Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (5 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 5 )
Project Manager
Grójecka 208, Ochota, Warszawa
Wygasła: 12.03.2023
Obowiązki:
Implement and manage a project governance framework for customer or partner engagements
Develop, manage and report on project status, schedule and risks
Provide clear and effective internal and customer-facing communication and escalation paths and processes
Execute cross-functional, cross-product awareness and coordination of the customer’s service experience, priorities, and needs
Adhere to all relevant regulatory and procedural requirements and guidance in the conduct of projects in an information-enabled environment
Contribute to the development of best practices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy instalator
Warszawa
Wygasła: 23.09.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
wsparcie zdlane i/lub na mejscu w zakresie instalacji i konserwacji (IoT)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Instalator - Monter
Warszawa
Wygasła: 21.09.2022
entry level & blue collar
Obowiązki:
Perform maintenance activities onsite
Perform installation of sensors
Be part of technical support escalations in his/her region as required
Help to validate troubleshooting scenarios
May expect 80% traveling
Document SRs in the Customer Support platform in an organized and detailed manner
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Project Manager
Warszawa
Wygasła: 09.09.2022
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
Implement and manage a project governance framework for customer or partner engagements
Develop, manage and report on project status, schedule and risks
Provide clear and effective internal and customer-facing communication and escalation paths and processes
Execute cross-functional, cross-product awareness and coordination of the customer’s service experience, priorities, and needs
Adhere to all relevant regulatory and procedural requirements and guidance in the conduct of projects in an information-enabled environment
Contribute to the development of best practices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
English-speaking Sensor Installation & Maintenance Expert
Warszawa
Wygasła: 08.09.2022
Obowiązki:
Perform maintenance activities onsite
Perform installation of sensors
Be part of technical support escalations in his/her region as required
Help to validate troubleshooting scenarios
May expect 80% traveling
Document SRs in the Customer Support platform in an organized and detailed manner
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne