Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Umiejętność budowania i utrzymania trwałych relacji z Klientem międzynarodowym oraz współpracy w zespole;
Doświadczenie w pracy z dedykowanymi systemami planowania i raportowania wyników;
Bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe zawarte w celach biznesowych zespołu poprzez realizację odpowiedniej ilości projektów dla Klienta;
Tworzenie pełnego pipeline projektowego;
Efektywne zarządzanie ryzykiem projektowym (risk management), zarządzanie zmianami w projekcie (change management) oraz problemami (problem/issue management), zarządzanie jakością (quality management);
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta (wg przyjętych mierników satysfakcji oraz ich pożądanego poziomu realizacji);
Zarządzanie projektami Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami; realizacja projektów zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości;
Koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach;
Obsługa wskazanych Klientów przy projektach o charakterze IT
Współpraca strategiczna z Klientami: budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji, dążenie do rozwoju współpracy z klientem, dostarczanie oczekiwanych efektów;
Współpraca z partnerami mediowymi, negocjacje najlepszych ofert dla naszych Klientów;
Planowanie i przygotowywanie analiz wszystkich mediów;
Dzielenie się wiedzą – w ramach stanowiska będziesz brać aktywny udział w programach rozwoju kompetencji całego zespołu
Prowadzenie kilkuosobowego zespołu CS obsługującego 1-2 klientów – zarządzanie zespołem, w tym planowanie i organizacja pracy, delegowanie zadań, udzielanie feedbacku, rozwój pracowników;
Całościowe strategiczne i operacyjne prowadzenie klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientem;
Przygotowywanie strategii komunikacji 360, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego;
Realizacja celów biznesowych we współpracy z pozostałymi zespołami w ramach organizacji;
Aktywne rozwijanie obecnych klientów – realizacja innowacyjnych projektów, wsparcie procesów przetargowych, efektywne wykorzystywanie możliwości up-sell i cross-sell;
Nadzór nad procesami planowania, zakupu i raportowania pod kątem zgodności z umową, standardami agencji oraz wymaganiami klientów;
Nadzór nad P&L zespołu (realizacja celu finansowego, w tym optymalizacja marżowości);
Uczestniczenie w procesach przetargowych – koordynacja procesu, przygotowywanie wkładu merytorycznego
Planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla powierzonych klientów zgodnie z polityką zakupową firmy;
Monitorowanie przebiegu realizowanych przez siebie kampanii telewizyjnych w wewnętrznym systemie – TVtrack;
Przygotowywanie raportów post-buy z realizowanych przez siebie kampanii i wspieranie zespołu w przygotowywaniu raportów post-buy z kampanii realizowanych przez zespół;
Rozliczanie zakupu kampanii w wewnętrznym systemie;
Dostarczanie danych do raportów konkurencji (przygotowywanych przez siebie lub zespół);
Uczestniczenie w tworzeniu strategii mediowych dla powierzonych klientów oraz w procesach New Biz, poprzez dostarczanie niezbędnych danych do analiz, wyliczeń i estymacji oraz przygotowywanie prezentacji, przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi zewnętrznych i wewnętrznych;
Znajomość wszystkich produktów dentsu i wykorzystanie tej wiedzy w ramach realizacji projektów klienckich. Pogłębianie swojej wiedzy w zakresie ofert rynkowych oraz ciekawych rozwiązań telewizyjnych w Polsce i na świecie;
Aktywne uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
Prowadzenie kilkuosobowego zespołu CS obsługującego 1-2 klientów – zarządzanie zespołem, w tym planowanie i organizacja pracy, delegowanie zadań, udzielanie feedbacku, rozwój pracowników;
Całościowe strategiczne i operacyjne prowadzenie klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientem;
Przygotowywanie strategii komunikacji 360, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego;
Realizacja celów biznesowych we współpracy z pozostałymi zespołami w ramach organizacji;
Aktywne rozwijanie obecnych klientów – realizacja innowacyjnych projektów, wsparcie procesów przetargowych, efektywne wykorzystywanie możliwości up-sell i cross-sell;
Nadzór nad procesami planowania, zakupu i raportowania pod kątem zgodności z umową, standardami agencji oraz wymaganiami klientów;
Nadzór nad P&L zespołu (realizacja celu finansowego, w tym optymalizacja marżowości);
Uczestniczenie w procesach przetargowych – koordynacja procesu, przygotowywanie wkładu merytorycznego
Jako Junior Communications Planner będziesz pracować w zespole Client Service w domu mediowym dla jednego z największych reklamodawców w Polsce. W ramach swoich codziennych zadań będziesz:
pod nadzorem managera planować, monitorować, rozliczać i przygotowywać podsumowania kampanii w mediach offline i online
przygotowywać prezentacje dla klienta
samodzielne wykonywać analizy konkurencji, monitoring działań reklamowych
pracować na wielu narzędziach mediowych i badawczych (jak: Advantedge, Adexpert, Gemius Google Analytics, Jira, Kantar Media, TGI, Meta Ad Manager oraz wielu innych)
aktywnie uczestniczyć w realizowanych projektach mediowych całego zespołu i burzach mózgów
prowadzić aktywną komunikację z przedstawicielami mediów przy realizacji kampanii
kontaktować się z klientem w bieżących tematach
aktywnie się rozwijać poprzez udział w wielu szkoleniach i inicjatywach realizowanych w agencji
Efektywnie realizujesz codzienne plany dotyczące kluczowych klientów
Budujesz i rozwijasz relacje z właścicielami mediów w celu tworzenia planów dla klientów, pozwalających zapewnić prowadzenie na rynku
Współpracujesz z innymi działami, aby zapewnić terminowe wdrożenie kampanii poprzez stosowanie najlepszych praktyk i przestrzegasz postanowienia umowy o poziomie usług
Wykorzystujesz wiedzę na temat możliwości handlowych i działań handlowych, aby zapewnić, że inwestycje są kierowane do najbardziej odpowiednich partnerów
Zarządzanie projektami Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami; realizacja projektów zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości;
Pośredni lub bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe zawarte w celach biznesowych zespołu poprzez realizację odpowiedniej ilości projektów dla Klienta;
Koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach;
Tworzenie pełnej dokumentacji projektów, w tym m.in. harmonogramów i kosztorysów;
Efektywne zarządzanie ryzykiem projektowym (risk management), zarządzanie zmianami w projekcie (change management) oraz problemami (problem/issue management), zarządzanie jakością (quality management);
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta (wg przyjętych mierników satysfakcji oraz ich pożądanego poziomu realizacji);
Obsługa wskazanych Klientów przy projektach o charakterze IT;
Obsługa poszczególnych zleceń przesłanych przez Klienta
Jako Junior Communications Planner będziesz pracować w zespole Client Service w domu mediowym dla jednego z największych reklamodawców w Polsce. W ramach swoich codziennych zadań będziesz:
pod nadzorem managera planować, monitorować, rozliczać i przygotowywać podsumowania kampanii w mediach offline i online
przygotowywać prezentacje dla klienta
samodzielne wykonywać analizy konkurencji, monitoring działań reklamowych
pracować na wielu narzędziach mediowych i badawczych (jak: Advantedge, Adexpert, Gemius Google Analytics, Jira, Kantar Media, TGI, Meta Ad Manager oraz wielu innych)
aktywnie uczestniczyć w realizowanych projektach mediowych całego zespołu i burzach mózgów
prowadzić aktywną komunikację z przedstawicielami mediów przy realizacji kampanii
kontaktować się z klientem w bieżących tematach
aktywnie się rozwijać poprzez udział w wielu szkoleniach i inicjatywach realizowanych w agencji
strategicznie współpracować z Klientami: budować i utrzymywać długotrwałe relacje, dążyć do rozwoju współpracy z klientem, dostarczać oczekiwane efekty, a nawet więcej!,
współpracować z partnerami mediowymi, negocjować najlepsze oferty dla naszych Klientów,
planować i przygotowywać analizy wszystkich mediów,
dzielić się wiedzą – w ramach stanowiska będziesz brać aktywny udział w programach rozwoju kompetencji całego zespołu, szkoląc innych i siebie
Przeprowadzanie wdrożenia analityki internetowej od A do Z. Uwzględniające Google Analytics, Campaign Manager, Adform i inne dodatkowe platformy. Korzystamy z różnych rozwiązań kontenerowych;
Weryfikacja i naprawa pojawiających się błędów trackingu;
Konfiguracja i audyt Google Analytics;
Rozwój obecnie funkcjonujących rozwiązań w zakresie raportowania opartych o BigQuery, Tableau, Data Studio;
Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów i integracja danych. Korzystając zarówno z rozwiązań dostarczanych przez Google, ale również bazując na danych z własnych źródeł;
Wdrożenie rozwiązań na pograniczu Digital Analytics i Data Science. Ścisła współpraca między tymi zespołami pozwoli Ci projektować i wdrażać najśmielsze pomysły
Prowadzenie kilkuosobowego zespołu CS obsługującego 1-2 klientów – zarządzanie zespołem, w tym planowanie i organizacja pracy, delegowanie zadań, udzielanie feedbacku, rozwój pracowników;
Całościowe strategiczne i operacyjne prowadzenie klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientem;
Przygotowywanie strategii komunikacji 360, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego;
Realizacja celów biznesowych we współpracy z pozostałymi zespołami w ramach organizacji;
Aktywne rozwijanie obecnych klientów – realizacja innowacyjnych projektów, wsparcie procesów przetargowych, efektywne wykorzystywanie możliwości up-sell i cross-sell;
Nadzór nad procesami planowania, zakupu i raportowania pod kątem zgodności z umową, standardami agencji oraz wymaganiami klientów;
Nadzór nad P&L zespołu (realizacja celu finansowego, w tym optymalizacja marżowości);
Uczestniczenie w procesach przetargowych – koordynacja procesu, przygotowywanie wkładu merytorycznego
Prowadzenie kampanii SEM dla kluczowych klientów dentsu;
Strategiczne planowanie kampanii, szacowanie efektów, optymalizacja kampanii wg. wyznaczonych KPI, przygotowywanie rekomendacji, planowanie testów, analiza i raportowanie wyników kampanii;
Kontakt z klientami – uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie prezentacji, przedstawianie rekomendacji;
Uczestnictwo w spotkaniach z klientem, przygotowywanie prezentacji podsumowujących kampanie;
Współpraca w zespołach klienckich SEM ze specjalistami na stanowisku Junior/Regular – koordynacja i planowanie pracy, szkolenie i rozwój członków zespołu;
Udział w rozwoju kompetencji w dziale SEM – prezentacja wyników przeprowadzonych testów, omawianie nowości produktowych Google, dzielenie się wiedzą z członkami zespołu;
Przeprowadzanie audytów kampanii SEM klientów z portfolio dentsu, rekomendowanie zmian, testów, bet produktowych;
• strategicznie współpracować z Klientami: budować i utrzymywać długotrwałe relacje, dążyć do rozwoju współpracy z klientem, dostarczać oczekiwane efekty, a nawet więcej!,
• współpracować z partnerami mediowymi, negocjować najlepsze oferty dla naszych Klientów,
• planować i przygotowywać analizy wszystkich mediów,
• dzielić się wiedzą – w ramach stanowiska będziesz brać aktywny udział w programach rozwoju kompetencji całego zespołu, szkoląc innych i siebie
Przeprowanie wdrożenia analityki internetowej od A do Z. Uwzględniające Google Analytics, Campaign Manager, Adform i inne dodatkowe platformy. Korzystamy z różnych rozwiązań kontenerowych;
Weryfikacja i naprawa pojawiających się błędów trackingu;
Konfiguracja i audyt Google Analytics;
Rozwój obecnie funkcjonujących rozwiązań w zakresie raportowania opartych o BigQuery, Tableau, Data Studio;
Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów i integracja danych. Korzystając zarówno z rozwiązań dostarczanych przez Google, ale również bazując na danych z własnych źródeł;
Wdrożenie rozwiązań na pograniczu Digital Analytics i Data Science. Ścisła współpraca między tymi zespołami pozwoli Ci projektować i wdrażać najśmielsze pomysły
Zapewnianie doradztwa strategicznego dla Klienta, przygotowanie planu rozwoju portfolio marek Klienta oraz realizację tego planu. Doskonale rozumiejąc biznes Klienta, odpowiadanie za kreowanie potrzeb biznesowych Klienta, rozpoznawanie ich i trafne odpowiadanie na nie, wykorzystując możliwie najszerzej potencjał grupy dentsu;
Odpowiadanie za aktywny rozwój Klientów oraz za zwiększanie poziomu ich profitowości poprzez nadzorowanie działań podległych członków zespołu, mających na celu optymalizację pracy w ramach podległego zespołu oraz wykorzystywanie możliwości oferowania klientom rozwiązań z całej oferty produktowej dentsu (up-selling oraz cross-selling);
Odpowiadanie za planowanie, realizację, monitorowanie oraz optymalizację budżetu w powierzonym obszarze, jak również za prawidłowe i terminowe raportowanie prognoz i wyników finansowych dotyczących powierzonych Klientów;
Kierowanie pracami podległego zespołu zintegrowanego w ramach dentsu lub nadzorowanie pracy osób będących członkami innych zespołów zintegrowanych. Odpowiadanie za realizację odpowiednich standardów pracy, stawianie celów oraz rozliczanie zespołu zintegrowanego z ich wykonania;
Współpraca z działem New Business, współodpowiadanie za pozyskiwanie nowych klientów poprzez nadzór nad jakością oferty merytorycznej przygotowywanej dla klienta oraz zarządzanie zespołem roboczym w procesach przetargowych;
Odpowiadanie za zbudowanie i utrzymywanie efektywnego i zaangażowanego zespołu do realizacji powierzonych zadań poprzez rekrutację i wdrożenie talentów; stworzenie wizji dla zespołu, zaplanowanie motywujących celów i ich wyegzekwowanie w pracy z poszczególnymi pracownikami; rozwijanie, bieżące docenianie i nagradzanie;
Odpowiadanie za nieustanną edukację Klientów oraz monitorowanie trendów mediowych, komunikacyjnych, konsumenckich, znajomość wszystkich produktów dentsu i wykorzystywanie tej wiedzy w ramach realizacji projektów klienckich;
Odpowiadanie za promocję brandu dentsu na zewnątrz, między innymi poprzez realizowanie innowacyjnych projektów i zgłaszanie ich do konkursów branżowych
Monthly reporting, forecasting and budgeting: coordinating the cluster (8 markets) data submission to BPC, preparing presentations, actively participating on monthly calls with the Group (in English), coordinating follow up questions, drafting target allocation calculation, ensuring the top down adjustments on the cluster level (communication, control, tracking)
Compliance: cooperation with internal Audit, group reporting and tracking of internal controls status, communication to local stakeholders
Ad hock requests: providing cluster management (CEO, CFO, HR) with BPC data, reports, running analysis, support EMEA & Group team in all ad hock requests, follow up requests with markets, tracking achievement of bonus targets with HR, cooperation with the shared service center team based in India on all relevant questions
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za budowanie długofalowych i partnerskich relacji z Klientami poprzez doskonałe zrozumienie biznesu Klienta w obszarze digital marketingu, jego wyzwań i potrzeb. Bycie zaufanym doradcą skupionym na rozwoju biznesu Klienta technologicznego poprzez zapewnienie odpowiedniego portfolio usług oraz wysokiego poziomu obsługi Klienta, przy jednoczesnym dbaniu o profitowość Klienta
Twój zakres obowiązków:
• Zapewnienie doradztwa strategicznego dla Klienta, przygotowanie planu rozwoju portfolio marek Klienta oraz realizację tego planu. Doskonale rozumiejąc biznes Klienta, odpowiadanie za kreowanie potrzeb biznesowych Klienta, rozpoznawanie ich i trafne odpowiadanie na nie, wykorzystując możliwie najszerzej potencjał grupy dentsu;
• Odpowiadanie za aktywny rozwój Klientów oraz za zwiększanie poziomu ich profitowości poprzez nadzorowanie działań podległych członków zespołu, mających na celu optymalizację pracy w ramach podległego zespołu oraz wykorzystywanie możliwości oferowania klientom rozwiązań z całej oferty produktowej dentsu (up-selling oraz cross-selling);
• Odpowiadanie za planowanie, realizację, monitorowanie oraz optymalizację budżetu w powierzonym obszarze, jak również za prawidłowe i terminowe raportowanie prognoz i wyników finansowych dotyczących powierzonych Klientów;
• Kierowanie pracami podległego zespołu zintegrowanego w ramach dentsu lub nadzorowanie pracy osób będących członkami innych zespołów zintegrowanych. Odpowiadanie za realizację odpowiednich standardów pracy, stawianie celów oraz rozliczanie zespołu zintegrowanego z ich wykonania;
• Współpraca z działem New Business, współodpowiadanie za pozyskiwanie nowych klientów poprzez nadzór nad jakością oferty merytorycznej przygotowywanej dla klienta oraz zarządzanie zespołem roboczym w procesach przetargowych;
• Odpowiadanie za zbudowanie i utrzymywanie efektywnego i zaangażowanego zespołu do realizacji powierzonych zadań poprzez rekrutację i wdrożenie talentów; stworzenie wizji dla zespołu, zaplanowanie motywujących celów i ich wyegzekwowanie w pracy z poszczególnymi pracownikami; rozwijanie, bieżące docenianie i nagradzanie;
• Odpowiadanie za nieustanną edukację Klientów oraz monitorowanie trendów mediowych, komunikacyjnych, konsumenckich, znajomość wszystkich produktów dentsu i wykorzystywanie tej wiedzy w ramach realizacji projektów klienckich;
• Odpowiadanie za promocję brandu dentsu na zewnątrz, między innymi poprzez realizowanie innowacyjnych projektów i zgłaszanie ich do konkursów branżowych
Komunikacja wewnętrzna skierowana do pracowników dentsu na rynku polskim;
Wsparcie komunikacji dla pozostałych rynków obszaru CEE;
Planowanie, przygotowanie i redagowanie treści na potrzeby różnych wewnętrznych kanałów komunikacji (newsletter do pracowników, mailingi, spotkania bezpośrednie i wirtualne);
Komunikacja wydarzeń firmowych tj. Townhall, imprezy firmowe, wydarzenia specjalne w tym aktywności w ramach social impact, jak również promocja nagród i wyróżnień oraz zmian w strukturach wewnętrznych;
Ścisła współpraca z Zarządem i innymi działami, a szczególnie z Managerem ds. komunikacji zewnętrznej dentsu Polska;
Wsparcie działów sprzedaży w komunikacji do klientów Dentsu;
Samodzielna realizacja projektów;
Udział w onboardingu nowych pracowników oraz elementy Employer Brandingu
zarządzanie zespołem zajmującym się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych na profilach oraz na platformach e-commerce klientów (zespół liczący 5-10 osób, pracujący w trybie zmianowym) – dbanie o jakość obsługi projektów, wdrażanie nowych projektów do procesu obsługi, rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników, wsparcie pracowników w rozwoju kompetencji, wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze projektów;
monitorowanie działań komunikacyjnych na profilach klientów, przygotowanie raportów i prezentacja wniosków przed klientem;
praca z wykorzystaniem narzędzi wspomagających obsługę marek w Social Media;
współpraca z innymi zespołami w zakresie obsługiwanych projektów
Profesjonalna obsługa recepcji biura: odbieranie połączeń telefonicznych, przyjazne powitanie i wsparcie gości, współpracowników i partnerów biznesowych odwiedzających biuro oraz rezerwacja parkingu dla gości, realizacja zamówień na artykuły biurowe dla pracowników;
Obieg korespondencji wchodzącej i wychodzącej w tym obsługa platformy pocztowej i kurierskiej oraz rejestracja i dystrybucja korespondencji i przesyłek;
Współpraca z obsługą techniczną budynku;
Wsparcie działu Administracji firmy w innych działaniach
Profesjonalna obsługa recepcji biura: odbieranie połączeń telefonicznych, przyjazne powitanie i wsparcie gości, współpracowników i partnerów biznesowych odwiedzających biuro oraz rezerwacja parkingu dla gości, realizacja zamówień na artykuły biurowe dla pracowników;
Obieg korespondencji wchodzącej i wychodzącej w tym obsługa platformy pocztowej i kurierskiej oraz rejestracja i dystrybucja korespondencji i przesyłek;
Współpraca z obsługą techniczną budynku;
Wsparcie działu Administracji firmy w innych działaniach
Samodzielne prowadzenie wielokanałowej kampanii z uwzględnieniem celów biznesowych klienta i najlepszych praktyk w założonych ramach czasowych i budżecie;
Pomoc w przygotowywaniu strategii działań i układanie długookresowego harmonogramu zmian w kampanii, rozwijanie kampanii;
Aktywne wdrażanie nowych osób w zespole;
Wykorzystywanie najnowszych dostępnych podejść do klienta np. see-think-do-care, modele atrybucji;
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - bieżąca komunikacja, bycie głównym punktem kontaktu/partnerem, rozwiązywanie problemów i poszukiwanie nowych rozwiązań;
Rozliczanie własnych projektów i wsparcie zespołu w rozliczeniach;
Czynny udział w wypracowywaniu pomysłów i sposobów optymalizacji narzędzi wykorzystywanych w kampaniach
Project Management wielokanałowych kampanii performance dla klientów;
Współtworzenie strategii mediowych i komunikacyjnych;
Współpraca z zespołem specjalistów (SEM, Display/ Mailing, Afiliacja, Programmatic, Paid Social, SEO, CRM) – bieżąca koordynacja i optymalizacja działań reklamowych;
Współpraca z działam graficznym – generowanie pomysłów i przygotowywanie briefów
Stałe poszerzanie wiedzy na temat branży klienta i działań konkurencji;
Budowanie relacji z klientami – pełnienie funkcji partnera i doradcy w wyborze rozwiązań oraz w rozwiązywaniu problemów;
Raportowanie wyników kampanii - analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji dotyczących mediaplanu;
Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania
Zarządzanie zespołem 8 osobowym w sposób zapewniający odpowiednią efektywność oraz wysoki poziom zaangażowania pracowników
Zarządzanie powierzonym portfolio klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami
Zapewnianie doradztwa strategicznego dla klientów, współudział w przygotowaniu planu rozwoju portfolio marek klienta oraz realizację tego planu
Aktywne rozwijanie obecnych i potencjalnych klientów – realizacja innowacyjnych projektów, wsparcie procesów przetargowych, efektywne wykorzystywanie możliwości up-sell i cross-sell
Przygotowywanie strategii komunikacji w kanałach digital performance, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego
Nadzór nad procesami planowania, zakupu i raportowania pod kątem zgodności z umową, standardami agencji oraz wymaganiami klientów
Nadzór nad P&L zespołu (realizacja celu finansowego, w tym optymalizacja marżowości)
Realizacja strategii rozwoju firmy w obszarze Client Service
Wsparcie przy planowaniu oraz prowadzeniu kampanii dla klientów iProspect;
Współtworzenie mediaplanów performance – kampanii nakierowanych na efekt (sprzedaże, leady);
Współpraca z zespołem specjalistów (SEM, Display/ Mailing, Afiliacja, Programmatic, Paid Social, SEO, CRM) – bieżąca koordynacja i optymalizacja działań reklamowych;
Współpraca z działam graficznym – generowanie pomysłów i przygotowywanie briefów na banery reklamowe, strony internetowe etc.;
Budowanie relacji z klientami;
Raportowanie wyników kampanii - analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji dotyczących mediaplanu;
Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania
Zarządzanie zespołem 8 osobowym w sposób zapewniający odpowiednią efektywność oraz wysoki poziom zaangażowania pracowników
Zarządzanie powierzonym portfolio klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami
Zapewnianie doradztwa strategicznego dla klientów, współudział w przygotowaniu planu rozwoju portfolio marek klienta oraz realizację tego planu
Aktywne rozwijanie obecnych i potencjalnych klientów – realizacja innowacyjnych projektów, wsparcie procesów przetargowych, efektywne wykorzystywanie możliwości up-sell i cross-sell
Przygotowywanie strategii komunikacji w kanałach digital performance, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego
Nadzór nad procesami planowania, zakupu i raportowania pod kątem zgodności z umową, standardami agencji oraz wymaganiami klientów
Nadzór nad P&L zespołu (realizacja celu finansowego, w tym optymalizacja marżowości)
Realizacja strategii rozwoju firmy w obszarze Client Service
Obsługa wskazanych Klientów przy projektach z obszaru e-commerce
Zarządzanie projektami Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami, zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości
Tworzenie pełnej dokumentacji projektów, w tym m.in. harmonogramów i kosztorysów
Organizacja pracy zespołu projektowego – briefing poszczególnych kompetencji , koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach
Monitorowanie założeń projektowych oraz raportowanie postępów prac
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta (wg przyjętych mierników satysfakcji oraz ich pożądanego poziomu realizacji)
Praca w ramach wewnętrznych narzędzi eCommerce klienta (np. Edytor PIM, DAM)
Samodzielne prowadzenie wielokanałowej kampanii z uwzględnieniem celów biznesowych klienta i najlepszych praktyk w założonych ramach czasowych i budżecie;
Pomoc w przygotowywaniu strategii działań i układanie długookresowego harmonogramu zmian w kampanii, rozwijanie kampanii;
Aktywne wdrażanie nowych osób w zespole;
Wykorzystywanie najnowszych dostępnych podejść do klienta np. see-think-do-care, modele atrybucji;
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - bieżąca komunikacja, bycie głównym punktem kontaktu/partnerem, rozwiązywanie problemów i poszukiwanie nowych rozwiązań;
Rozliczanie własnych projektów i wsparcie zespołu w rozliczeniach;
Czynny udział w wypracowywaniu pomysłów i sposobów optymalizacji narzędzi wykorzystywanych w kampaniach
Zarządzanie zespołem project managerów w sposób zapewniający odpowiednią efektywność oraz wysoki poziom zaangażowania pracowników
Zarządzanie powierzonym portfolio klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami
Zapewnianie doradztwa strategicznego dla klientów, współudział w przygotowaniu planu rozwoju portfolio marek klienta oraz realizację tego planu
Aktywne rozwijanie obecnych i potencjalnych klientów – realizacja innowacyjnych projektów, wsparcie procesów przetargowych, efektywne wykorzystywanie możliwości up-sell i cross-sell
Przygotowywanie strategii komunikacji w kanałach digital performance, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego
Nadzór nad procesami planowania, zakupu i raportowania pod kątem zgodności z umową, standardami agencji oraz wymaganiami klientów
Nadzór nad P&L zespołu (realizacja celu finansowego, w tym optymalizacja marżowości)
Realizacja strategii rozwoju firmy w obszarze Client Service