Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Badania fizyko-chemiczne wód powierzchniowych, ze studni głębinowych, technologicznych i ścieków, osadów korozyjnych, aktualnie używanych w elektrowni olejów i paliw płynnych
Kontrola analityczna węgla, mazutu, popiołu i żużla, sorbentów i produktów odsiarczania, próbek technologicznych IMOS
Wykonywanie krzywych wzorcowych do oznaczeń
Przygotowywanie odczynników chemicznych, szkła laboratoryjnego i zestawów aparaturowych do analiz
Wymiana mas jonitowych, beczek z preparatem korekcyjnym
Kalibracja i konserwacja używanego wyposażenia pomiarowego i badawczego
Pobieranie i przygotowywanie próbek wód, olejów, ścieków, węgla kamiennego i odpadów paleniskowych
Zgłaszanie potrzeb zakupowych, prowadzenie dokumentacji i wpisów do raportów
Prowadzenie zapisów dotyczących wykonywanych badań i wyposażenia laboratoryjnego, przygotowanie sprawozdań z badań
Realizacja zadań zgodna z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 oraz Zintegrowanym Systemem Zarządzania
Wykonywanie badań wynikających z planów potwierdzania ważności wyników, w tym badania biegłości i porównywania między-laboratoryjnego
Uczestnictwo w: *audytach, ocenach i kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych, * realizacji zaleceń z przeglądów, audytów i ocen w nadzorze, * procesie walidacji, weryfikacji metod badawczych oraz ocenie niepewności pomiarów
Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego majątku poprzez dokonywanie cyklicznych przeglądów, napraw i modernizacji obiektów budowlanych związanych z infrastrukturą kolejową;
Przygotowywanie zakresów prac remontowych i inwestycyjnych poprzez wykonywanie przedmiarów robót;
Inicjowanie postępowań wyboru wykonawców oraz udziału w komisjach przetargowych;
Weryfikację i akceptację wyników pomiarów i badań dotyczących infrastruktury kolejowej;
Współpracę z Urzędem Transportu kolejowego, Urzędem Dozoru Technicznego, Transportowym Dozorem Technicznym i Głównym Urzędem Miar oraz organami administracji państwowej samorządowej w zakresie niezbędnym do prowadzenia procesu inwestycyjnego;
Prowadzenie nadzoru inspektorskiego i inwestycyjnego;
Planowanie, organizacja, nadzór i rozliczenie prac budowlanych,
Rozliczanie dostaw, robót i usług budowlanych realizowanych na majątku Spółki
Starszy Elektroenergetyk Pomiarów i Zabezpieczeń Elektrycznych
Rybnik
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Kontrolowanie pracy działania pomiarów i zabezpieczeń elektrycznych
Realizowanie planowych przeglądów pomiarów elektrycznych i systemów zabezpieczeń
Realizowanie prac związanych z usuwaniem bieżących usterek w zakresie elektroenergetycznej aparatury zabezpieczeniowej (EAZ), sterowania i sygnalizacji
Wykonywanie pomiarów profilaktycznych i okresowych (zgodnie z ustalonym harmonogramem) sprzętu kontrolno-pomiarowego i zabezpieczeń oraz rejestracja dokonanych pomiarów w protokołach
Realizowanie prac związanych ze sterowaniami elektrycznymi armatury
Realizowanie prac warsztatowych związanych z naprawą podzespołów i aparatury zabezpieczeniowej (EAZ)
Wykonywanie testów systemów zasilania awaryjnego z opracowaniem protokołu
Usuwanie bieżących usterek w blokowych systemach zabezpieczeń i pomiarów elektrycznych
Nadzorowanie stanu technicznego przydzielonego majatku
Konfigurowanie oprogramowania w systemach zabezpieczeń
Proponowanie rozwiązania problemów technicznych nadzorowanych instalacji i urządzeń oraz udział w ich rozwiązaniu
Realizowanie celi określonych dla wydziałowych wskaźników KPI w zakresie przewidzianym dla stanowiska określonych w kwartale
Zapewnienie bieżącego wsparcia informatycznego dla pracowników, w tym lokalnie oraz zdalnie
Zapewnienie ciągłości w obszarze ICT, zwłaszcza w zakresie pracy wskazanych systemów informatycznych, stacji roboczych, urządzeń druku centralnego, funkcjonowania centralnej domeny
Wsparcie pracowników w zakresie dostępów do systemów informatycznych
Prowadzenie ewidencji zasobów ICT z wykorzystaniem powierzonych narzędzi
Realizacja zgłoszeń serwisowych
Bieżąca identyfikacja ewentualnych ryzyk w obszarze ICT oraz udział w zapobieganiu ich skutkom
Koordynacja napraw sprzętu ICT w serwisach zewnętrznych oraz ich wykonywanie w zakresie wymiany wyeksploatowanych lub uszkodzonych podzespołów urządzeń
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych dot. sprzętu, infrastruktury i systemów ICT
Dbanie o stałe podnoszenie jakości świadczenia usług wsparcia użytkownika poprzez szkolenia
Uczestnictwo w projektach i wdrażaniu nowych rozwiązań z obszaru ICT
Zapewnienie bieżącego wsparcia informatycznego dla pracowników, w tym lokalnie oraz zdalnie
Zapewnienie ciągłości w obszarze ICT, zwłaszcza w zakresie pracy wskazanych systemów informatycznych, stacji roboczych, urządzeń druku centralnego, funkcjonowania centralnej domeny
Wsparcie pracowników w zakresie dostępów do systemów informatycznych
Prowadzenie ewidencji zasobów ICT z wykorzystaniem powierzonych narzędzi
Realizacja zgłoszeń serwisowych
Bieżąca identyfikacja ewentualnych ryzyk w obszarze ICT oraz udział w zapobieganiu ich skutkom
Koordynacja napraw sprzętu ICT w serwisach zewnętrznych oraz ich wykonywanie w zakresie wymiany wyeksploatowanych lub uszkodzonych podzespołów urządzeń
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych dot. sprzętu, infrastruktury i systemów ICT
Dbanie o stałe podnoszenie jakości świadczenia usług wsparcia użytkownika poprzez szkolenia
Uczestnictwo w projektach i wdrażaniu nowych rozwiązań z obszaru ICT
Zapewnienie bieżącego wsparcia informatycznego dla pracowników, w tym lokalnie oraz zdalnie
Zapewnienie ciągłości w obszarze ICT, zwłaszcza w zakresie pracy wskazanych systemów informatycznych, stacji roboczych, urządzeń druku centralnego, funkcjonowania centralnej domeny
Wsparcie pracowników w zakresie dostępów do systemów informatycznych
Prowadzenie ewidencji zasobów ICT z wykorzystaniem powierzonych narzędzi
Realizacja zgłoszeń serwisowych
Bieżąca identyfikacja ewentualnych ryzyk w obszarze ICT oraz udział w zapobieganiu ich skutkom
Koordynacja napraw sprzętu ICT w serwisach zewnętrznych oraz ich wykonywanie w zakresie wymiany wyeksploatowanych lub uszkodzonych podzespołów urządzeń
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych dot. sprzętu, infrastruktury i systemów ICT
Dbanie o stałe podnoszenie jakości świadczenia usług wsparcia użytkownika poprzez szkolenia
Uczestnictwo w projektach i wdrażaniu nowych rozwiązań z obszaru ICT
Kierownik Biura Cyberbezpieczeństwa w Biurze Cyberbezpieczeństwa w Departamencie Strategii ICT
Węglowa 5, Bełchatów
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Pełnienie roli Security Operations Center
Bieżący nadzór i kontrola nad stanem Cyberbezpieczeństwa
Współpraca z Oddziałami, spółkami zależnymi/nadzorowanymi i firmami zewnętrznymi w zakresie Cyberbezpieczeństwa
Wydawanie rekomendacji lub wnioskowanie o korektę działań w zakresie Cyberbezpieczeństwa
Administrowanie SZBI i SZCB w zakresie systemów OT i ICT
Koordynowanie w Spółce prac w zakresie standaryzacji obszaru Cyberbezpieczeństwa
Nadzór nad realizacją szacowania ryzyka związanego z Cyberbezpieczeństwem
Koordynacja i nadzór nad zarządzaniem i obsługą podatności systemów OT i ICT
Współudział w przekazywaniu informacji o Incydentach Istotnych
Udział w audytach zgodności systemów OT i ICT z politykami regulującymi funkcjonowanie systemów OT i ICT
Planowanie i nadzór nad realizacją planu finansowego i rzeczowego w obszarze Cyberbezpieczeństwa
Wydawanie rekomendacji lub wnioskowanie o korektę działań komórek odpowiedzialnych za obszar OT
Udział w pracach Zespołów mających za zadanie wypracowywać rozwiązania strategiczne dotyczące Cyberbezpieczeństwa na poziomie PGE S.A. i CUW oraz realizacja polityki i strategii PGE S.A. dla tego obszaru
Koordynacja nad tworzeniem zbiorczych planów finansowych Spółki w obszarze Cyberbezpieczeństwa
Monitorowanie wykonania planów OPEX i CAPEX w obszarze Cyberbezpieczeństwa
Wydawanie rekomendacji w zakresie wniosków kierowanych do Zarządu, dotyczących Cyberbezpieczeństwa
Przygotowywanie wniosków do Komitetu Teleinformatyki i Chief Information Officer (CIO) w zakresie uzyskania wymaganych zgód korporacyjnych w obszarze Cyberbezpieczeństwa
Współuczestnictwo w koordynacji prac wdrożeniowych i udział w Zespołach wdrożeniowych, których zadaniem będzie objęcie systemami ICT procesów biznesowych w Spółce
