Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie rekordów AML/KYC w systemie, pozyskiwanie informacji z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł dla oceny ryzyka
Przeprowadzenie due diligence KYC zgodnie z obowiązującą polityką i procedurami AML
Współpraca z kluczowymi interesariuszami w odniesieniu do realizacji i dokładnego śledzenia kluczowych wyników z Centrum AML EMEA BU
Przestrzeganie zasad "speak up, listen up" - w tym terminowe zgłaszanie wątpliwości dotyczących AML, podejrzanych działań lub wszelkich naruszeń polityki korporacyjnej
Terminowa realizacja ustalonych celów dla przeglądu rekordów KYC
Uczestnictwo w sesjach szkoleniowych dotyczących świadomości AML
Aktualizowanie procedur zgodnie z aktualnymi politykami
Bieżące wsparcie dla partnerów i dyrektorów w zakresie prowadzonych projektów (w tym obsługę korespondencji, spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, aktualizację informacji w bazach danych, organizację wyjazdów, itp.)
Wsparcie administracyjne działu merytorycznego (edycja raportów, przygotowywanie umów i ofert)
Wspieranie innych członków zespołu sekretariatu
Koordynacja obiegu dokumentów
Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i bindowanie dokumentów
Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów
Koordynowanie i nadzorowanie części krajowych i międzynarodowych prac związanych z przestrzeganiem przepisów VAT ze względu na rejestracje VAT w różnych krajach UE (w tym udział w ich przygotowaniu)
Analizowanie informacji wymaganych do przygotowania deklaracji podatkowych i terminowe przygotowywanie dokumentów
Koordynacja i pomoc mniej doświadczonym analitykom podatkowym w przygotowaniu deklaracji VAT, w tym przegląd wyników pracy i planów projektów
Badanie i analizowanie złożonych kwestii podatkowych pod kątem zgodności z przepisami
Koordynowanie i nadzorowanie części krajowych i międzynarodowych prac związanych z przestrzeganiem przepisów VAT ze względu na rejestracje VAT w różnych krajach UE (w tym udział w ich przygotowaniu)
Analizowanie informacji wymaganych do przygotowania deklaracji podatkowych i terminowe przygotowywanie dokumentów
Koordynacja i pomoc mniej doświadczonym analitykom podatkowym w przygotowaniu deklaracji VAT, w tym przegląd wyników pracy i planów projektów
Badanie i analizowanie złożonych kwestii podatkowych pod kątem zgodności z przepisami
Koordynowanie i nadzorowanie części krajowych i międzynarodowych prac związanych z przestrzeganiem przepisów VAT ze względu na rejestracje VAT w różnych krajach UE (w tym udział w ich przygotowaniu)
Analizowanie informacji wymaganych do przygotowania deklaracji podatkowych i terminowe przygotowywanie dokumentów
Koordynacja i pomoc mniej doświadczonym analitykom podatkowym w przygotowaniu deklaracji VAT, w tym przegląd wyników pracy i planów projektów
Badanie i analizowanie złożonych kwestii podatkowych pod kątem zgodności z przepisami
Kompleksowy przegląd danych dostarczanych przez księgowych (zapisy księgowe, obliczenia podatkowe, sprawozdania finansowe)
Przygotowywanie raportów grupowych (miesięcznych/kwartalnych/rocznych, prognoz krótko i długoterminowych, budżetów), analiz ad hoc
Zapewnienie terminowego składania wszelkiej dokumentacji podatkowej i finansowej przez spółkę
Zarządzanie projektami finansowymi, podatkowymi i prawnymi z doradcami zewnętrznymi
Aktualizacja dokumentacji cen transferowych we współpracy z zewnętrznym doradcą
Proaktywne monitorowanie zmian regulacyjnych (związanych m.in. z księgowością, sprawozdawczością finansową, kontraktowaniem, podatkami, prawem pracy), które mogą mieć wpływ na działalność spółki i rekomendowanie niezbędnych działań zespołowi zarządzającemu
Ścisła współpraca z Zespołami Zarządzającymi, Kontrolerem Grupy, Zespołem Finansowym w Amsterdamie, innymi działami grupy kapitałowej (House of HR)
Wspieranie inicjatyw zmian, usprawnień procesów i optymalizacji oprogramowania księgowego (AFAS) we współpracy z działem IT (Holandia)
Przygotowanie i obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Przetwarzanie transakcji w systemie księgowym, zarządzanie i wsparcie asystenta
Wsparcie procesu zatrudniania (np. przygotowanie umów o pracę, organizacja szkoleń BHP, zakup sprzętu pracowniczego, opieka medyczna, inne świadczenia pracownicze, wprowadzenie nowo zatrudnionych konsultantów w procesy administracyjne takie jak rejestracja godzin, wnioskowanie o urlopy - może być częściowo delegowane do asystenta)
Nadzór i weryfikacja procesów związanych z zatrudnieniem wykonywanych przez zewnętrznego księgowego (kalkulacje wynagrodzeń)
Wspieranie firmy (Practice Leader i konsultanci) w zadaniach administracyjnych (np. zakup materiałów biurowych, organizacja podróży służbowych i wydarzeń zespołowych - może być delegowana do asystenta)
W zespole Procure to Pay będziesz odpowiadać za relacje z klientami w zakresie poprawności dokumentów – od ich otrzymania do płatności. Główne obowiązki w dziale to procesowanie faktur, płatności oraz kontakt z dostawcami. PTP zajmuje się też zadaniami związanymi z końcem miesiąca (m.in. uzgodnieniami kont GL/AP, GR/IR) oraz międzyfirmowymi uzgodnieniami kont
W zespole Procure to Pay będziesz odpowiadać za relacje z klientami w zakresie poprawności dokumentów – od ich otrzymania do płatności. Główne obowiązki w dziale to procesowanie faktur, płatności oraz kontakt z dostawcami. PTP zajmuje się też zadaniami związanymi z końcem miesiąca (m.in. uzgodnieniami kont GL/AP, GR/IR) oraz międzyfirmowymi uzgodnieniami kont
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka Zarządu
Warszawa
Wygasła: 21.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
prowadzenie terminarza Członków Zarządu,
umawianie i obsługa spotkań,
organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków,
przygotowywanie i redagowanie pism, protokołów, uchwał, prezentacji, zestawień i raportów,
koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i korespondencji,
zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi jednostkami
Przygotowywanie i dostarczanie dokumentów księgowych do zewnętrznej firmy księgowej, sprawdzanie czy płatności przygotowane przez dostawcę usług księgowych są realizowane terminowo
Przygotowanie formularza rejestracji czasu pracy zgodnie z polskim prawem podatkowym
Raportowanie EOM - pomoc w przygotowaniu plików raportowych
Księgowanie dokumentacji księgowej w systemie AFAS
Wysyłanie naliczeń płacowych dla pracowników
Ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich
Pomoc w organizowaniu imprez integracyjnych dla pracowników oraz inne prace administracyjno - biurowe
odpowiadanie za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska IT – specjalistyczne i kierownicze poprzez:
analizę wniosków rekrutacyjnych i przeprowadzenie kompleksowej realizacji procesów rekrutacyjnych
przygotowywanie treść ogłoszeń rekrutacyjnych
rekomendację źródła poszukiwań i metodologii oceny kompetencji kandydatów w oparciu o analizę trendów rynkowych i potrzeb biznesowych
przeprowadzanie pre-selekcji życiorysów
przeprowadzanie wywiadów kompetencyjnych oraz rekomendację i wykorzystywanie narzędzi diagnostycznych (w tym przeprowadzanie sesje Assessment Center)
zapewnienie prawidłowego przebiegu i zakończenia procesu zatrudnienia wybranego kandydata (przygotowanie formularza zatrudnienia, uzyskanie jego akceptacji)
udział w projektach, procesach z obszaru rekrutacji: przygotowanie propozycji manuali, raportów, dobrych praktyk stosowanych w firmie
udział w pracach projektowych w zakresie zmian systemowych dot. procesów sprzedażowych oraz około sprzedażowych, a w szczególności: zbieranie oraz precyzowanie wymagań biznesowych, wsparcie testów akceptacyjnych oraz regresyjnych przy odbiorze zmian;
utrzymanie i aktualizacja raportów, wykonywanie raportów ad hoc;
tworzenie narzędzi wspierających procesy biznesowe w obszarach sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży w ramach dostępnych narzędzi;
uczestnictwo w szkoleniach i stałe podnoszenie kwalifikacji potrzebnych dla zaspakajania potrzeb biznesowych związanych z wykonywanymi obowiązkami
Procesy, którymi będziesz się zajmować dotyczą stanowisk wysokiego i wyższego szczebla – stanowiska eksperckie, dyrektorskie i wyżej - Sky is the limit
Przewiduje się około 15 bieżących procesów. Brzmi ciekawie?
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. E-Commerce
Warszawa
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwój i aktualizacja strony www
projektowanie nowych funkcjonalności serwisu
współpraca z agencjami w obszarze projektowania, developmentu IT, SEO
budowanie efektywnych działań sprzedażowych w kanale eCommerce
współpraca z zespołem Marketingu w celu budowania wizerunku marki zgodnego ze strategią
tworzenie raportów w oparciu o Google Analytics i inne systemy
Jeśli właśnie skończyłeś studia i szukasz pracy – czytaj dalej
Poszukuje absolwentów kierunków ścisłych takich jak matematyka, fizyka, statystyka, metody ilościowe i analiza danych
Jeśli interesujesz się obszarem Data Science – to praca dla Ciebie
Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć przeprowadzanie analiz statystycznych portfela produktów majątkowych, nauczysz się przeprowadzać analizy szkodowości i rentowności produktów ubezpieczeniowych, analizować i przetwarzać dane na potrzeby dalszych analiz i modelowania
Osoba na tym stanowisku wspiera zespoły odpowiedzialne za wdrożenie i uruchomienie systemu w Polsce; wspiera zespoły w planowaniu i realizacji działań biznesowych oraz zarządzaniu ryzykiem z tym związanym, a także w zbieraniu wymagań i informacji o specyfice od lokalnych zespołów finansowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. kadr i płac
Warszawa
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie umów dla pracowników i osób współpracujących
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem
terminowe i poprawne administrowanie bazą danych pracowniczych
Rozwój bieżącej oferty odpowiednio w obszarze ubezpieczeń inwestycyjnych i kapitałowych (oszczędnościowych), wdrażanie nowych produktów, inicjatywa produktowa
Monitoring obszaru podległych pracownikowi produktów odpowiednio inwestycyjnych i kapitałowych znajdujących się w portfelu Firmy zarówno nowo wdrożonych, jak wcześniejszych, w szczególności monitoring rentowności produktów oraz rekomendowanie Zarządowi decyzji w tym obszarze
Nadzór nad terminowością wprowadzanych produktów do oferty Firmy
Przygotowanie i nadzór na przygotowaniem wybranych części dokumentacji produktowej, nadzór nad jej poprawnością formalną i prawną (we współpracy z Departamentem Prawnym)
Nadzór i koordynacja wybranych prac w ramach Departamentu (np. raportowania cykliczne, materiały dla Zarządu lub Rady nadzorczej itp.)
Wsparcie departamentów sprzedażowych
Uczestniczenie w opracowaniu materiałów szkoleniowych z wdrażanych produktów, prezentacji oraz materiałów marketingowych, opisów produktowych
Wsparcie w przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji w zakresie produktowym do korespondencji z organami nadzoru czy innymi instytucjami
Analiza branży ubezpieczeniowej, śledzenie trendów, przygotowywanie na zlecenie przełożonych opracowań i raportów rynkowych
weryfikacja poprawności synchronizacji danych pomiędzy systemami „frontline” i „backoffice,
weryfikacji klienta poprzez analizę otrzymanej dokumentacji AML oraz przy użyciu dostępnych narzędzi do screeningu,
weryfikacji dokumentacji przychodzącej w tym dokumentów dotyczących rejestracji i działalności instytucji finansowych, pełnomocnictw, aktów notarialnych,
rejestracja aplikacji w odpowiednich systemach informatycznych
Wykonywanie analiz z zakresu zarządzania ryzykiem ubezpieczeniowym, współudział w rozwijaniu i kalibracji grupowego modelu wewnętrznego, opracowywanie danych statystycznych i finansowych na potrzeby Departamentu
Kalkulacja wymogów kapitałowych, zgodnie z Dyrektywą Solvency II, walidacja rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, wykonywanie bieżących analiz aktuarialnych portfela ubezpieczeń
Perform the end-to-end accounting processes that may include: accounting documents processing, preparation of financial statements, etc
Supervision of complete accounting processes for legal entities (receivables, payables, fixed assets)
Identifying and solving common cross-process (PTP, OTC, RTR) issues
Responsible for monthly, quarterly and annual closing activities including completion of sub-ledger postings, reconciliations, sub-ledger lockdown, posting to GL, Fixed Assets accounting, Cash accounting and corporate submissions
Perform and support General Ledger (GL) journal entries postings, GL and cash account review, maintenance and analysis, GL master data change requests, reconciliations, foreign exchange adjustments and corporate required accounting
Ensuring accuracy and data integrity in the end-to-end financial reporting process by ensuring compliance with the internal control requirements
Responsible for timely reporting of key financials and compliance with Key Performance Indicators (KPIs) and Service Level agreements (SLAs)
Responding to queries from Operating Company, support Legal Entities and HQ on ad-hoc tasks
Assist in performance of tax activities, VAT statements and Intrastate reporting
Manage and update internal processes and manuals (e.g. internal control system)
Contributing to General Ledger process improvement initiatives
Provide guidance and support to other team colleagues on technical, professional and client issues at the level of team’s daily duties
Perform other tasks related to the processes being established in SSC
Organization of communication and integration events for employees
Initiating and coordinating activities related to building organizational culture and CSR
Preparation and distribution of messages and information for employees using internal communication tools
Editing and updating content on the intranet
Preparing presentations, posters and other promotional materials for internal needs
Supporting new employees in the induction process - including co-leading Initial training and communication related to new employees joining the team joining the team
Building effective cooperation and communication within the Group, active promotion of Polish office in international cooperation, taking care of effective internal communication internal communication regarding the Group's activities
weryfikacja poprawności synchronizacji danych pomiędzy systemami „frontline” i „backoffice,
weryfikacja klienta poprzez analizę otrzymanej dokumentacji AML oraz przy użyciu dostępnych narzędzi do screeningu,
weryfikacja dokumentacji przychodzącej w tym dokumentów dotyczących rejestracji i działalności instytucji finansowych, pełnomocnictw, aktów notarialnych,
rejestracja aplikacji w odpowiednich systemach informatycznych