1. Pracodawca
  2. Sicienko
  3. URZĄD GMINY W SICIENKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY W SICIENKU

Sicienko, ul. Mrotecka 9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (13) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 13 )

Główny księgowy w Referacie Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2412)

Sicienko
Wygasła: 10.09.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) prowadzenie rachunkowości placówek oświatowych; b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • stosownie do udzielonych pełnomocnictw; c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z obowiązującymi przepisami; d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych; e) przygotowanie materiałów w zakresie sprawozdawczości dotyczącej wykonania budżetu placówek oświatowych oraz sporządzenie sprawozdawczości budżetowej i finansowej; f) przygotowanie materiałów w zakresie sprawozdawczości statystycznej; g) nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji okresowych
  • kontrolnych
  • zdawczo-odbiorczych w placówkach oświatowych; h) współpraca z kierownikami obsługiwanych jednostek w zakresie opracowania i zmiany planów finansowych; i) dokonywanie analiz i kalkulacji kosztów działalności jednostek obsługiwanych; j) bieżąca analiza wykorzystania środków finansowych przekazanych placówkom oświatowym
  • k) tworzenie i aktualizowanie planu kont
  • instrukcji obiegu dokumentów
  • instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej obsługiwanych placówek oświatowych
  • l) nadzór nad windykacją należności; m) realizacja procedur kontroli zarządczej; n) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań
  • które z mocy prawa lub przepisów
  • wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki należą do kompetencji głównego księgowego. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%. Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonanie polityczne
  • przynależność związkowa
  • pochodzenie etnicze
  • wyznanie
  • orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. podatków w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2190)

Sicienko
Wygasła: 19.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • WÓJT GMINY SICIENKO ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. podatków w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatku rolnego
  • leśnego i od nieruchomości; b) prowadzenie ewidencji nieruchomości dla celów podatkowych; c) kontrolowanie poprawności składanych deklaracji podatkowych oraz innych materiałów stanowiących podstawę do ustalania wymiaru oraz udzielania ulg i zwolnień w podatkach; d) przygotowanie materiałów do sprawozdawczości w zakresie ustalenia skutków udzielonych ulg i zwolnień oraz obniżenia stawek podatkowych przez Radę Gminy; e) przygotowanie zaświadczeń o stanie majątkowym podatników na wniosek zainteresowanego oraz uprawnionych osób trzecich; f) przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat dotyczących budżetu Gminy w formie bezgotówkowej. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2191)

Sicienko
Wygasła: 13.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • WÓJT GMINY SICIENKO ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Urzędu Gminy w Sicienku. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych
  • modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji
  • w szczególności: a) opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych
  • b) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania
  • c) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej
  • niezbędnej do realizacji zadań
  • d) sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej
  • przekazywanej przez projektantów
  • niezbędnej do realizacji zadań
  • e) uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji
  • zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane
  • f) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
  • kryteriów wyboru
  • projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego
  • g) udział w przekazywaniu placu budowy
  • pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów
  • h) podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak i realizacji inwestycji i remontów
  • i) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji
  • j) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania
  • k) sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi
  • l) przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkowanie
  • m) rozliczanie finansowe realizowanych zadań
  • n) prowadzenie Karty realizacji inwestycji
  • o) współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań
  • p) analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe
  • weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót
  • q) sporządzanie sprawozdań
  • raportów
  • analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw
  • r) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych
  • s) inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Warunki pracy na stanowisku a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na parterze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; praca w terenie obszar Gminy Sicienko; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny; g) bezpośredni kontakt z klientami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2187)

Sicienko
Wygasła: 19.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • WÓJT GMINY SICIENKO ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) ewidencjonowanie ilościowo-wartościowe oraz ilościowe środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; b) systematyczne uzgadnianie ewidencji analitycznej środków trwałych z ewidencją syntetyczną; c) rozliczanie inwentaryzacji okresowych
  • kontrolnych
  • zdawczo-odbiorczych; d) sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej środków trwałych; e) przygotowanie informacji o stanie mienia gminnego dla potrzeb sprawozdawczości z wykonania budżetu Gminy; f) prowadzenie księgowości wydatków budżetowych; g) prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków wydatków; h) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych wynikających z realizacji budżetu Gminy; i) przygotowanie materiałów w zakresie sprawozdawczości dotyczącej wykonania budżetu Gminy oraz sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz statystycznej w zakresie finansów; j) obsługa systemu informatycznego SIO BESTIA w zakresie sprawozdawczości i planów finansowych. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Referacie Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2181)