Współudział w pracy nad strategią rozwoju, wdrożeniami i utrzymaniem systemów dedykowanych, w szczególności w zakresie koordynacji tych działań z innymi obszarami na poziomie poszczególnych Oddziałów oraz spółek zależnych/nadzorowanych
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie poszukiwania skutecznych rozwiązań dotyczących obszaru Cyberbezpieczeństwa
Współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań zakupowych dotyczących systemów Cyberbezpieczeństwa, w szczególności w pozyskiwaniu informacji dotyczących potrzeb w tym zakresie na poziomie poszczególnych Oddziałów oraz spółek zależnych/nadzorowanych
Przygotowywanie analiz biznesowych w zakresie Cyberbezpieczeństwa
Nadzór nad lokalnymi służbami w Oddziałach oraz spółkach zależnych/nadzorowanych z obszaru Cyberbezpieczeństwa
Współpraca z PGE Systemy S.A. w realizacji postanowień umów zawartych pomiędzy PGE GiEK S.A. a PGE Systemy S.A., regulujących obecną i przyszłą współpracę, m.in w zakresie Cyberbezpieczeństwa
Przygotowywanie i współpraca w zakresie tworzenia regulacji wewnętrznych obowiązujących w PGE GiEK S.A. oraz GK PGE
Obsługa i zarządzanie zleceniami oraz współudział w administracji i tworzeniu nowych funkcjonalności systemu do obsługi zgłoszeń ICT (m.in. otwieranie i kategoryzacja zleceń, monitorowanie postępów prac w realizacji zgłoszeń i eskalacje zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług SLA, udzielanie pracownikom Spółki informacji dotyczących stanu realizacji zgłoszeń)
Rozwiązywanie zgłoszeń pracowników Spółki w zakresie swoich kompetencji (usuwanie usterek, instalacja aplikacji, odinstalowywanie niepożądanego oprogramowania, instalacja drukarek i sterowników, itp.)
Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w systemach informatycznych w zakresie kompetencji
Współudział w przygotowaniu i dystrybucji materiałów szkoleniowych, informacji, komunikatów, procedur i instrukcji w zakresie obszaru ICT (w tym funkcjonalności systemu obsługi zgłoszeń ICT) oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników
Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Sekcji Service Desk
Wsparcie Sekcji Lokalnego Wsparcia Użytkownika
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych dot. sprzętu, infrastruktury i systemów ICT
Dbanie o stałe podnoszenie jakości świadczenia usług przez Service Desk poprzez szkolenia
Uczestnictwo w projektach i wdrażaniu nowych rozwiązań z obszaru ICT
Obsługa i zarządzanie zleceniami oraz współudział w administracji i tworzeniu nowych funkcjonalności systemu do obsługi zgłoszeń ICT (m.in. otwieranie i kategoryzacja zleceń, monitorowanie postępów prac w realizacji zgłoszeń i eskalacje zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług SLA, udzielanie pracownikom Spółki informacji dotyczących stanu realizacji zgłoszeń)
Rozwiązywanie zgłoszeń pracowników Spółki w zakresie swoich kompetencji (usuwanie usterek, instalacja aplikacji, odinstalowywanie niepożądanego oprogramowania, instalacja drukarek i sterowników, itp.)
Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w systemach informatycznych w zakresie kompetencji
Współudział w przygotowaniu i dystrybucji materiałów szkoleniowych, informacji, komunikatów, procedur i instrukcji w zakresie obszaru ICT (w tym funkcjonalności systemu obsługi zgłoszeń ICT) oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników
Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Sekcji Service Desk
Wsparcie Sekcji Lokalnego Wsparcia Użytkownika
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych dot. sprzętu, infrastruktury i systemów ICT
Dbanie o stałe podnoszenie jakości świadczenia usług przez Service Desk poprzez szkolenia
Uczestnictwo w projektach i wdrażaniu nowych rozwiązań z obszaru ICT
Sporządzanie analiz branżowych na poziomie krajowym u unijnym w zakresie:
określenia przestrzeni specyficznych dla GiEK (monitorowanie zmian, ocena skutków regulacji specyficznych dla PGE GiEK, tworzenie stanowisk publicznych i niepublicznych spółki do aktów normatywnych, negocjowanie wykładni z URE/PSE/MKiŚ)
monitoringu na styku prawa biznesu i finansów:
Ustawy: Prawo Energetyczne (np. art.49a obligo giełdowe, art.32 koncesje, REMIT), o rynku mocy (np. EPS550),
Rozporządzenia: w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tzw.: „systemowe”), w sprawie zapasów paliw w przedsiębiorstwach energetycznych, w sprawie parametrów aukcji RM, taryfowe
quasi-rozporządzenia: IRiESP PSE S.A., WDB PSE S.A., RRM PSE S.A
Przygotowywanie raportów i analiz ad hoc
Współpraca z pozostałymi departamentami, biurami i zespołami w celu zapewnienia wysokiej jakości produktów końcowych ich prac
Starszy Elektroenergetyk Pomiarów i Zabezpieczeń Elektrycznych
Rybnik
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Kontrolowanie pracy działania pomiarów i zabezpieczeń elektrycznych
Realizowanie planowych przeglądów pomiarów elektrycznych i systemów zabezpieczeń
Realizowanie prac związanych z usuwaniem bieżących usterek w zakresie elektroenergetycznej aparatury zabezpieczeniowej (EAZ), sterowania i sygnalizacji
Wykonywanie pomiarów profilaktycznych i okresowych (zgodnie z ustalonym harmonogramem) sprzętu kontrolno-pomiarowego i zabezpieczeń oraz rejestracja dokonanych pomiarów w protokołach
Realizowanie prac związanych ze sterowaniami elektrycznymi armatury
Realizowanie prac warsztatowych związanych z naprawą podzespołów i aparatury zabezpieczeniowej (EAZ)
Wykonywanie testów systemów zasilania awaryjnego z opracowaniem protokołu
Usuwanie bieżących usterek w blokowych systemach zabezpieczeń i pomiarów elektrycznych
Nadzorowanie stanu technicznego przydzielonego majatku
Konfigurowanie oprogramowania w systemach zabezpieczeń
Proponowanie rozwiązania problemów technicznych nadzorowanych instalacji i urządzeń oraz udział w ich rozwiązaniu
Realizowanie celi określonych dla wydziałowych wskaźników KPI w zakresie przewidzianym dla stanowiska określonych w kwartale
prowadzenie analiz ekonomicznych o charakterze zarządczym i optymalizacyjnym (raporty i analizy cykliczne oraz analizy ad-hoc), wsparcie eksperckie dla pozostałych komórek Spółki,
uczestnictwo w procesie przygotowania skonsolidowanych planów finansowych krótko-, średnio- i długoterminowych Spółki,
wsparcie w prowadzeniu wymaganej sprawozdawczości statystycznej i branżowej (Urząd Regulacji Energetyki, Polskie Sieci Energetyczne S.A. itp.) w szczególności w zakresie marży zmiennej,
uczestnictwo w procesie długoterminowego modelowania finansowego (P&L, Bilans, Cash Flow), w tym w procesie przeprowadzania testów na trwałą utratę wartości rzeczowych aktywów trwałych Spółki,
opiniowanie umów zawieranych przez Spółkę,
uczestnictwo w projektach zajmujących się wyceną przedsiębiorstw,
cykliczne raportowanie oraz opisywanie wyników uzyskiwanych przez Spółkę w szczególności w zakresie marży zmiennej,
realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zadań realizowanych przez Biuro Analiz Finansowych
Dostarczanie analiz, prognoz i narzędzi dla wsparcia decyzji operacyjnych i biznesowych
Tworzenie narzędzi analitycznych do optymalizacji decyzji podejmowanych w Spółce i Grupie Kapitałowej
Tworzenie modeli analitycznych i prognostycznych z obszaru rynku energii oraz towarów powiązanych w horyzontach: krótkoterminowym, średnioterminowym i długoterminowym
Tworzenie modeli prognostycznych szeregów czasowych
Przygotowywanie modeli średnio- i długoterminowych do uzyskiwania prognoz dla rynku uprawnień do emisji CO2 oraz ścieżek cenowych surowców produkcyjnych
Tworzenie modeli statystycznych na potrzeby analizy wyników grupy kapitałowej i spółki
Dostarczanie analiz, prognoz i narzędzi dla wsparcia decyzji operacyjnych i biznesowych
Tworzenie narzędzi analitycznych do optymalizacji decyzji podejmowanych w Spółce i Grupie Kapitałowej
Tworzenie modeli analitycznych i prognostycznych z obszaru rynku energii oraz towarów powiązanych w horyzontach: krótkoterminowym, średnioterminowym i długoterminowym
Tworzenie modeli prognostycznych szeregów czasowych
Przygotowywanie modeli średnio- i długoterminowych do uzyskiwania prognoz dla rynku uprawnień do emisji CO2 oraz ścieżek cenowych surowców produkcyjnych
Tworzenie modeli statystycznych na potrzeby analizy wyników grupy kapitałowej i spółki
Opracowywanie i rozwijanie modeli o odpowiedniej jakości działania i innych rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem rynkowym
Wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie narzędzi (w tym narzędzi informatycznych) wspierających monitorowanie, pomiar, analizę, wycenę i raportowanie ryzyka rynkowego oraz współpraca z dostawcami tych narzędzi
Analiza jakości i kompletności danych wykorzystywanych w realizacji powierzonych zadań
Kwantyfikowanie i monitorowanie ekspozycji na ryzyko oraz opracowywanie prognoz w zakresie ryzyka rynkowego
Rekomendowanie poziomu i struktury limitów ryzyka rynkowego w działalności handlowej oraz strategii zabezpieczenia ryzyka rynkowego, w tym działań mitygujących ryzyko
Przygotowywanie regularnych i bieżących (w zależności od potrzeb) analiz, raportów i wniosków
Monitorowanie i analizowanie aktów prawnych oraz standardów rynkowych dotyczących zarządzania ryzykiem rynkowym i wskazywanie ewentualnych działań dostosowujących
Opracowywanie rekomendacji i projektów zmian w zakresie optymalizacji / usprawnienia funkcjonujących procesów i procedur wewnętrznych w obszarze zarządzania ryzykiem rynkowym
Udział w projektach wdrażających nowe rozwiązania systemowe i regulacje wewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego oraz ustalania infrastruktury zarządzania tym ryzykiem
Opracowywanie i rozwijanie modeli o odpowiedniej jakości działania i innych rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem rynkowym
Wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie narzędzi (w tym narzędzi informatycznych) wspierających monitorowanie, pomiar, analizę, wycenę i raportowanie ryzyka rynkowego oraz współpraca z dostawcami tych narzędzi
Analiza jakości i kompletności danych wykorzystywanych w realizacji powierzonych zadań
Kwantyfikowanie i monitorowanie ekspozycji na ryzyko oraz opracowywanie prognoz w zakresie ryzyka rynkowego
Rekomendowanie poziomu i struktury limitów ryzyka rynkowego w działalności handlowej oraz strategii zabezpieczenia ryzyka rynkowego, w tym działań mitygujących ryzyko
Przygotowywanie regularnych i bieżących (w zależności od potrzeb) analiz, raportów i wniosków
Monitorowanie i analizowanie aktów prawnych oraz standardów rynkowych dotyczących zarządzania ryzykiem rynkowym i wskazywanie ewentualnych działań dostosowujących
Opracowywanie rekomendacji i projektów zmian w zakresie optymalizacji / usprawnienia funkcjonujących procesów i procedur wewnętrznych w obszarze zarządzania ryzykiem rynkowym
Udział w projektach wdrażających nowe rozwiązania systemowe i regulacje wewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego oraz ustalania infrastruktury zarządzania tym ryzykiem
Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów na sprzedaż ciepła, wody i odbiór ścieków oraz energii elektrycznej dla odbiorców podłączonych do instalacji Oddziału Elektrownia Rybnik
Rozliczanie sprzedaży ciepła, energii elektrycznej, wody i odbióru ścieków wraz
obsługą w systemie SAP
Powiadamianie Odbiorców o przerwach w dostawie mediów
Przygotowywanie danych statystycznych na potrzeby sprawozdawczości oraz kontroli zewnętrznych i wewnętrznych
Przygotowywanie danych w zakresie wyrobów akcyzowych i ich przekazanie
Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i obsługa reklamacji
Opracowanie danych w celu rozliczania odbioru popiołu i żużla w zakresie obowiązującej klasyfikacji poszczególnych sortymentów
Opracowywanie i rozwijanie modeli o odpowiedniej jakości działania i innych rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem rynkowym
Wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie narzędzi (w tym narzędzi informatycznych) wspierających monitorowanie, pomiar, analizę, wycenę i raportowanie ryzyka rynkowego oraz współpraca z dostawcami tych narzędzi
Analiza jakości i kompletności danych wykorzystywanych w realizacji powierzonych zadań
Kwantyfikowanie i monitorowanie ekspozycji na ryzyko oraz opracowywanie prognoz w zakresie ryzyka rynkowego
Rekomendowanie poziomu i struktury limitów ryzyka rynkowego w działalności handlowej oraz strategii zabezpieczenia ryzyka rynkowego, w tym działań mitygujących ryzyko
Przygotowywanie regularnych i bieżących (w zależności od potrzeb) analiz, raportów i wniosków
Monitorowanie i analizowanie aktów prawnych oraz standardów rynkowych dotyczących zarządzania ryzykiem rynkowym i wskazywanie ewentualnych działań dostosowujących
Opracowywanie rekomendacji i projektów zmian w zakresie optymalizacji / usprawnienia funkcjonujących procesów i procedur wewnętrznych w obszarze zarządzania ryzykiem rynkowym
Udział w projektach wdrażających nowe rozwiązania systemowe i regulacje wewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego oraz ustalania infrastruktury zarządzania tym ryzykiem
Opracowywanie i rozwijanie modeli o odpowiedniej jakości działania i innych rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem rynkowym
Wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie narzędzi (w tym narzędzi informatycznych) wspierających monitorowanie, pomiar, analizę, wycenę i raportowanie ryzyka rynkowego oraz współpraca z dostawcami tych narzędzi
Analiza jakości i kompletności danych wykorzystywanych w realizacji powierzonych zadań
Kwantyfikowanie i monitorowanie ekspozycji na ryzyko oraz opracowywanie prognoz w zakresie ryzyka rynkowego
Rekomendowanie poziomu i struktury limitów ryzyka rynkowego w działalności handlowej oraz strategii zabezpieczenia ryzyka rynkowego, w tym działań mitygujących ryzyko
Przygotowywanie regularnych i bieżących (w zależności od potrzeb) analiz, raportów i wniosków
Monitorowanie i analizowanie aktów prawnych oraz standardów rynkowych dotyczących zarządzania ryzykiem rynkowym i wskazywanie ewentualnych działań dostosowujących
Opracowywanie rekomendacji i projektów zmian w zakresie optymalizacji / usprawnienia funkcjonujących procesów i procedur wewnętrznych w obszarze zarządzania ryzykiem rynkowym
Udział w projektach wdrażających nowe rozwiązania systemowe i regulacje wewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego oraz ustalania infrastruktury zarządzania tym ryzykiem
Specjalista ds. Obsługi Władz Spółki - Asystentka Zarządu
Warszawa
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja zadań z zakresu obiegu informacji pomiędzy Zarządem a komórkami organizacyjnymi Centrali Spółki oraz Oddziałami Spółki, w tym uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu formalnych zasad i procedur w tym zakresie
Gromadzenie i przetwarzanie informacji niezbędnych do efektywnego zarządzania Spółką
Prowadzenie w imieniu Zarządu uzgodnień oraz pozyskiwanie opinii, analiz itp. w zakresie spraw dotyczących Spółki, w tym będących przedmiotem obrad posiedzenia organów Spółki
Opracowywanie i zlecanie opracowania informacji, sprawozdań, wyjaśnień i innych materiałów przez wyznaczone komórki organizacyjne
Obsługa administracyjno-biurowa Zarządu, w tym należyte zarządzanie terminarzami prac oraz organizacja wyjazdów służbowych
Obsługa korespondencji kierowanej do/przez Zarządu, w tym jej rejestracja, analiza
i przekazanie do odpowiednich komórek organizacyjnych
Wykonywanie, przy współdziałaniu z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi, innych zadań zlecanych przez Członków Zarządu i składanie Zarządowi informacji o ich realizacji
Organizowanie narad, spotkań, wizyt zlecanych przez Zarząd
Monitoring w zakresie realizacji poleceń wydanych przez Zarząd
Dokumentowanie procesu pozyskiwania wyników odczytanych z urządzeń pomiarowych na obiektach hydrotechnicznych oraz prowadzonej gospodarki wodnej zbiornika wodnego
Wsparcie rozliczania czasu pracy, udzielanie informacji dotyczących czasu pracy i innych niezbędnych danych do wyliczenia płac
Monitorowanie poprawności tworzonych harmonogramów czasu pracy, wdrażanie ich w Oddziale
Wspieranie realizacji procesu selekcji i rekrutacji kandydatów
Analizowanie nadesłanych aplikacje pod kątem zgodności z profilem poszukiwanego kandydata do pracy, przygotowywanie i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
Realizacja logistyki i procesu informacyjnego realizowanych rekrutacji
Przygotowywanie raportów podsumowujących wywiady rekrutacyjne i rekomendacji kandydatów, uzgadnianie rekomendacji i warunków zatrudnienia z menegerami oraz z potencjalnymi pracownikami
Występowanie o potrzebne zgody i akceptacje do Centrali Spółki
Zapewnienie informacji zwrotnej do wszystkich uczestników rekrutacji
Administrowanie systemem elektronicznym wspierającym rekrutacje
Przekazywanie dokumentów do zatrudnienia nowym pracownikom, uzgadnianie terminów i zasad rozpoczęcia pracy (szkolenia wstępne, przepustki, itp.)
Realizacja procesów adaptacji nowych pracowników
Monitorowanie przebiegu adaptacji, archiwizacja i administracja dokumentacji w procesie
Realizacja działań szkoleniowo-rozwojowych, monitorowanie planu szkoleń, monitorowanie budżetu szkoleń, rozliczanie kosztów szkoleń i delegacji szkoleniowych, raportowanie realizacji działań szkoleniowych
Organizacja logistyki szkoleń (sale, catering, materiały szkoleniowe, trenerzy, lista obecności, ankiety satysfakcji) oraz tworzenie harmonogramów i kosztorysów planowanych działań
Organizacja staży i praktyk w spółce, zbieranie potrzeby od przełożonych, analizowanie aplikacji, nadzorowanie przebiegu praktyk, rozliczanie stażystów ze spółką
Współpraca z Centralą Spółki w obszarze organizacji szkoleń centralnych
Wykonywanie prac remontowych oraz konserwacyjno-przeglądowych na urządzeniach i instalacjach technologicznych znajdujących się w obszarze działania Wydziału Utrzymania Ruchu Urządzeń Cieplno-Mechanicznych
Usuwanie awarii i usterek na urządzeniach i instalacjach w obszarze kotłowym i turbinowym
Wykonywanie prac remontowych na warsztacie
Prowadzenie prac zgodnie z nabytą wiedzą, w oparciu o ustalone i obowiązujące technologie remontowe, instrukcje obsługi, DTR, zakresy, dokumentację techniczną
Monitorowanie stanu bezpieczeństwa na terenie elektrowni i przestrzegania przepisów i zasad BHP (w tym również przez wykonawców zewnętrznych)
Przeprowadzanie interpretacji prawnych przepisów związanych z BHP
Poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w dziedzinie BHP
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy
Kontrola bezpiecznej realizacji prac przez pracowników oraz pracowników wykonawców oraz wnioskowanie o zastosowanie kar w przypadku nieprzestrzegania przepisów i zasad BHP
Nadzorowanie przebiegu i uczestniczenie w postepowaniach powypadkowych i związanych z chorobami zawodowymi
Uczestniczenie w kontrolach instytucji państwowych (PIP, SANEPID), w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu oraz wypracowanie propozycji dotyczących rozwiązań techniczno-organizacyjnych poprawiających stan BHP
Nadzorowanie przebiegu pomiarów środowiska pracy oraz przygotowanie informacji o wynikach pomiarów wielkości czynników szkodliwych, uciążliwych oraz czynników biologicznych w środowisku pracy
Doradzanie w zakresie organizacji bezpiecznej pracy i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz w zakresie doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
Uczestniczenie w procesie przygotowania i prowadzenia projektów utrzymaniowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych na terenie elektrowni
Uzgadnianie zawartośćci instrukcji eksploatacji oraz innych dokumentów
Opracowanie analizy stanu bezpieczeństwa na terenie elektrowni oraz opracowanie statystyki i informacji dla pracowników
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji ZSZ BHP
Nadzorowanie opracowania Programów szkolenia okresowego w dziedzinie BHP oraz prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowoprzyjętych pracowników
Identyfikacja i wdrażanie wymagań prawnych w zakresie: wytwarzania i gospodarowania odpadami, produktami i produktami ubocznymi, awarii, wycinki drzew, emisji pól elektromagnetycznych i hałasu
Analiza projektów wymagań prawnych oraz ocena ich wpływu na działalność zakładu
Udział w uzyskiwaniu i aktualizacji pozwoleń dotyczących warunków korzystania ze środowiska oraz realizacja wynikających z nich obowiązków
Monitorowanie zgodności działania z wymaganiami prawnymi
Opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych
Obsługa bazy BDO w zakresie wytwarzania odpadów
Zlecanie i organizacja pomiarów
Uzyskiwanie zezwoleń na wycinki drzew
Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej w tym dokumentacji w ramach Systemu Zarządzania Środowiskowego wg normy ISO 14001
Współpraca z organami i instytucjami w sprawach związanych z wytwarzaniem i gospodarowaniem odpadami, produktami i produktami ubocznymi, awariami, wycinką drzew, emisją pól elektromagnetycznych i hałasu
• Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów na sprzedaż ciepła, wody i odbiór ścieków oraz energii elektrycznej dla drobnych odbiorców
• Koordynacja procesu wydawania/zmiany warunków przyłączenia odbiorców dla ciepła, wody/kanalizacji oraz energii elektrycznej dla drobnych odbiorców
• Rozliczanie sprzedaży w zakresie płatności za wodę i/lub odbiór ścieków
• Wdrożenie do stosowania nowych cen w zakresie płatności za wodę i/lub odbiór ścieków
• Obsługę systemu SAP w zakresie opłat za wodę i/lub odbiór ścieków
• Analiza poprawności działania urządzeń pomiarowych służących do rozliczeń ciepła, wody / ścieków
• Interwencje w służbach odpowiedzialnych za prawidłowe działanie liczników w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości działania liczników oraz generowanych raportów
• Powiadamianie Odbiorców o przerwach w dostawach mediów
• Opracowanie:
- danych i analiz w zakresie popiołu, wyrobów akcyzowych, poboru energii,
- raportów w zakresie dostaw i zużycia oraz UPS,
- danych statystycznych na potrzeby sprawozdawczości oraz kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,
- informacji o nośnikach opłat do Taryfy,
- planów wyłączeń awaryjnych
• Rozliczanie dostaw, archiwizacja dokumentów i obsługa reklamacji
Uczestnictwo w tworzeniu planów strategiczno-rozwojowych Oddziału w ramach Grupy PGE
Analiza i definiowanie potrzeb rozwojowych Oddziału
Przygotowywanie danych wsadowych do analiz techniczno – ekonomicznych
Określanie możliwości firmy w zakresie wdrożenia nowych projektów, potrzebnych zasobów do realizacji a także przygotowanie i realizacja nowych projektów modernizacyjno – rozwojowych w Oddziale
Wybieranie metod i narzędzi realizacji projektów rozwojowych
Analiza przypadków, ocena efektywności, szacowanie możliwych do osiągnięcia efektów wdrożonego projektu oraz ryzyk technicznych, organizacyjnych
i ekonomicznych
Przygotowywanie materiałów na Komitet Inwestycyjny GK PGE
Realizacja inwestycji strategicznych i kontrola efektów
Nadzór finansowy projektów, środków pomocowych oraz rozliczanie inwestycji
Komunikacja i raportowanie w projektach
Opracowywanie harmonogramów prac realizowanych projektów
wykkonywanie zleceń badań i pomiarów fizykochemicznych
od 3 350 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Elektroenergetyk
Bogatynia
Wygasła: 18.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Usuwanie usterek ruchowych oraz likwidacja awarii i zakłóceń powstałych w obwodach elektrycznych;
wykonywanie przeglądów
konserwacji i napraw przydzielonych urządzeń i układów zgodnie z obowiązującymi zasadami eksploatacyjnymi oraz zasadami BHP;
wykonywanie okresowych sprawdzeń
badań i pomiarów oraz prób funkcjonalnych i odbiorczych przydzielonych układów;
aktualizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych prac eksploatacyjnych
modernizacyjnych
rekonstrukcyjnych
celem utrzymania zgodności dokumentacji ze stanem rzeczywistym;
pracodawca zapewnia dowóz z uzgodnionych miejscowości;
I umowa na czas określony 6 miesięcy;
jedna zmiana 7.00- 15.00;
Zlecanie prac Wykonawcom, analiza kosztorysów szacunkowych i powykonawczych
Organizowanie i nadzorowanie prac konserwacyjnych, remontowych i modernizacyjnych
Wystawianie poleceń na pracę
Przygotowywanie urządzeń, organizowanie i uczestniczenie w przeprowadzaniu wymaganych badań, prób i testów diagnostycznych, w tym odbiorów urzędowych (UDT, TDT, Urząd Miar, itp.)
Dokumentowanie przebiegu prac – sporządzanie i akceptacja protokołów odbiorów ilościowych i jakościowych, nadzorowanie sporządzanej dokumentacji
Określanie potrzeb w zakresie rezerw strategicznych i eksploatacyjnych
materiałów oraz części zamiennych, nadzorowanie ich stanu ilościowego, inicjowanie procesu zakupowego, wystawianie dyspozycji materiałowych
Zgłaszanie problemów technicznych dotyczących zmian w technologii lub procedurach remontowych i uczestniczenie w wypracowaniu rozwiązań
Zgłaszanie potrzeb w zakresie remontów i modernizacji, przygotowywanie założeń techniczno-finansowych do postępowań przetargowych i planu inwestycyjnego
Merytoryczna ocena faktur zakupowych, uczestniczenie w procesie zakupu materiałów i usług,opiniowanie POR i nadzorowanie procesu zatwierdzenia POR
Znajomość dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej; Znajomość układu elektrycznego do 1kV i powyżej 1kV obiektów elektrowni; Wykonywanie pomiarów eksploatacyjnych i badań diagnostycznych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych; Sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych badań i pomiarów; Wykonywanie badań okresowych ochronnego sprzętu elektroizolacyjnego; Przestrzeganie postanowień instrukcji stanowiskowej
eksploatacji
obsługi
DTR obowiązujących na stanowisku elektroenergetyka.
Pracodawca zapewnia dojazd z uzgodnionych miejscowości;
I umowa zostanie zawarta na 6 miesięcy;
godziny pracy 7.00-15.00
Znajomość dokładnego układu połączeń oraz stanu technicznego urządzeń na stanowisku pracy; Przygotowywanie stref pracy
dopuszczanie do pracy
odbiór stref pracy oraz likwidację stref pracy na poleceniu; Systematyczne prowadzenie dokumentacji; wykonywanie czynności na urządzeniach objętych posiadanymi upoważnieniami w zakresie posiadanych uprawnień; Wykonywanie oględzin urządzeń oraz wykrywanie usterek i nieprawidłowości; Czynny udział w usuwaniu usterek i awarii;
Pracodawca zapewnia dojazd z uzgodnionych miejscowości;
godziny pracy: 6.00- 14.00
14.00- 22.00
22.00- 6.00;
I umowa o pracę zostanie zawarta na okres 1 roku;
Wykonywanie obchodów i przeglądów urządzeń automatyki; Bieżące usuwanie usterek oraz wykonywanie prac remontowych; Wykonywanie w układach automatyki czynności eksploatacyjnych wynikających z organizacji prac na polecenie pisemne; Wykonywanie w układach automatyki czynności wynikających z bieżących potrzeb ruchowych.
Pracodawca zapewnia dojazd z uzgodnionych miejscowości;
godziny pracy: 6.00- 14.00
14.00- 22.00
22.00- 6.00;
I umowa zostanie zawarta na okres 6 miesięcy