Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 2 )
Referent ds. ochrony krajobrazu i dóbr kultury (stanowisko urzędnicze)
Będzin
Ważna do: 03.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków
1. Realizacja zadań związanych z ochrona krajobrazu i dóbr kultury
w zakresie ponadlokalnych zadań merytorycznych.
2. Udział w opracowaniu rocznego zbiorczego planu działania przewidzianym do realizacji na całym obszarze Zespołu w zakresie merytorycznym związanym z zajmowanym stanowiskiem obejmującego: prace naukowo-badawcze
działania własne i zlecone na rzecz czynnej ochrony krajobrazu
zachowania charakterystycznych dla danego terenu tradycji architektoniczno-urbanistycznych
ochrony dóbr kultury działalności edytorskiej i popularyzacji i przedkładanie go do zatwierdzenia bezpośredniemu przełożonemu.
3. Udział w opracowaniu miesięcznych
kwartalnych i rocznego sprawozdania z wykonania planu na obszarze całego Zespołu oraz przedkładanie ich bezpośredniemu przełożonemu do zatwierdzenia.
4. Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem danych wyjściowych do wykonania planu ochrony parku
a po jego wykonaniu i wdrożeniu (wprowadzeniu zapisów do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego) nadzorowanie przestrzegania zawartych w nim ustaleń w zakresie ochrony krajobrazu
ochrony dóbr kultury na terenie Zespołu.
5. Udział w tworzeniu dokumentacji zbiorczej wszystkich elementów z terenu Zespołu związanych z ochrona krajobrazu
zachowaniem charakterystycznych dla danego terenu tradycji architektoniczno-urbanistycznych
obiektów z terenu Zespołu stanowiących dziedzictwo kulturowe
obiektów objętych lub przewidzianych do objęcia ochroną prawną oraz ewidencjonowanie powstających zagrożeń:
1) udział w prowadzeniu bazy danych o obiektach objętych ochroną prawna i dobrach kultury
2) udział w tworzeniu bibliografii terenu ilustrującej zakres oraz dynamikę zmian w zakresie dotyczącym obiektów objętych ochroną prawną i dobrach kultury.
6. Przygotowanie i prowadzenie współpracy z jednostkami administracji państwowej i samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie zadań i programów zmierzających m.in. do: przygotowania dokumentacji niezbędnej do objęcia ochroną prawną obiektów i obszarów cennych krajobrazowo i kulturowo
czynnej ochrony krajobrazu
zachowania charakterystycznych dla danego terenu tradycji architektoniczno-urbanistycznych oraz ochrony dóbr kultury na terenie Zespołu bezpiecznego z punktu widzenia interesów ochrony krajobrazu i dóbr kultury udostepnienia turystycznego obszarów Zespołu
podejmowania działań zmierzających do przeciwdziałania istniejącym i powstającym zagrożeniom oraz umożliwiających ich całkowitą likwidację
inicjowania działań związanych z odtworzeniem unikatowych układów krajobrazowych i urbanistycznych wybranych obszarów Zespołu.
7. Udział w procesach związanych ze zmianą zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia gruntów na cele inwestycyjne przygotowywanie zbiorczych materiałów
i opracowanie stanowiska Zespołu.
8. Podejmowanie działań zmierzających do ochrony stanowisk i obiektów archeologicznych występujących na terenie Zespołu.
9. Udział w zbieraniu danych dotyczących działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem jej oddziaływania na krajobraz i dobra kultury na obszarze Zespołu.
10. Redagowanie map.
11. Wizualizacja danych przestrzennych na mapach.
12. Weryfikacja poprawności i jakości danych.
13. Analiza i interpretacja danych przestrzennych.
14. Przygotowanie i prowadzenie działań związanych z wystąpieniem o ściganie i karanie za naruszenie obowiązujących przepisów prawa o ochronie krajobrazu i ochronie dóbr kultury.
15. Dbałość o powierzone mienie.
16. Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków.
Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami znajduje się tu: https://zpkslask-bip.slaskie.pl/
Miejsce wykonywania pracy
Biuro Zespołu Parków w Będzinie
ul. Ignacego Krasickiego 25
42-500 Będzin
Umowa na czas określony na 6 miesięcy z możliwościa przedłużenia.
Czas pracy od 7:15 do 11:15
Wynagrodzenie + dodatek stażowy
Data rozpoczęcia pracy: styczeń 2025
STANOWISKO URZĘDNICZE WARUNKIEM PRZYJĘCIA OFERTY PRACY JEST ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW I POSTĘPOWANIE ZGODNIE Z OGŁOSZENIEM O NABORZE NA STRONIE
https://zpkslask-bip.slaskie.pl/
Pomoc administracyjna ds. merytorycznego nadzoru edukacyjnego, informacyjnego i promocyjnego (Projekt: Dobre praktyki w zakresie ochrony cennych przyrodniczo siedlisk i garunków w PK "Orlich Gniazd"
Smoleń
Ważna do: 08.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1 opracowanie zbiorczego ogólnego planu działania projektu wraz z rocznym harmonogramem wydatków i przedkładanie go do zaopiniowania bezpośredniemu przełożonemu.
2. udział w opracowaniach miesięcznych
kwartalnych i rocznych z wykonania planu projektu.
3. wykonywanie
koordynacja i nadzór nad działaniami edukacyjnymi
informacyjnymi
wydawniczymi
komunikacyjnymi
konferencjami szkoleniowymi i promocyjnymi: min. prowadzenie kampanii medialnej
prowadzenie odpowiedniej logistyki oraz inne działania
Zatrudnienie uwarunkowane jest podpisaniem umowy na realizację projektu
ochrona systemów i sieci informatycznych.
Przestrzeganie instrukcji Polityki Bezpieczeństwa.
Zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemie informatycznym.
Bieżąca kontrola konfiguracji komputerów oraz legalności oprogramowania i usuwanie wszelkich nieprawidłowości w tym zakresie.
Administrowanie bazami danych MSSQL.
Administrowanie strukturą sieciową ZPKWŚ.
Tworzenie kopii bezpieczeństwa i jej weryfikacja.
Ewidencja sprzętu i oprogramowania.
Nadzorowanie strony internetowej
BIP ZPKWŚ i aplikacji mobilnych
dokonywanie ich audytów i deklaracji dostępności.
Zaopatrywanie ZPKWŚ w środki techniczne i oprogramowania.
Zarządzanie pocztą elektroniczną.
Konserwowanie sprzętu komputerowego i czuwanie nad jego prawidłowym funkcjonowaniem.
Wydawanie zaleceń i opinii dotyczących stanu technicznego i poprawności działania komputerów
sieci i oprogramowania.
Wydawanie opinii technicznych dla potrzeb likwidacji sprzętu komputerowego.
Aktualizowanie oprogramowania użytkowanego w ZPKWŚ.
Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego
Bieżąca pomoc techniczna dla pracowników ZPKWŚ.
Szkolenia pracowników w zakresie obsługi sprzętu IT. Nadzór nad formalnościami związanymi z dostępem do podpisu elektronicznego przez osoby uprawnione.
Udział w dedykowanych projektach informatycznych.
Sugerowanie rozwiązań i koncepcji projektowych.
Wdrażanie nowych funkcjonalności oraz bieżące wsparcie wdrożeniowe.
Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych.
Opracowanie rocznego planu działania przewidzianego do realizacji w całym Zespole Parków obejmującego: modernizacje i uzupełnienia sprzętu komputerowego i archiwizacji danych
Udzielanie odpowiedzi na zapytania o dostępie do informacji publicznej w sprawach związanych z obsługą informatyczną.
Opracowanie pism dotyczących systemu komputerowego.
Współpraca z podmiotami kontrolującymi oraz innymi podmiotami wykonującymi zadania w obszarze obsługi informatycznej (Probit
hosting
domena
BIP
it.)
Organizowanie
koordynowanie i nadzorowanie obsługi audiowizualnej i komputerowej sympozjów i konferencji organizowanych przez Zespół.
Opieka nad sprzętem audio wideo
komputerami
drukarkami i skanerami będącymi na wyposażeniu Biura i Oddziałów Biura Zespołu Parków.
Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu komputerowego i audio wideo w komórkach organizacyjnych Zespołu.
Przygotowanie legitymacji służbowych dla pracowników ZPKWŚ po otrzymaniu stosownych informacji od pracownika ds. kadr.
Godziny pracy: od 07:15 do 15:15.
Szacowany termin rozpoczęcia pracy ok. 21.04. 2022
I umowa na 6 miesięcy.
Wynagrodzenie 3010
00 zł brutto wynagrodzenie zasadnicze do uzgodnienia + dodatek stażowy
Referent ds. administracyjno gospodarczych (stanowisko urzędnicze)
Będzin
Wygasła: 20.01.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
M. in. pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących administrowania budynkami
terenami i urządzeniami Biura
Prowadzenie i koordynowanie zobowiązań podatkowych zespołu. Prowadzenie archiwum zakładowego. Pełnienie obowiązku zastępcy asystenta dyrektora.
Pracodawca oferuje umowę o pracę na zastępstwo do 30.09.2022.
Wynagrodzenie 3010 brutto + dodatek stażowy