Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Office Manager(ka)/ Manager(ka) ds. Prawnych
Dworska 1C, Dębniki, Kraków
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
dbanie o sprawne i profesjonalne funkcjonowanie organizacji, zapewnienie przepływu informacji i dokumentów administracyjnych, zarządzanie zadaniami front desku i wprowadzanie stosownych ulepszeń w tym zakresie;
wsparcie Zarządu, m.in. w koordynacji projektów będących w jego bezpośredniej pieczy;
monitorowanie kalendarza realizacji ważnych projektów i zadań, tworzenie harmonogramu postępu prac;
przygotowywanie, analizę i kontrolę dokumentów formalno-prawnych, w tym m.in. umów handlowych i licencyjnych, regulaminów wewnętrznych, polis ubezpieczeniowych i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami urzędowymi;
nadzór nad procesem przygotowywania wzorcowych umów cywilno-prawnych, zapewnienie zgodności z wymogami prawnymi i optymalizację ich treści pod kątem interesów organizacji;
podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych z zakresu ochrony danych osobowych, weryfikację i aktualizację wewnątrzorganizacyjnych regulacji dot. RODO;
bieżącą aktualizację wiedzy z zakresu prawa, w tym prawa prasowego, śledzenie zmian w przepisach i dostosowywanie procedur firmy do obowiązujących regulacji;
współpracę z zewnętrznymi kancelariami prawnymi w ramach konsultacji i przygotowania opinii prawnych;
bliską współpracę z innymi członkami organizacji, w tym głównie z zespołem marketingu, księgowości oraz redakcji;
kreowanie przyjaznej przestrzeni biurowej – czuwanie nad estetyką i porządkiem w siedzibie firmy;
współorganizację i koordynowanie wydarzeń firmowych, w tym m.in. organizację spotkań biznesowych, ich logistyki oraz zapewnienie materiałów
współtworzenie, wdrażanie i rozwój strategii komunikacji promocyjnej Tygodnika Powszechnego, uwzględniającej jego misję oraz cele biznesowe organizacji;
nadzór nad identyfikacją wizualną marki i jej spójnością we wszystkich kanałach przekazu;
ustalanie wskaźników świadomości i wizerunku marki;
opracowywanie i realizację planów marketingowych wydania drukowanego mających na celu zwiększenie świadomości marki oraz pozyskanie nowych grup czytelników;
opracowanie i realizację planów i budżetów promocyjnych;
nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych/ promocyjnych oraz rozliczanie efektów tych działań;
monitorowanie trendów w branży medialnej i wydawniczej oraz analizę danych rynkowych w tym obszarze;
wsparcie obszarów sprzedażowych i proaktywną współpracę w tym zakresie z zespołami sprzedaży i prenumeraty;
ścisłą współpracę z zespołem ekspansji internetowej oraz redakcją pisma;
obecność na wybranych eventach kulturalnych jako przedstawiciel/ka „Tygodnika” (targi książki, festiwale, eventy związane z publikowanymi na łamach pisma dodatkami);
współorganizację i koordynację „Tygodnikowych” wydarzeń, dbałość o ich oprawę merytoryczną, komunikację i logistykę
kompleksowa obsługa procesów prawno-pracowniczych (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi);