Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Psycholog szkolny 83
Franciszków
Wygasła: 31.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów
w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowanń i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanieu ucznia i jego uczestnictwo w zyciu przedszkola
szkoły: 2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu
szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w zyciu przedszkola
szkoły: 3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb: 4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych
zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku przedszkolnum
szkolnym i pozaszkolnym uczniów:6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych: 7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwjaniu indywidualnych możliwości
predyspozycji i uzdolnień uczniów
80 wspoeranie nauczycieli
wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w: a rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edykacyjnych oraz mozliwości psychofizycznych uczniów w delu okreslenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowań i uzdolnioen uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w zyciu przedszkola szkoły i placówki b) udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej 9) prowadzenie zajeć rewalidacyjnych
1. prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów
w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowanń i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanieu ucznia i jego uczestnictwo w zyciu przedszkola
szkoły: 2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu
szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w zyciu przedszkola
szkoły: 3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb: 4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych
zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku przedszkolnum
szkolnym i pozaszkolnym uczniów:6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych: 7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwjaniu indywidualnych możliwości
predyspozycji i uzdolnień uczniów
80 wspoeranie nauczycieli
wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w: a rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edykacyjnych oraz mozliwości psychofizycznych uczniów w delu okreslenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowań i uzdolnioen uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w zyciu przedszkola szkoły i placówki b) udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej 9) prowadzenie zajeć rewalidacyjnych