Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (66)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 66 )
Specjalista ds. zakupów
Domaniewska 28, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja harmonogramów kontraktacji i działań zakupowych w ramach kilku projektów (analiza zapotrzebowań i dokumentacji projektowej oraz ofert, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i podwykonawcami, rekomendacja wyboru kontrahenta w wybranych zakresach robót i dostaw, wsparcie merytoryczne zespołów realizacyjnych)
Analiza potrzeb, negocjowanie oraz rozliczanie umów ramowych
Prowadzenie analiz rynku zaopatrzeniowego
Współpraca z Działem Technicznym w zakresie pozyskiwania ofert na etapie wyceny do Inwestora w celu pozyskania nowych Projektów
Przygotowanie, opiniowanie, analiza i negocjacje umów i innych dokumentów związanych z przedmiotem działalności Spółki, w tym w szczególności umów związanych z realizacją robót budowlanych oraz dla wewnętrznych jednostek organizacyjnych Spółki
Weryfikacja formalna i opiniowania od strony prawnej roszczeń zgłaszanych w procesie budowlanym
Przygotowanie w ramach realizacji inwestycji budowlanych korespondencji z zamawiającym, podwykonawcami i innymi uczestnikami procesu budowlanego
Udział w spotkaniach i negocjacjach, w tym w szczególności z zamawiającymi i podwykonawcami
Przygotowanie, opiniowanie, analiza i negocjacje umów i innych dokumentów związanych z przedmiotem działalności Spółki, w tym w szczególności umów związanych z realizacją robót budowlanych oraz dla wewnętrznych jednostek organizacyjnych Spółki
Reprezentowanie Spółki przed sądami, urzędami i organami administracji publicznej w sprawach związanych z procesem budowlanym
Weryfikacja formalna i opiniowania od strony prawnej roszczeń zgłaszanych w procesie budowlanym
Przygotowanie w ramach realizacji inwestycji budowlanych korespondencji z zamawiającym, podwykonawcami i innymi uczestnikami procesu budowlanego
Udział w spotkaniach i negocjacjach, w tym w szczególności z zamawiającymi i podwykonawcami
Przygotowywanie opinii i porad prawnych w sprawach związanych z bieżącą działalnością Spółki
Realizacja harmonogramów kontraktacji i działań zakupowych w ramach kilku projektów (analiza zapotrzebowań i dokumentacji projektowej oraz ofert, negocjowanie warunków współpracy z dostawcą i podwykonawcą, rekomendacja wyboru kontrahenta w wybranych zakresach robót i dostaw, wsparcie merytoryczne zespołów realizujących projekty budowlane)
Analiza potrzeb, negocjowanie oraz rozliczanie umów ramowych
Prowadzenie analiz rynku zaopatrzeniowego
Współpraca z Działem Technicznym w zakresie pozyskiwania ofert na etapie wyceny do Inwestora w celu pozyskania nowych Projektów
o Prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej pracowników
o Administrowania dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy (tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu) oraz z umowami cywilnoprawnymi
o Naliczania wynagrodzeń dla pracowników umysłowych, fizycznych i z tyt. umów cywilnoprawnych
o Sporządzania deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS, PPK
o Obsługi cudzoziemców pracujących w Polsce
o Archiwum kadrowo-płacowego spółki
Pozostałe obowiązki:
o Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac
o Koordynacja spraw związanych z pakietem świadczeń socjalnych dla pracowników (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, ZFŚS) – administrowanie kontami spółki na portalach dostawców usług
o Prowadzenie ewidencji czasu pracy
o Wystawianie duplikatów świadectw pracy i zaświadczeń ZUS Rp-7
Opracowywanie rysunków wykonawczych i warsztatowych konstrukcji żelbetowych, tworzenie rysunków zbrojeniowych w środowisku CAD
Współuczestnictwo w opracowywaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych oraz wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych we współpracy z projektantem wiodącym
Uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień technicznych w trakcie procesu projektowania
Praca w środowisku CAD i BIM
Współpraca i koordynacja prac z projektantami innych branż
o Prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej pracowników
o Administrowania dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy (tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu) oraz z umowami cywilnoprawnymi
o Naliczania wynagrodzeń dla pracowników umysłowych, fizycznych i z tyt. umów cywilnoprawnych
o Sporządzania deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS, PPK
o Obsługi cudzoziemców pracujących w Polsce
o Archiwum kadrowo-płacowego spółki
pozostałe obowiązki:
o Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac
o Koordynacja spraw związanych z pakietem świadczeń socjalnych dla pracowników (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, ZFŚS) – administrowanie kontami spółki na portalach dostawców usług
o Prowadzenie ewidencji czasu pracy
o Wystawianie duplikatów świadectw pracy i zaświadczeń ZUS Rp-7
o Prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej pracowników
o Administrowania dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy (tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu) oraz z umowami cywilnoprawnymi
o Naliczania wynagrodzeń dla pracowników umysłowych, fizycznych i z tyt. umów cywilnoprawnych
o Sporządzania deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS, PPK
o Obsługi cudzoziemców pracujących w Polsce
o Archiwum kadrowo-płacowego spółki
pozostałe obowiązki:
o Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac
o Koordynacja spraw związanych z pakietem świadczeń socjalnych dla pracowników (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, ZFŚS) – administrowanie kontami spółki na portalach dostawców usług
o Prowadzenie ewidencji czasu pracy
o Wystawianie duplikatów świadectw pracy i zaświadczeń ZUS Rp-7
Lider ds. niskoemisyjności i transformacji energetycznej - Low Carbon Leader
Domaniewska 28, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Stworzenie długofalowej wizji rozwoju firmy w zakresie niskoemisyjności (SCOPE 3)
Bycie Liderem w zakresie LC ( low carbon), w tym wdrożenia planu Green Office & Green Site oraz Green Approach & Carbon Footprint
Wdrożenie planu Green Office & Green Site oraz Greean Aproach & Carbon Footprint
Rekomendowanie Zarządowi kierunków działania, przedkładanie propozycji usprawnień i rozwiązań w ramach ustalonych ram czasowych i budżetowych
Kształtowanie i realizacja polityki niskoemisyjnej Spółek
Reprezentowanie na zewnątrz stanowiska Spółek w zakresie strategii niskoemisyjnej w Polsce
Współpraca w zakresie strategii niskoemisyjnej w ramach Grupy z centralą Eiffage we Francji oraz innymi Spółkami w ramach Grupy na świecie
Uczestnictwo w grupach roboczych stowarzyszeń i instytucji działających na rzecz niskoemisyjnego budownictwa (np. PLGBC, PZFD)
Szkolenie kadry managerskiej w zakresie polityki niskoemisyjnej
Wprowadzenie wskaźników i narzędzi oceny w celu weryfikacji poziomu realizacji założeń i celów propozycja usunięcia
Regularne przygotowywanie sprawozdań i przeglądów
Współpraca z Działem Ochrony środowiska, diagnozowanie obszarów do poprawy za pomocą narzędzi do oceny efektywności środowiskowej (ślad węglowy, analiza cyklu życia) i Działem Marketingu w zakresie polityki niskoemisyjności
Wspieranie merytoryczne kadry budów w zakresie ochrony środowiska oraz dokumentacji z tym związanej oraz we wdrożeniu uzgodnionych planów działań
Lider ds. niskoemisyjności i transformacji energetycznej - Low Carbon Leader
Domaniewska 28, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wdrożenie planu Green Office & Green Site oraz Greean Aproach & Carbon Footprint
Rekomendowanie Zarządowi kierunków działania, przedkładanie propozycji usprawnień i rozwiązań w ramach ustalonych ram czasowych i budżetowych
Kształtowanie i realizacja polityki niskoemisyjnej Spółek
Reprezentowanie stanowiska Spółek w zakresie strategii niskoemisyjnej w Polsce
Współpraca w zakresie strategii niskoemisyjnej w ramach Grupy z centralą Eiffage we Francji oraz innymi Spółkami w ramach Grupy na świecie
Uczestnictwo w grupach roboczych stowarzyszeń i instytucji działających na rzecz niskoemisyjnego budownictwa (np. PLGBC, PZFD)
Szkolenie kadry managerskiej w zakresie polityki niskoemisyjnej
Wprowadzenie wskaźników i narzędzi oceny w celu weryfikacji poziomu realizacji założeń i celów
Regularne przygotowywanie sprawozdań i przeglądów
Współpraca z Działem Ochrony środowiska, diagnozowanie obszarów do poprawy za pomocą narzędzi do oceny efektywności środowiskowej (ślad węglowy, analiza cyklu życia)
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie zagadnień polityki niskoemisyjnej
Wspieranie merytoryczne kadry budów w zakresie ochrony środowiska oraz dokumentacji z tym związanej oraz we wdrożeniu uzgodnionych planów działań