1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. Michał Gargul IT
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Michał Gargul IT

Kraków, rynek Dębnicki 6/1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Inżynier wsparcia IT Helpdesk

Zadziele 137, Gaj (pow. krakowski)
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie techniczne klientów w szerokim zakresie, zarówno od strony użytkowników jak i od strony zarządzania systemami komputerowymi (użytkownicy, urządzenia mobilne, komputery, laptopy, urządzenia sieciowe, serwery, itp.)
  • Administracja infrastrukturą IT klientów
  • Zarządzanie chmurowymi środowiskami klientów
  • Utrzymywanie dokumentacji technicznej
  • Planowanie prac we współpracy z pracownikami i firmami zewnętrznymi
  • Ustalanie szczegółów technicznych zamówień od klientów
  • Praca głównie w rejonie Krakowa i okolic
  • Praca z biura w Gaju, wsparcie klientów odbywa się zdalnie i osobiście
Pokaż więcej >>
od 3000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne