1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. MB INWESTYCJE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MB INWESTYCJE sp. z o.o.

KRAKÓW, AL. POKOJU 44

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Opiekun mieszkań

Kraków
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Celem, jaki sobie stawiamy, a będziemy stawiać przed Tobą w roli Opiekuna mieszkań, jest profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby były one:
  • - źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli,
  • - komfortowym miejscem do życia dla najemców,
  • - zyskowną lokatą kapitału dla inwestorów,
  • - inspiracją i bazą wiedzy dla osób uczestniczących w szkoleniach
  • Aby jednak łatwiej można było sobie wyobrazić jakie czynności będziesz wykonywać na tym stanowisku, oto kilka z nich:
  • - Dbanie o stan techniczny mieszkań,
  • - wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja najemców, podpisywanie umów najmu,
  • - sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców,
  • - obsługa maila administracyjnego i telefonu firmowego,
  • - obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,
  • - weryfikacja płatności najemców,
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie – wprowadzenie danych o nowych nieruchomościach i aktualizowanie bazy danych,
  • - wykonywanie aneksów do umów z klientami,
  • - podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami i polis ubezpieczeniowych mieszkań,
  • - tworzenie i aktualizowanie procesów związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
  • - komunikacja z administracjami i wspólnotami mieszkaniowymi,
  • - komunikacja z właścicielami mieszkań w sprawach zarządzania,
  • - regularne kontrole mieszkań
  • Podsumowując
  • Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo w mieszkaniach. Będziesz reprezentantem najemców, a zarazem pełnomocnikiem właścicieli. Będziesz szukać balansu między dobrem najemców a interesem inwestorów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun mieszkań

Kraków
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Celem, jaki sobie stawiamy, a będziemy stawiać przed Tobą w roli Opiekuna mieszkań, jest profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby były one:
  • - źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli,
  • - komfortowym miejscem do życia dla najemców,
  • - zyskowną lokatą kapitału dla inwestorów,
  • - inspiracją i bazą wiedzy dla osób uczestniczących w szkoleniach
  • Aby jednak łatwiej można było sobie wyobrazić jakie czynności będziesz wykonywać na tym stanowisku, oto kilka z nich:
  • - Dbanie o stan techniczny mieszkań,
  • - wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja najemców, podpisywanie umów najmu,
  • - sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców,
  • - obsługa maila administracyjnego i telefonu firmowego,
  • - obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,
  • - weryfikacja płatności najemców,
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie – wprowadzenie danych o nowych nieruchomościach i aktualizowanie bazy danych,
  • - wykonywanie aneksów do umów z klientami,
  • - podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami i polis ubezpieczeniowych mieszkań,
  • - tworzenie i aktualizowanie procesów związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
  • - komunikacja z administracjami i wspólnotami mieszkaniowymi,
  • - komunikacja z właścicielami mieszkań w sprawach zarządzania,
  • - regularne kontrole mieszkań
  • Podsumowując
  • Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo w mieszkaniach. Będziesz reprezentantem najemców, a zarazem pełnomocnikiem właścicieli. Będziesz szukać balansu między dobrem najemców a interesem inwestorów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun mieszkań

Kraków
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Celem, jaki sobie stawiamy, a będziemy stawiać przed Tobą w roli Opiekuna mieszkań, jest profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby były one:
  • - źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli,
  • - komfortowym miejscem do życia dla najemców,
  • - zyskowną lokatą kapitału dla inwestorów,
  • - inspiracją i bazą wiedzy dla osób uczestniczących w szkoleniach
  • Aby jednak łatwiej można było sobie wyobrazić jakie czynności będziesz wykonywać na tym stanowisku, oto kilka z nich:
  • - Dbanie o stan techniczny mieszkań,
  • - wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja najemców, podpisywanie umów najmu,
  • - sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców,
  • - obsługa maila administracyjnego i telefonu firmowego,
  • - obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,
  • - weryfikacja płatności najemców,
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie – wprowadzenie danych o nowych nieruchomościach i aktualizowanie bazy danych,
  • - wykonywanie aneksów do umów z klientami,
  • - podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami i polis ubezpieczeniowych mieszkań,
  • - tworzenie i aktualizowanie procesów związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
  • - komunikacja z administracjami i wspólnotami mieszkaniowymi,
  • - komunikacja z właścicielami mieszkań w sprawach zarządzania,
  • - regularne kontrole mieszkań
  • Podsumowując
  • Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo w mieszkaniach. Będziesz reprezentantem najemców, a zarazem pełnomocnikiem właścicieli. Będziesz szukać balansu między dobrem najemców a interesem inwestorów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun mieszkań

Kraków
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opiekun mieszkań
  • Celem, jaki sobie stawiamy w tym zakresie, a będziemy stawiać go również przed Tobą, to profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby stały się one: źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli, komfortowym miejscem do życia dla najemców, zyskowną lokatą kapitału dla inwestorów oraz inspiracją i bazą wiedzy dla osób uczestniczących w szkoleniach
  • Aby łatwiej można było sobie wyobrazić jakie czynności będziesz wykonywać na tym stanowisku, oto kilka z nich:
  • - Dbanie o stan techniczny mieszkań,
  • - wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja najemców, podpisywanie umów najmu,
  • - sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców,
  • - obsługa maila administracyjnego i telefonu firmowego
  • - obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,
  • - weryfikacja płatności najemców
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie – wprowadzenie danych o nowych nieruchomościach i aktualizowanie bazy danych,
  • - wykonywanie aneksów do umów z klientami,
  • - podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami i polis ubezpieczeniowych mieszkań,
  • - tworzenie i aktualizowanie procesów związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
  • - komunikacja z administracjami, wspólnotami mieszkaniowymi,
  • - komunikacja z właścicielami mieszkań w sprawach zarządzania,
  • - regularne kontrole mieszkań
  • Podsumowując
  • Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo mieszkania. Będziesz reprezentantem najemców, a zarazem pełnomocnikiem właścicieli. Będziesz szukać balansu między dobrem najemców a interesem inwestorów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tropiciel okazji inwestycyjnych - Specjalista ds. zakupów

Sarmacka 12B, Podgórze, Kraków
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Lubisz tropić okazje? Mamy dla Ciebie zadanie i możliwość współpracy z nami. Każdą ofertę, którą znajdziesz (mieszkanie do zakupu, do wynajmu, czy działka pod projekt deweloperski), przeanalizujesz i stwierdzisz, że rokuje, przekazujesz do naszego działu handlowo-negocjacyjnego i wspólnie przygotowujemy odpowiednią strategię dalszych działań zakupowych
  • poszukiwanie inwestycji – Twoim zadaniem będzie przeczesywanie Krakowskiego rynku nieruchomości w poszukiwaniu najlepszych perełek inwestycyjnych,
  • bieżący monitoring, oraz analiza krakowskiego rynku nieruchomości – „okazja dekady zdarza się co tydzień“, tylko trzeba być na bieżąco i poznawać zmieniający się rynek,
  • przygotowywanie analiz opłacalności inwestycji – trzeba mieć nosa do dobrych inwestycji, ale też potrafić to oprzeć o twarde dane. Twoim zadaniem będzie też praca na liczbach,
  • przygotowywanie rzutów, tabeli i innych materiałów do analiz – często potencjał danej inwestycji zobaczymy dopiero po pewnych zmianach – przesunięcie ściany, wydzielenie dodatkowego pokoju, przeniesienie kuchni w inne miejsce. Szukanie niestandardowych rozwiązań to odkrywanie potencjału,
  • telefony i spotkania – przyjaźń z telefonem jest nieodłączna tym fachu, a osobiste spotkania ze sprzedającymi będą codziennością,
  • aktywny udział w negocjacjach ze sprzedającym lub właścicielem nieruchomości – „to jaka będzie ostateczna cena?” i temu podobne zwroty, będą Twoim chlebem powszednim,
  • składanie ofert – wyszukiwanie, analizowanie, odkrywanie potencjału, spotkania, negocjacje i w końcu złożenie oferty – ten etap jest najważniejszym. Jeżeli nie mamy zamiaru tego zrobić, to wszystkie poprzednie etapy możemy sobie odpuścić. To norma w tej pracy, a zarazem dla niektórych duża trudność. Złożona oferta nie zawsze zostanie przyjęta, a czasem nawet nasz rozmówca może poczuć się urażony naszą propozycją. Czy to może podciąć Ci skrzydła? Jeżeli nie - to czytaj dalej,
  • sprawdzanie i przygotowywanie dokumentacji związanej z zakupem i sprzedażą nieruchomości – każda nieruchomość to dokumenty, umowy, protokoły, zaświadczenia, księgi wieczyste itp. Przed zakupem Twoim zadaniem będzie je zebrać, sprawdzić a także przygotowywać odpowiednie umowy i pisma
  • obsługa procesu zakupu lub wynajmu nieruchomości – od znalezienia oferty, aż do aktu notarialnego zakupu czy umowy najmu będzie Twoją odpowiedzialnością, następnie oddajesz go kolejnym osobom w firmie
  • Wiesz już co będzie Twoją codziennością jak do nas dołączysz. Nie martw się, jeśli nie znasz branży, nie wymagamy doświadczenia zawodowego. Ważniejsze jest dla nas to, jakim jesteś człowiekiem, Twoje cechy osobowości
Pokaż więcej >>
od 3000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka ds. zarządzania najmem

Aleja Pokoju 44
Wygasła: 08.11.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Umowa o dzieło
Umowa zlecenie
Kontrakt B2B
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka ds. zarządzania najmem

Aleja Pokoju 44
Wygasła: 07.08.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Kontrakt B2B
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Działu Marketingu i Szkoleń

Kraków
Wygasła: 12.06.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu i Organizacji Szkoleń

Kraków
Wygasła: 10.05.2019
Specjalista
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tropiciel okazji inwestycyjnych

Kraków
Wygasła: 18.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. pozyskiwania nowych inwestycji

Kraków
Wygasła: 04.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. pozyskiwania inwestycji

Kraków
Wygasła: 05.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Zarządu

Kraków
Wygasła: 05.05.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Zarządu

Kraków
Wygasła: 06.10.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne