Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Asystent / Asystentka administracyjna
Poznań
Wygasła: 14.03.2024
Obowiązki:
wykonywanie prac biurowych i administracyjnych związanych z działalnością samorządu
zapewnienie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji
sprawy organizacyjne związane z funkcjonowaniem samorządu, obradami, konferencjami, szkoleniami i wyjazdami,
przygotowywanie i redagowanie pism oraz korespondencji mailowej - związanych z funkcjonowaniem samorządu i osób należących do samorządu
prowadzenie kalendarza i terminarza działalności i zadań władz samorządu
prowadzenie dziennika korespondencji
przygotowywanie obrad organów samorządu, w tym odpowiednich dokumentów
organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
przygotowywanie zestawień i raportów na bieżące potrzeby samorządu
współpraca z księgowością
wsparcie samorządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych
współpraca i wsparcie samorządu w bieżących zadaniach
profesjonalne reprezentowanie podmiotu i dbanie o jego dobry wizerunek
wsparcie w prowadzeniu strony internetowej samorządu,
obsługa działalności online (w tym konferencji, szkoleń, spotkań, obrad),
prowadzenie raportów i statystyk na potrzeby samorządu,
sprawy komunikacji, medialne, promocyjne i wizerunkowe samorządu (w tym newsletter, media społecznościowe, akcje medialne),
identyfikacja wizualna samorządu (w tym materiały firmowe, materiały okolicznościowe, materiały promocyjne)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka zarządu
Poznań
Wygasła: 03.09.2022
Obowiązki:
wykonywanie prac administracyjnych
zapewnienie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji
przygotowywanie i redagowanie pism oraz korespondencji mailowej
prowadzenie dziennika korespondencji
prowadzenie kalendarza zadań
przygotowywanie posiedzeń zarządu
organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
organizacja i bieżąca koordynacja szkoleń wewnętrznych
przygotowywanie zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu
wsparcie Zarządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych
współpraca i wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
profesjonalne reprezentowanie podmiotu i dbanie o jego dobry wizerunek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne