1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. Barbara Głód NIERUCHOMOŚCI Zarządzanie
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Barbara Głód NIERUCHOMOŚCI Zarządzanie

Kraków, ul. Sosnowiecka 89

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Księgowy / Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Sosnowiecka 89, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz zaliczek na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z tytułu innych wydatków na rzecz nieruchomości wspólnej dla obsługiwanych Wspólnot,
  • rozliczanie zaliczek na pokrycie opłat za media dostarczane do indywidualnych lokali w obsługiwanych Wspólnotach,
  • ustawianie w bazie parametrów, świadczeń i taryf niezbędnych do generowania zaliczek i rozliczeń, aktualizacja zaliczek, korekty zaliczek, korekty rozliczeń,
  • księgowanie wyciągów bankowych dla obsługiwanych Wspólnot,
  • wykonywanie przelewów regulujących zobowiązania obsługiwanych Wspólnot wobec kontrahentów na podstawie otrzymanych faktur,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych dla obsługiwanych Wspólnot,
  • sporządzanie stosownych deklaracji (CIT-8, PIT-11, PIT-4R) i rozliczanie należnych podatków dla obsługiwanych Wspólnot wraz z ewentualnymi korektami,
  • sporządzanie umów zlecenia/o dzieło, aneksów i rachunków, pozyskiwanie oświadczeń do celów składkowo – podatkowych,
  • windykacja należności od właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach, przygotowywanie dokumentów umożliwiających sądową windykację należności Wspólnoty,
  • wydawanie właścicielom lokali zaświadczeń wymaganych przepisami prawa,
  • weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego obsługiwanych nieruchomości, prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i właścicieli lokali,
  • kontakt z nowymi właścicielami, pozyskiwanie dokumentów i oświadczeń, wprowadzanie do bazy zmian wynikających z umów kupna-sprzedaży/darowizny lub działu spadku wraz z korektą naliczeń,
  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i e-mail od właścicieli lokali, przyjmowanie i obsługa interesantów w zakresie księgowości i zaliczek / korekt / rozliczeń / parametrów / świadczeń, prowadzenie korespondencji w ramach obsługiwanych wspólnot i nieruchomości
Pokaż więcej >>
od 6400 do 7100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy ds. Wspólnot Mieszkaniowych

Sosnowiecka 89, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz zaliczek na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z tytułu innych wydatków na rzecz nieruchomości wspólnej dla obsługiwanych Wspólnot,
  • rozliczanie zaliczek na pokrycie opłat za media dostarczane do indywidualnych lokali w obsługiwanych Wspólnotach,
  • ustawianie w bazie parametrów, świadczeń i taryf niezbędnych do generowania zaliczek i rozliczeń, aktualizacja zaliczek, korekty zaliczek, korekty rozliczeń,
  • księgowanie wyciągów bankowych dla obsługiwanych Wspólnot,
  • wykonywanie przelewów regulujących zobowiązania obsługiwanych Wspólnot wobec kontrahentów na podstawie otrzymanych faktur,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych dla obsługiwanych Wspólnot,
  • sporządzanie stosownych deklaracji (CIT-8, PIT-11, PIT-4R) i rozliczanie należnych podatków dla obsługiwanych Wspólnot wraz z ewentualnymi korektami,
  • sporządzanie dokumentacji do ZUS (ZPA, PEL, PEL-Z),
  • sporządzanie umów zlecenia/o dzieło, aneksów i rachunków, pozyskiwanie oświadczeń do celów składkowo – podatkowych,
  • windykacja należności od właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach, przygotowywanie dokumentów umożliwiających sądową windykację należności Wspólnoty,
  • wydawanie właścicielom lokali zaświadczeń wymaganych przepisami prawa,
  • comiesięczne wyliczanie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanie on-line stosownych deklaracji,
  • weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego obsługiwanych nieruchomości, prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i właścicieli lokali,
  • kontakt z nowymi właścicielami, pozyskiwanie dokumentów i oświadczeń, wprowadzanie do bazy zmian wynikających z umów kupna-sprzedaży/darowizny lub działu spadku wraz z korektą naliczeń,
  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i e-mail od właścicieli lokali, przyjmowanie i obsługa interesantów w zakresie księgowości i zaliczek / korekt / rozliczeń / parametrów / świadczeń, prowadzenie korespondencji w ramach obsługiwanych wspólnot i nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie Barbara Głód NIERUCHOMOŚCI Zarządzanie, podziel się opinią i pomóż innym.