Sicienko
Wygasła: 19.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • WÓJT GMINY SICIENKO ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Referacie Oświaty
  • Kultury i Sportu Urzędu Gminy w Sicienku. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych placówek oświatowych; b) prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków dochodów i wydatków placówek oświatowych; c) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych wynikających z realizacji budżetu placówek oświatowych; d) ewidencjonowanie ilościowo - wartościowe oraz ilościowe środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych placówek oświatowych; e) systematyczne uzgadnianie ewidencji analitycznej środków trwałych z ewidencją syntetyczną obsługiwanych jednostek; f) rozliczanie inwentaryzacji okresowych
  • kontrolnych
  • zdawczo-odbiorczych w placówkach oświatowych; g) przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych
  • budżetowych i statystycznych; rozliczanie gospodarki magazynowej materiałów; h) wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w ramach działalności referatu. Warunki pracy na stanowisku a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

podinspektor/inspektor ds. podatku VAT i księgowości dochodów budżetowych w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku (nr 3193)

Sicienko
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Obsługa scentralizowanego podatku VAT Gminy Sicienko
  • w tym: a) wystawianie faktur; b) prowadzenie rejestrów sprzedaży; c) analiza rejestrów zakupu; d) sporządzenie cząstkowych deklaracji VAT; e) analiza cząstkowych deklaracji VAT do sporządzenia zbiorczej deklaracji VAT przekazywanej przez inne jednostki organizacyjne Gminy; f) sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT; g) sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego i przekazywanie go do właściwej jednostki; 2) prowadzenie księgowości syntetycznej dochodów budżetowych Urzędu Gminy; 3) prowadzenie księgowości analitycznej dochodów budżetowych (według klasyfikacji budżetowej) Urzędu Gminy; 4) prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków dochodów budżetowych Urzędu Gminy; 5) systematyczne uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów
  • w tym potwierdzanie zgodności sald; 6) prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; 7) przygotowanie materiałów w zakresie sprawozdawczości dotyczącej wykonania budżetu Gminy
  • sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości finansowej. ________________ Warunki pracy na stanowisku a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%. Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonanie polityczne
  • przynależność związkowa
  • pochodzenie etnicze
  • wyznanie
  • orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. ________________ wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2907)

Sicienko
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a) współdziałanie z kierownikami jednostek obsługiwanych
  • kierownikami Referatów oraz samodzielnymi stanowiskami w zakresie przygotowania materiałów finansowych niezbędnych do: - sporządzania wniosków o dotacje
  • kredyty
  • pożyczki oraz współfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę; - rozliczenia otrzymanych dotacji
  • kredytów
  • pożyczek oraz współfinansowania zadań realizowanych przez Gminę; b) ewidencjonowanie ilościowo-wartościowe oraz ilościowe środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; c) systematyczne uzgadnianie ewidencji analitycznej środków trwałych z ewidencją syntetyczną; d) rozliczanie inwentaryzacji okresowych
  • kontrolnych
  • zdawczo-odbiorczych; e) sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej środków trwałych; f) przygotowanie informacji o stanie mienia gminnego dla potrzeb sprawozdawczości z wykonania budżetu Gminy; g) prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia Gminy; h) prowadzenie księgowości wydatków budżetowych; i) prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków wydatków; j) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych wynikających z realizacji budżetu Gminy; k) przygotowanie materiałów w zakresie sprawozdawczości dotyczącej wykonania budżetu Gminy oraz sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz statystycznej w zakresie finansów; 1) obsługa systemu informatycznego SIO BESTIA w zakresie sprawozdawczości i planów finansowych. Warunki pracy na stanowisku a) praca administracyjno-biurową z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%. Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonanie polityczne
  • przynależność związkowa
  • pochodzenie etnicze
  • wyznanie
  • orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

podinspektor/inspektor ds. podatku VAT i księgowości dochodów budżetowych w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku (nr 2905)

Sicienko
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Obsługa scentralizowanego podatku VAT Gminy Sicienko
  • w tym: a) wystawianie faktur; b) prowadzenie rejestrów sprzedaży; c) analiza rejestrów zakupu; d) sporządzenie cząstkowych deklaracji VAT; e) analiza cząstkowych deklaracji VAT do sporządzenia zbiorczej deklaracji VAT przekazywanej przez inne jednostki organizacyjne Gminy; f) sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT; g) sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego i przekazywanie go do właściwej jednostki; 2) prowadzenie księgowości syntetycznej dochodów budżetowych Urzędu Gminy; 3) prowadzenie księgowości analitycznej dochodów budżetowych (według klasyfikacji budżetowej) Urzędu Gminy; 4) prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków dochodów budżetowych Urzędu Gminy; 5) systematyczne uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów
  • w tym potwierdzanie zgodności sald; 6) prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; 7) przygotowanie materiałów w zakresie sprawozdawczości dotyczącej wykonania budżetu Gminy
  • sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości finansowej. ___________________ Warunki pracy na stanowisku a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na pierwszym piętrze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • jest niższy niż 6%. Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonanie polityczne
  • przynależność związkowa
  • pochodzenie etnicze
  • wyznanie
  • orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. wysokość wynagrodzenia do uzgopdnienia z pracodawcą
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Sicienko
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (senior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor / Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju

Sicienko
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Urzędu Gminy w Sicienku (nr 1896)

Sicienko
Wygasła: 27.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych
  • modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji
  • w szczególności: a) opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych
  • b) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania
  • c) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej
  • niezbędnej do realizacji zadań
  • d) sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej
  • przekazywanej przez projektantów
  • niezbędnej do realizacji zadań
  • e) uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji
  • zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane
  • f) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
  • kryteriów wyboru
  • projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego
  • g) udział w przekazywaniu placu budowy
  • pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów
  • h) podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania
  • jak i realizacji inwestycji i remontów
  • i) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji
  • j) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania
  • k) sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi
  • l) przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkowanie
  • m) rozliczanie finansowe realizowanych zadań
  • n) prowadzenie Karty realizacji inwestycji
  • o) współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań
  • p) analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe
  • weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót
  • q) sporządzanie sprawozdań
  • raportów
  • analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw
  • r) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych
  • s) inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurową z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na parterze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny; g) bezpośredni kontakt z klientami
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent/podinspektor ds. płac w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Sicienku (nr 1904)

Sicienko
Wygasła: 25.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób fizycznych świadczących pracę w ramach umów cywilno-prawnych
  • b) prowadzenie kart wynagrodzeń dla poszczególnych pracowników Urzędu
  • c) naliczanie zasiłków wypłacanych przez ZUS i prowadzenie kart dotyczących zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych
  • macierzyńskich
  • pogrzebowych
  • d) obliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników Urzędu osób fizycznych świadczących pracę w ramach umów cywilno-prawnych
  • e) odprowadzanie podatku na rachunek właściwego urzędu skarbowego
  • sporządzenie rozliczeń PIT
  • f) obliczanie i rozliczanie z właściwym oddziałem ZUS składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy z tytułu wynagrodzeń pracowników Urzędu i osób fizycznych świadczących pracę w ramach umów cywilno-prawnych oraz odprowadzenie ich na właściwy rachunek
  • g) współpraca z właściwym oddziałem ZUS w zakresie spraw emerytalno-rentowych
  • prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń na wypadek choroby
  • śmierci
  • wypadku pracowników Urzędu
  • h) prowadzenie postępowań w celu egzekucji należności pieniężnych z wierzytelności pochodzących z wynagrodzeń o pracę
  • i) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie obliczania oraz rozliczania wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych
  • robót publicznych oraz sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń
  • j) prowadzenie rozliczeń z zakresu Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • k) naliczanie ryczałtów za rozjazdy pracowników posiadających umowy na używanie własnego samochodu do celów służbowych
  • l) odprowadzanie składek w stosunku do osób otrzymujących świadczenia objętych obowiązakiem pobierania składek
  • m) prowadzenie spraw związanych z wypłatą diet i inkasa dla sołtysów
  • n) sporządzanie rozliczeń PIT radnych
  • sołtysów
  • Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • innych osób pełniących funkcje społeczne oraz w innych przypadkach objętych tym obowiązkiem. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurową z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - 0
  • 5 etatu; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na parterze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny; g) bezpośredni kontakt z klientami
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Urzędu Gminy w Sicienku (nr 1747)

Sicienko
Wygasła: 28.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych
  • modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji
  • w szczególności: a) opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych
  • b) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania
  • c) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej
  • niezbędnej do realizacji zadań
  • d) sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej
  • przekazywanej przez projektantów
  • niezbędnej do realizacji zadań
  • e) uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji
  • zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane
  • f) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
  • kryteriów wyboru
  • projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego
  • g) udział w przekazywaniu placu budowy
  • pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów
  • h) podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania
  • jak i realizacji inwestycji i remontów
  • i) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji
  • j) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania
  • k) sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi
  • l) przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkowanie
  • m) rozliczanie finansowe realizowanych zadań
  • n) prowadzenie Karty realizacji inwestycji
  • o) współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań
  • p) analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe
  • weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót
  • q) sporządzanie sprawozdań
  • raportów
  • analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw
  • r) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych
  • s) inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurową z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku
  • ul. Mrotecka 9
  • na parterze
  • budynek bez windy
  • posiada podjazd; d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek
  • środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; e) praca w zespole; f) codzienny kontakt telefoniczny; g) bezpośredni kontakt z klientami
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne