Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy;
sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji, cash flow spółek i inwestycji, kontrola realizacji, analiza odchyleń,
odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
współpraca z bankami, pozyskiwanie kredytów dla spółek,
organizację i prowadzenie sprawozdawczości finansowej spółek,
czynny udział w budowaniu strategii firmy
kontrolowanie faktycznych wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z wyznaczonymi celami i założeniami, identyfikacja obszarów ryzyka i rekomendowanie działań poprawiających marże, płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych;
utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi,
zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy;
sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji, cash flow spółek i inwestycji, kontrola realizacji, analiza odchyleń,
odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
współpraca z bankami, pozyskiwanie kredytów dla spółek,
organizację i prowadzenie sprawozdawczości finansowej spółek,
czynny udział w budowaniu strategii firmy
kontrolowanie faktycznych wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z wyznaczonymi celami i założeniami, identyfikacja obszarów ryzyka i rekomendowanie działań poprawiających marże, płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych;
utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi,
zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności
Organizowanie, kierowanie, nadzorowanie całokształtu prac podległych pracowników biurowych rozliczanie prac wykonanych, gospodarowanie sprzętem, materiałami,
Pozyskiwanie nowych klientów,
Budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z klientami firmy,
Planowanie działań związanych z realizacją targetów sprzedażowych,
Systematyczna analiza sprzedaży i bieżące raportowanie Zarządowi wyników,
Monitorowanie zmian na rynku,
Doradztwo techniczne dotyczące oferowanych produktów,
Promowanie marki, usług i produktów firmy
Prowadzenie negocjacji z kontrahentami w sposób najkorzystniejszy dla Spółki,
Inicjowanie rozwoju produktów wymaganych dla kompletnej obsługi klientów oraz współpraca z pozostałymi jednostkami Spółki w zakresie kreowania nowych produktów,
Współudział w sporządzaniu oraz monitorowanie procesu dostarczania ofert handlowych klientom,
Współpraca z działem produkcyjnym, analiza bieżących zamówień
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy;
sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji, cash flow spółek i inwestycji, kontrola realizacji, analiza odchyleń,
odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
współpraca z bankami, pozyskiwanie kredytów dla spółek,
organizację i prowadzenie sprawozdawczości finansowej spółek,
czynny udział w budowaniu strategii firmy
kontrolowanie faktycznych wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z wyznaczonymi celami i założeniami, identyfikacja obszarów ryzyka i rekomendowanie działań poprawiających marże, płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych;
utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi,
zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności
Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. sp.k. zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
Kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
Księgowanie dokumentów przy wykorzystaniu oprogramowania księgowego,
Bieżąca analiza, weryfikacja i uzgadnianie kont oraz zapisów księgowych,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,
Pomoc głównej księgowej podczas opracowywania bilansów, rachunków wyników oraz sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT),
Przygotowanie sprawozdań do celów statystycznych,
Współpraca z Klientami firmy,
Dbałość o najwyższą jakość prac oraz terminowość wykonywanych obowiązków
Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz odpowiedzialność za osiągane wyniki;
Przygotowywanie kompleksowych ofert, prowadzenie negocjacji handlowych;
Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Europy i poza nią
Udział w wyjazdach służbowych i targach branżowych
Zarządzanie podległym zespołem
Systematyczna analiza potencjału dużych klientów sieciowych oraz budowanie i egzekucja strategii promocyjno-sprzedażowych
Przygotowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w pracy Zespołu
Nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji ze środowiskiem budowlanym
Bieżące analizowanie rynku, monitorowanie działań konkurencji w celu optymalnego zastosowania narzędzi służących zwiększeniu efektywności podejmowanych działań
Budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy poprzez zaangażowanie, współpracę, inicjowanie konstruktywnych rozwiązań
Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz odpowiedzialność za osiągane wyniki;
Przygotowywanie kompleksowych ofert, prowadzenie negocjacji handlowych;
Zarządzanie podległym zespołem Przedstawicieli handlowych
Systematyczna analiza potencjału dużych klientów sieciowych oraz budowanie i egzekucja strategii promocyjno-sprzedażowych
Przygotowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w pracy Zespołu
Nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji ze środowiskiem budowlanym
Bieżące analizowanie rynku, monitorowanie działań konkurencji w celu optymalnego zastosowania narzędzi służących zwiększeniu efektywności podejmowanych działań
Budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy poprzez zaangażowanie, współpracę, inicjowanie konstruktywnych rozwiązań
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy
Prowadzenie akt osobowych oraz wymaganej przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych dokumentacji
Ewidencjonowanie nieobecności pracowników i rozliczanie ich czasu pracy
Monitorowanie terminów badań lekarskich, szkoleń BHP
Koordynacja procesu sporządzania listy płac (przygotowywanie niezbędnych danych, przyłożenie należytej uwagi do poprawności tych danych oraz ścisła współpraca z dostawcą zewnętrznym)
Bieżące aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Optima
Tworzenie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne firmy oraz sprawozdań do GUS
Koordynowanie procesu zgłaszania pracowników i członków rodziny do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego