Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (3 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 3 )
Specjalista/ka ds. wdrożeń i wsparcia klienta
Strefowa 1, Głogów Małopolski
Wygasła: 12.11.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział we wdrożeniach oprogramowania
Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
Tworzenie dokumentacji projektowej tj. materiałów szkoleniowych, prezentacyjnych oraz instrukcji
Instalowanie i konfigurowanie sprzętu, środowiska oraz oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
Wsparcie techniczne klienta - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i awarii
Raportowanie przyjętych zgłoszeń przy pomocy programu Atlassian Jira
Analiza przyjmowanych zgłoszeń oraz opracowywanie koncepcji, usprawnień i pomysłów
Współpraca z zespołem programistów oraz z Działem handlowym
Tworzenie dokumentacji systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka ds. wdrożeń i wsparcia klienta
Strefowa 1, Głogów Małopolski
Wygasła: 11.06.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział we wdrożeniach oprogramowania
Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
Tworzenie dokumentacji projektowej tj. materiałów szkoleniowych, prezentacyjnych oraz instrukcji
Instalowanie i konfigurowanie sprzętu, środowiska oraz oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
Wsparcie techniczne klienta - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i awarii
Raportowanie przyjętych zgłoszeń przy pomocy programu Atlassian Jira
Analiza przyjmowanych zgłoszeń oraz opracowywanie koncepcji, usprawnień i pomysłów
Współpraca z zespołem programistów oraz z Działem handlowym
Tworzenie dokumentacji systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wdrożeń i kontaktu z klientem
Głogów Małopolski, Rzeszów
Wygasła: 29.06.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne