Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (47)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 47 )
Logistyk
30 Stycznia 55, Tczew
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem klienta
współpraca z dostawcami w celu zapewnienia dostaw materiału na czas
analiza oraz zamawianie materiałów produkcyjnych w celu realizacji planów produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu odpowiednich stanów magazynowych,
współpraca z działem SCM, Quality, Program Management przy wprowadzaniu nowych dostawców,
optymalizacja procesów transportowych;
monitorowanie oraz usprawnianie procesów dotyczących planowania produkcji, utrzymania poziomu zapasów oraz terminowości dostaw
Koordynacja prac związanych z obsługą klienta dla wybranego obszaru
Przyjmowanie, potwierdzanie, wprowadzanie do systemu, realizacja zamówień i zapytań otrzymywanych od klientów
Zapewnienie terminowości dostaw do klienta
Wsparcie procesu dostawy od potwierdzenia zamówienia do jego realizacji
Nadzór na priorytetami wysyłkowymi
Przygotowanie analiz zmienności zamówień
Rozumienie zapotrzebowania klienta oraz zapewnienie poprawności danych zamówień w systemie
Codzienna komunikacja z zaangażowanymi w procesie produkcyjnym działami: planowania, produkcji, jakości i inżynieringu w celu analizy efektywności procesu produkcyjnego i przełożenia jej na wymagania klientów i działu sprzedaży
Zaangażowanie w osiągnięcie wymaganych wskaźników: dostawy na czas, ocena zadowolenia klienta
Aktywny udział w procesach prognozowania, zbierania danych rynkowych oraz uczestnictwo w spotkaniach SIOP
Koordynacja prac związanych z obsługą klienta dla wybranego obszaru
Przyjmowanie, potwierdzanie, wprowadzanie do systemu, realizacja zamówień i zapytań otrzymywanych od klientów
Zapewnienie terminowości dostaw do klienta
Wsparcie procesu dostawy od potwierdzenia zamówienia do jego realizacji
Nadzór na priorytetami wysyłkowymi
Przygotowanie analiz zmienności zamówień
Rozumienie zapotrzebowania klienta oraz zapewnienie poprawności danych zamówień w systemie
Codzienna komunikacja z zaangażowanymi w procesie produkcyjnym działami: planowania, produkcji, jakości i inżynieringu w celu analizy efektywności procesu produkcyjnego i przełożenia jej na wymagania klientów i działu sprzedaży
Zaangażowanie w osiągnięcie wymaganych wskaźników: dostawy na czas, ocena zadowolenia klienta
Aktywny udział w procesach prognozowania, zbierania danych rynkowych oraz uczestnictwo w spotkaniach SIOP
Koordynacja prac związanych z obsługą klienta dla wybranego obszaru
Przyjmowanie, potwierdzanie, wprowadzanie do systemu, realizacja zamówień i zapytań otrzymywanych od klientów
Zapewnienie terminowości dostaw do klienta
Wsparcie procesu dostawy od potwierdzenia zamówienia do jego realizacji
Nadzór na priorytetami wysyłkowymi
Przygotowanie analiz zmienności zamówień
Rozumienie zapotrzebowania klienta oraz zapewnienie poprawności danych zamówień w systemie
Codzienna komunikacja z zaangażowanymi w procesie produkcyjnym działami: planowania, produkcji, jakości i inżynieringu w celu analizy efektywności procesu produkcyjnego i przełożenia jej na wymagania klientów i działu sprzedaży
Zaangażowanie w osiągnięcie wymaganych wskaźników: dostawy na czas, ocena zadowolenia klienta
Aktywny udział w procesach prognozowania, zbierania danych rynkowych oraz uczestnictwo w spotkaniach SIOP
Monitorowanie/analizowanie procesów obróbki cieplnej – zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi EATON oraz standardami AIAG (procesy specjalne CQI-9)
Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem ilości błędów/odrzutów jakościowych wraz z odpowiedzialnością za wyniki jakościowe
Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie jakości dla spełnienia wymagań klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Bieżące wsparcie produkcji w zakresie pojawiających się problemów jakościowych
Analiza przyczyn reklamacji klientów oraz wdrażanie działań korygujących
Nadzorowanie dokumentacji jakościowej na wydziałach produkcyjnych (m.in. FMEA, planów kontroli)
Wdrażanie, prowadzenie i doskonalenie systemów jakościowych z wykorzystaniem narzędzi Lean
Udział w przygotowywaniu i zatwierdzaniu PPAP-ów dla klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie budowy prototypów
Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów
Weryfikowanie wyników laboratoriów pomiarowych i podejmowanie decyzji co do zgodności produktów
Monitorowanie parametrów procesów na podstawie wskaźników zdolności procesów (Cpk, Cp)
Badanie przydatności wdrażanego w przyporządkowanym obszarze sprzętu kontrolno-pomiarowego na podstawie zdolności, powtarzalności oraz odtwarzalności (R%R). Podejmowanie działań
planowanie produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem klienta
współpraca z dostawcami w celu zapewnienia dostaw materiału na czas
analiza oraz zamawianie materiałów produkcyjnych w celu realizacji planów produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu odpowiednich stanów magazynowych,
współpraca z działem SCM, Quality, Program Management przy wprowadzaniu nowych dostawców,
optymalizacja procesów transportowych;
monitorowanie oraz usprawnianie procesów dotyczących planowania produkcji, utrzymania poziomu zapasów oraz terminowości dostaw
Monitorowanie/analizowanie procesów obróbki cieplnej – zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi EATON oraz standardami AIAG (procesy specjalne CQI-9)
Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem ilości błędów/odrzutów jakościowych wraz z odpowiedzialnością za wyniki jakościowe
Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie jakości dla spełnienia wymagań klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Bieżące wsparcie produkcji w zakresie pojawiających się problemów jakościowych
Analiza przyczyn reklamacji klientów oraz wdrażanie działań korygujących
Nadzorowanie dokumentacji jakościowej na wydziałach produkcyjnych (m.in. FMEA, planów kontroli)
Wdrażanie, prowadzenie i doskonalenie systemów jakościowych z wykorzystaniem narzędzi Lean
Udział w przygotowywaniu i zatwierdzaniu PPAP-ów dla klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie budowy prototypów
Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów
Weryfikowanie wyników laboratoriów pomiarowych i podejmowanie decyzji co do zgodności produktów
Monitorowanie parametrów procesów na podstawie wskaźników zdolności procesów (Cpk, Cp)
Badanie przydatności wdrażanego w przyporządkowanym obszarze sprzętu kontrolno-pomiarowego na podstawie zdolności, powtarzalności oraz odtwarzalności (R%R). Podejmowanie działań
planowanie produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem klienta
współpraca z dostawcami w celu zapewnienia dostaw materiału na czas
analiza oraz zamawianie materiałów produkcyjnych w celu realizacji planów produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu odpowiednich stanów magazynowych,
współpraca z działem SCM, Quality, Program Management przy wprowadzaniu nowych dostawców,
optymalizacja procesów transportowych;
monitorowanie oraz usprawnianie procesów dotyczących planowania produkcji, utrzymania poziomu zapasów oraz terminowości dostaw
Monitorowanie/analizowanie procesów obróbki cieplnej – zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi EATON oraz standardami AIAG (procesy specjalne CQI-9)
Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem ilości błędów/odrzutów jakościowych wraz z odpowiedzialnością za wyniki jakościowe
Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie jakości dla spełnienia wymagań klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Bieżące wsparcie produkcji w zakresie pojawiających się problemów jakościowych
Analiza przyczyn reklamacji klientów oraz wdrażanie działań korygujących
Nadzorowanie dokumentacji jakościowej na wydziałach produkcyjnych (m.in. FMEA, planów kontroli)
Wdrażanie, prowadzenie i doskonalenie systemów jakościowych z wykorzystaniem narzędzi Lean
Udział w przygotowywaniu i zatwierdzaniu PPAP-ów dla klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie budowy prototypów
Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów
Weryfikowanie wyników laboratoriów pomiarowych i podejmowanie decyzji co do zgodności produktów
Monitorowanie parametrów procesów na podstawie wskaźników zdolności procesów (Cpk, Cp)
Badanie przydatności wdrażanego w przyporządkowanym obszarze sprzętu kontrolno-pomiarowego na podstawie zdolności, powtarzalności oraz odtwarzalności (R%R). Podejmowanie działań
Monitorowanie/analizowanie procesów obróbki cieplnej – zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi EATON oraz standardami AIAG (procesy specjalne CQI-9)
Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem ilości błędów/odrzutów jakościowych wraz z odpowiedzialnością za wyniki jakościowe
Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie jakości dla spełnienia wymagań klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Bieżące wsparcie produkcji w zakresie pojawiających się problemów jakościowych
Analiza przyczyn reklamacji klientów oraz wdrażanie działań korygujących
Nadzorowanie dokumentacji jakościowej na wydziałach produkcyjnych (m.in. FMEA, planów kontroli)
Wdrażanie, prowadzenie i doskonalenie systemów jakościowych z wykorzystaniem narzędzi Lean
Udział w przygotowywaniu i zatwierdzaniu PPAP-ów dla klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie budowy prototypów
Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów
Weryfikowanie wyników laboratoriów pomiarowych i podejmowanie decyzji co do zgodności produktów
Monitorowanie parametrów procesów na podstawie wskaźników zdolności procesów (Cpk, Cp)
Badanie przydatności wdrażanego w przyporządkowanym obszarze sprzętu kontrolno-pomiarowego na podstawie zdolności, powtarzalności oraz odtwarzalności (R%R). Podejmowanie działań
Monitorowanie/analizowanie procesów obróbki cieplnej – zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi EATON oraz standardami AIAG (procesy specjalne CQI-9)
Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem ilości błędów/odrzutów jakościowych wraz z odpowiedzialnością za wyniki jakościowe
Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie jakości dla spełnienia wymagań klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Bieżące wsparcie produkcji w zakresie pojawiających się problemów jakościowych
Analiza przyczyn reklamacji klientów oraz wdrażanie działań korygujących
Nadzorowanie dokumentacji jakościowej na wydziałach produkcyjnych (m.in. FMEA, planów kontroli)
Wdrażanie, prowadzenie i doskonalenie systemów jakościowych z wykorzystaniem narzędzi Lean
Udział w przygotowywaniu i zatwierdzaniu PPAP-ów dla klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie budowy prototypów
Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów
Weryfikowanie wyników laboratoriów pomiarowych i podejmowanie decyzji co do zgodności produktów
Monitorowanie parametrów procesów na podstawie wskaźników zdolności procesów (Cpk, Cp)
Badanie przydatności wdrażanego w przyporządkowanym obszarze sprzętu kontrolno-pomiarowego na podstawie zdolności, powtarzalności oraz odtwarzalności (R%R). Podejmowanie działań
Support the development of Clutch (CPT) products, their manufacturing processes, and product applications. Applies lessons learned from current products
Responsible for the preparation of deliverables on various engineering projects, e.g., new customer development programs, industrialization programs, cost-out projects, etc
Collaborate with Engineering, Manufacturing, and Test Engineering teams on development work. Interface with support departments, such as Centers of Excellence, Simulation, design, and fabrication
Continue familiarization with design, development, and failure analysis using DFMEA, customer returns, and specific development projects
Work closely with peers and subject matter experts to increase functional knowledge and skills
Perform or support analysis of designs and problems, report results in a summarized format, and provide recommended actions
Respond to indirect or direct customer inquiries regarding function and design. Analyze new applications to optimize performance and packaging for customer applications
Follow Engineering standards and practices (internal and external). Comply with the requirements of the Quality and Environmental Management Systems
Provide engineering recommendations on design deviations for manufactured and purchased components. Support the sourcing team in approving new suppliers
Provide guidance and assistance to other departments regarding product knowledge. Work with Manufacturing, Quality, Purchasing, Sales, and Suppliers to drive cost and quality improvements
Analyze customer returns, diagnose existing and potential problems, and formulate cost-effective solutions. Solve production, development, and field problems
Effectively use Six Sigma for Design and Development (SSDD) tools: QFD, VAVE, FMEA, DOE, 8D/FRACAS, Statistical Reliability Modelling for Reliability Prediction, DFM, DFA, P-diagrams, Boundary-Diagrams, Functional-Diagrams, etc
Establish tolerances on dimensions and specifications that balance quality, reliability, manufacturability, and durability at an optimized cost
Use CAD systems and other Engineering systems to implement design changes
Maintain timely and effective communication through various channels: direct and virtual meetings, electronic communication means (e-mails, phones, e-platforms), engineering reports, presentations, etc