Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów zawieranych przez dom maklerski,
reprezentacja w postępowaniach sądowych,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
korespondencja z organami nadzorczymi, administracyjnymi
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów zawieranych przez dom maklerski,
reprezentacja w postępowaniach sądowych,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
korespondencja z organami nadzorczymi, administracyjnymi
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów z Klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
korespondencja z organami nadzorczymi,
reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów z Klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
korespondencja z organami nadzorczymi,
reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów z Klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
korespondencja z organami nadzorczymi,
reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów z Klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
korespondencja z organami nadzorczymi,
reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych
Bieżące wsparcie użytkowników (instalacje i aktualizacje oprogramowania, usuwanie bieżących usterek związanych z działaniem sprzętu komputerowego, obsługa oprogramowania i aplikacji wewnętrznych, instalacji nowego sprzętu, reinstalacji systemów operacyjnych)
Tworzenie dokumentacji, procedur
Uczestnictwo w nowych rozwojowych projektach
Wspieranie administratorów IT w bieżących działaniach
Bieżące wsparcie użytkowników (instalacje i aktualizacje oprogramowania, usuwanie bieżących usterek związanych z działaniem sprzętu komputerowego, obsługa oprogramowania i aplikacji wewnętrznych, instalacji nowego sprzętu, reinstalacji systemów operacyjnych)
Tworzenie dokumentacji, procedur
Uczestnictwo w nowych rozwojowych projektach
Wspieranie administratorów IT w bieżących działaniach
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów z Klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
opiniowanie materiałów reklamowych,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
sporządzanie pism i korespondencja z urzędami, organami egzekucyjnymi oraz organami ścigania,
reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych
sporządzanie projektów lub opiniowanie regulacji wewnętrznych, wzorów dokumentów przeznaczonych dla Klientów, a także umów z Klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
opiniowanie materiałów reklamowych,
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektów,
sporządzanie pism i korespondencja z urzędami, organami egzekucyjnymi oraz organami ścigania,
reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych
Pracownik w Biurze Księgowości Papierów Wartościowych
Kraków
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa rozliczeń transakcji na papierach wartościowych
Obsługa rejestr akcjonariuszy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Kraków
Wygasła: 10.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań Inspektora Ochrony Danych określonych w art. 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679,
tworzenie, opiniowanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji przetwarzania danych osobowych zgodnie z wymogami Rozporządzenia,
przeprowadzanie audytów systemu ochrony danych osobowych,
opiniowanie propozycji umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o zachowaniu poufności w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych,
przygotowywanie propozycji pism w zakresie ochrony danych osobowych,
sporządzanie opinii oraz wytycznych w zakresie ochrony danych osobowych,
opiniowanie klauzul, regulaminów lub innych dokumentów w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych,
prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu ochrony danych
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektu,
sporządzanie i opiniowanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzenia ofert instrumentów finansowych, w tym wybranych części dokumentów ofertowych (zwłaszcza propozycji nabycia instrumentów finansowych i prospektów emisyjnych), zgód korporacyjnych, wniosków i notyfikacji wymaganych przepisami prawa,
opiniowanie materiałów reklamowych, w tym związanych z ofertami instrumentów finansowych lub innymi usługami świadczonymi przez dom maklerski,
sporządzanie i opiniowanie wzorów dokumentów przeznaczonych dla klientów, a także umów z klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
monitorowanie zmian przepisów prawa i przygotowywanie informacji wewnętrznej dotyczącej zmian legislacyjnych odnoszących się do rynku kapitałowego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
sporządzanie i opiniowanie wewnętrznych regulacji i zgód związanych z pracą departamentu
Manager Projektu / Analityk w Departamencie Bankowości Inwestycyjnej
Kraków
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi domu maklerskiego
Analiza fundamentalna kondycji finansowej spółek zainteresowanych pozyskaniem kapitału w drodze emisji akcji, obligacji korporacyjnych oraz innych instrumentów finansowych
Przygotowywanie dokumentacji ofertowej dla spółek zainteresowanych pozyskaniem kapitału
Przygotowywanie modeli finansowych, wycen oraz raportów corporate finance
Przygotowywanie wewnętrznych rekomendacji inwestycyjnych
Prowadzenie monitoringów kredytowych emitentów obligacji korporacyjnych
Młodszy Inspektor Nadzoru ds. Kontroli Wewnętrznej
Kraków
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Badanie zgodności działalności Noble Securities S.A. i czynności wykonywanych w ramach tej działalności z regulacjami rynków na których działa NS, regulacjami KDPW oraz IRGiT
Nadzór nad przepływem informacji poufnych i informacji stanowiących tajemnicę zawodową
Rozpatrywanie skarg klientów
Nadzór nad przestrzeganiem reguł postępowania w celu przeciwdziałania wprowadzania do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł
Sprawowanie nadzoru i weryfikacja prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie obowiązującymi przepisami (PSR) oraz przyjętą w Spółce polityką rachunkowości
Nadzór nad zamykaniem okresów sprawozdawczych oraz sporządzanie raportów okresowych, deklaracji podatkowych dla US oraz sprawozdań dla instytucji KNF, NBP, BFG, KDPW
Sporządzanie sprawozdań finansowych Spółki oraz współpraca z biegłym rewidentem wybranym do badania sprawozdania finansowego
Sporządzenie jednostkowych pakietów konsolidacyjnych (MSFF) oraz raportowanie w ramach grupy kapitałowej
Sporządzanie dokumentacji cen transferowych przy współpracy departamentów zajmujących się sprzedażą z podmiotami powiązanymi
Sporządzanie raportów wewnętrznych
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości Spółki
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w szczególności: US, KNF, NBP, BFG, KDPW i IRGiT
Współpraca z innymi departamentami Domu Maklerskiego w zakresie koniecznym do przygotowania raportów i sprawozdań, w tym ścisłe współdziałanie z Departamentem Zarządzania Ryzykiem w zakresie wyliczania wskaźników adekwatności kapitałowej
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektu,
sporządzanie i opiniowanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzenia ofert instrumentów finansowych, w tym wybranych części dokumentów ofertowych (zwłaszcza propozycji nabycia instrumentów finansowych i prospektów emisyjnych), zgód korporacyjnych, wniosków i notyfikacji wymaganych przepisami prawa,
opiniowanie materiałów reklamowych, w tym związanych z ofertami instrumentów finansowych lub innymi usługami świadczonymi przez dom maklerski,
sporządzanie i opiniowanie wzorów dokumentów przeznaczonych dla klientów, a także umów z klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
monitorowanie zmian przepisów prawa i przygotowywanie informacji wewnętrznej dotyczącej zmian legislacyjnych odnoszących się do rynku kapitałowego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
sporządzanie i opiniowanie wewnętrznych regulacji i zgód związanych z pracą departamentu
prawna analiza dotycząca możliwości przeprowadzenia projektu,
sporządzanie i opiniowanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzenia ofert instrumentów finansowych, w tym wybranych części dokumentów ofertowych (zwłaszcza propozycji nabycia instrumentów finansowych i prospektów emisyjnych), zgód korporacyjnych, wniosków i notyfikacji wymaganych przepisami prawa,
opiniowanie materiałów reklamowych, w tym związanych z ofertami instrumentów finansowych lub innymi usługami świadczonymi przez dom maklerski,
sporządzanie i opiniowanie wzorów dokumentów przeznaczonych dla klientów, a także umów z klientami lub kontrahentami domu maklerskiego,
monitorowanie zmian przepisów prawa i przygotowywanie informacji wewnętrznej dotyczącej zmian legislacyjnych odnoszących się do rynku kapitałowego,
udział we wdrażaniu przepisów prawa,
udział we wdrażaniu nowych produktów i usług,
sporządzanie i opiniowanie wewnętrznych regulacji i zgód związanych z pracą departamentu
Analiza fundamentalna kondycji finansowej spółek zainteresowanych pozyskaniem kapitału w drodze emisji akcji, obligacji korporacyjnych oraz innych instrumentów finansowych
Przygotowywanie, obsługa i realizacja procesów due diligence
Przygotowywanie modeli finansowych, wycen oraz raportów corporate finance
Przygotowywanie wewnętrznych rekomendacji inwestycyjnych
Prowadzenie monitoringów kredytowych emitentów obligacji korporacyjnych
bieżące wsparcie użytkowników (instalacje i aktualizacje oprogramowania, usuwanie bieżących usterek związanych z działaniem sprzętu komputerowego, obsługa oprogramowania i aplikacji wewnętrznych, instalacji nowego sprzętu, reinstalacji systemów operacyjnych)
tworzenie dokumentacji, procedur,
uczestnictwo w nowych rozwojowych projektach,
wspieranie administratorów IT w bieżących działaniach
współpraca z administracją budynku w zakresie prac konserwacyjnych, kart dostępów, powierzchni, wyposażenia,
współpraca z dostawcami w zakresie zamawiania towarów, urządzeń, materiałów biurowych i eksploatacyjnych,
negocjacje umów w zakresie obsługi floty samochodowej, usług telefonii komórkowej, usług związanych z eksploatacją, najmu lokali i utrzymaniem nieruchomości wykorzystywanych na potrzeby firmy, eksploatacji i utrzymania urządzeń,
obsługa floty samochodowej w szczególności: leasing samochodów, nadzorowanie i zarządzanie kartami paliwowymi, zgłaszanie i monitorowanie powstałych szkód,
współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia samochodów służbowych i mienia firmy,
obsługa Skycash Poland S.A.,
rezerwacja na potrzeby firmy hoteli, sali konferencyjnych, biletów kolejowych i lotniczych,
przygotowywanie przelewów z systemów transakcyjnych i księgowych,
obsługa operacji bankowych - wprowadzanie lub/i autoryzacja przelewów Spółki i klientów do bankowości elektronicznej w kilku bankach (krajowe i zagraniczne),
księgowanie operacji bankowych (wpłaty, wypłaty) na rachunkach pieniężnych w systemach transakcyjnych i księgowych,
monitorowanie i terminowa realizacja płatności za zobowiązania,
monitorowanie i egzekwowanie należności,
bieżący kontakt z bankami i opiekunami klientów w zakresie realizowanych płatności,
współpraca z bankami w zakresie zawierania i aktualizacji umów, dostępów do systemów bankowych i innych spraw formalnych,
bieżące uzgadnianie ksiąg w zakresie operacji pieniężnych, weryfikacja i potwierdzania sald rachunków bankowych,
sporządzanie zestawień na potrzeby analityczne/zarządcze w zakresie dotyczącym środków pieniężnych (raporty dot. stanów środków pieniężnych, przepływów, rozrachunków)
Projektowanie, kodowanie i utrzymanie oprogramowania
Wdrażanie, testowanie i dokumentowanie wytworzonych rozwiązań
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa
Kraków
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, merytorycznym i podatkowym,
ewidencja zdarzeń gospodarczych - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym (faktury zakupu i sprzedaży, operacje dot. środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, operacje pieniężne - wyciągi bankowe, rozliczenia wydatków pracowniczych i delegacji, inne),
weryfikacja kompletności i poprawności danych w ewidencji VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT (JPK V7, VAT UE, inne), kontakt z US w zakresie VAT
sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS,
monitorowanie i uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami i bankami, wyjaśnienie niezgodności,
uzgadnianie sald kont księgi głównej,
uczestniczenie w procesie zamknięcia ksiąg rachunkowych - czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz roku obrotowego, w tym dotyczące inwentaryzacji,
sporządzanie zestawień na potrzeby sprawozdawczości oraz dla celów analitycznych,
współpraca w trakcie badań audytorskich,
praca w programie eNova365 i autorskim systemie do obsługi rozliczeń transakcji klientów,
tworzenie i bieżąca weryfikacja oraz aktualizacja wewnętrznych procedur firmy
Młodszy Inspektor Nadzoru ds. Kontroli Wewnętrznej
Kraków
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Badanie zgodności działalności Noble Securities S.A. i czynności wykonywanych w ramach tej działalności z regulacjami rynków na których działa NS, regulacjami KDPW oraz IRGiT
Nadzór nad przepływem informacji poufnych i informacji stanowiących tajemnicę zawodową
Rozpatrywanie skarg klientów
Nadzór nad przestrzeganiem reguł postępowania w celu przeciwdziałania wprowadzania do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, merytorycznym i podatkowym,
ewidencja zdarzeń gospodarczych - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym (faktury zakupu i sprzedaży, operacje dot. środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, operacje pieniężne - wyciągi bankowe, rozliczenia wydatków pracowniczych i delegacji, inne),
weryfikacja kompletności i poprawności danych w ewidencji VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT (JPK V7, VAT UE, inne), kontakt z US w zakresie VAT
sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS,
monitorowanie i uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami i bankami, wyjaśnienie niezgodności,
uzgadnianie sald kont księgi głównej,
uczestniczenie w procesie zamknięcia ksiąg rachunkowych - czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz roku obrotowego, w tym dotyczące inwentaryzacji,
sporządzanie zestawień na potrzeby sprawozdawczości oraz dla celów analitycznych,
współpraca w trakcie badań audytorskich,
praca w programie eNova365 i autorskim systemie do obsługi rozliczeń transakcji klientów,
tworzenie i bieżąca weryfikacja oraz aktualizacja wewnętrznych procedur firmy