Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie budżetów dla poszczególnych działów,
Przygotowanie procesu planowania w organizacji,
Tworzenie P&L / Control & Governance,
Przygotowywanie forecastu sprzedażowego dla poszczególnych kanałów sprzedaży we współpracy z szefami kanałów sprzedaży (S&OP). Współpraca z działem produkcji oraz z działami sprzedaży,
Sporządzanie analiz asortymentu oraz sprzedaży na potrzeby poszczególnych działów firmy (dział produkcji, sprzedaży, marketingu),
Przygotowywanie raportów sprzedażowych,
Analiza marżowości pod kątem asortymentu,
Przygotowywanie P&L produktowego, struktury asortymentu, polityko cenowej pod kątem realizacji założeń finansowych,
Prowadzenie cyklicznych spotkań w organizacji (kontroli finansowej, analizy asortymentu, forecastu sprzedażowego),
Przygotowywanie cenników i polityki cenowej w organizacji,
Zarządzanie raportami Power BI,
Zbieranie potrzeb i tworzenie nowych raportów pod zgłoszone potrzeb
Projektowanie produktów (ubrań, akcesoriów, dodatków), nadruków i aplikacji zgodnie z strategią marki oraz z założeniami P&L produktowego,
Analiza rynku, trendów, konkurencji i wyciąganie kluczowych wniosków,
Przygotowanie contentu dla każdej kapsuły/kolekcji; Stworzenie Moodboardów, kolorów, printów, grafik, haseł oraz przekazu/scenariusza, który dana kolekcji niesie za sobą,
Przygotowanie moodboardu, storyboardu dla sesji zdjęciowych/filmowych poszczególnych kapsuł,
Przygotowanie opisu komercyjnego kolekcji i poszczególnych produktów w celu jak najlepszego oddania przekazu kolekcji,
Współpraca z grafikami przy opracowywaniu printów i grafik,
Dobór odpowiednich jakości materiałów, kolorów i grafik pod każdy projekt
Tworzenie wizualizacji na asortymencie – produkty na sylwetkach,
Przygotowanie danych technicznych każdego produktu zawierających potrzebne informacje do odszycia pierwowzoru; Przygotowywanie dokumentacji technicznej w języku polskim lub angielskim (w zależności od szwalni) do projektów,
Monitorowanie przygotowania prototypów oraz modeli przedprodukcyjnych,
Czuwanie nad jakością wykonania produktu podczas całego procesu jego powstawania. Zgodność z projektem i opisem technicznych,
Komentowanie otrzymanych wzorów od producentów i udział w ich miarach,
Archiwizacja dokumentacji technicznej i projektowej
Przygotowanie budżetu rocznego dla działu produktu,
Analiza konkurencji pod kątem produktowym i cenowym,
Dostarczanie wiedzy z zakresu nowych trendów w zakresie materiałoznawstwa i produkcji odzieży,
Wyszukiwanie i wybór najlepszych jakości materiałów i dodatków,
Selekcja najlepszych szwalni pod dany produkt/kolekcje w celu uzyskania wysokiej jakości produktu,
Negocjacje warunków współpracy z producentami tkanin oraz ze szwalniami,
Odpowiedzialność za P&L produktowy,
Przygotowanie i pilnowanie timingu wejść kolekcji oraz procesu produkcji w oparciu o poszczególne kroki od projektu do momentu wejścia produktu do sprzedaży,
Podzlecanie nadruków, aplikacji, haftów zgodnie z projektem,
Współpraca ze szwalniami od momentu zlecenia po kontrolę jakości odbioru produktu; Uruchamianie produkcji, kontrola odszycia prototypów zgodnych ze specyfikacją, komentowanie odchyleń na bieżąco, terminowe dostarczanie finalnych produktów zgodnie ze specyfikacją i kalendarzem produkcyjnym,
Komentowanie otrzymanych wzorów od producentów i udział w ich miarach,
Wyjazdy do producentów w celu przygotowania i uruchomienia produkcji,
Przeprowadzanie kontroli jakości odszytych modeli zanim wejdą do sprzedaży
Prowadzenie działań promocyjnych w obrębie sklepu online oraz sklepów sezonowych i sklepu stacjonarnego w Warszawie i Poznaniu; organizacja eventów, nadzór i produkcja materiałów POS,
Współpraca z agencją graficzną w zakresie tworzenia i realizowanie materiałów POS do sklepów oraz zlecanie potrzebnych grafik do reklam
Współorganizacja sesji zdjęciowych (sesje studyjne, lifestylowe, kampanie wizerunkowe) oraz wsparcie w ich rozliczeniu (wypożyczenia i zwrot ubrań, rozliczenia wydatków)
Tworzenie i nadzorowanie założonego budżetu marketingowego
Współpraca z influencerkami, zlecanie wysyłek oraz kontrola wydań marketingowych
Wsparcie operacyjne Dyrektora Marketingu i Digital Managera
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i zespołem administracyjnym
Tworzenie i aktualizacja procedur administracyjnych
Koordynowanie i nadzór procesów administracyjnych w Spółce
Zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy oraz z oddziałami firmy i podmiotami zewnętrznymi
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Współpraca z kancelarią prawną, biurem rachunkowym, firmą IT i innymi dostawcami usług
Współpraca z innymi oddziałami firmy (sklepy sezonowe, sklepy stacjonarne) – egzekwowanie terminowości doręczania dokumentów i eliminowanie nieprawidłowości
Weryfikacja akt osobowych pracowników
Weryfikacja umów z kontrahentami, pracownikami i współpracownikami
Utrzymanie pozytywnych relacji z dostawcami usług, negocjowanie warunków
Weryfikacja danych do listy płac: pensje regularne, premie, dodatki
Realizowanie płatności
Współpraca z bankiem: zapewnienie niezbędnej dokumentacji, obsługa panelu bankowości elektronicznej
Opracowywanie budżetu działu administracji i kontrola wydatków
Rezerwacje podróży służbowych
Organizacja spotkań pracowniczych m.in. wyjazdów integracyjnych, szkoleń, spotkań okazjonalnych
Wsparcie managerów w procesach rekrutacyjnych: redagowanie ogłoszeń, zamieszczanie na portalach, wstępna selekcja CV
Udział w audytach podatkowych, spotkaniach statusowych
Współtworzenie z działem Marketingu strategii wizualnej marki oraz jej wdrożenie
Tworzenie wszystkich materiałów graficznych marki we współpracy z teamem graficznym (Junior Graphic Designer, Agencja Graficzna) w oparciu o strategię wizualną - materiały tradycyjne i digitalowe na potrzeby marketingowe i wewnątrz-komunikacyjne plus POS’y dla sklepów stacjonarnych
Zarządzanie zespołem (Junior Grafik plus freelancer/agencja graficzna)
Tworzenie materiałów w oparciu o Brand Book marki Femi Stories
Analiza bieżących trendów, wprowadzenie nowych formatów graficznych (gify, video animacje etc) i nowych rozwiązań wizualnych
Skład DTP i przygotowanie do druku materiałów marketingowych marki
Inicjowanie kreatywnych działań w zakresie nowych projektów