Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (690)Aktualne ( 5 )Archiwalne ( 685 )
Pracownik Produkcji
Oświęcim, małopolskie
Ważna do: 02.12.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Pracownik fizyczny
Obowiązki:
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
Odpowiada za dotrzymanie parametrów jakościowych i ilościowych produkowanej pary wodnej zgodnie z obowiązującą technologią, instrukcjami i bieżącymi potrzebami
Prowadzi stałą i okresową kontrolę pracy urządzeń energetycznych, urządzeń i instalacji pomocniczych
Wykonuje próby ciśnieniowe kotła, przygotowuje kocioł, turbinę gazową oraz urządzenia pomocnicze do remontu
Prowadzi ewidencję parametrów pracy kotła i bloku gazowego
Informuje przełożonego o zaistniałych odchyleniach w pracy urządzeń
Odpowiada za przestrzeganie dyscypliny pracy, ładu i porządku na stanowisku
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
Specjalista ds. Mechanicznych (umowa na okres zastępstwa)
Oświęcim, małopolskie
Wygasła: 18.07.2024
Pełny etat
Umowa na zastępstwo
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
organizowanie i koordynowanie prac remontowych w podległym obszarze
sporządzanie protokołów z przeprowadzonych prac
nadzór nad stosowaniem odpowiedniej technologii przez pracowników realizujących prace remontowe, konserwacyjne, inwestycyjne oraz przeglądy urządzeń
prowadzenie zadań związanych z gospodarką materiałową, ewidencją urządzeń i aparatów
sprawdzanie i zabezpieczanie wyposażenia w niezbędne materiały i narzędzia
prowadzenie bieżących raportów z wykonanych czynności remontowych w podległym obszarze oraz ze stwierdzonych nieprawidłowości w pracy urządzeń i aparatów
realizowanie zadań związanych z prowadzeniem niezbędnej dokumentacji technicznej urządzeń i instalacji zainstalowanych w podległym obszarze działania
wykonywanie prac na potrzeby podległego wydziału produkcyjnego
Specjalista Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki /Investment Measurement & Control Specialist
Oświęcim, małopolskie
Wygasła: 15.07.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zarządzanie realizacją projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, harmonogramem i wyznaczonymi celami
koordynowanie realizacji projektu zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i legislacyjnymi na poszczególnych etapach projektu
nadzór techniczny nad pracą aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w ramach realizowanych projektów inwestycyjnych
przygotowywanie dokumentacji technicznej i specyfikacji do zapytań ofertowych i postępowań zakupowych. Przedstawianie propozycji wykonawców, dostawców sprzętu i usług
odpowiedzialność za kompletność danych i dokumentacji projektowej, w tym protokołów, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego i oddania inwestycji do użytku
odpowiedzialność za odbiór inwestycji i włączenie jej do majątku trwałego firmy
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
analizowanie parametrów procesu technologicznego, jakość surowców i produktów
ocenianie stanu ochrony środowiska i bezpieczeństwa procesowego oraz przygotowywanie propozycji optymalnej realizacji procesu
monitorowanie próbek i partii surowców próbnych
uczestniczenie w inwentaryzacji surowców akcyzowych, surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
współuczestniczenie w pracach związanych z wprowadzaniem do produkcji nowych wyrobów, modyfikacją istniejących wyrobów i wprowadzaniem nowych surowców oraz prób technicznych
opracowywanie dokumentacji technologicznej wydziału
uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji związanej z ochroną środowiska i BHP
uczestniczenie w pracach związanych z wprowadzaniem do produkcji nowych wyrobów, modyfikacją istniejących, wprowadzaniem nowych surowców oraz prób technicznych
prowadzenie dokumentacji technologicznej, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej
rozliczanie produkcji w zakresie prowadzonej instalacji
sporządzanie Kart Surowcowych, prowadzenie działań korygujących i kontrolujących normy zużycia surowców
usprawnianie pracy w ramach zakresu swoich obowiązków (wnioski inwestycyjne i zakupowe)
uczestniczenie w wyjaśnianiu reklamacji oraz zaburzeń w pracy instalacji
zgłaszanie wszelkich ryzyk wynikających w trakcie realizacji zadań, raportowanie postępów prowadzonych prac
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
Specjalista Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki /Investment Measurement & Control Specialist
Oświęcim, małopolskie
Wygasła: 29.05.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zarządzanie realizacją projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, harmonogramem i wyznaczonymi celami
koordynowanie realizacji projektu zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i legislacyjnymi na poszczególnych etapach projektu
nadzór techniczny nad pracą aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w ramach realizowanych projektów inwestycyjnych
przygotowywanie dokumentacji technicznej i specyfikacji do zapytań ofertowych i postępowań zakupowych. Przedstawianie propozycji wykonawców, dostawców sprzętu i usług
odpowiedzialność za kompletność danych i dokumentacji projektowej, w tym protokołów, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego i oddania inwestycji do użytku
odpowiedzialność za odbiór inwestycji i włączenie jej do majątku trwałego firmy
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
ocena stanu technicznego maszyn i urządzeń na podstawie badań diagnostycznych, określanie optymalnej technologii ich naprawy
pomiary diagnostyczne instalacji i maszyn w obszarze produkcyjnym (wibrodiagnostyka, wibroakustyka, termowizja), osiowanie oraz wyważanie w łożyskach własnych
uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów z zakresu eksploatacji maszyn i urządzeń , analiza nieprawidłowości, ustalanie przyczyny awarii
uczestnictwo w projektach, modernizacyjnych, remontowych oraz komisjach poprawy, jakości, bhp i środowiska w celu wdrożenia ich do realizacji
nadzorowanie naprawy dla zadań remontowych w oparciu o aktualne normy i instrukcje
tworzenie harmonogramów kontroli instalacji technicznych i maszyn
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
świadczenie pomocy prawnej prowadzonej dla spółek Grupy Kapitałowej Synthos poprzez udzielanie porad prawnych, przy szczególnym uwzględnieniu problematyki prawa konkurencji
sporządzanie opinii prawnych związanych z działalnością spółek Grupy Kapitałowej Synthos
uczestnictwo w negocjacjach, przygotowywanie i opiniowanie umów z zakresu działalności spółek Grupy Kapitałowej Synthos
reprezentacja spółek Grupy Kapitałowej Synthos przed sądami, organami administracyjnymi
opiniowanie regulacji wewnętrznych, polityk i standardów grupowych, weryfikacja ich zgodności z przepisami prawa oraz wytycznymi ustawodawcy
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
pod nadzorem prowadzenie procesu recyklingu zgodnie z obowiązującą technologią i instrukcjami
analizowanie parametrów procesu technologicznego zgodnie z wymaganiami co do prawidłowości wykonania produktu końcowego, jego jakości i terminowości wykonania
prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów z całościowego przebiegu procesu
współuczestniczenie w pracach związanych z wprowadzaniem do produkcji nowych wyrobów, modyfikacją istniejących wyrobów i wprowadzaniem nowych surowców oraz prób technicznych
uczestniczenie w inwentaryzacji surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
współuczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji technologicznej
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
pod nadzorem prowadzenie procesu recyklingu zgodnie z obowiązującą technologią i instrukcjami
analizowanie parametrów procesu technologicznego zgodnie z wymaganiami co do prawidłowości wykonania produktu końcowego, jego jakości i terminowości wykonania
prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów z całościowego przebiegu procesu
współuczestniczenie w pracach związanych z wprowadzaniem do produkcji nowych wyrobów, modyfikacją istniejących wyrobów i wprowadzaniem nowych surowców oraz prób technicznych
uczestniczenie w inwentaryzacji surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
współuczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji technologicznej
participating in the month-end closing process - verification of economic events and ensuring appropriate calculations in terms of settlements or accruals
independent preparation of management reports providing information on the area's results in a given period of time
coordination of the process of preparing short- and medium-term forecasts, as well as strategic - long-term forecasts
business support in setting goals (KPI's) for the new year and tracking their implementation
conducting analyzes and simulations providing management information for the business partner in order to make the right business decision
building multidimensional models illustrating economic events and allowing for simulation assessments of the situation
supporting negotiation processes with clients/suppliers by providing necessary analyzes and simulations
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
obsługa, eksploatacja i konserwacja układów elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej w rozdzielniach niskiego oraz wysokiego napięcia na Wydziale Energetycznym oraz wydziałach produkcyjnych Synthos Dwory 7
współtworzenie dokumentacji
współdziałanie w ramach zespołu
wykonywanie powierzonych prac z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
uczestniczenie w zarządzaniu bazą dostawców, dokonywanie kwalifikacji i oceny dostawców zgodnie z wytycznymi w procedurze
prowadzenie akcji ofertowych zgodnie z procedurami firmy Synthos jej polityką oraz standardami etycznymi, dla wszystkich dostawców na tych samych warunkach
prowadzenie rozeznania biznesowego RFI, przy użyciu dostępnych narzędzi
prowadzenie akcji ofertowych przy założeniu otrzymania dotacji/subwencji zgodnie z zasadami przetargów określonymi przez organizacje dotujące
prowadzenie negocjacji biznesowych zgodnie ze strategią zaakceptowaną przez przełożonego
przygotowanie podsumowania przeprowadzonej procedury przetargowej poprzez porównanie cen i warunków handlowych
przygotowywanie analizy formalnej dokumentów zakupu, ofert, protokołów, rekomendacji wyboru dostawcy
tworzenie umów handlowych/zamówień zgodne z wymaganiami biznesowymi Synthos (w systemie SAP)
monitorowanie realizacji umów zgodnie z zapisami
tworzenie analiz i raportów z realizacji zamówień i umów
weryfikacja zgodności danych komercyjnych faktury z umową lub zamówieniem
prowadzenie i nadzór nad prawidłową realizacją procesu reklamacyjnego
inicjowanie nowych rozwiązań pozwalających optymalizować proces zakupowy
formułowanie i wdrażanie strategii oraz polityki cenowej celem poprawy rentowności
wdrażanie narzędzi analitycznych i prognostycznych niezbędnych dla dostarczenia właściwej informacji zarządczej oraz ustalania celów w podległym obszarze
analiza pozycji kosztowej i rynkowej jako elementów pozycjonowania. Analiza konkurencyjności pod względem polityki i strategii cenowej, monitorowanie otoczenia konkurencyjnego, analiza wpływu polityki cenowej na całkowitą rentowność biznesu oraz klientów, produktów i rynków
wyznaczanie targetów cenowych dla zespołu sprzedaży w zdefiniowanych zakresach oraz nadzorowanie cen i warunków sprzedaży zawartych w umowach długoterminowych oraz obowiązujących poza umowami - optymalizacja obszaru, tworzenie argumentacji dla procesu negocjacyjnego
zarządzanie i utrzymywanie jakości oraz spójności baz danych ilościowych i jakościowych w systemach SAP i CRM
tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesu cenowego – procedury, komunikacja, szkolenia. Analiza efektywności procesów handlowych - ofertowania / wizyt / definiowania potencjałów klientów wraz z rekomendacją usprawnienia
nadzór i zarządzanie kategoryzacją klientów – definiowanie kryteriów, zakresów wartości oraz działania optymalizacyjne w ramach portfolio klientów we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży
tworzenie raportów zarządczych z rekomendacjami dla zespołu sprzedaży oraz dla Zarządu
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
building the organization's awareness and knowledge about intellectual property (IP)
structuring of the Group’s IP policies and strategies on the IP protections
performance of Freedom to Operate Search, including assessment of IP position in the specified technology fields, patent purity, state of the art and patentability
assessment of the protection status of patent documents using European Patent Office and foreign patent agencies published information
monitoring the status of pending patent applications
tracking and updating process status of patent document cases
processing and updating patent watch list
following up of identified "critical" patent documents with external patent agencies and define/ propose required follow up actions
monitoring and supervision of IP protection costs, including support of patent annuity payment
invention disclosure management
availability and user management of IP software
leading of the process of creating patent applications and correspondence with patent offices and patent agencies involved
leading and coordinating the process of IP recordals in relevant registers
monitoring infringements on patents
management of R&D and NDA contracts
cooperating with R&D teams, legal team and external patent agencies
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
building the organization's awareness and knowledge about intellectual property (IP)
structuring of the Group’s IP policies and strategies on the IP protections
performance of Freedom to Operate Search, including assessment of IP position in the specified technology fields, patent purity, state of the art and patentability
assessment of the protection status of patent documents using European Patent Office and foreign patent agencies published information
monitoring the status of pending patent applications
tracking and updating process status of patent document cases
processing and updating patent watch list
following up of identified "critical" patent documents with external patent agencies and define/ propose required follow up actions
monitoring and supervision of IP protection costs, including support of patent annuity payment
invention disclosure management
availability and user management of IP software
leading of the process of creating patent applications and correspondence with patent offices and patent agencies involved
leading and coordinating the process of IP recordals in relevant registers
monitoring infringements on patents
management of R&D and NDA contracts
cooperating with R&D teams, legal team and external patent agencies
rozpoznawanie rynku surowców do produkcji środków ochrony roślin- skala globalna
prowadzenie akcji ofertowych i zakup surowców produkcyjnych oraz próbek nowych surowców
prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie określonym przez przełożonego oraz wypracowywanie optymalnej struktury dostaw
tworzenie umów niestandardowych i długoterminowych w zakresie określonym przez przełożonego
prowadzenie nadzoru nad procesem zakupowym, wszystkimi transakcjami spotowymi oraz wykonaniem warunków zawartych w zamówieniach, umowach długoterminowych i kontraktach
przygotowywanie rekomendacji zakupowych, analiz finansowych i scenariuszy działań niezbędnych dla procesów decyzyjnych oraz dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych na bazie pogłębionej analizy otoczenia oraz przy uwzględnieniu optymalizacji kosztów
optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez, m.in.: wprowadzanie zamienników surowców i eliminacja single sourcing przy ścisłej współpracy z R&D, wsparcie Działu Realizacji Zakupów w zapewnieniu płynności dostaw, nadzór nad poziomem zapasów poprzez weryfikację zapotrzebowań i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw
wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy zakupowej oraz nadzór nad nią
zarządzanie portfolio dostawców, w tym m.in. : utrzymywanie relacji z dostawcami surowców i pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie okresowej oceny dostawców
zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
sporządzanie w laboratorium mieszanek klejów przeznaczonych do łączenia drewna i materiałów drewnopochodnych
analizy fizykochemiczne otrzymanych mieszanek oraz próbek dostarczonych przez klientów
badania aplikacyjne mieszanek klejowych zgodnie z normami m. in. badania wytrzymałościowe połączeń klejowych, badania starzeniowe, badania sklejonych elementów dostarczonych przez klientów
obsługa, eksploatacja i konserwacja układów elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej w rozdzielniach niskiego oraz wysokiego napięcia na Wydziale Energetycznym oraz wydziałach produkcyjnych Synthos Dwory 7
współtworzenie dokumentacji
współdziałanie w ramach zespołu
wykonywanie powierzonych prac z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
formułowanie i wdrażanie strategii oraz polityki cenowej celem poprawy rentowności
wdrażanie narzędzi analitycznych i prognostycznych niezbędnych dla dostarczenia właściwej informacji zarządczej oraz ustalania celów w podległym obszarze
analiza pozycji kosztowej i rynkowej jako elementów pozycjonowania. Analiza konkurencyjności pod względem polityki i strategii cenowej, monitorowanie otoczenia konkurencyjnego, analiza wpływu polityki cenowej na całkowitą rentowność biznesu oraz klientów, produktów i rynków
wyznaczanie targetów cenowych dla zespołu sprzedaży w zdefiniowanych zakresach oraz nadzorowanie cen i warunków sprzedaży zawartych w umowach długoterminowych oraz obowiązujących poza umowami - optymalizacja obszaru, tworzenie argumentacji dla procesu negocjacyjnego
zarządzanie i utrzymywanie jakości oraz spójności baz danych ilościowych i jakościowych w systemach SAP i CRM
tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesu cenowego – procedury, komunikacja, szkolenia. Analiza efektywności procesów handlowych - ofertowania / wizyt / definiowania potencjałów klientów wraz z rekomendacją usprawnienia
nadzór i zarządzanie kategoryzacją klientów – definiowanie kryteriów, zakresów wartości oraz działania optymalizacyjne w ramach portfolio klientów we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży
tworzenie raportów zarządczych z rekomendacjami dla zespołu sprzedaży oraz dla Zarządu
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
R&D Technician/ Technik ds. aplikacji (Business Unit Dyspersje Kleje i Lateksy)
Oświęcim, małopolskie
Wygasła: 08.11.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Pracownik fizyczny
Obowiązki:
sporządzanie w laboratorium mieszanek klejów przeznaczonych do łączenia drewna i materiałów drewnopochodnych
analizy fizykochemiczne otrzymanych mieszanek oraz próbek dostarczonych przez klientów
badania aplikacyjne mieszanek klejowych zgodnie z normami m. in. badania wytrzymałościowe połączeń klejowych, badania starzeniowe, badania sklejonych elementów dostarczonych przez klientów