Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (405)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 405 )
Młodszy specjalista ds. przygotowania wierceń
Warszawa
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Udział w pracach związanych ze sporządzaniem wymagań technicznych dotyczących prac budowlanych, ekspertyz dróg i nieruchomości oraz innych zleceń niezbędnych do realizacji inwestycji;
Udział w nadzorze nad wykonawcami usług budowlanych i innych serwisów świadczących prace zlecone;
Uczestnictwo w procesie nadzoru nad wykonawcami realizującymi prace rekultywacji terenu;
Uczestnictwo w procesie uzyskania zgód właściwych organów z zakresie pozyskiwania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji prac zleconych;
Rozliczenia prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne;
Prowadzenie raportów wykonania budżetów projektowych w odniesieniu do założonego harmonogramu;
Zapewnienie bieżącej obsługi urządzeń wykonujących prace geologiczne;
Tworzenie raportów i analiz prac realizowanych przez Dział;
Analiza cen oferowanych przez podmioty realizujące prace na rzecz Spółki w korelacji z cenami rynkowymi dla branży budowlanej;
Wykonywanie czynności związane z uruchomianiem, regulacją i diagnostyką silników gazowych. Wykonywanie regulacji i diagnostyki układu zapłonowego silnika gazowego typu GMVH-12 (silnik dwusuwowy) wraz z wymianą elementów układu zapłonowego;
Wykonywanie regulacji i diagnostyki układu zapłonowego silnika gazowego firmy Waukesha (silnik czterosuwowy – różne typy silników);
Wykonywanie przeglądów i regulacji układów zasilania silników gazowych (układ paliwowy, rozruchowy);
Wykonywanie przeglądów i napraw elementów reduktorów gazu paliwowego, powietrza rozruchowego w układach silników i sprężarek gazu, napędów elektrycznych, pneumatycznych olejowych sterujących zaworami na sieci technologicznej tłoczni gazu, przetworników ciśnienia, temperatury, itp.;
Wykonywanie poleceń przełożonych w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych;
Bieżąca kontrola stanu technicznego i parametrów pracy urządzeń i elementów automatyki;
Obsługa i konserwacja systemów automatyki i wizualizacji procesów technologicznych;
Wykonywanie symulacji i testów sprawdzających działanie pętli zabezpieczających;
Kontrola urządzeń do pomiarów i monitorowania oraz elementów detekcji gazów i pożaru;
Usuwanie awarii i wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych w zakresie AKPiA;
Prowadzenie dokumentacji urządzeń i systemów automatyki
Opracowywanie koncepcji wstępnych, założeń lub dokumentacji inwestycyjnej dla potrzeb zagospodarowania nowych złóż, odwiertów, zabudowy sprężarek gazu oraz modernizacji i przebudowy instalacji technologicznych na jednostkach produkcyjnych Oddziału Sanok;
Prowadzenie przyporządkowanych zadań na etapie przygotowania procesu inwestycyjnego;
Przygotowanie wniosków zakupowych wraz z załącznikami i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych;
Rejestracja umów w wewnętrznym systemie (CBU) i prowadzenie ich zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
Współpraca z Wykonawcami dokumentacji projektowych;
Weryfikacja i nadzorowanie dokumentacji projektowej;
Udział w komisjach opiniowania dokumentacji projektowej (Komisje ZOPI i KOP);
Współpraca z Okręgowymi Urzędami Górniczymi i Urzędami Administracji Samorządowej oraz Publicznej;
Wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikowych wierceń, geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów złóż węglowodorów, dokumentacji hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich oraz likwidowanych odwiertów nieeksploatowanych/negatywnych odwiertów badawczych, poszukiwawczych i rozpoznawczych;
Opracowanie dokumentacji geologiczno-inwestycyjnych złóż węglowodorów oraz dodatków do tych dokumentacji;
Wykonywanie wycen informacji geologicznej, w tym przygotowanie wniosków w sprawie udostępnienia informacji geologicznej stanowiącej własność Skarbu Państw;
Współpraca przy opracowywaniu założeń geologicznych niezbędnych do opracowania projektów robót geologicznych;
Przygotowaniu założeń geologicznych i zobowiązań do opracowania wniosków o uzyskanie decyzji koncesyjnych/decyzji inwestycyjnych;
Współpraca przy wykonaniu analiz prac wiertniczych w celu określenia stratygrafii oraz wyznaczania interwałów prób złożowych;
Współudział w interpretacji informacji uzyskiwanych z badań geofizycznych, badań laboratoryjnych oraz prac badawczych;
Opracowywanie i aktualizacja map geologicznych oraz przekrojów geologicznych;
Współpraca przy przygotowywaniu założeń do postępowań przetargowych dla prac geologicznych, w tym dokumentacji geologicznych, opracowań naukowo-badawczych i innych opracowań geologicznych;
Uczestnictwo w procedurach administracyjnych prowadzonych przez właściwy organ administracji geologicznej w toku zatwierdzania dokumentacji geologicznych
Starszy specjalista ds. międzynarodowych i regulacji UE
Marcina Kasprzaka 25, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie strategicznych postępowań sądowych, administracyjnych oraz legislacyjnych prowadzonych przez Spółkę przed organami Unii Europejskiej lub Państw Członkowskich;
Monitorowanie zmian unijnego i międzynarodowego otoczenia prawnego pod kątem ich wpływu na bieżące i przyszłe funkcjonowanie Spółki i Grupy Kapitałowej (GK);
Wsparcie udziału Spółki i GK w procesach legislacyjnych dot. aktów prawa unijnego i międzynarodowego, w szczególności związanych z procesem transformacji energetycznej;
Proponowanie optymalnego modelu wdrożenia nowych regulacji sektorowych prawa unijnego i międzynarodowego w Spółce i GK PGNiG;
Wsparcie organów administracji rządowej w sprawach dotyczących współpracy międzynarodowej w sektorze energii;
Współpraca z przedstawicielstwem PGNiG w Brukseli w obszarach kluczowych z punktu widzenia Spółki i GK;
Udział w pracach i spotkaniach międzynarodowych organizacji branżowych;
Udział w budowaniu relacji międzynarodowych z zagranicznymi podmiotami, organizacjami branżowymi oraz organami administracji
Przyjmowanie i przekazywanie do Dyspozycji w Zielonej Górze raportów sytuacyjnych i dobowych produkcyjnych z podległych kopalń,
Sporządzanie zbiorczego raportu dobowego i słownego na potrzeby jednostki OK Ostrów Wlkp. i dyspozycji Zielona Góra,
Zbieranie informacji związanych z ruchem kopalń,
Ciągłe monitorowanie parametrów ruchowych obiektów produkcyjnych i instalacji systemu gazu zaazotowanego, notowanie zmian przepływów, awarii, poleceń, przekazywanie informacji związanych z ruchem obiektów produkcyjnych do dyspozycji Zielona Góra,
Powiadamianie przełożonego o zdarzeniach mających wpływ na wykonanie ustalonego wydobycia, awariach stwarzających zagrożenie dla zdrowia pracowników i środowiska
Planowanie i rozliczanie zadań/projektów w obszarze poszukiwania i wydobycia oraz magazynowania (CAPEX) prowadzonych przez Oddział Geologii i Eksploatacji (OGiE);
Planowanie i rozliczanie zadań zaplanowanych w budżecie OGiE (OPEX);
Prowadzenie rozliczeń w systemie SAP;
Współudział przy rozliczaniu zadań/projektów prowadzonych przez Oddziały Wydobywcze;
Tworzenie planów amortyzacji środków trwałych w budowie w systemie SAP;
Monitorowanie wydatków na zadania/projekty w zakresie ich zgodności z zawartymi umowami
Wykonywanie bieżących i okresowych przeglądów i kontroli maszyn, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
Eksploatacja, obsługa i konserwacja maszyn, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
Wykonywanie planowanych prac remontowych oraz usuwanie awarii maszyn, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
Utrzymywanie należytego porządku i stanu technicznego pomieszczeń ruchu elektrycznego;
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych w tym dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń elektrycznych w wykonaniu przeciwwybuchowym;
Nadzór nad pracami serwisowymi i remontowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne;
Eksploatacja oraz okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń elektrycznych w wykonaniu przeciwwybuchowym
Nadzorowanie oprogramowania systemów sterowania i wizualizacji, wykonywanie kopii zapasowych, aktualizowanie oprogramowania, stosowanie zaleceń zawartych w Polityce Bezpieczeństwa z uwzględnieniem systemów OT, zapewnienie bezpieczeństwa cybernetycznego systemów OT, przeciwdziałanie atakom hackerskim, reagowanie na zagrożenia teleinformatyczne, nadzór nad uprawnieniami użytkowników systemów oraz hasłami dostępu;
Konfigurowanie, programowanie, serwisowanie sterowników PLC, paneli HMI, systemów SCADA/DCS, sieci przemysłowych;
Unowocześnianie istniejących rozwiązań, migracja istniejących systemów, diagnozowanie awarii i zakłóceń systemów automatyki przemysłowej oraz systemów zabezpieczeń technicznych (systemów OT);
Opracowywanie dokumentacji technicznych i formalnych do prowadzenia postępowań zakupowych;
Udział w odbiorach technicznych, nadzór nad pracą firm zewnętrznych;
Współpraca z Urzędem Górniczym;
Współpraca z innymi działami firmy w tym z Działem Informatyki
Wykonywanie bieżących i okresowych przeglądów i kontroli maszyn, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
Eksploatacja, obsługa i konserwacja maszyn, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
Wykonywanie planowanych prac remontowych oraz usuwanie awarii maszyn, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
Utrzymywanie należytego porządku i stanu technicznego pomieszczeń ruchu elektrycznego;
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych w tym dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń elektrycznych w wykonaniu przeciwwybuchowym;
Nadzór nad pracami serwisowymi i remontowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne;
Eksploatacja oraz okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń elektrycznych w wykonaniu przeciwwybuchowym
Współudział w opracowaniu koncepcji wstępnych budowy, rozbudowy i modernizacji kopalń ropy naftowej i/lub gazu ziemnego;
Określanie wstępnej wartości szacunkowej nakładów inwestycyjnych;
Prowadzenie procedur udzielania zamówień, sporządzanie umów, aneksów do umów;
Kontrola merytoryczna (pod względem zgodności z umową) prac projektowych wykonywanych przez biura projektów;
Prowadzenie opiniowania i opiniowanie dokumentacji technicznej, formalno-prawnej związanej z realizowanymi zadaniami w zakresie budowy, rozbudowy oraz modernizacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego;
Współpraca z Biurami Projektowymi w zakresie opracowywania dokumentacji technicznej i formalno-prawnej dla zadań inwestycyjnych
Udział w procesach związanych z negocjacją nowych oraz renegocjacją bieżących kontraktów na dostawy gazu ziemnego, w szczególności poprzez prace analityczne, przygotowanie stanowisk negocjacyjnych, projektów umów, projektów dokumentów korporacyjnych;
Wsparcie prac w zakresie obsługi obowiązujących kontraktów na dostawy gazu ziemnego m.in. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kontraktowej, komunikację z innymi jednostkami wewnętrznymi i podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w ich realizację;
Udział w pracach Działu związanych z pozyskaniem i utrzymywaniem relacji z kontrahentami zagranicznymi;
Wsparcie analityczne w tym w zakresie oceny otrzymywanych ofert oraz monitoringu rynków gazu ziemnego w Europie z perspektywy realizacji kontraktów strategicznych na dostawy gazu ziemnego
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz innych dokumentów formalno-prawnych w zakresie ochrony środowiska na wszystkich etapach działalności poszukiwawczo-wydobywczej węglowodorów;
Prowadzenie na wszystkich etapach działalności poszukiwawczo-wydobywczej węglowodorów spraw w zakresie badań i monitoringu stanu środowiska;
Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez organy administracji i kontrolne w zakresie ochrony środowiska;
Uczestniczenie w sporządzaniu planów ruchu i dodatków do planów ruchu oraz robót geologicznych (dla działającego i likwidowanego zakładu górniczego lub jego części) w zakresie ochrony środowiska;
Przygotowanie i weryfikacja dokumentów przetargowych oraz umów pod kątem realizacji obowiązków wynikających z przepisów ochrony środowiska dla działalności poszukiwawczo-wydobywczej węglowodorów;
Identyfikacja i analiza ryzyk środowiskowych na potrzeby nowych projektów/ zmian prawa etc. dla działalności poszukiwawczo-wydobywczej węglowodorów
Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego oraz właściwych parametrów pracy urządzeń, elementów i systemów automatyki przemysłowej;
Bieżąca kontrola stanu technicznego i parametrów pracy urządzeń i elementów automatyki;
Obsługa i konserwacja systemów automatyki i wizualizacji procesów technologicznych;
Wykonywanie symulacji i testów sprawdzających działanie pętli zabezpieczających;
Kontrola urządzeń do pomiarów i monitorowania oraz elementów detekcji gazów i pożaru;
Usuwanie awarii i wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych w zakresie AKPiA;
Współuczestniczenie w okresowych przeglądach, naprawach urządzeń, instalacji automatyki wykonywanych przez serwisy zewnętrzne i fabryczne oraz ograny kontrolne;
Prowadzenie dokumentacji urządzeń i systemów automatyki
Ewidencja zdarzeń w systemie finansowo-księgowym SAP, poprzedzona kontrolą formalno –rachunkową otrzymanych dowodów księgowych dot. nakładów inwestycyjnych, dokumentów związanych z gospodarką materiałową;
Współpraca z merytorycznymi komórkami w zakresie rozliczania zadań inwestycyjnych;
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
Analizowanie i korygowanie księgowań w systemie SAP_MM i SAP_FI na kontach kosztów rodzajowych w zakresie obrotu magazynowego;
Realizacja zadań wynikających z harmonogramu zamknięcia okresu sprawozdawczego
Realizacja procesu zarządzania ryzykiem kredytowym;
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji regulującej zasady zarządzania ryzykiem kredytowym;
Weryfikacja sytuacji finansowej i przyznawanie oceny kredytowej kontrahentom;
Sporządzanie raportów z zakresu ryzyka kredytowego (kalkulacja ekspozycji na ryzyko kredytowe oraz monitorowanie i raportowanie przyznanych limitów kredytowych);
Koordynowanie procesu weryfikacji KYC kontrahentów oraz sporządzanie raportów z opinią;
Wsparcie w analizie cen rynkowych na potrzeby kalkulacji ekspozycji na ryzyko kredytowe, w tym zabezpieczeń umownych;
Wsparcie w realizacji zadań z zakresu kalkulacji oczekiwanych strat kredytowych zgodnie ze standardem MSSF9
Wykonywanie analiz chemicznych wód złożowych, ścieków, wód opadowych, wód z piezometrów, metodami chemicznymi i instrumentalnymi;
Wykonywanie analiz glikoli i metanolu metodami chemicznymi i instrumentalnymi;
Wykonywanie analiz rop naftowych i gazoliny metodami chemicznymi i instrumentalnymi;
Obsługa urządzeń laboratoryjnych;
Sporządzanie roztworów i odczynników chemicznych;
Kalibracja urządzeń laboratoryjnych;
Wyjazdy w teren na pobór próbek i wykonywanie oznaczeń na terenie kopalń;
Przestrzeganie Zasad Systemu Jakości oraz Procedur i Instrukcji Systemu QHSE;
Unowocześnianie istniejących rozwiązań, wprowadzanie nowych oznaczeń i metod laboratoryjnych w związku z postępem technicznym;
Współpraca z innymi działami firmy w tym z Działem Eksploatacji Gazu, Działem Eksploatacji Ropy, Działem Nowych Technologii, Działem Ochrony Środowiska, kopalniami i in
Starszy specjalista ds. podatków pośrednich i lokalnych
Marcina Kasprzaka 25, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Inicjowanie działań mających na celu jednolite stosowanie prawa podatkowego w Spółce;
Monitorowanie wykonania obowiązków sprawozdawczych wynikających z Procedur mających zastosowanie do danego podatku;
Przygotowanie wniosków do Ministerstwa Finansów o wydanie interpretacji podatkowej;
Przygotowywanie pism oraz skarg w postępowaniu odwoławczym;
Współpraca oraz przygotowywanie wyjaśnień organom podatkowym oraz audytowym;
Opracowywanie oraz aktualizacja wytycznych i procedur w zakresie stosowania prawa podatkowego w celu ujednolicenia podatkowego ujęcia zdarzeń gospodarczych przez wszystkie jednostki organizacyjne Spółki;
Sporządzanie opinii podatkowych w zakresie VAT albo akcyzy albo PN albo podatku od wydobycia niektórych kopalin;
Weryfikacja poprawności danych otrzymanych oraz ujęcia wybranych transakcji w księgach dla celów wyliczenia podatków: VAT, akcyzy, podatku od wydobycia niektórych kopalin, podatku od nieruchomości oraz kontrola ujęcia dokumentów dla celów podatkowych;
Przygotowanie kalkulacji /weryfikacja przygotowanego zestawienia kalkulacji podatków, deklaracji podatkowej i innych raportów;
Nadzór nad monitorowaniem przekazywania danych źródłowych niezbędnych dla ustalenia podatków;
Weryfikacja zgodności rejestrów VAT z Księgą Główną albo zgodności podstawy opodatkowania z bazy RE z danymi w SAP FIAA dla PN albo dla akcyzy z ewidencją dla celów tego podatku albo opłaty z tytułu użytkowani wieczystego
Nadzór nad pracami działu, w szczególności w zakresie:
Przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów B+R+I dla perspektywy 2021-2027;
Rozpoznawania i monitorowania możliwości pozyskiwania funduszy pomocowych na cele rozwojowe dla GK PGNiG w szczególności z NCBiR, NFOŚiGW, Funduszu Niskoemisyjnego Transportu, Programów Operacyjnych, Programu Horyzont Europa, Funduszu Innowacyjnego oraz innych funduszy i programów UE;
Planowania strategii pozyskiwania dofinansowania w ramach środków krajowych i europejskich dla projektów możliwych do realizacji w Grupie Kapitałowej;
Wskazywania możliwości pozyskania finansowania zewnętrznego dla projektów B+R+I dla GK PGNiG;
Koordynowania działań związanych z pozyskiwaniem dofinansowania ze środków krajowych i europejskich, jako potencjalnych źródeł finansowania B+R+I w GK PGNIG;
Wspierania spółek z GK PGNiG w procesie aplikowania o środki zewnętrzne;
Prac Zespołów przedstawicieli spółek z GK PGNiG w zakresie projektów z potencjałem na uzyskanie dofinansowania ze środków funduszy europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027;
Udziału w projektach Spółki realizowanych zgodnie z „Centralna Metodyką Zarządzania Projektami w GK PGNIG
Wsparcie w zakresie weryfikacji i kontroli prawidłowości zawieranych transakcji finansowych;
Zapewnienie terminowości i poprawności rozliczeń;
Weryfikacja bieżących sald środków finansowych na rachunkach bankowych PGNiG SA;
Wsparcie w realizacji płatności wychodzących z PGNiG SA, w tym płatności w trybie Split Payment;
Pomoc w administrowaniu zadłużeniem w ramach zawartych umów kredytowych i programów emisji papierów wartościowych (obligacji, euroobligacji) oraz cash-poolingu;
Wsparcie negocjowania, zawierania i obsługi umów rachunków bankowych, umów systemów bankowości elektronicznej, automatycznego lokowania środków, konsolidacji sald oraz administrowania systemami bankowości elektronicznej, przygotowywania Kart Wzorów Podpisów;
Administrowanie służbowymi kartami płatniczymi pracowników Spółki;
Wsparcie przy administrowaniu wadiami, gwarancjami i wekslami otrzymanymi jak i wystawianymi przez PGNiG SA lub na zlecenie PGNiG SA