Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Inżynier wsparcia IT Helpdesk
Zadziele 137, Gaj (pow. krakowski)
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie techniczne klientów w szerokim zakresie, zarówno od strony użytkowników jak i od strony zarządzania systemami komputerowymi (użytkownicy, urządzenia mobilne, komputery, laptopy, urządzenia sieciowe, serwery, itp.)
Administracja infrastrukturą IT klientów
Zarządzanie chmurowymi środowiskami klientów
Utrzymywanie dokumentacji technicznej
Planowanie prac we współpracy z pracownikami i firmami zewnętrznymi
Ustalanie szczegółów technicznych zamówień od klientów
Praca głównie w rejonie Krakowa i okolic
Praca z biura w Gaju, wsparcie klientów odbywa się zdalnie i osobiście