Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (155)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 155 )
HR Business Partner
Stare Miasto (pow. koniński)
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie realizacji procesów HR w przydzielonych działach i zespołach zgodnie ze strategią i globalnymi standardami
Ścisła współpraca z menedżerami w identyfikowaniu i rozwijaniu potencjału pracowników
Projektowanie i wdrażanie programów rozwojowych dla zespołów, prowadzenie szkoleń i warsztatów z naciskiem na rozwój umiejętności, przywództwa i efektywności
Udział w procesach rekrutacyjnych
Inicjowanie i udział w działaniach Employer Brandingowych
Udział w projektach międzynarodowych wspierających rozwój i zaangażowanie pracowników
Zapewnienie wsparcia w obszarach relacji pracowniczych, w tym komunikacji wewnętrznej, kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami oraz integracji
Zapewnienie poprawnych i kompletnych danych w naszych systemach HR i obiegu dokumentów
Zbieranie i przygotowywanie danych niezbędnych do naliczenia wynagrodzeń pracowników Kramp w Polsce i krajach Europy Wschodniej
Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników
Realizacja procesów zatrudnienia i zwolnienia pracowników
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami, takimi jak biura rachunkowe w zakresie naliczania wynagrodzeń i obiegu dokumentów w krajach Europy Wschodniej
Dbałość o jakość i kompletność danych w systemach i dokumentach
Bieżące wsparcie procesów kadrowo-płacowych dla spółek polskich, m.in. prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wystawianie zaświadczeń, współuczestnictwo w naliczaniu wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy czy obsługa pozapłacowych benefitów pracowniczych
Zapewnienie realizacji procesów HR w przydzielonych działach i zespołach zgodnie ze strategią i globalnymi standardami
Ścisła współpraca z menedżerami w identyfikowaniu i rozwijaniu potencjału pracowników
Projektowanie i wdrażanie programów rozwojowych dla zespołów, prowadzenie szkoleń i warsztatów z naciskiem na rozwój umiejętności, przywództwa i efektywności
Udział w procesach rekrutacyjnych
Inicjowanie i udział w działaniach Employer Brandingowych
Udział w projektach międzynarodowych wspierających rozwój i zaangażowanie pracowników
Zapewnienie wsparcia w obszarach relacji pracowniczych, w tym komunikacji wewnętrznej, kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami oraz integracji
Zapewnienie poprawnych i kompletnych danych w naszych systemach HR i obiegu dokumentów
Przekształcanie zasad działalności logistycznej w planach operacyjnych/taktycznych, dotyczących takich sfer jak budżet, cele, raporty zarządzania, planowanie pracy, siła robocza, procedury i KPI
Kierowanie podległym zespołem i wspieranie zespołu zarządzającego logistyką w codziennej działalności, zmianach i rozwoju, projektach i pracach projektowych, jakości, bezpieczeństwie, a także wydajności procedur w dziale
Optymalizacja procesów w dziale i koordynowanie procesów między odpowiednimi działami Kramp
Wspieranie liderów w ich rozwoju
Realizowanie projektów zespołu ds. zarządzania logistyką
Ocenianie zasobów siły roboczej
Kluczowa rola w chronieniu podstawowych wartości Kramp, jest przykładem dla innych
Odpowiedzialność za wdrażanie zasad firmy Kramp dotyczących BHP i OŚ (QHSE)
Odpowiedzialność za efektywne struktury spotkań i komunikacji
Przekształcanie zasad działalności logistycznej w planach operacyjnych/taktycznych, dotyczących takich sfer jak budżet, cele, raporty zarządzania, planowanie pracy, siła robocza, procedury i KPI
Kierowanie podległym zespołem i wspieranie zespołu zarządzającego logistyką w codziennej działalności, zmianach i rozwoju, projektach i pracach projektowych, jakości, bezpieczeństwie, a także wydajności procedur w dziale
