Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Główny księgowy
Wałbrzych
Wygasła: 10.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości oraz Ustawie o finansach publicznych.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymiz uwzględnieniem terminowego regulowania akceptowanych zobowiązań
szczególnie zobowiązań publiczno-prawnych.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
uwzględniając maksymalny poziom zaciąganych zobowiązań do wysokości wynikającej z różnicy planowanych wydatków
pomniejszonych o wydatki na wynagrodzenia i uposażenia oraz o obligatoryjne naliczania pochodnych od wynagrodzeń i uposażeń.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gopsodarczych i finansowych w zakresie określonym w Ustawie o finansach publicznych.
5. Przestrzeganie wewnętrznych uregulowań prawnych w tym szczególnie zasad Polityki rachunkowości.
6. Ustalenie procedur w zakresie gromadzenia i wydatkowania środków instytucji według standardów określonych w Ustawie o finansach publicznych.
7. Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur
o których mowa w pkt.5.
8. Gromadzenie i wydatkowanie środków oraz gospodarowanie mieniem intytucji.
9. Badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym oraz prezentowanie wyników tych badań dyrektorowi instytucji.
10.Organizacja
koordynacja
monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności instytucji
konserwacja.
5. Konserwowanie i naprawa zamków patentowych i zwykłych.
6. Dorabianie i oznaczanie kluczy.
7.Wymiana źródeł światła.
8. Naprawa urządzeń sanitarno-kanalizacyjnych i sanitarnych w razie potrzeby.
9. Naprawa i wymiana uchwytów okiennych
uszczelnianie okien.
10. Dokonywanie przeglądu sprzetu p.poż.
11.Koszenie trawników.
12. Dbałość o ład i porządek na placu teatru i przed teatrem (zamiatanie
odśnieżanie oraz inne prace zlecone przez kierownika).
13. Drobne prace ogrodowe
sadzenie kwiatów
plewienie
koszenie trawy itp.
14. Dbałość o ład i porządek na stanowisku pracy.
15. Dbałość o konserwację i właściwą eksploatację powierzonych narzędzi.
16. Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb Teatru zleconych przez dyrektora lub kierownika.
17. Stosowanie przepisów BHP podczas wykonywanej pracy
1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości oraz Ustawie o finansach publicznych.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymiz uwzględnieniem terminowego regulowania akceptowanych zobowiązań
szczególnie zobowiązań publiczno-prawnych.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
uwzględniając maksymalny poziom zaciąganych zobowiązań do wysokości wynikającej z różnicy planowanych wydatków
pomniejszonych o wydatki na wynagrodzenia i uposażenia oraz o obligatoryjne naliczania pochodnych od wynagrodzeń i uposażeń.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gopsodarczych i finansowych w zakresie określonym w Ustawie o finansach publicznych.
5. Przestrzeganie wewnętrznych uregulowań prawnych w tym szczególnie zasad Polityki rachunkowości.
6. Ustalenie procedur w zakresie gromadzenia i wydatkowania środków instytucji według standardów określonych w Ustawie o finansach publicznych.
7. Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur
o których mowa w pkt.5.
8. Gromadzenie i wydatkowanie środków oraz gospodarowanie mieniem intytucji.
9. Badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym oraz prezentowanie wyników tych badań dyrektorowi instytucji.
10.Organizacja
koordynacja
monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności instytucji
1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości oraz Ustawie o finansach publicznych.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z uwzględnieniem terminowego regulowania akceptowanych zobowiązań
szczególnie zobowiązań publiczno-prawnych.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
uwzględniając maksymalny poziom zaciąganych zobowiązań do wysokości wynikającej z różnicy planowanych wydatków
pomniejszonych o wydatki na wynagrodzenia i uposażenia oraz o obligatoryjne naliczenia pochodnych od wynagrodzeń i uposażeń.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w zakresie określonym w Ustawie o finansach publicznych.
5. Przestrzeganie wewnętrznych uregulowań prawnych w tym szczególnie zasad Polityki rachunkowości.
6. Ustalanie procedur w zakresie gromadzenia i wydatkowania środków instytucji według standardów określonych w Ustawie o finansach publicznych.
7. Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur
o których mowa w pkt.5.
8. Gromadzenie i wydatkowanie środków oraz gospodarowanie mieniem instytucji.
9. Badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym oraz prezentowanie wyników tych badań dyrektorowi instytucji.
10. Organizacja
koordynacja
monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności instytucji.
11. Sporządzanie rocznych planów finansowych w ujęciu:
a) przychodów stanowiących realne prognozy ich wielkości
b) wydatków (kosztów) stanowiących realne wielkości
stanowiących nieprzekraczalny limit
który może zostać podwyższony jedynie w przypadku zrealizowania przychodów wyższych od prognozowanych
a zmiana wydatków nie powoduje zwiększenia dotacji
11. Przedkładanie planów do zatwierdzenia zgodnie z Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
12. Prowadzenie i zamykanie ksiąg oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
13. Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi.
14. Prowadzenie efektywnej i rzetelnej gospodarki finansowej.
15. Nadzór i organizacja pracy podległego zespołu