Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pełnienie funkcji Kierownika Budowy, zgodnie zapisami Prawa Budowlanego, na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej
Zarządzanie procesami budowy od przygotowania do odbioru
Przygotowanie i kontrola harmonogramu prac na powierzonej budowie;
Sporządzanie harmonogramu dostaw materiałów i sprzętu w oparciu o harmonogram robót;
Nadzór i koordynacja nad robotami budowlanymi podwykonawców oraz personelem;
Zamawianie oraz kontrola dostaw materiałów na budowę w zakresie terminowości, ilości i jakości;
Koordynacja robót zgodnie z harmonogramem i budżetem
Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością robót
Monitorowanie kosztów budowy
Prowadzenie dokumentacji budowy
Kontrola kosztów wykonanych prac w stosunku do zaplanowanego budżetu
Tworzenie tygodniowych i miesięcznych raportów w zakresie zrealizowanych robót oraz plan na kolejny tydzień, miesiąc w uzgodnieniu z kierownikiem nadzoru budowy
Współpraca z inspektorem nadzoru, geodetą, kierownikiem nadzoru budowy, inwestorem, projektantami i innymi zespołami technicznymi
Media i influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami i influencerami
Odpowiedzialność za generowanie publikacji PR w prasie i online
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Organizowanie i koordynowanie konferencji oraz innych spotkań prasowych
Selekcjonowanie i rekomendacja influencerów do projektów (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencerami: ustalanie warunków współpracy, koordynacja formalności, opracowanie harmonogramu publikacji, odpowiedzialność za terminową realizację działań
Opracowywanie koncepcji oraz kompleksowa koordynacja produkcji przesyłek kreatywnych
Przygotowywanie prezentacji ofertowych
Stały kontakt z klientami, akceptacja materiałów, czynny udział w spotkaniach
Opracowywanie zestawień i raportów (Power Point, Excel)
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Media & influencer relations – wsparcie w zakresie kontaktu z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie materiałów prasowych
Wsparcie w zakresie organizacji i koordynowania konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Wsparcie w zakresie współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Udział w przygotowywaniu prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
PR & IM Manager (branża: beauty, lifestyle, fashion)
lubelskie
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem
Generowanie publikacji PR w prasie i online vs KPI brandów
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Znajomość rynku Influencer Marketing’u w Polsce, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
Umiejętność research’u influencerów i odpowiedniej ich rekomendacji wraz z argumentacją, w odniesieniu do wskazanego briefu projektu oraz marki (zarówno w ramach współpracy płatnej, jak i barterowej)
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z klientem