Optymalizacja procesów w dziale i koordynowanie procesów między odpowiednimi działami Kramp
Wspieranie liderów w ich rozwoju
Realizowanie projektów zespołu ds. zarządzania logistyką
Ocenianie zasobów siły roboczej
Kluczowa rola w chronieniu podstawowych wartości Kramp, jest przykładem dla innych
Odpowiedzialność za wdrażanie zasad firmy Kramp dotyczących BHP i OŚ (QHSE)
Odpowiedzialność za efektywne struktury spotkań i komunikacji
Przekształcanie zasad działalności logistycznej w planach operacyjnych/taktycznych, dotyczących takich sfer jak budżet, cele, raporty zarządzania, planowanie pracy, siła robocza, procedury i KPI
Kierowanie podległym zespołem i wspieranie zespołu zarządzającego logistyką w codziennej działalności, zmianach i rozwoju, projektach i pracach projektowych, jakości, bezpieczeństwie, a także wydajności procedur w dziale
Optymalizacja procesów w dziale i koordynowanie procesów między odpowiednimi działami Kramp
Wspieranie liderów w ich rozwoju
Realizowanie projektów zespołu ds. zarządzania logistyką
Ocenianie zasobów siły roboczej
Kluczowa rola w chronieniu podstawowych wartości Kramp, jest przykładem dla innych
Odpowiedzialność za wdrażanie zasad firmy Kramp dotyczących BHP i OŚ (QHSE)
Odpowiedzialność za efektywne struktury spotkań i komunikacji
Opracowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych – offline i online, we współpracy z działem graficznym
Wsparcie w przygotowywaniu i realizacji kampanii marketingowych, eventów, postów social media, kampanii online, promocji, konkursów, artykułów, mailingów
Tworzenie, redagowanie aktualności w intranecie dla pracowników
Monitoring i zarządzanie serwisem www, przygotowanie i zamieszczenie treści
Analiza wyników oraz przygotowywanie raportów z prowadzonych działań online i offline
Aktywna współpraca z innymi działami w firmie
Bieżąca współpraca z dostawcami, kontrahentami, partnerami (agencje reklamowe, graficzne, dom mediowy, webdeweloperzy, dostawcy baz danych etc.)
Analiza branży i działań konkurencji, monitorowanie kampanii prowadzonych przez konkurentów w internecie oraz trendów rynkowych
Profesjonalna obsługa wszystkich technicznych zapytań Klientów dotyczących produktów, usług, zamówień i reklamacji technicznych, gwarancji, zastrzeżeń, zapytań ofertowych itp. przez telefon, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz portali społecznościowych
Wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych grup produktów
Gromadzenie i przechowywanie aktualnych informacji na temat produktów i asortymentu w ramach określonej grupy produktów
Wsparcie Klientów w prawidłowym korzystaniu z naszych serwisów, przygotowywanie specjalnych ofert technicznych, udzielanie porad
Realizacja zamówień specjalnych
Współpraca z Klientami oraz innymi oddziałami i Działami w ramach Grupy Kramp
Szkolenie współpracowników i Klientów (w ramach Kramp Academy) w zakresie informacji technicznych dotyczących produktów i asortymentu
Opracowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych – offline i online, we współpracy z działem graficznym
Wsparcie w przygotowywaniu i realizacji kampanii marketingowych, eventów, postów social media, kampanii online, promocji, konkursów, artykułów, mailingów
Tworzenie, redagowanie aktualności w intranecie dla pracowników
Monitoring i zarządzanie serwisem www, przygotowanie i zamieszczenie treści
Analiza wyników oraz przygotowywanie raportów z prowadzonych działań online i offline
Aktywna współpraca z innymi działami w firmie
Bieżąca współpraca z dostawcami, kontrahentami, partnerami (agencje reklamowe, graficzne, dom mediowy, webdeweloperzy, dostawcy baz danych etc.)
