Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Regularna obsługa dotychczasowych klientów szkoły osobiście, telefonicznie, mailowo. Różnie bywa, są i ci zadowoleni i ci mniej zadowoleni, trzeba rodzić sobie z każdym
Systematyczne nawiązywanie relacji z nowymi kontrahentami: odpisywanie na zapytania ofertowe, przedstawianie oferty szkoły klientom podczas lekcji pokazowych, wydarzeń, przez rozmowy telefoniczne. Praca nie ma nic wspólnego z call center - choć dziewczyny śmieją się, że tak to wygląda, bo czasem telefon się "urywa" (ale to dobrze, bo dużo klientów do nas dzwoni)
Organizacja i koordynacja harmonogramu zajęć w Szkole. Ogólnie w zespole go ustalamy na cały rok, ale czasem trzeba indywidualnie zajęcia "ogarnąć". Poza tym wrzesień i październik, to w szkole armagedon zapisowy ;) dlatego trzeba nieźle się gimnastykować, aby wszystkim grupom zapewnić termin (wspólny dla wszystkich uczestników! ;) ), sale i lektora - spokojnie nie będziesz z tym sama, w zespole siła! :)
Koordynacja pracy lektorów i nauczycieli i szefa ;) Szef jakoś się ogarnia, ale czasem trzeba mu przypomnieć o spotkaniu :) Natomiast z lektorami to już inna bajka, oni czasem są jak dzieci we mgle ;) Także jeśli "opieka nad dziećmi" w wieku 21-25 lat jest Ci bliska - nie zwlekaj, aplikuj dziś :)
Sporządzanie ofert i nadzorowanie realizacji kursów - musisz się nauczyć co robimy, fajnie jakbyś na rozmowie już o tym wiedziała, wystarczy spojrzeć na stronę www.infinity.edu.pl, tam sporo o tym piszemy ;)
Obsługa dokumentacji kursów dofinansowanych z EU - to ogłoszenie jest w miarę proste, ale regulaminy instytucji finansujących (WUP Kraków, PARP, MARR) już niekoniecznie, zatem jeśli nie kumasz trochę bardziej skomplikowanych tekstów, to chyba nie poradzisz sobie z tym zadaniem :)
Negocjowanie i przygotowywanie umów dla klientów indywidualnych i korporacyjnych - są szablony, ale każdą ofertę trzeba dopieścić indywidualnie, to chyba oczywiste :)
Obsługa egzaminów TOEIC i innych oferowanych przez szkołę - znasz te egzaminy? Zapoznaj się, zanim przyjdziesz na rozmowę, lepiej się rozmawia z kimś, kto wie, gdzie chce pracować :)
Aktywna sprzedaż kursów i zajęć dodatkowych z oferty szkoły - nie chodzi o akwizycję, ale o to, żeby sobie radzić ze sprzedażą i nie bać się telefonu do klienta, ani od klienta. Pokaż co potrafisz na rozmowie rekrutacyjnej :)
Coś się jeszcze znajdzie, ale najważniejsze, żebyś złapała klimat z szefem i pozostałą częścią zespołu, a inne tematy ogarniesz migiem :)