Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowy nadzór nad realizacją kontraktu zgodnie z zawartymi umowami, dokumentacją projektową i przepisami prawa
Planowanie budżetu oraz harmonogramów realizacji kontraktów
Bieżąca analiza i nadzór nad wykonaniem założeń budżetowych kontraktu oraz odpowiedzialność za realizację harmonogramów prac
Udział w spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących nadzorowanych robót (zarówno inwestorskich jak i wewnętrznych z podwykonawcami)
Ofertowanie oraz uczestnictwo w negocjacjach z podwykonawcami
Koordynacja, nadzór oraz rozliczanie pracy podwykonawców
Raportowanie postępów prac
Zarządzanie zespołem podległych pracowników
Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej
Weryfikacja zgodności przekazanych przez producentów certyfikatów i świadectw jakości z wymogami dokumentacji technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa
Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej, odbiorowej oraz korespondencji kontraktu
Sprawdzenie i potwierdzenie zgodności dokumentacji powykonawczej z wykonaną instalacją na obiekcie, kompletności dokumentacji odbiorowej
Prace biurowe konieczne do wykonania wszystkich powyższych zadań
Zarządzanie harmonogramem inwestycji
Sporządzenie i podpisanie protokołów odbioru robót z inwestorem za zrealizowane zakresy prac w oparciu o zapisy umowy oraz przekazanie obustronnie podpisanego protokołu do fakturowania
Sporządzanie dokumentacji do zapytań ofertowych na poszczególne zakresy robót/dostawy materiałowe/dostawy urządzeń, współpraca w tym aspekcie z działem zakupów
Nadzór nad realizacją powierzonego zakresu robót zgodnie ze specyfikacją techniczną, dokumentacją projektową i przepisami prawa
Udział w planowaniu budżetu oraz harmonogramów realizacji kontraktów
Bieżąca analiza i odpowiedzialność za realizację harmonogramów prac zgodnie z założeniami budżetu na powierzonym odcinku robót
Udział w spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących nadzorowanych robót (zarówno inwestorskich jak i wewnętrznych z podwykonawcami)
Ofertowanie
Koordynacja, nadzór oraz rozliczanie pracy podwykonawców
Raportowanie postępów prac
Zarządzanie zespołem podległych pracowników
Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej
Weryfikacja zgodności przekazanych przez producentów certyfikatów i świadectw jakości z wymogami dokumentacji technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa
Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej, odbiorowej oraz korespondencji kontraktu
Sprawdzenie i potwierdzenie zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem faktycznym wykonanej instalacji technologicznej, kompletności dokumentacji odbiorowej
Prace biurowe konieczne do wykonania wszystkich powyższych zadań
Zarządzanie harmonogramem inwestycji
Podpisanie protokołów odbioru technicznego na danym odcinku robót
Sporządzanie dokumentacji do zapytań ofertowych na poszczególne zakresy robót/dostawy materiałowe/dostawy urządzeń, współpraca w tym aspekcie z działem zakupów