnalizacji, monitoringach sieci etc.)
W razie konieczności, eskalowanie i nadzorowanie zgłoszenia problemu/zadania do właściwych osób (lub stron) z odpowiednią adnotacją
Tworzenie w przystępny sposób informacji zwrotnej dla Biura Obsługi Klienta z wyjaśnieniem problemu i zaleceniami dotyczącymi jego rozwiązania. Tak aby pracownicy BOK mogli udzielić precyzyjnej odpowiedzi Klientowi
Monitorowanie naszej cyberprzestrzeni za pomocą dedykowanych narzędzi oraz podejmowanie proaktywnych działań chroniących Abonentów oraz infrastrukturę
Bieżąca działalność (aktualizacje, modyfikacje, wdrażanie) nowych i istniejących narzędzi, które sprzyjają obecnej infrastrukturze lub mogą służyć do zapewnienia dalszego rozwoju i integralności naszej platformy i świadczonych za jej pośrednictwem usług
Aktywna partycypacja w planach Spółki tzn. dzielenie się poradami oraz dobrymi praktykami, które zapewnią techniczną realizację założeń i przyczynią się do rozwoju produktów i usług Spółki
Monitorowanie, interweniowanie i dokonywanie czynności celem ochrony sieci i integralności, infrastruktury, w tym również nadzór nad prawidłowym działaniem oprogramowania
Raportowanie do Zarządu o postępie prac, wykrytych potencjalnych zagrożeniach, zgłaszanie poważniejszych zdarzeń
Okazjonalny kontakt i prowadzenie rozmów z klientem w zakresie technicznym przy wdrażaniu funkcjonalności na indywidualne zapotrzebowanie (tele)informatyczne
Bieżąca działalność (aktualizacje, modyfikacje, wdrażanie) nowych i istniejących narzędzi, które sprzyjają obecnej infrastrukturze lub mogą służyć do zapewnienia dalszego rozwoju i integralności naszej platformy i świadczonych za jej pośrednictwem usług
Aktywna partycypacja w planach Spółki tzn. dzielenie się poradami oraz dobrymi praktykami, które zapewnią techniczną realizację założeń i przyczynią się do rozwoju produktów i usług Spółki
Monitorowanie, interweniowanie i dokonywanie czynności celem ochrony sieci i integralności, infrastruktury, w tym również nadzór nad prawidłowym działaniem oprogramowania
Raportowanie do Zarządu o postępie prac, wykrytych potencjalnych zagrożeniach, zgłaszanie poważniejszych zdarzeń
Okazjonalny kontakt i prowadzenie rozmów z klientem w zakresie technicznym przy wdrażaniu funkcjonalności na indywidualne zapotrzebowanie (tele)informatyczne
W związku z ciągłym rozwojem Spółki poszukujemy jednej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Digital Marketingu, która ma nowoczesne i nastawione na efektywność podejście do marketingu B2B. Szukamy marketingowca, który posiada umiejętności techniczne i analityczne, ale jest także kreatywny i posiada otwarty umysł (potrafi dostrzegać szanse i wdrażać oryginalne pomysły)
Od kandydata będziemy oczekiwać przede wszystkim: działań e-marketingowych, które pozwolą zwiększyć ilość firm, zainteresowanych naszymi usługami. Dodatkowo kandydat będzie również odpowiedzialny za opiekę i rozbudowę naszych stron internetowych (np. https://telecube.pl)