1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. MUZEUM MIASTA ŁODZI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MUZEUM MIASTA ŁODZI

Łódź, ul. Ogrodowa 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (29) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 29 )

Specjalista ds. administracji

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
  • Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;
  • Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
  • Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;
  • Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;
  • Negocjowanie warunków umów;
  • Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
  • Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
  • Przygotowanie umów, zleceń, aneksów, porozumień, ugód itp.;
  • Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych);
  • Koordynacja procesu podpisywania umów;
  • Opisywanie rachunków, faktur i umów związanych z bieżącą działalnością Działu Administracyjno-Technicznego Muzeum Miasta Łodzi;
  • Udział w sporządzaniu planów, sprawozdań z udzielonych postępowań oraz innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
  • Wsparcie przygotowania projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
  • Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
  • Wsparcie organizacji i kontroli postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
  • Wsparcie w prowadzeniu pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień, w tym w przygotowaniu treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
  • Udział w pracach komisji przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. programowych

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Organizacja i koordynacja działalności wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
  • Przygotowywanie harmonogramów realizacji wystaw stałych, czasowych i wydawnictw;
  • Realizacja i nadzór nad przyznanymi budżetami wystaw, wydarzeń i wydawnictw;
  • Na podstawie harmonogramów uzgadnianie terminów i zakresu poszczególnych ekspozycji w aspekcie technicznym i materiałowym oraz preliminarzy finansowych;
  • Organizacja montażu i demontażu wystaw stałych, czasowych i objazdowych w ścisłej współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym;
  • Korespondencja w zakresie koordynacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń;
  • Współuczestniczenie w organizacji transportu obiektów muzealnych związanego z wystawami stałymi, czasowymi i objazdowymi;
  • Opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, dotyczących przejmowania lub wspólnego przygotowywania wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
  • Opracowywanie planów wydawniczych Muzeum w zakresie wydawnictw ciągłych; katalogów zbiorów i wystaw stałych, czasowych i objazdowych, informatorów i przewodników, folderów i akcydensów;
  • Prowadzenie prac związanych z realizacją wydawnictw, w tym z ich redakcją językową i techniczną, a w przypadku zlecania prac redakcyjnych na zewnątrz nadzór nad ich wykonaniem;
  • Prowadzenie prac związanych z realizacją sprzedaży i rozliczeń wydawnictw obcych;
  • Przygotowywanie umów z autorami i grafikami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
  • Nadzór nad drukiem wydawnictw na każdym etapie jego realizacji;
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi i komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. programowych

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Organizacja i koordynacja działalności wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
  • Przygotowywanie harmonogramów realizacji wystaw stałych, czasowych i wydawnictw;
  • Realizacja i nadzór nad przyznanymi budżetami wystaw, wydarzeń i wydawnictw;
  • Na podstawie harmonogramów uzgadnianie terminów i zakresu poszczególnych ekspozycji w aspekcie technicznym i materiałowym oraz preliminarzy finansowych;
  • Organizacja montażu i demontażu wystaw stałych, czasowych i objazdowych w ścisłej współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym;
  • Korespondencja w zakresie koordynacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń;
  • Współuczestniczenie w organizacji transportu obiektów muzealnych związanego z wystawami stałymi, czasowymi i objazdowymi;
  • Opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, dotyczących przejmowania lub wspólnego przygotowywania wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
  • Opracowywanie planów wydawniczych Muzeum w zakresie wydawnictw ciągłych; katalogów zbiorów i wystaw stałych, czasowych i objazdowych, informatorów i przewodników, folderów i akcydensów;
  • Prowadzenie prac związanych z realizacją wydawnictw, w tym z ich redakcją językową i techniczną, a w przypadku zlecania prac redakcyjnych na zewnątrz nadzór nad ich wykonaniem;
  • Prowadzenie prac związanych z realizacją sprzedaży i rozliczeń wydawnictw obcych;
  • Przygotowywanie umów z autorami i grafikami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
  • Nadzór nad drukiem wydawnictw na każdym etapie jego realizacji;
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi i komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych
Pokaż więcej >>
od 3490 do 3600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP z dn. 11.09.2019 r. oraz aktów wewnętrznych;
  • Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz regulacji wewnętrznych;
  • Prowadzenie dokumentacji zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
  • Udział w pracach komisji przetargowych;
  • Sporządzanie sprawozdań z udzielonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz regulacji wewnętrznych;
  • Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
  • Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;
  • Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;
  • Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;
  • Negocjowanie warunków umów;
  • Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
  • Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
  • Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
  • Przygotowanie umów, zleceń, aneksów, porozumień, ugód itp.;
  • Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych);
  • Koordynacja procesu podpisywania umów;
  • Nowe zadania o ogólnym charakterze
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji i marketingu

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 29.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych
  • promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych
  • opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych
  • administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów
  • prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum
  • prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp
  • tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych
  • aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej
  • współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami
  • pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne
  • przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja
  • pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich
  • nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów
Pokaż więcej >>
od 3600 do 3800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. finansowo-księgowych

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości;
  • sporządzenie deklaracji PCC;
  • rozliczanie podróży służbowych;
  • kontrola rozrachunków, windykacja należności;
  • przyjmowanie dokumentów księgowych, weryfikacja opisów merytorycznych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym;
  • prowadzenie operacji gotówkowych i bezgotówkowych;
  • księgowanie wyciągów bankowych, obsługa i kontakt z bankiem;
  • współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych;
  • współudział w rozliczaniu dotacji celowych
Pokaż więcej >>
od 4800 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. programowych

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Organizacja i koordynacja działalności wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
  • 2) Przygotowywanie harmonogramów realizacji wystaw stałych, czasowych i wydawnictw;
  • 3) Realizacja i nadzór nad przyznanymi budżetami wystaw, wydarzeń i wydawnictw;
  • 4) na podstawie harmonogramów uzgadnianie terminów i zakresu poszczególnych ekspozycji
  • w aspekcie technicznym i materiałowym oraz preliminarzy finansowych;
  • 5) organizacja montażu i demontażu wystaw stałych, czasowych i objazdowych w ścisłej współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym;
  • 6) korespondencja w zakresie koordynacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych
  • z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń;
  • 7) współuczestniczenie w organizacji transportu obiektów muzealnych związanego
  • z wystawami stałymi, czasowymi i objazdowymi;
  • 8) opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, dotyczących przejmowania
  • lub wspólnego przygotowywania wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
  • 9) opracowywanie planów wydawniczych Muzeum w zakresie wydawnictw ciągłych; katalogów zbiorów i wystaw stałych, czasowych i objazdowych, informatorów i przewodników, folderów
  • i akcydensów;
  • 10) prowadzenie prac związanych z realizacją wydawnictw, w tym z ich redakcją językową
  • i techniczną, a w przypadku zlecania prac redakcyjnych na zewnątrz nadzór nad ich wykonaniem;
  • 11) przygotowywanie umów z autorami i grafikami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
  • 12) nadzór nad drukiem wydawnictw na każdym etapie jego realizacji;
  • 13) współpraca z jednostkami organizacyjnymi i komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizacji wystaw stałych, czasowych i objazdowych;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Administracyjno-Technicznego

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1) nadzór nad funkcjonowaniem Działu Administracyjno - Technicznego i kierowanie jego pracami w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację zadań
  • 2) nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz wyznaczonych limitów finansowych, w tym:
  • a) nadzór nad przygotowywaniem i realizacją wniosków w sprawie udzielenia zamówień
  • publicznych,
  • b) przygotowywanie i zawieranie umów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej
  • 3) Nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałową i majątkiem pozostającym w dyspozycji jednostki
  • 4) Nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań Działu Administracyjno-Technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym:
  • a) racjonalne planowanie zatrudnienia w podległej komórce organizacyjnej, z uwzględnieniem kosztów pracy,
  • b) określanie wymaganych kwalifikacji na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • c) określanie potrzeb szkoleniowych podległego personelu,
  • d) opracowywanie bieżącego harmonogramu pracy,
  • e) planowanie urlopów i nadzór nad realizacją planu
  • f) akceptacja delegacji służbowych pod względem merytorycznym i potwierdzanie realizacji wyjazdu służbowego
  • g) rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy podległych pracowników oraz terminowe przekazywanie dokumentów do Głównego Specjalisty ds. osobowych w celu naliczenia i wypłaty wynagrodzenia
  • 5) Nadzór nad realizacją umów i zleceń w zakresie zadań Działu, w szczególności kontrola prawidłowej realizacji usług lub dostaw
  • 6) Współpraca ze służbami BHP celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy podległych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi
  • 7) Zapewnienie nadzoru w zakresie ochrony informacji stanowiących tajemnicę określoną odrębnymi przepisami, zgodnie z właściwymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
  • 8) Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
  • 9) Nadzór nad przekazywaniem informacji związanych z funkcjonowaniem podległej komórki organizacyjnej w celu udostępnienia na stronie internetowej Muzeum Miasta Łodzi
  • 10) Bieżąca analiza realizacji zadań podległej komórki organizacyjnej oraz przedkładanie bezpośredniemu zwierzchnikowi sprawozdań z realizacji zadań, w tym niezwłoczne informowanie o występujących problemach
  • 11) Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych muzeum
  • 12) Wnioskowanie zmian, sporządzanie projektów dokumentów oraz bieżąca aktualizacja wewnętrznych dokumentów regulujących zagadnienia będące przedmiotem działania komórki organizacyjnej
  • 13) Aktualizowanie kart opisów stanowisk pracy oraz zakresu obowiązków podległych pracowników
  • 14) Prowadzenie analizy ryzyk wynikających z obowiązku realizacji procesu kontroli zarządczej w podległej komórce organizacyjnej
  • 15) Nadzór nad właściwym przebiegiem procesu kontroli zarządczej w podległej komórce organizacyjnej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1) nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków
  • w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu;
  • 2) udział w pracach podległego działu:
  • a) opracowanie strategii marketingowej instytucji,
  • b) planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych,
  • c) promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie
  • i dystrybucja materiałów informacyjnych,
  • d) opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów
  • i innych partnerów zewnętrznych,
  • e) administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów;
  • f) prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum,
  • g) prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp.,
  • h) tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
  • i) aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej;
  • j) współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami,
  • k) pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja,
  • l) pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich,
  • m) nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów,
  • n) przygotowanie stosownych sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności
  • i przepisów prawa;
  • 3) ścisła współpraca i komunikacja z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi
  • w celu realizacji planów działalności Muzeum;
  • 4) monitorowanie spraw wpływających do Działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
  • 5) sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu Muzeum, w zakresie prowadzonej działalności;
  • 6) sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów
  • w zakresie należącym do właściwości Działu Promocji i Marketingu
  • 7) przygotowywanie projektów umów lub uzgodnienia zapisów umów w zakresie zadań jednostki lub komórki organizacyjnej;
  • 8) merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
  • 9) opieka merytoryczna nad praktykantami, stażystami, stypendystami oraz wolontariuszami;
  • 10) sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej, w tym realizacja polityki zarządzania ryzykiem;
  • 11) ustalanie indywidualnych zakresów czynności podległych pracowników;
  • 12) prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników;
  • 13) monitorowanie potrzeb i możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowników;
  • 14) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej;
  • 15) nadzór nad wyposażeniem stanowisk w niezbędne urządzenia i narzędzia pracy;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pomoc muzealna

Łódź
Wygasła: 02.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - Sprawdzanie biletów zwiedzających - Pilnowanie ekspozycji w godzinach otwarcia Muzeum na wyznaczonym obszarze - Podczas pilnowania wyznaczonej ekspozycji stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym oraz odpowiadanie na pytania dotyczące nadzorowanej wystawy czy historii Muzeum Miasta Łodzi - Pełnienie funkcji informatora udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru i topografii wystaw - Obsługa szatni - Pomoc przy organizacji oraz obsługa obiektu w czasie wydarzeń organizowanych w Muzeum - Dbałość o ład
  • porządek i czystość na ekspozycji
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

Łódź
Wygasła: 27.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki; 2. Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • przepisami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki; 3. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień
  • w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • ogłoszeń
  • niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem; 4. Udział w pracach komisji przetargowych w tym sprawowanie funkcji sekretarza; 5. Sporządzanie planów
  • sprawozdań z udzielonych postępowań oraz innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawaoraz regulacjami wewnętrznymi 6. Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych 7. Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych 8. Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania
  • poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych/ wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/ zamiennych
  • sporządzanie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem 9. Monitorowanie terminów kontraktowych
  • wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych 10. Negocjowanie warunków umów 11. Wsparcie w sporządzaniu zleceń
  • umów
  • aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego 12.Kompletowanie dokumentów związanych z umowami
  • w tym pełnomocnictw
  • zabezpieczeń finansowych
  • polis ubezpieczeniowych itp
  • 13. Drukowanie
  • sanowanie
  • uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów 14. Przygotowanie umów zleceń
  • aneksów
  • porozumień
  • ugód itp
  • 15. Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych ( gwarancji bankowych
  • ubezpieczeniowych) 16. Koordynacja procesu podpisywania umów
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 27.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
  • Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki;
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
  • Udział w pracach komisji przetargowych w tym sprawowanie funkcji sekretarza;
  • Sporządzanie planów, sprawozdań z udzielonych postępowań oraz innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
  • Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
  • Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;
  • Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;
  • Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;
  • Negocjowanie warunków umów;
  • Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
  • Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
  • Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
  • Przygotowanie umów, zleceń, aneksów, porozumień, ugód itp.;
  • Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych);
  • Koordynacja procesu podpisywania umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent muzealny

Łódź
Wygasła: 19.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych (m.in. rejestru numerów ewidencyjnych
  • księgi depozytów); prowadzenie magazynów muzealiów
  • w tym prowadzenie kartoteki magazynowej oraz dbałość o właściwe odkładanie obiektów w magazynach (zgodnie z ustalonym porządkiem); prowadzenie dokumentacji związanej z zewnętrznym i wewnętrznym ruchem muzealiów (umowy użyczenia
  • depozytowe
  • protokoły zdawczo-odbiorcze
  • protokoły przyjęcia
  • wydania obiektów z magazynów itp.); współpraca przy przygotowywaniu umów na zakup oraz darowizny muzealiów; prowadzenie rejestrów dokumentacji; udzielanie informacji o zbiorach Muzeum Miasta Łodzi; udział w pracach Komisji Zakupów Muzealiów oraz Komisji Szacunkowej Muzealiów oraz sporządzanie protokołów obrad Komisji; współpraca przy znakowaniu muzealiów;
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator zabytków

Łódź
Wygasła: 19.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach
  • w których znajdują się muzealia; nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum; konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji
  • w tym: a) przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych
  • czasowych
  • objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń; b) opracowanie programów konserwatorskich; c) sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów na dany rok kalendarzowy; d) prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem; e) opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum; f) określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania i udostępniania;
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Łódź
Wygasła: 20.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości
  • 2. sporządzanie i terminowe składanie deklaracji i informacji VAT
  • 3. rozliczanie podróży służbowych
  • 4. uzgadnianie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • wyposażenia
  • 5. uzgadnianie ewidencji materiałów
  • towarów i wyposażenia
  • 6. współudział w sporządzaniu sprawozdań
  • 7. współudział w rozliczaniu dotacji celowych
  • 8. współudział w planowaniu budżetu
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator zabytków

Łódź
Wygasła: 17.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach
  • w których znajdują się muzealia; - nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum; - konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji
  • w tym: a) przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych
  • czasowych
  • objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń; b) opracowanie programów konserwatorskich; c) sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów na dany rok kalendarzowy; d) prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem; e) opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum; f) określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania i udostępniania; Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu lub pełen etat
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 19.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
  • sporządzanie i terminowe składanie deklaracji i informacji VAT,
  • rozliczanie podróży służbowych,
  • uzgadnianie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
  • uzgadnianie ewidencji materiałów, towarów i wyposażenia,
  • współudział w sporządzaniu sprawozdań,
  • współudział w rozliczaniu dotacji celowych,
  • współudział w planowaniu budżetu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Łódź
Wygasła: 19.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości
  • 2. sporządzanie i terminowe składanie deklaracji i informacji VAT
  • 3. rozliczanie podróży służbowych
  • 4. uzgadnianie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • wyposażenia
  • 5. uzgadnianie ewidencji materiałów
  • towarów i wyposażenia
  • 6. współudział w sporządzaniu sprawozdań
  • 7. współudział w rozliczaniu dotacji celowych
  • 8. współudział w planowaniu budżetu
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent muzealny

Łódź
Wygasła: 19.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych (m.in. rejestru numerów ewidencyjnych
  • księgi depozytów); prowadzenie magazynów muzealiów
  • w tym prowadzenie kartoteki magazynowej oraz dbałość o właściwe odkładanie obiektów w magazynach (zgodnie z ustalonym porządkiem); prowadzenie dokumentacji związanej z zewnętrznym i wewnętrznym ruchem muzealiów (umowy użyczenia
  • depozytowe
  • protokoły zdawczo-odbiorcze
  • protokoły przyjęcia
  • wydania obiektów z magazynów itp.); współpraca przy przygotowywaniu umów na zakup oraz darowizny muzealiów; prowadzenie rejestrów dokumentacji; udzielanie informacji o zbiorach Muzeum Miasta Łodzi; udział w pracach Komisji Zakupów Muzealiów oraz Komisji Szacunkowej Muzealiów oraz sporządzanie protokołów obrad Komisji; współpraca przy znakowaniu muzealiów; Informacja od Pracodawcy: Zachęcamy do składania niezbędnych dokumentów aplikacyjnych CV i listu motywacyjnego. Szczegóły oferty dostępne są na stronie: bip.muzeum-lodz.pl/oferty-pracy/
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pomoc muzealna

Łódź
Wygasła: 18.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - sprawdzanie biletów zwiedzających - pilnowanie ekspozycji w godzinach otwarcia Muzeum na wyznaczonym obszarze - podczas pilnowania wyznaczonej ekspozycji stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym oraz odpowiadanie na pytania dotyczące nadzorowanej wystawy czy historii Muzeum Miasta Łodzi
  • - pełnienie funkcji informatora – udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru i topografii wystaw - obsługa szatni - pomoc przy organizacji oraz obsługa obiektu w czasie wydarzeń organizowanych w Muzeum - dbałość o ład
  • porządek i czystość na ekspozycji - system czasu pracy: równoważny - praca na okres próbny: 01.06.2022-31.08.2022 - godziny pracy: 08:00-19:00
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Łódź
Wygasła: 18.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu; Udział w pracach podległego działu: opracowanie strategii marketingowej instytucji
  • promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media
  • przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych
  • administrowanie stronami internetowymi
  • portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów
  • przygotowanie stosownych sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności i przepisów prawa
  • współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami
  • pozyskiwanie środków sponsorskich; nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej. [Inne] : Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV; szczegóły ofert: https://bip.muzeum-lodz.pl/oferty-pracy/
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu;
  • udział w pracach podległego działu:
  • a) opracowanie strategii marketingowej instytucji,
  • b) planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych,
  • c) promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych,
  • d) opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych,
  • e) administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów;
  • f) prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum,
  • g) prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp.,
  • h) tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
  • i) aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej;
  • j) współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami,
  • k) pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja,
  • l) pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich,
  • m) nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów,
  • n) przygotowanie stosownych sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności i przepisów prawa;
  • ścisła współpraca i komunikacja z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi w celu realizacji planów działalności Muzeum;
  • monitorowanie spraw wpływających do Działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
  • sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu Muzeum, w zakresie prowadzonej działalności;
  • sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów w zakresie należącym do właściwości Działu Promocji i Marketingu
  • przygotowywanie projektów umów lub uzgodnienia zapisów umów w zakresie zadań jednostki lub komórki organizacyjnej;
  • merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
  • opieka merytoryczna nad praktykantami, stażystami, stypendystami oraz wolontariuszami;
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej, w tym realizacja polityki zarządzania ryzykiem;
  • ustalanie indywidualnych zakresów czynności podległych pracowników;
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników;
  • monitorowanie potrzeb i możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowników;
  • nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej;
  • nadzór nad wyposażeniem stanowisk w niezbędne urządzenia i narzędzia pracy;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator

Łódź
Wygasła: 08.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach
  • w których znajdują się muzealia; nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum; konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji
  • w tym: a)przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych
  • czasowych
  • objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń; b)opracowanie programów konserwatorskich; c)sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów na dany rok kalendarzowy; d)prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem; e)opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum; f)określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania i udostępniania; g)nadzór i kontrola ewidencji konserwatorskiej h) sporządzanie dokumentacji konserwatorskich oraz nanoszenie na karty ewidencyjne zakresu i przebiegu prac przy poszczególnych konserwowanych obiektach oraz wprowadzenie informacji o przeprowadzonych pracach do programu do cyfrowej ewidencji muzealiów "Musnet"
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator/Konserwatorka

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 08.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach, w których znajdują się muzealia;
  • nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum, znajdujących się na ekspozycjach i w magazynach oraz obiektów przekazanych w depozyt do Muzeum;
  • nadzór nad stanem zachowania i eksploatowania zabytkowych obiektów budowlanych;
  • nadzór nad konserwacją zabytkowej infrastruktury Muzeum;
  • konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji, w tym:
  • a) przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych, czasowych, objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń;
  • b) opracowanie programów konserwatorskich;
  • c) sporządzanie planów i harmonogramu prac konserwatorskich dla wytypowanych obiektów na dany rok kalendarzowy;
  • d) prowadzenie prac konserwatorskich zgodnie z harmonogramem;
  • e) opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum;
  • f) określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach
  • ich przechowywania i udostępniania;
  • g) nadzór i kontrola ewidencji konserwatorskiej;
  • h) sporządzanie dokumentacji konserwatorskich oraz nanoszenie na karty ewidencyjne zakresu i przebiegu prac przy poszczególnych konserwowanych obiektach oraz wprowadzanie informacji o przeprowadzonych pracach do programu do cyfrowej ewidencji muzealiów „Musnet”;
  • współpraca z instytucjami naukowymi, środowiskiem konserwatorów dzieł sztuki w kraju i za granicą;
  • dbałość o pracownię konserwatorską, w tym m.in.:
  • realizacja zaopatrzenia pracowni konserwatorskiej w sprzęt konserwatorski i materiały do realizacji konserwacji oraz prowadzenie ewidencji wykorzystywanych środków;
  • współpraca przy pisaniu wniosków o zaopatrzenie i wyposażenie pracowni oraz czynne uczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań z realizacji ww. wniosków;
  • znakowanie muzealiów zgodnie z obowiązującą w Muzeum Instrukcją jawnego znakowania obiektów wpisanych do inwentarza muzealiów Muzeum Miasta Łodzi;
  • przygotowywanie wniosków dotyczących dotowania prac konserwatorskich i pozyskiwania środków zewnętrznych oraz realizacja wniosków;
  • udział w przeprowadzaniu uproszczonej i pełnej inwentaryzacji zbiorów muzealnych oraz zbiorów bibliotecznych Muzeum;
  • współpraca przy digitalizacji muzealnych zbiorów;
  • współpraca z ośrodkami akademickimi, muzeami, innymi instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami oraz osobami fizycznymi w zakresie działalności merytorycznej;
  • pełnienie dyżurów merytorycznych podczas wydarzeń organizowanych w Muzeum Miasta Łodzi, zarówno podczas własnych wydarzeń muzealnych, jak i w czasie imprez zleconych;
  • przygotowanie i wykonanie zabezpieczenia zbiorów na wypadek konfliktu zbrojnego,
  • przy współpracy z osobami wyszczególnionymi w Planie ochrony ruchomych dóbr kultury na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i konfliktu zbrojnego;
  • realizacja zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrekcję Muzeum lub osobę przez nią upoważnioną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, statutu i aktów normatywnych Muzeum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Specjalista ds. księgowości – Kierownik Działu Finansowo - Księgowego

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wsparcie merytoryczne oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem obowiązków przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego;
  • nadzór nad prawidłowym stosowaniem polityki rachunkowości w ewidencji finansowo-księgowej, występowanie o zmiany lub niezbędne jej uzupełnienia;
  • sporządzanie lub kontrola poprawności dokumentów rozliczeniowych, informacji podatkowych i deklaracji przygotowywanych przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego;
  • nadzór nad poprawnością prowadzonych rejestrów dla celów rozliczania VAT oraz sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych podatku VAT;
  • kontrola gospodarki towarowej i materiałowej;
  • przygotowywanie materiałów planistycznych, koordynacja procesu planowania zadaniowego oraz kontrola wykonania budżetów zadaniowych w tym finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • weryfikacja rozliczeń finansowych z wykorzystania przyznanych dotacji;
  • organizacja pracy pracowników Działu Finansowo-Księgowego;
  • współudział w pracach związanych z rocznym zamknięciem ksiąg rachunkowych i sporządzeniem bilansu;
  • koordynacja i kontrola prawidłowości rozliczeń inwentaryzacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Ogrodowa 15, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
  • sporządzanie i terminowe składanie deklaracji i informacji VAT,
  • rozliczanie podróży służbowych,
  • uzgadnianie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
  • uzgadnianie ewidencji materiałów, towarów i wyposażenia,
  • współudział w sporządzaniu sprawozdań,
  • współudział w rozliczaniu dotacji celowych,
  • współudział w planowaniu budżetu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Łódź
Wygasła: 13.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości
  • 2. sporządzanie i terminowe składanie deklaracji i informacji VAT
  • 3. rozliczanie podróży służbowych
  • 4. uzgadnianie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • wyposażenia
  • 5. uzgadnianie ewidencji materiałów
  • towarów i wyposażenia
  • 6. współudział w sporządzaniu sprawozdań
  • 7. współudział w rozliczaniu dotacji celowych
  • 8. współudział w planowaniu budżetu
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Specjalista ds. księgowości – Kierownik Działu Finansowo - Księgowego

Łódź
Wygasła: 13.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1.wsparcie merytoryczne oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem obowiązków przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego; 2.nadzór nad prawidłowym stosowaniem polityki rachunkowości w ewidencji finansowo-księgowej
  • występowanie o zmiany lub niezbędne jej uzupełnienia; 3.sporządzanie lub kontrola poprawności dokumentów rozliczeniowych
  • informacji podatkowych i deklaracji przygotowywanych przez podległych pracowników Działu Finansowo-Księgowego;4.nadzór nad poprawnością prowadzonych rejestrów dla celów rozliczania VAT oraz sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych podatku VAT; 5.kontrola gospodarki towarowej i materiałowej; 6.przygotowywanie materiałów planistycznych
  • koordynacja procesu planowania zadaniowego oraz kontrola wykonania budżetów zadaniowych;
Pokaż więcej >>
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pomoc muzealna

Łódź
Wygasła: 16.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • • Sprawdzanie biletów zwiedzających
  • • Pilnowanie ekspozycji w godzinach otwarcia Muzeum na wyznaczonym obszarze
  • • Podczas pilnowania wyznaczonej ekspozycji stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym oraz odpowiadanie na pytania dotyczące nadzorowanej wystawy czy historii Muzeum Miasta Łodzi
  • • Pełnienie funkcji informatora – udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru i topografii wystaw
  • • Obsługa szatni
  • • Pomoc przy organizacji oraz obsługa obiektu w czasie wydarzeń organizowanych w Muzeum
  • • Dbałość o ład
  • porządek i czystość na ekspozycji [System czasu pracy] : równoważny [Kontakt przez pocztę] : Muzeum Miasta Łodzi ul. Ogrodowa 15
  • 91-065 Łódź [Godzina zakończenia pracy] : 19:00 [Praca na okres próbny] : luty/marzec
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MUZEUM MIASTA ŁODZI, podziel się opinią i pomóż innym.