Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Senior Account Executive
Warszawa
Wygasła: 07.01.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
kwalifikowanie leadów z marketingu przy użyciu metodologii MEDDIC lub BANT (jeśli obecnie nie znasz, to Cię nauczymy, ale na rozmowie kwalifikacyjnej się o to na pewno zapytamy),
bliska współpraca z analitykami z działu pre-sales przy budowaniu business case i wyliczania ROI dla Klienta,
prezentowanie oferty Indoorway dla potencjalnych Klientów z branży produkcyjnej oraz logistycznej,
negocjowanie warunków kontraktu z Klientem,
współpraca z działem wdrożeniowym oraz produktowym w celu dopilnowania realizacji ustaleń biznesowych z Klientem,
Jako Senior Customer Success Specialist będziesz wspierał Klientów w osiąganiu największych korzyści z używania naszego rozwiązania.Stanowisko ma taką nazwę, ponieważ ich sukces jest naszym sukcesem
W tej roli będziesz reprezentował Indoorway wobec Klienta i pozostawał pierwszym punktem kontaktu. Zależy nam na umiejętnościach budowania dobrej relacji, posiadaniu planu działania i rozumienie oczekiwań i potrzeb Klienta
onboarding nowego Klienta: szkolenie pracowników, koordynacja działań między innymi zespołami w Indoorway (wdrożenia, analityka, produkt),
monitorowanie jakości wykonania oferty, umów i budżetu,
proaktywny kontakt z Klientami, udzielanie informacji nt produktu i rozwiązań, identyfikacja potrzeb pod kątem upsell,
przygotowywanie planu dla każdego Klienta, szczególnie jeśli istnieje ryzyko jego odejścia (churn),
współpraca i koordynacja działań wszystkich osób z działu Delivery (głównie analityka, czasami produkt lub wdrożenia),
dokumentowanie postępów prac poprzez: raportowanie, podsumowania, itp
pozyskiwanie informacji z mediów społecznościowych i portali branżowych nt. potencjalnych klientów (zakłady produkcyjne, centra dystrybucyjne) i wsparcie handlowców w przygotowywaniu ich profili pod kątem działań marketingowych
dzwonienie do potencjalnych Klientów i umawianie spotkań dla działu handlowego z osobami decyzyjnymi (w naszym przypadku to dyrektorzy w firmach produkcyjnych)
Do obowiązków NIE należy sprzedaż przez telefon lub przekonywanie kogoś żeby coś kupił;
podtrzymywanie kontaktów z nowymi kontaktami, w tym tworzenie spersonalizowanych wiadomości email lub przez LinkedIn dla handlowców
Zapewnienie zespołowi sprzedaży tzw. Sales Qualified Leads poprzez wybór i ustawienie najbardziej wydajnych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów
Lead nurturing
Nadzór nad przygotowaniem materiałów wspierających sprzedaż (głównie content marketing, case studies)
Bliska współpraca z działem sprzedażowym (w celu segmentacji klientów, opracowania interesującego dla klientów contentu) oraz analitycznym (w celu przygotowania case studies)
Zbudowanie zespołu marketingowego
Proszę się nie martwić - nie wszystko na raz, a oczywiście niektóre zadania mogą być zlecone na zewnątrz :)
przygotowywanie analiz przepływów w oparciu o dane lokalizacyjne dostarczane w formacie .csv przez zespół inżynierów danych
wyciąganie wniosków na podstawie danych i dostarczanie rekomendacji biznesowych
tworzenie indywidualnych raportów w narzędziach typu PowerBI lub Tableau
ciągła współpraca z klientem w celu zrozumienia jego potrzeb biznesowych oraz edukacji klienta z możliwości oferowanych przez system Indoorway
współpraca z zespołem inżynierów danych mająca na celu ulepszenie algorytmów interpretacji danych lokalizacyjnych oraz łączeniem danych lokalizacyjnych z innymi danymi (np. raporty z systemów typu WMS czy MES)
współpraca z działem sprzedaży w celu przygotowania oferty analitycznej dla potencjalnych klientów oraz identyfikacji możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi klientami (upsell)
aktywny udział w rozwoju produktu Indoorway w zakresie analiz i KPI dostarczanych klientom
uzgodnienie z klientem i dopilnowanie harmonogramu działań prowadzących do wdrożenia systemu Indoorway
koordynacja działań z działem wdrożeniowym oraz analitycznym w celu konfiguracji systemu zgodnie z wcześniej uzgodnioną specyfikacją funkcjonalną oraz potrzebami klienta
zapoznanie nowego klienta z systemem Indoorway
bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów i wzięcie odpowiedzialności za pozytywny przebieg współpracy
monitoring poprawności działania systemu Indoorway, rozwiązywanie prostych problemów technicznych i zlecanie serwisu
budowanie relacji w ramach organizacji klienta, identyfikacja potencjału na rozszerzenie użycia systemu