Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wsparcie prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;
Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;
Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;
Negocjowanie warunków umów;
Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych);
Koordynacja procesu podpisywania umów;
Opisywanie rachunków, faktur i umów związanych z bieżącą działalnością Działu Administracyjno-Technicznego Muzeum Miasta Łodzi;
Udział w sporządzaniu planów, sprawozdań z udzielonych postępowań oraz innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
Wsparcie przygotowania projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
Wsparcie organizacji i kontroli postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
Wsparcie w prowadzeniu pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień, w tym w przygotowaniu treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
Organizacja i koordynacja działalności wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
Przygotowywanie harmonogramów realizacji wystaw stałych, czasowych i wydawnictw;
Realizacja i nadzór nad przyznanymi budżetami wystaw, wydarzeń i wydawnictw;
Na podstawie harmonogramów uzgadnianie terminów i zakresu poszczególnych ekspozycji w aspekcie technicznym i materiałowym oraz preliminarzy finansowych;
Organizacja montażu i demontażu wystaw stałych, czasowych i objazdowych w ścisłej współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym;
Korespondencja w zakresie koordynacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń;
Współuczestniczenie w organizacji transportu obiektów muzealnych związanego z wystawami stałymi, czasowymi i objazdowymi;
Opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, dotyczących przejmowania lub wspólnego przygotowywania wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
Opracowywanie planów wydawniczych Muzeum w zakresie wydawnictw ciągłych; katalogów zbiorów i wystaw stałych, czasowych i objazdowych, informatorów i przewodników, folderów i akcydensów;
Prowadzenie prac związanych z realizacją wydawnictw, w tym z ich redakcją językową i techniczną, a w przypadku zlecania prac redakcyjnych na zewnątrz nadzór nad ich wykonaniem;
Prowadzenie prac związanych z realizacją sprzedaży i rozliczeń wydawnictw obcych;
Przygotowywanie umów z autorami i grafikami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
Nadzór nad drukiem wydawnictw na każdym etapie jego realizacji;
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi i komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych
Organizacja i koordynacja działalności wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
Przygotowywanie harmonogramów realizacji wystaw stałych, czasowych i wydawnictw;
Realizacja i nadzór nad przyznanymi budżetami wystaw, wydarzeń i wydawnictw;
Na podstawie harmonogramów uzgadnianie terminów i zakresu poszczególnych ekspozycji w aspekcie technicznym i materiałowym oraz preliminarzy finansowych;
Organizacja montażu i demontażu wystaw stałych, czasowych i objazdowych w ścisłej współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym;
Korespondencja w zakresie koordynacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń;
Współuczestniczenie w organizacji transportu obiektów muzealnych związanego z wystawami stałymi, czasowymi i objazdowymi;
Opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, dotyczących przejmowania lub wspólnego przygotowywania wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
Opracowywanie planów wydawniczych Muzeum w zakresie wydawnictw ciągłych; katalogów zbiorów i wystaw stałych, czasowych i objazdowych, informatorów i przewodników, folderów i akcydensów;
Prowadzenie prac związanych z realizacją wydawnictw, w tym z ich redakcją językową i techniczną, a w przypadku zlecania prac redakcyjnych na zewnątrz nadzór nad ich wykonaniem;
Prowadzenie prac związanych z realizacją sprzedaży i rozliczeń wydawnictw obcych;
Przygotowywanie umów z autorami i grafikami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
Nadzór nad drukiem wydawnictw na każdym etapie jego realizacji;
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi i komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych
Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP z dn. 11.09.2019 r. oraz aktów wewnętrznych;
Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz regulacji wewnętrznych;
Prowadzenie dokumentacji zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
Udział w pracach komisji przetargowych;
Sporządzanie sprawozdań z udzielonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz regulacji wewnętrznych;
Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;
Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;
Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;
Negocjowanie warunków umów;
Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych
promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych
opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych
administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów
prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum
prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp
tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych
aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej
współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami
pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne
przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja
pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich
nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów
1) Organizacja i koordynacja działalności wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
2) Przygotowywanie harmonogramów realizacji wystaw stałych, czasowych i wydawnictw;
3) Realizacja i nadzór nad przyznanymi budżetami wystaw, wydarzeń i wydawnictw;
4) na podstawie harmonogramów uzgadnianie terminów i zakresu poszczególnych ekspozycji
w aspekcie technicznym i materiałowym oraz preliminarzy finansowych;
5) organizacja montażu i demontażu wystaw stałych, czasowych i objazdowych w ścisłej współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym;
6) korespondencja w zakresie koordynacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych
z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń;
7) współuczestniczenie w organizacji transportu obiektów muzealnych związanego
z wystawami stałymi, czasowymi i objazdowymi;
8) opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, dotyczących przejmowania
lub wspólnego przygotowywania wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
9) opracowywanie planów wydawniczych Muzeum w zakresie wydawnictw ciągłych; katalogów zbiorów i wystaw stałych, czasowych i objazdowych, informatorów i przewodników, folderów
i akcydensów;
10) prowadzenie prac związanych z realizacją wydawnictw, w tym z ich redakcją językową
i techniczną, a w przypadku zlecania prac redakcyjnych na zewnątrz nadzór nad ich wykonaniem;
11) przygotowywanie umów z autorami i grafikami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
12) nadzór nad drukiem wydawnictw na każdym etapie jego realizacji;
13) współpraca z jednostkami organizacyjnymi i komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
1) nadzór nad funkcjonowaniem Działu Administracyjno - Technicznego i kierowanie jego pracami w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację zadań
2) nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz wyznaczonych limitów finansowych, w tym:
a) nadzór nad przygotowywaniem i realizacją wniosków w sprawie udzielenia zamówień
publicznych,
b) przygotowywanie i zawieranie umów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej
3) Nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałową i majątkiem pozostającym w dyspozycji jednostki
4) Nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań Działu Administracyjno-Technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym:
a) racjonalne planowanie zatrudnienia w podległej komórce organizacyjnej, z uwzględnieniem kosztów pracy,
b) określanie wymaganych kwalifikacji na poszczególnych stanowiskach pracy,
c) określanie potrzeb szkoleniowych podległego personelu,
d) opracowywanie bieżącego harmonogramu pracy,
e) planowanie urlopów i nadzór nad realizacją planu
f) akceptacja delegacji służbowych pod względem merytorycznym i potwierdzanie realizacji wyjazdu służbowego
g) rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy podległych pracowników oraz terminowe przekazywanie dokumentów do Głównego Specjalisty ds. osobowych w celu naliczenia i wypłaty wynagrodzenia
5) Nadzór nad realizacją umów i zleceń w zakresie zadań Działu, w szczególności kontrola prawidłowej realizacji usług lub dostaw
6) Współpraca ze służbami BHP celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy podległych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi
7) Zapewnienie nadzoru w zakresie ochrony informacji stanowiących tajemnicę określoną odrębnymi przepisami, zgodnie z właściwymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
8) Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
9) Nadzór nad przekazywaniem informacji związanych z funkcjonowaniem podległej komórki organizacyjnej w celu udostępnienia na stronie internetowej Muzeum Miasta Łodzi
10) Bieżąca analiza realizacji zadań podległej komórki organizacyjnej oraz przedkładanie bezpośredniemu zwierzchnikowi sprawozdań z realizacji zadań, w tym niezwłoczne informowanie o występujących problemach
11) Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych muzeum
12) Wnioskowanie zmian, sporządzanie projektów dokumentów oraz bieżąca aktualizacja wewnętrznych dokumentów regulujących zagadnienia będące przedmiotem działania komórki organizacyjnej
13) Aktualizowanie kart opisów stanowisk pracy oraz zakresu obowiązków podległych pracowników
14) Prowadzenie analizy ryzyk wynikających z obowiązku realizacji procesu kontroli zarządczej w podległej komórce organizacyjnej
15) Nadzór nad właściwym przebiegiem procesu kontroli zarządczej w podległej komórce organizacyjnej
1) nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków
w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu;
2) udział w pracach podległego działu:
a) opracowanie strategii marketingowej instytucji,
b) planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych,
c) promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie
i dystrybucja materiałów informacyjnych,
d) opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów
i innych partnerów zewnętrznych,
e) administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów;
f) prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum,
g) prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp.,
h) tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
i) aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej;
j) współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami,
k) pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja,
l) pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich,
m) nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów,
n) przygotowanie stosownych sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności
i przepisów prawa;
3) ścisła współpraca i komunikacja z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi
w celu realizacji planów działalności Muzeum;
4) monitorowanie spraw wpływających do Działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
5) sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu Muzeum, w zakresie prowadzonej działalności;
6) sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów
w zakresie należącym do właściwości Działu Promocji i Marketingu
7) przygotowywanie projektów umów lub uzgodnienia zapisów umów w zakresie zadań jednostki lub komórki organizacyjnej;
8) merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
9) opieka merytoryczna nad praktykantami, stażystami, stypendystami oraz wolontariuszami;
10) sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej, w tym realizacja polityki zarządzania ryzykiem;
11) ustalanie indywidualnych zakresów czynności podległych pracowników;
12) prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników;
13) monitorowanie potrzeb i możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowników;
14) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej;
15) nadzór nad wyposażeniem stanowisk w niezbędne urządzenia i narzędzia pracy;
- Sprawdzanie biletów zwiedzających
- Pilnowanie ekspozycji w godzinach otwarcia Muzeum na wyznaczonym obszarze
- Podczas pilnowania wyznaczonej ekspozycji stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym oraz odpowiadanie na pytania dotyczące nadzorowanej wystawy czy historii Muzeum Miasta Łodzi
- Pełnienie funkcji informatora udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru i topografii wystaw
- Obsługa szatni
- Pomoc przy organizacji oraz obsługa obiektu w czasie wydarzeń organizowanych w Muzeum
- Dbałość o ład
porządek i czystość na ekspozycji
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. zamówień publicznych i umów
Łódź
Wygasła: 27.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
2. Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych
przepisami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
3. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień
w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia
ogłoszeń
niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
4. Udział w pracach komisji przetargowych w tym sprawowanie funkcji sekretarza;
5. Sporządzanie planów
sprawozdań z udzielonych postępowań oraz innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawaoraz regulacjami wewnętrznymi
6. Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych
7. Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych
8. Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania
poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych/ wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/ zamiennych
sporządzanie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem
9. Monitorowanie terminów kontraktowych
wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych
10. Negocjowanie warunków umów
11. Wsparcie w sporządzaniu zleceń
umów
aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego
12.Kompletowanie dokumentów związanych z umowami
w tym pełnomocnictw
zabezpieczeń finansowych
polis ubezpieczeniowych itp
13. Drukowanie
sanowanie
uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów
14. Przygotowanie umów zleceń
aneksów
porozumień
ugód itp
15. Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych ( gwarancji bankowych
ubezpieczeniowych)
16. Koordynacja procesu podpisywania umów
Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
Udział w pracach komisji przetargowych w tym sprawowanie funkcji sekretarza;
Sporządzanie planów, sprawozdań z udzielonych postępowań oraz innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;
Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;
Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;
Negocjowanie warunków umów;
Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
prowadzenie ksiąg inwentarzowych (m.in. rejestru numerów ewidencyjnych
księgi depozytów); prowadzenie magazynów muzealiów
w tym prowadzenie kartoteki magazynowej oraz dbałość o właściwe odkładanie obiektów w magazynach (zgodnie z ustalonym porządkiem); prowadzenie dokumentacji związanej z zewnętrznym i wewnętrznym ruchem muzealiów (umowy użyczenia
depozytowe
protokoły zdawczo-odbiorcze
protokoły przyjęcia
wydania obiektów z magazynów itp.); współpraca przy przygotowywaniu umów na zakup oraz darowizny muzealiów; prowadzenie rejestrów dokumentacji; udzielanie informacji o zbiorach Muzeum Miasta Łodzi; udział w pracach Komisji Zakupów Muzealiów oraz Komisji Szacunkowej Muzealiów oraz sporządzanie protokołów obrad Komisji; współpraca przy znakowaniu muzealiów;
nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach
w których znajdują się muzealia; nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum; konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji
w tym:
a) przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych
czasowych
objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń;
b) opracowanie programów konserwatorskich;
c) sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów
na dany rok kalendarzowy;
d) prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem;
e) opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum;
f) określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania i udostępniania;
- nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach
w których znajdują się muzealia;
- nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum;
- konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji
w tym:
a) przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych
czasowych
objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń;
b) opracowanie programów konserwatorskich;
c) sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów
na dany rok kalendarzowy;
d) prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem;
e) opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum;
f) określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania i udostępniania;
Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu lub pełen etat
prowadzenie ksiąg inwentarzowych (m.in. rejestru numerów ewidencyjnych
księgi depozytów); prowadzenie magazynów muzealiów
w tym prowadzenie kartoteki magazynowej oraz dbałość o właściwe odkładanie obiektów w magazynach (zgodnie z ustalonym porządkiem); prowadzenie dokumentacji związanej z zewnętrznym i wewnętrznym ruchem muzealiów (umowy użyczenia
depozytowe
protokoły zdawczo-odbiorcze
protokoły przyjęcia
wydania obiektów z magazynów itp.); współpraca przy przygotowywaniu umów na zakup oraz darowizny muzealiów; prowadzenie rejestrów dokumentacji; udzielanie informacji o zbiorach Muzeum Miasta Łodzi; udział w pracach Komisji Zakupów Muzealiów oraz Komisji Szacunkowej Muzealiów oraz sporządzanie protokołów obrad Komisji; współpraca przy znakowaniu muzealiów;
Informacja od Pracodawcy: Zachęcamy do składania niezbędnych dokumentów aplikacyjnych CV i listu motywacyjnego. Szczegóły oferty dostępne są na stronie: bip.muzeum-lodz.pl/oferty-pracy/
- sprawdzanie biletów zwiedzających
- pilnowanie ekspozycji w godzinach otwarcia Muzeum na wyznaczonym obszarze
- podczas pilnowania wyznaczonej ekspozycji stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym oraz odpowiadanie na pytania dotyczące nadzorowanej wystawy czy historii Muzeum Miasta Łodzi
- pełnienie funkcji informatora – udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru i topografii wystaw
- obsługa szatni
- pomoc przy organizacji oraz obsługa obiektu w czasie wydarzeń organizowanych w Muzeum
- dbałość o ład
porządek i czystość na ekspozycji
- system czasu pracy: równoważny
- praca na okres próbny: 01.06.2022-31.08.2022
- godziny pracy: 08:00-19:00
Nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu; Udział w pracach podległego działu: opracowanie strategii marketingowej instytucji
promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media
przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych
administrowanie stronami internetowymi
portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów
przygotowanie stosownych sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności i przepisów prawa
współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami
pozyskiwanie środków sponsorskich; nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej.
[Inne] : Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV; szczegóły ofert: https://bip.muzeum-lodz.pl/oferty-pracy/
nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu;
udział w pracach podległego działu:
a) opracowanie strategii marketingowej instytucji,
b) planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych,
c) promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych,
d) opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych,
e) administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów;
f) prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum,
g) prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp.,
h) tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
i) aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej;
j) współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami,
k) pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja,
l) pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich,
m) nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów,
n) przygotowanie stosownych sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności i przepisów prawa;
ścisła współpraca i komunikacja z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi w celu realizacji planów działalności Muzeum;
monitorowanie spraw wpływających do Działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu Muzeum, w zakresie prowadzonej działalności;
sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów w zakresie należącym do właściwości Działu Promocji i Marketingu
przygotowywanie projektów umów lub uzgodnienia zapisów umów w zakresie zadań jednostki lub komórki organizacyjnej;
merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
opieka merytoryczna nad praktykantami, stażystami, stypendystami oraz wolontariuszami;
sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej, w tym realizacja polityki zarządzania ryzykiem;
ustalanie indywidualnych zakresów czynności podległych pracowników;
prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników;
monitorowanie potrzeb i możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowników;
nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej;
nadzór nad wyposażeniem stanowisk w niezbędne urządzenia i narzędzia pracy;
nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach
w których znajdują się muzealia; nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum; konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji
w tym:
a)przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych
czasowych
objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń;
b)opracowanie programów konserwatorskich;
c)sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów
na dany rok kalendarzowy;
d)prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem;
e)opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum;
f)określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania i udostępniania;
g)nadzór i kontrola ewidencji konserwatorskiej
h) sporządzanie dokumentacji konserwatorskich oraz nanoszenie na karty ewidencyjne zakresu i przebiegu prac przy poszczególnych konserwowanych obiektach oraz wprowadzenie informacji o przeprowadzonych pracach do programu do cyfrowej ewidencji muzealiów "Musnet"
nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach, w których znajdują się muzealia;
nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum, znajdujących się na ekspozycjach i w magazynach oraz obiektów przekazanych w depozyt do Muzeum;
nadzór nad stanem zachowania i eksploatowania zabytkowych obiektów budowlanych;
nadzór nad konserwacją zabytkowej infrastruktury Muzeum;
konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji, w tym:
a) przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych, czasowych, objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń;
b) opracowanie programów konserwatorskich;
c) sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów na dany rok kalendarzowy;
d) prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem;
e) opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum;
f) określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach
ich przechowywania i udostępniania;
g) nadzór i kontrola ewidencji konserwatorskiej;
h) sporządzanie dokumentacji konserwatorskich oraz nanoszenie na karty ewidencyjne zakresu i przebiegu prac przy poszczególnych konserwowanych obiektach oraz wprowadzanie informacji o przeprowadzonych pracach do programu do cyfrowej ewidencji muzealiów „Musnet”;
współpraca z instytucjami naukowymi, środowiskiem konserwatorów dzieł sztuki w kraju i za granicą;
dbałość o pracownię konserwatorską, w tym m.in.:
realizacja zaopatrzenia pracowni konserwatorskiej w sprzęt konserwatorski i materiały do realizacji konserwacji oraz prowadzenie ewidencji wykorzystywanych środków;
współpraca przy pisaniu wniosków o zaopatrzenie i wyposażenie pracowni oraz czynne uczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań z realizacji ww. wniosków;
znakowanie muzealiów zgodnie z obowiązującą w Muzeum Instrukcją jawnego znakowania obiektów wpisanych do inwentarza muzealiów Muzeum Miasta Łodzi;
przygotowywanie wniosków dotyczących dotowania prac konserwatorskich i pozyskiwania środków zewnętrznych oraz realizacja wniosków;
udział w przeprowadzaniu uproszczonej i pełnej inwentaryzacji zbiorów muzealnych oraz zbiorów bibliotecznych Muzeum;
współpraca przy digitalizacji muzealnych zbiorów;
współpraca z ośrodkami akademickimi, muzeami, innymi instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami oraz osobami fizycznymi w zakresie działalności merytorycznej;
pełnienie dyżurów merytorycznych podczas wydarzeń organizowanych w Muzeum Miasta Łodzi, zarówno podczas własnych wydarzeń muzealnych, jak i w czasie imprez zleconych;
przygotowanie i wykonanie zabezpieczenia zbiorów na wypadek konfliktu zbrojnego,
przy współpracy z osobami wyszczególnionymi w Planie ochrony ruchomych dóbr kultury na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i konfliktu zbrojnego;
realizacja zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrekcję Muzeum lub osobę przez nią upoważnioną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, statutu i aktów normatywnych Muzeum
Główny Specjalista ds. księgowości – Kierownik Działu Finansowo - Księgowego
Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wsparcie merytoryczne oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem obowiązków przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego;
nadzór nad prawidłowym stosowaniem polityki rachunkowości w ewidencji finansowo-księgowej, występowanie o zmiany lub niezbędne jej uzupełnienia;
sporządzanie lub kontrola poprawności dokumentów rozliczeniowych, informacji podatkowych i deklaracji przygotowywanych przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego;
nadzór nad poprawnością prowadzonych rejestrów dla celów rozliczania VAT oraz sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych podatku VAT;
kontrola gospodarki towarowej i materiałowej;
przygotowywanie materiałów planistycznych, koordynacja procesu planowania zadaniowego oraz kontrola wykonania budżetów zadaniowych w tym finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
weryfikacja rozliczeń finansowych z wykorzystania przyznanych dotacji;
organizacja pracy pracowników Działu Finansowo-Księgowego;
współudział w pracach związanych z rocznym zamknięciem ksiąg rachunkowych i sporządzeniem bilansu;
koordynacja i kontrola prawidłowości rozliczeń inwentaryzacyjnych
Główny Specjalista ds. księgowości – Kierownik Działu Finansowo - Księgowego
Łódź
Wygasła: 13.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1.wsparcie merytoryczne oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem obowiązków przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego; 2.nadzór nad prawidłowym stosowaniem polityki rachunkowości w ewidencji finansowo-księgowej
występowanie o zmiany lub niezbędne jej uzupełnienia; 3.sporządzanie lub kontrola poprawności dokumentów rozliczeniowych
informacji podatkowych i deklaracji przygotowywanych przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego;4.nadzór nad poprawnością prowadzonych rejestrów dla celów rozliczania VAT oraz sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych podatku VAT; 5.kontrola gospodarki towarowej i materiałowej; 6.przygotowywanie materiałów planistycznych
koordynacja procesu planowania zadaniowego oraz kontrola wykonania budżetów zadaniowych;
• Pilnowanie ekspozycji w godzinach otwarcia Muzeum na wyznaczonym obszarze
• Podczas pilnowania wyznaczonej ekspozycji stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym oraz odpowiadanie na pytania dotyczące nadzorowanej wystawy czy historii Muzeum Miasta Łodzi
• Pełnienie funkcji informatora – udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru
i topografii wystaw
• Obsługa szatni
• Pomoc przy organizacji oraz obsługa obiektu w czasie wydarzeń organizowanych
w Muzeum
• Dbałość o ład
porządek i czystość na ekspozycji
[System czasu pracy] : równoważny
[Kontakt przez pocztę] : Muzeum Miasta Łodzi ul. Ogrodowa 15
91-065 Łódź
[Godzina zakończenia pracy] : 19:00
[Praca na okres próbny] : luty/marzec