Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Specjalista ds. produktu / Specjalista od destynacji zimowych
Jana Rosoła 50A, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeśli jesteś osobą, która ma doświadczenie w tworzeniu ofert wyjazdów, szczególnie tych dotyczących wyjazdów zimowych (narciarskich/ snowboardowych) eventów czy wycieczek „szytych na miarę”, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisku, na którym będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za :
dobór oferty zgodnie z misja, wizją i celami strategicznymi firmy,
dobór oferty zgodnie z grupą docelową,
współpracę z działem marketingu w zakresie promocji produktów,
współpracę z działem organizacji w zakresie realizacji wyjazdów,
przeprowadzenie szkoleń produktowych dla obszaru sprzedaży,
analizę konkurencji, śledzenie trendów rynkowych,
przygotowanie oferty zgodnie z harmonogramem,
realizację wskaźników budżetowych oraz możliwy wzrost wskaźników w zakresie sprzedaży produktów,
Zarządzenie kanałami społecznościowymi : przygotowywanie i publikowanie contentu na kanały social media (Instagram, Facebook, LinkedIn, Tik Tok, Pinterest, Youtube) – treści pisane, content graficzny, video (Reels), InstaStories zgodnie z przyjętą strategią marketingową
Bieżąca obsługa kanałów social media (Facebook, Instagram) – interakcja z użytkownikami, odpowiadanie na pytania, moderacja, pobudzanie do dyskusji, budowanie społeczności i wizerunku firmy
Prowadzenie harmonogramu publikacji i briefów;
Przygotowywanie raportów działań social media i wyników prowadzonych działań, analiza, wyciąganie wniosków
Samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych;
Współtworzenie strategii komunikacji
Wsparcie Działu Sprzedaży oraz Działu Organizacji w przygotowaniu materiałów marketingowych i komunikacji
Przygotowywanie długofalowych strategii marketingowych oraz zróżnicowanych treści na potrzeby kampanii/akcji marketingowych w social mediach oraz innych kanałach;
Prowadzenie harmonogramu publikacji i briefów;
Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz dostawcami usług i produktów
Generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
Monitorowanie rynku (aktualne trendy, śledzenie działań na rynku turystycznym – zarówno polskim, jak i zagranicznym)