Analiza branży i działań konkurencji, monitorowanie kampanii prowadzonych przez konkurentów w internecie oraz trendów rynkowych
Aktywny nadzór i ostateczne rozwiązywanie wszystkich incydentów i problemów związanych z utrzymywanymi rozwiązaniami
Inicjowanie wdrażania działań poprawiających bezpieczeństwo, takich jak zarządzanie poprawkami, aktualizacje wersji systemu itp
Szeroki zakres zadań kwartalnych, miesięcznych, tygodniowych oraz codziennych zadań ad-hoc do wykonania w zakresie odpowiednich procesów i procedur bezpieczeństwa
Samodzielność w zakresie decydowania o zmianach o niewielkim wpływie oraz ścisła współpraca, z innymi zespołami w przypadku zmian o dużym wpływie
Utrzymanie dokumentacji procesów i procedur bezpieczeństwa
Analizowanie incydentów bezpieczeństwa i reagowanie na nie
Inżynier Procesów Biznesowych / Business Process Engineer
lubelskie
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie wszystkich klientów i pracowników Centrum Usług Wspólnych w kwestiach analitycznych, technicznych i procesowych
Ocena usprawnień procesów proponowanych przez biznes oraz ich wdrożenie
Koordynacja projektów w ramach SSC na poziomie lokalnym i globalnym
Poszukiwanie nowych rozwiązań, usprawnień i standaryzacji
Techniczne utrzymanie dashboardów i systemów stosowanych lokalnie w ramach SSC (np. Tableau łącznie z przygotowywaniem źródeł danych)
Tworzenie i utrzymanie raportów
Ścisła współpraca z innymi członkami Zespołu Zarządzania Projektami, Process Expertami i Menedżerami Operacyjnymi w wprowadzaniu usprawnień w procesach zarówno funkcjonalnych jak i technicznych
Uczestnictwo w tworzeniu i utrzymaniu dokumentacji opisującej procesy
Procesowanie i akceptacja dokumentów kosztowych, tj. faktur kosztowych, faktur inwestycyjnych, delegacji pracowniczych i innych dokumentów, które stanowią podstawę do sporządzania sprawozdań finansowych
Rzetelne sprawdzanie, weryfikacja dokumentów kosztowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym
Prowadzenie ewidencji faktur dystrybucyjnych w oparciu o modele dystrybucyjne
Ścisły kontakt z pozostałymi Działami firmy (faktur transportowych, płatności, zakupowym, lokalnymi działami księgowości)
Przygotowywanie raportów i analiz, w szczególności w programie EXCEL
Współpraca z koordynatorami z zewnątrz w zakresie procesowanych dokumentów/procesu
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami (UoR)
Wprowadzanie oraz weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych
Kompleksowa ewidencja w systemie księgowym dokumentów związanych z działalnością spółki, m. in.: ewidencja majątku trwałego, ewidencja gospodarki magazynowej
Przygotowanie danych do sprawozdań finansowych i współpraca z audytorem
Kalkulacja zobowiązań podatkowych VAT i CIT
Sprawozdawczość w zakresie GUS
Przygotowanie raportów na potrzeby Grupy dotyczących miesięcznych wyników oraz rozliczeń transakcji z podmiotami powiązanymi (zamykanie okresów)
Bookkeeping Administrator/ Specjalista ds. Rozliczeń
Skandynawska 1, Modła Królewska (pow. koniński)
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Procesowanie i akceptacja dokumentów kosztowych, tj. faktur kosztowych, faktur inwestycyjnych, delegacji pracowniczych i innych dokumentów, które stanowią podstawę do sporządzania sprawozdań finansowych
Rzetelne sprawdzanie, weryfikacja dokumentów kosztowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym
Prowadzenie ewidencji faktur dystrybucyjnych w oparciu o modele dystrybucyjne
Ścisły kontakt z pozostałymi Działami firmy (faktur transportowych, płatności, zakupowym, lokalnymi działami księgowości)
Przygotowywanie raportów i analiz, w szczególności w programie EXCEL
Współpraca z koordynatorami z zewnątrz w zakresie procesowanych dokumentów/procesu
Co- Create a vision & strategy for all data & content domains (creation, processing and optimizing)
Transforming the strategy into work plans like: instruments, systems, processes, budgets, management reports, strategic workforce planning, tactical objectives, goals and tactical KPI's
Liaise with internal teams (ecommerce team, product management, procurement, marketing teams, countries and business groups) to define business requirements/demand, prepare roadmap, prioritize and follow up on implementation
Key stakeholder management with senior leaders across regions
Team Performance Management which includes among others: monitoring the realization of plans, providing resources for effective work, optimizing processes and procedures
Driving the development of people and identifying talents, running performance meetings, appraisals, and coaching sessions with direct reports to attract, develop and retain the right talent for the organization
Co- Create a vision & strategy for all data & content domains (creation, processing and optimizing)
Transforming the strategy into work plans like: instruments, systems, processes, budgets, management reports, strategic workforce planning, tactical objectives, goals and tactical KPI's
Liaise with internal teams (ecommerce team, product management, procurement, marketing teams, countries and business groups) to define business requirements/demand, prepare roadmap, prioritize and follow up on implementation
Key stakeholder management with senior leaders across regions
Team Performance Management which includes among others: monitoring the realization of plans, providing resources for effective work, optimizing processes and procedures
Driving the development of people and identifying talents, running performance meetings, appraisals, and coaching sessions with direct reports to attract, develop and retain the right talent for the organization
Co- Create a vision & strategy for all data & content domains (creation, processing and optimizing)
Transforming the strategy into work plans like: instruments, systems, processes, budgets, management reports, strategic workforce planning, tactical objectives, goals and tactical KPI's
Liaise with internal teams (ecommerce team, product management, procurement, marketing teams, countries and business groups) to define business requirements/demand, prepare roadmap, prioritize and follow up on implementation
Key stakeholder management with senior leaders across regions
Team Performance Management which includes among others: monitoring the realization of plans, providing resources for effective work, optimizing processes and procedures
Driving the development of people and identifying talents, running performance meetings, appraisals, and coaching sessions with direct reports to attract, develop and retain the right talent for the organization
We are looking to hire a Project Coordinator to join the International Marketing Production team. The main focus of the role is to plan and coordinate the production of marketing communication materials which is distributed to the team of 9 designers. The job requires working under pressure and meeting tight deadlines
In this position you will have a chance to work in an international environment where no day is the same, work is challenging but also very satisfying
Sounds interesting? Then this could be the right opportunity for you!
The role
• You coordinate the production of marketing communication materials which includes setting priorities, monitoring progress and assigning deadlines
• As a coordinator you work in structured way, continuously analyzing and improving the process where possible to work efficient, scalable and transparent
• You are responsible for a day to day cooperation with internal clients to develop project timelines and manage mutual expectations
• You act as a project lead when it comes to recurring and ad-hoc projects
• You are the main point of contact between the marketing creative team, vendors and internal clients
• You review projects, exploring new and innovative procedures to improve the outcome
• You provide ongoing training and technical assistance to internal clients in the use of the project management system
We are looking to hire a Project Coordinator to join the International Marketing Production team. The main focus of the role is to plan and coordinate the production of marketing communication materials which is distributed to the team of 9 designers. The job requires working under pressure and meeting tight deadlines
In this position you will have a chance to work in an international environment where no day is the same, work is challenging but also very satisfying
Sounds interesting? Then this could be the right opportunity for you!
The role
• You coordinate the production of marketing communication materials which includes setting priorities, monitoring progress and assigning deadlines
• As a coordinator you work in structured way, continuously analyzing and improving the process where possible to work efficient, scalable and transparent
• You are responsible for a day to day cooperation with internal clients to develop project timelines and manage mutual expectations
• You act as a project lead when it comes to recurring and ad-hoc projects
• You are the main point of contact between the marketing creative team, vendors and internal clients
• You review projects, exploring new and innovative procedures to improve the outcome
• You provide ongoing training and technical assistance to internal clients in the use of the project management system
We are looking to hire a Project Coordinator to join the International Marketing Production team. The main focus of the role is to plan and coordinate the production of marketing communication materials which is distributed to the team of 9 designers. The job requires working under pressure and meeting tight deadlines
In this position you will have a chance to work in an international environment where no day is the same, work is challenging but also very satisfying
Sounds interesting? Then this could be the right opportunity for you!
The role
• You coordinate the production of marketing communication materials which includes setting priorities, monitoring progress and assigning deadlines
• As a coordinator you work in structured way, continuously analyzing and improving the process where possible to work efficient, scalable and transparent
• You are responsible for a day to day cooperation with internal clients to develop project timelines and manage mutual expectations
• You act as a project lead when it comes to recurring and ad-hoc projects
• You are the main point of contact between the marketing creative team, vendors and internal clients
• You review projects, exploring new and innovative procedures to improve the outcome
• You provide ongoing training and technical assistance to internal clients in the use of the project management system