Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie rachunkowości Teatru, w zakresie pełnej księgowości zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz procedurami wewnętrznymi,
sporządzanie projektów planów finansowych i planów finansowych i finansowo-rzeczowych oraz sprawozdań z ich wykonania zgodnie z wymogami organizatorów,
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS
odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT
nadzór nad właściwym wykorzystaniem dotacji przyznanych przez organizatora lub inny podmiot, terminowe rozliczanie dotacji celowych ( bieżących i majątkowych) zgodnie z wymogami zawartych umów,
nadzór nad prawidłowymi rozliczeniami z urzędami skarbowymi w zakresie PIT oraz z ZUS
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Teatru, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
opracowywanie analiz ekonomicznych, inwestycyjnych rocznych i wieloletnich, zgodnie z oczekiwaniami organizatorów i dyrekcji
nadzór nad naliczaniem wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek ZUS, potrąceń oraz terminowym ich przekazywaniem,
prowadzenie bieżącej analizy i weryfikacji zapisów kont księgowych oraz danych wprowadzanych do systemu księgowo-płacowego,
nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych stanowiących i nie stanowiących środków trwałych oraz ich umorzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami,
kształtowanie polityki rachunkowości Teatru, udział w tworzeniu procedur, regulaminów wewnętrznych, usprawnianie procesów księgowych,
nadzór merytoryczny i formalny nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentów oraz systemem kontroli wewnętrznej,
organizowanie inwentaryzacji i sprawowanie kontroli pod kątem rzetelności i prawidłowości przeprowadzonych inwentaryzacji,
współpraca z audytorami, doradcami oraz instytucjami zewnętrznymi, urzędami skarbowymi i innymi organami administracji publicznej
Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich Centrum Kultury Jidysz poszukuje do swojego Zespołu:
kierownika/kierowniczki Biura Organizacji Widowni:
Opis stanowiska:
• aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów celem sprzedaży biletów
• nawiązywanie współpracy i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami indywidualnymi, instytucjami, klientami biznesowymi, szkołami, stowarzyszeniami, urzędami itp. w celu realizacji planów sprzedażowych;
• dostarczanie oferty repertuarowej, zaproszeń, materiałów promocyjnych do wskazanych podmiotów;
• uczestnictwo w spotkaniach z potencjalnymi klientami w celu prezentacji oferty Teatru;
• przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów sprzedaży dla działu księgowego;
• odpowiedzialność za obsługą widowni podczas organizacji wydarzeń artystycznych instytucji;
• budowanie trwałych relacji z publicznością i dbanie o wizerunek marki instytucji
Kierownik / Kierowniczka Działu Administracyjno – Gospodarczego
Senatorska 35, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania administracyjno- gospodarczego teatru, w tym: negocjowanie umów najmu, dostosowywanie i planowanie powierzchni biurowych, magazynowych, zarządzanie flotą i organizacja transportu zewnętrznego, zarządzanie dostawcami, usługami telekomunikacyjnymi, dbanie o kwestie bezpieczeństwa oraz ubezpieczenia majątku,
przygotowywanie grafików i kart pracy dla podległych pracowników, ryczałtów za używanie samochodów, rozliczanie zaliczek i opisywanie faktur,
administrowanie składnikami majątkowymi teatru, nadzorowanie ich zakupu, ruchu, ewidencji,
opracowywanie planów zaopatrzenia,
opracowywanie planów remontów i konserwacji sprzętu,
koordynowanie zadań związanych z obsługą techniczną obiektów najmowanych przez teatr,
optymalizacja procesów i kosztów związanych z funkcjonowaniem administracyjno-gospodarczym teatru,
opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych (monitorowanie ich wartości w ciągu roku z zastosowaniem kodów CPV),
przygotowywanie pozafinansowych sprawozdań dla jednostek nadrzędnych (zużycie paliw, energii elektrycznej, dostępności, skarg, itp.),
przygotowywanie oprawy wydarzeń i imprez okolicznościowych organizowanych przez teatr (rocznice, premiery)