1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FP BRAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FP BRAND sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. BROWARNA 4 / 1A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (13) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 13 )

Sprzedawca - Doradca klienta

Warszawa
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klienta
  • Dbanie o ekspozycje towaru i porządek na sklepie
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. e-commerce i obsługi klienta

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Dodawanie nowych produktów do systemu sprzedaży AtomStore
  • Tworzenie, nadzorowanie i ocena prawidłowości procesów sprzedażowych
  • Dbanie o prawidłowe działanie platformy sklepu
  • Nadzorowanie poprawności działania wybranych procesów e-commerce
  • Obsługiwanie platformy salesmanago
  • Wsparcie działu obsługi klienta
  • Współpraca przy tworzeniu i rozszerzaniu programu lojalnościowego
  • Wdrażanie założeń strategii sprzedaży
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi i przygotowanie bazy produktowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk ds. sprzedaży i planowania zakupów

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie budżetów dla poszczególnych działów,
  • Przygotowanie procesu planowania w organizacji,
  • Tworzenie P&L / Control & Governance,
  • Przygotowywanie forecastu sprzedażowego dla poszczególnych kanałów sprzedaży we współpracy z szefami kanałów sprzedaży (S&OP). Współpraca z działem produkcji oraz z działami sprzedaży,
  • Sporządzanie analiz asortymentu oraz sprzedaży na potrzeby poszczególnych działów firmy (dział produkcji, sprzedaży, marketingu),
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych,
  • Analiza marżowości pod kątem asortymentu,
  • Przygotowywanie P&L produktowego, struktury asortymentu, polityko cenowej pod kątem realizacji założeń finansowych,
  • Prowadzenie cyklicznych spotkań w organizacji (kontroli finansowej, analizy asortymentu, forecastu sprzedażowego),
  • Przygotowywanie cenników i polityki cenowej w organizacji,
  • Zarządzanie raportami Power BI,
  • Zbieranie potrzeb i tworzenie nowych raportów pod zgłoszone potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - Doradca klienta

Paderewskiego 7, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klienta
  • Dbanie o ekspozycje towaru i porządek na sklepie
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Projektant / Projektantka - Content Creator

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Projektowanie produktów (ubrań, akcesoriów, dodatków), nadruków i aplikacji zgodnie z strategią marki oraz z założeniami P&L produktowego,
  • Analiza rynku, trendów, konkurencji i wyciąganie kluczowych wniosków,
  • Przygotowanie contentu dla każdej kapsuły/kolekcji; Stworzenie Moodboardów, kolorów, printów, grafik, haseł oraz przekazu/scenariusza, który dana kolekcji niesie za sobą,
  • Przygotowanie moodboardu, storyboardu dla sesji zdjęciowych/filmowych poszczególnych kapsuł,
  • Przygotowanie opisu komercyjnego kolekcji i poszczególnych produktów w celu jak najlepszego oddania przekazu kolekcji,
  • Współpraca z grafikami przy opracowywaniu printów i grafik,
  • Dobór odpowiednich jakości materiałów, kolorów i grafik pod każdy projekt
  • Tworzenie wizualizacji na asortymencie – produkty na sylwetkach,
  • Przygotowanie danych technicznych każdego produktu zawierających potrzebne informacje do odszycia pierwowzoru; Przygotowywanie dokumentacji technicznej w języku polskim lub angielskim (w zależności od szwalni) do projektów,
  • Monitorowanie przygotowania prototypów oraz modeli przedprodukcyjnych,
  • Czuwanie nad jakością wykonania produktu podczas całego procesu jego powstawania. Zgodność z projektem i opisem technicznych,
  • Komentowanie otrzymanych wzorów od producentów i udział w ich miarach,
  • Archiwizacja dokumentacji technicznej i projektowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product & Production Operation Manager

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Przygotowywanie struktury oraz założeń kolekcji,
  • Przygotowanie polityki cenowej,
  • Przygotowanie budżetu rocznego dla działu produktu,
  • Analiza konkurencji pod kątem produktowym i cenowym,
  • Dostarczanie wiedzy z zakresu nowych trendów w zakresie materiałoznawstwa i produkcji odzieży,
  • Wyszukiwanie i wybór najlepszych jakości materiałów i dodatków,
  • Selekcja najlepszych szwalni pod dany produkt/kolekcje w celu uzyskania wysokiej jakości produktu,
  • Negocjacje warunków współpracy z producentami tkanin oraz ze szwalniami,
  • Odpowiedzialność za P&L produktowy,
  • Przygotowanie i pilnowanie timingu wejść kolekcji oraz procesu produkcji w oparciu o poszczególne kroki od projektu do momentu wejścia produktu do sprzedaży,
  • Podzlecanie nadruków, aplikacji, haftów zgodnie z projektem,
  • Współpraca ze szwalniami od momentu zlecenia po kontrolę jakości odbioru produktu; Uruchamianie produkcji, kontrola odszycia prototypów zgodnych ze specyfikacją, komentowanie odchyleń na bieżąco, terminowe dostarczanie finalnych produktów zgodnie ze specyfikacją i kalendarzem produkcyjnym,
  • Komentowanie otrzymanych wzorów od producentów i udział w ich miarach,
  • Wyjazdy do producentów w celu przygotowania i uruchomienia produkcji,
  • Przeprowadzanie kontroli jakości odszytych modeli zanim wejdą do sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. logistyki i administracji

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • koordynowanie bieżącej pracy magazynu zewnętrznego,
  • obsługa systemów logistycznych w ramach realizacji zamówień przez magazyn,
  • monitorowanie stanu zapasów towarów/materiałów,
  • dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych dostaw i zleceń,
  • kontakt z dostawcami, rozwiązywanie bieżących problemów w transporcie oraz dostawach,
  • fizyczne weryfikowanie towarów reklamacyjnych,
  • ewidencja i skanowanie umów, pism i innych dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • zamawianie artykułów biurowych,
  • wysyłanie i monitorowanie wezwań do zapłaty,
  • obsługa programu księgowego w ramach powierzonych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - Doradca klienta

Paderewskiego 7, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klienta
  • Dbanie o ekspozycje towaru i porządek na sklepie
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konstruktor - Technolog odzieży

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Przygotowywanie konstrukcji i szablonów modeli oraz stopniowanie
  • Tworzenie tabel wymiarowych
  • Monitorowanie przygotowania prototypów oraz modeli przedprodukcyjnych
  • Aktywne uczestnictwo w realizacji projektów, zaangażowanie w opiniowaniu jakości tkanin i dzianin
  • Tworzenie dokumentacji technologicznej
Pokaż więcej >>
od 7000 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Intern

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Prowadzenie działań promocyjnych w obrębie sklepu online oraz sklepów sezonowych i sklepu stacjonarnego w Warszawie i Poznaniu; organizacja eventów, nadzór i produkcja materiałów POS,
  • Współpraca z agencją graficzną w zakresie tworzenia i realizowanie materiałów POS do sklepów oraz zlecanie potrzebnych grafik do reklam
  • Współorganizacja sesji zdjęciowych (sesje studyjne, lifestylowe, kampanie wizerunkowe) oraz wsparcie w ich rozliczeniu (wypożyczenia i zwrot ubrań, rozliczenia wydatków)
  • Tworzenie i nadzorowanie założonego budżetu marketingowego
  • Współpraca z influencerkami, zlecanie wysyłek oraz kontrola wydań marketingowych
  • Wsparcie operacyjne Dyrektora Marketingu i Digital Managera
Pokaż więcej >>
od 3000 do 3500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i zespołem administracyjnym
  • Tworzenie i aktualizacja procedur administracyjnych
  • Koordynowanie i nadzór procesów administracyjnych w Spółce
  • Zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy oraz z oddziałami firmy i podmiotami zewnętrznymi
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • Współpraca z kancelarią prawną, biurem rachunkowym, firmą IT i innymi dostawcami usług
  • Współpraca z innymi oddziałami firmy (sklepy sezonowe, sklepy stacjonarne) – egzekwowanie terminowości doręczania dokumentów i eliminowanie nieprawidłowości
  • Weryfikacja akt osobowych pracowników
  • Weryfikacja umów z kontrahentami, pracownikami i współpracownikami
  • Utrzymanie pozytywnych relacji z dostawcami usług, negocjowanie warunków
  • Weryfikacja danych do listy płac: pensje regularne, premie, dodatki
  • Realizowanie płatności
  • Współpraca z bankiem: zapewnienie niezbędnej dokumentacji, obsługa panelu bankowości elektronicznej
  • Opracowywanie budżetu działu administracji i kontrola wydatków
  • Rezerwacje podróży służbowych
  • Organizacja spotkań pracowniczych m.in. wyjazdów integracyjnych, szkoleń, spotkań okazjonalnych
  • Wsparcie managerów w procesach rekrutacyjnych: redagowanie ogłoszeń, zamieszczanie na portalach, wstępna selekcja CV
  • Udział w audytach podatkowych, spotkaniach statusowych
  • Przygotowywanie raportów dla Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Graphic Desiner

Żurawia 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.02.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie z działem Marketingu strategii wizualnej marki oraz jej wdrożenie
  • Tworzenie wszystkich materiałów graficznych marki we współpracy z teamem graficznym (Junior Graphic Designer, Agencja Graficzna) w oparciu o strategię wizualną - materiały tradycyjne i digitalowe na potrzeby marketingowe i wewnątrz-komunikacyjne plus POS’y dla sklepów stacjonarnych
  • Zarządzanie zespołem (Junior Grafik plus freelancer/agencja graficzna)
  • Tworzenie materiałów w oparciu o Brand Book marki Femi Stories
  • Analiza bieżących trendów, wprowadzenie nowych formatów graficznych (gify, video animacje etc) i nowych rozwiązań wizualnych
  • Skład DTP i przygotowanie do druku materiałów marketingowych marki
  • Inicjowanie kreatywnych działań w zakresie nowych projektów
  • Nadzorowanie spójności wizualnej marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager Kolekcji Dziecięcej

Żurawia 22, Warszawa
Wygasła: 11.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Koordynowanie procesu budowania kolekcji dla dziewczynek na etapach projektowania, produkcji i sprzedaży
  • Planowanie i realizacja budżetu kolekcji na kolejne sezony
  • Budowanie strategii asortymentowej i polityki cenowej
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedaży
  • Monitoring konkurencji i trendów mody
  • Modyfikowanie aktualnych i wprowadzanie nowych modeli zgodnie z potrzebami klientów
  • Współpraca z działami firmy, a w szczególności: produkcji, sprzedaży i marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne