Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2122)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2122 )
HR Business Partner
Pieńków (pow. nowodworski)
Wygasła: 15.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Planowanie, wdrażanie narzędzi, standardów i procesów wynikających z przyjętej polityki zarządzania zasobami ludzkimi:
a) pozyskiwanie i utrzymanie współpracowników,
b) szkolenia i rozwój współpracowników,
c) koordynowanie zmian struktur,
d) rozwiązywanie umów o pracę,
e) rekrutacja współpracowników,
f) przeprowadzanie onbordingu,
g) zarządzanie zmianą;
Zapewnienie dwustronnej komunikacji pomiędzy działem HR a menedżerami i współpracownikami. Rekomendowanie zmian w narzędziach i procedurach HR wynikających ze zmieniających się potrzeb biznesu w celu utrzymania Współpracowników w Organizacji i zapobieganiu retencji;
Rekomendacja do biznesu rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych wynikających z potrzeb zespołów w oparciu o budżet, dostępne narzędzia, trendy rynkowe. Definiowanie z biznesem talentów, sukcesorów, osób krytycznych, low i high performerów oraz rekomendacje działań. Wsparcie menadżerów w przygotowywaniu indywidualnych planów rozwojowych dla sukcesorów, talentów, osób kluczowych i stanowisk krytycznych;
Bycie doradcą menadżerów oraz rekomendowanie rozwiązań w sprawach pracowniczych: zarządzanie trudnymi sytuacjami związanymi z wszelkimi nadużyciami i niewłaściwą postawą pracowników (np. mobbing, zarządzanie konfliktem) - identyfikacja ryzyk, przeciwdziałanie, reakcja;
Dostarczanie rekomendacji na podstawie informacji zarządczych, wspierających podejmowanie decyzji i zapewnienie efektywności struktur organizacyjnych. Inicjowanie niezbędnych działań optymalizacyjnych (absencja, rotacja, etc);
Zapewnienie realizacji założeń budżetowych oraz efektywnego wykorzystania headcountu w obsługiwanych obszarach
Tworzenie portfela produktowego Adamed w przypisanym obszarze terapeutycznym zgodnie z przyjętym budżetem i strategią krótko i długoterminową zdefiniowaną na aktualnej mapie strategii Adamed;
Wyznaczanie głównych kierunków strategicznych rozwoju portfela produktów w perspektywie średnio i długoterminowej;
Przygotowanie i obrona Business Case dla nominowanych do portfela Adamed produktów zgodnie z zasadami procesu Strategicznego Zarządzania Pipeline na spotkania Pipeline Management Board;
Aktywny udział w procesie zarządzania pipeline w zakresie już zaakceptowanych projektów (bieżąca weryfikacja statusu projektów, współorganizacja Pipeline Project Review na PL i rynki zagraniczne B2C i B2B);
Aktywna współpraca m.in. z Działem Marketingu Operacyjnego, Badań i Rozwoju, Rejestracji, Zakupu Licencji, ł Sprzedaży Licencji, Kontrolingu na etapie prenominacji, cyklicznych ewaluacji i rozwoju nowych projektów celem realizowania założeń budowy portfela produktowego Adamed oraz w ramach osiągania celów organizacji. Dzielenie się wiedzą, udostępnianie raportów, danych;
Monitorowanie analizowanie danych rynkowych dotyczących wybranych obszarów terapeutycznych, działań konkurencji, śledzenie trendów rynkowych i przedstawianie rekomendacji produktów do portfela produktów Adamed;
Reprezentowanie Adamedu na międzynarodowych konferencjach i targach
Organizacja działań administracyjnych w obszarze Działu Zarządzania Projektami (zamówienia działowe, poszukiwanie i zakup produktów referencyjnych, procedowanie umów poufności, przygotowanie i nadzór nad wejściami produkcyjnymi, przygotowanie zestawień, prezentacji.),
Realizacja powierzonych zadań w ramach projektów R&D delegowanych przez Kierowników Projektów,
Współpraca w poszukiwaniu kontrahentów zewnętrznych odpowiedzialnych za rozwój i wytwarzanie wyrobów gotowych,
Współpraca w rozwoju platformy do zarządzania projektami
Współpraca podczas nadzorowania badań klinicznych (organizowanie zdobywanie podstawowej wiedzy w obszarze badań fazowych),
Współpraca ze wszystkimi obszarami R&D jak i obszarami produkcyjnymi
Tworzenie elektronicznych postepowań technologicznych w systemie MES i dokumentacji dla systemu MES oraz ERP (moduł produkcji),
Optymalizacja procesów produkcyjne w zakresie systemu MES oraz konfigurowanie i testowanie nowych funkcjonalności w systemie MES,
Zarządzanie bazą danych systemu MES, tworzenie raportów z systemów MES oraz ERP,
Zapewnienie wsparcie dla użytkowników końcowych MES i ERP, poprzez prowadzenie szkoleń z procedur i instrukcji dotyczących obsługi systemów MES oraz ERP,
Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z innymi kluczowymi użytkownikami systemów komputerowych (w tym ERP),
Dokonywanie eskalacji incydentów,
Dostarczanie podstawowego wsparcia, diagnostyki i jeśli możliwe rozwiązań dla użytkowników końcowych,
Pełnienie funkcji super usera MES i ERP w obszarze operacyjnym - inicjowanie tworzenia, zmian i usuwania użytkowników oraz ich autoryzacji,
Zarządzanie i udział w projektach związanych z implementacją systemu MES/ERP lub związanych ze zmianami w systemie MES/ERP,
Udział w rozwoju systemu, wdrażaniu innowacji i nowoczesnych rozwiązań branżowych
Doskonalenie przepływu procesów produkcyjnych (Analiza VSM, optymalizacja przepływu materiału i informacji z uwzględnieniem strony technicznej, optymalizacja organizacji pracy, tworzenie standardów),
Promowanie kultury Lean Manufacturing i ciągłego doskonalenia,
Udział w działaniach doskonalących,
Tworzenie stosownej i kompletnej dokumentacji w obszarze Lean Management,
Nadzór nad przestrzeganiem wypracowanych standardów,
Rozwijanie stosownych kwalifikacji personelu produkcyjnego poprzez odpowiednie szkolenia z procedur i instrukcji dotyczących ciągłego doskonalenia,
Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej zgodnie ze zmieniającymi się wymaganiami prawnymi (procedury, SOP, instrukcje) oraz aktualizowanie dokumentów z uwzględnieniem wszystkich aspektów prawnych, możliwości technicznych, urządzeń i technologii,
Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji procesów oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań w celu utrzymania jakości procesów na najwyższym poziomie,
Praca w multidyscyplinarnych zespołach wdrażających narzędzia Lean oraz rozwiązania techniczne w zakresie automatyzacji, robotyzacji i systemów klasy MES,
Aktywny udział w audytach prowadzonych przez agencje rządowe i kontrahentów: udzielanie odpowiedzi, przygotowywanie materiałów i danych oraz produkcji przed inspekcją,
Opracowywanie i opiniowanie URS dla urządzeń produkcyjnych,
Udział w FAT, SAT urządzeń i kwalifikacji pomieszczeń,
Uczestnictwo w pracach wdrożenia nowych preparatów do produkcji
Dostarczanie nowych produktów poprzez koordynowanie działań mających na celu pozyskanie nowego produktu w modelu l-in lub rozwoju własnym,
Planowanie, przydzielanie i monitorowanie statusu przydzielonych zadań do obszarów współpracujących w ramach prowadzonego wdrożenia,
Dostarczanie podstawowych informacji (np.: podmiot odpowiedzialny, role wytwórcze, Minimum Order Quantity, dostawca, inne) nt wdrożenia do zespołu wdrożeniowego,
Komunikowanie o planach wdrożeniowych oraz o dostępności produktów,
Prowadzenie spotkań (uruchomienie 'wniosku Zarządzanie Zmianą'), cyklicznych przeglądów wdrożeniowych,
Reprezentowanie Adamed Pharma w relacjach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym - projekty z rozwoju własnego i/ lub license-in,
Analizowanie i ustawiczne proponowanie rozwiązań usprawniających proces wdrożenia produktów oraz zgłaszanie ich do koordynatora ds. procesów i procedur
Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek OTX/RX, zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań konsumenckich, trade oraz promocji medycznej,
Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz prognoz sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz HCP,
Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Przedstawicieli Farmaceutycznych oraz Medycznych,
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, pozyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
Wdrażanie zaplanowanej strategii oraz monitorowanie postępów jej realizacji
Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, w tym również najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania,
Przygotowywanie zamówień na środki czystości oraz efektywne korzystanie z zakupionych towarów,
Zgłaszanie zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach,
Współpraca z innymi pracownikami sprzątającymi, a także z użytkownikami pomieszczeń poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone,
Przygotowywanie zamówień na środki spożywcze, efektywne korzystanie z nich i uzupełnianie ich w poszczególnych kuchniach
Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji lub sprzedaży produktów Firmy Adamed
Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy i sprzedaż produktów do aptek w formie cyklicznych kontraktów
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalny serwis klientów, prowadzenie prezentacji, rzetelne przekazywanie informacji o produktach w aptekach oraz budowanie dostępności i ekspozycji w aptekach
Projektowanie i wykonywanie analiz z zakresu modelowania komputerowego, analizy danych, bio i chemoinformatyki w ramach realizowanych programów badawczych,
Opracowywanie nowych programów i algorytmów wykorzystujących metody modelownia komputerowego, uczenia maszynowego i analizy danych do prowadzenia poszukiwań nowych leków,
Reprezentowanie firmy w kontaktach z ośrodkami naukowymi, udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach, targach i wystawach. Wystąpienia z prezentacjami na w/w zjazdach,
Przygotowywanie dokumentacji: opisów patentowych, wniosków o dofinansowanie, publikacji naukowych i posterów, przedklinicznej (IB, IMPD, IND/CTD)
Proponowanie i prezentacja własnych pomysłów na: nowe projekty badawcze i produkty, nowe zadania w projekcie, sposoby ich realizacji i testowania postawionych hipotez,
Analiza i wydawanie merytorycznych rekomendacji dla nominowanych rozwiązań technologicznych,
Zarządzanie infrastrukturą komputerową i oprogramowaniem naukowym. Wydawanie rekomendacji w zakresie wyboru oprogramowania. Udział w planowaniu budżetów i procesach zakupowych
Samodzielne prowadzenie prac analitycznych w ramach przydzielonego projektu lub jego fragmentu;
Opracowywanie, walidacja i wdrażanie nowych metod analitycznych zgodnie z najnowszymi wymaganiami EU i FDA;
Planowanie i terminowe wykonywanie analiz badawczych i stabilnościowych oraz ich dokumentacja;
Sprawowanie nadzoru nad kompletnością i poprawnością dokumentacji analitycznej do projektów;
Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzanych badań w oparciu o uzyskane wyniki, własną wiedzę oraz obowiązujące procedury i zasady GMP;
Opracowanie dokumentacji rejestracyjnej, IMPD oraz wewnętrznej dokumentacji zwolnieniowej dla nowo rozwijanych produktów i substancji aktywnych;
Analizowanie specjalistycznej literatury w celu opracowania/doboru właściwej metody analitycznej dla kontroli jakości nowych substancji farmaceutycznych;
Opracowywanie instrukcji obsługi przydzielonej aparatury fizykochemicznej i urządzeń nowo instalowanych i uruchamianych w Dziale Analitycznym oraz, na ich podstawie prowadzenie szkolenia.
Prowadzenie i dokumentowanie badań z zakresu analizy fizykochemicznej wszystkimi stosowanymi w laboratorium metodami /m.in. parametry fizyczne tabletek, miareczkową, spektrofotometryczną, HPLC, GC/,
Wypełnianie, sprawdzanie Certyfikatów badania i świadectw badania,
Opracowywanie i opiniowanie dokumentów związanych z wdrażaniem systemu jakości w Laboratorium RT (procedur, instrukcji, monografii, przepisów analitycznych),
Utrzymywanie dyscypliny pracy, dbanie o efektywne wykorzystanie czasu pracy, komunikowanie problemów w trakcie wykonywania analiz oraz zagrożeń wynikających z niedotrzymania wykonania planu i nadzorowanie przydzielonej aparatury kontrolno-pomiarowej,
Prowadzenie lub współuczestnictwo w postępowaniach wyjaśniających OOS/OOT/OOE, wniosków CHC i odchyleń,
Tworzenie raportów, podsumowań, zestawień wynikających postępowań/zleceń wraz z interpretacją otrzymanych wyników i zaleceń,
Rejestracja prób do badań,
Szkolenie nowych pracowników,
Rozwój, optymalizacje i walidacje metod analitycznych,
Realizowanie transferu metod analitycznych przekazywanych z innego laboratorium,
Udział od strony analitycznej we wdrożeniach nowych produktów,
Rozwiązywanie codziennych problemów związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową,
Rozwiązywanie codziennych problemów związanych z metodyką badań,
Udział w pracach zespołów ds. zarządzania ryzykiem jakości,
Udział w tworzeniu planów minimalizacji ryzyka jakościowego i monitorowanie ich realizacji
Planowanie krótko- (1 rok) i długoterminowych (5 lat) strategii oraz planów sprzedażowych dla 2 linii (linia ginekologiczno-urologiczna i okulistyczna) - strategia marketingowa i strategia sprzedażowa
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego
Zarządzanie 2 zespołami marketingu linii ginekologiczno-urologicznej i okulistycznej
Zarządzanie przygotowywaniem kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy produktów obu linii
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów obu linii i zmian na rynku
Zarządzanie budżetem promocyjnym produktów obu linii
Wdrożenie zaplanowanej strategii do zespołów sprzedażowych obu linii oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii
Analiza biznesowa i systemowa rozwoju systemu ERP,
Analiza wpływu rozwój systemu ERP na inne systemy w Grupie Adamed,
Proponowanie zmian w systemie ERP i innych powiązanych systemach,
Przygotowywanie scenariuszy testowych, ich wykonywanie i tworzenie rozwiązań do przeprowadzania automatycznych testów,
Realizacja prac technicznych i programistycznych (PL/SQL, SQL, XML Publisher, Oracle Report, Oracle Forms, ADF,OAF) w procesie wytwarzania, rozwoju i utrzymania działania systemu ERP,
Budowanie właściwych relacji z klientem wewnętrznym (tj. wewnątrz zespołu IT) i zewnętrznym (tj. ze Współpracownikami spoza zespołu IT oraz kontrahentami),
Współpraca merytoryczna z Project Management Office
Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji lub sprzedaży produktów Firmy Adamed
Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy i sprzedaż produktów do aptek w formie cyklicznych kontraktów
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalny serwis klientów, prowadzenie prezentacji, rzetelne przekazywanie informacji o produktach w aptekach oraz budowanie dostępności i ekspozycji w aptekach
Przygotowanie budżetów (w tym wieloletnich) oraz jego kolejnych aktualizacji; konsolidacja danych w procesie dla wszystkich podległych obszarów;
Kontrola i analiza realizacji budżetów i jego kolejnych aktualizacji (analiza odchyleń) dla wybranych obszarów, wraz z komentarzem i rekomendacją działań;
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca dot. obszaru komercyjnego;
Dostarczenie kierownictwu firmy terminowej i czytelnej informacji zarządczej (raporty miesięczne, kwartalne, roczne) dla obszaru komercyjnego firmy;
Tworzenie raportów i analiz finansowych wraz z rekomendacją dla kierownictwa firmy, w tym raportów ad hoc dla wybranych obszarów, prezentowanie wyników i rekomendacji Zespołowi Zarządzającemu oraz partnerom biznesowym;
Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących narzędzia analityczne i usprawniających raportowanie oraz wsparcie merytoryczne odnośnie finansów dla biznes partnerów;
Udział w projektach strategicznych obszaru Finansowego oraz całej organizacji (m.in. wdrożenia nowych systemów, dostosowania narzędzi, raportowania do zmian organizacyjnych, procesów, itd.);
Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania w tym współtworzenia narzędzi motywacyjnych, rekrutowania i derekrutowania
Koordynowanie organizacji spotkań Zespołu Zarządzającego, przygotowywanie notatek i sprawozdań po spotkaniach Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego, w szczególności prowadzenie kalendarzy, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, udział w wybranych spotkaniach z udziałem Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego oraz zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługa;
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów dla potrzeb Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego;
Zapewnianie terminowego obiegu korespondencji i dokumentacji, przygotowywanie pism, formularzy itp., nadzór nad skrzynką elektroniczną Przełożonego, oraz kopiowanie i archiwizowanie materiałów i dokumentów;
Zapewnianie terminowej i jakościowej komunikacji elektronicznej i ustnej Przełożonego/Zespołu Zarządzającego ze wszystkimi Obszarami Biznesowymi Organizacji;
Koordynowanie organizacji podróży służbowych Przełożonego, przygotowanie agendy, nadzór nad prawidłowym przebiegiem, rozliczanie podróży;
Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania, rekrutowania, derekrutowania;
Wsparcie asystenckie codziennej pracy Przełożonego;
Wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego
Zapewnienie komunikacji i koordynowanie związanych z tym działań, wewnątrz działu jak również z innymi obszarami w organizacji oraz Gośćmi z zewnątrz;
Prowadzenie kalendarza wydarzeń stacjonarnych i on-line, organizowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie serwisu technicznego oraz przygotowywanie notatek i statusów realizacji zadań po spotkaniach;
Administrowanie obiegiem korespondencji i dokumentacji, przygotowywanie pism, formularzy, kopiowanie i archiwizowanie materiałów i dokumentów;
Organizowanie wyjazdowych sesji strategicznych, mistrzostw narciarskich Adamed i innych wyjazdów integracyjno- szkoleniowych na potrzeby obszaru biznesowego;
Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych przełożonego;
Prowadzenie bieżących i cyklicznych rozliczeń budżetowych przełożonego;
Przygotowywanie analiz i statystyk we wskazanych przez przełożonego obszarach jak również opracowywanie cyklicznych i bieżących prezentacji;
Koordynowanie wybranych projektów realizowanych w obszarze;
Wsparcie asystenckie w codziennej pracy Członka Zarządu;
Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Zapewnienie ścisłej współpracy pomiędzy członkami zespołu projektowego,
Koordynacja wielu strumieni prac w celu efektywnego dostarczania produktów projektu,
Przygotowanie lub koordynację przygotowania dokumentów projektowych (karta projektu, business case – biznesowe uzasadnienie projektu, harmonogram, raporty ryzyka, materiały statusowe, itd.),
Tworzenie a następnie monitoring harmonogramów projektów, określanie zależności czasowych i zasobowych pomiędzy projektami,
Zapewnienie w porozumieniu ze sponsorem i innymi interesariuszami projektu, niezbędnych zasobów do realizacji inicjatywy, zgodnie z priorytetami oraz możliwościami organizacji,
Monitorowanie i raportowanie postępu w realizacji projektów,
Zarządzanie komunikacją w ramach,
Uzgadnianie, a następnie pełna kontrola nad wykorzystaniem budżetu zarządzanych projektów,
Koordynacja prac ekspertów merytorycznych, w tym dostawców zewnętrznych i wewnętrznych,
Zarządzanie zmianą, ryzykiem w projekcie oraz dokumentacją projektową,
Doradzanie / konsultacja / szkolenia dla kierowników projektów (oraz wszystkich współpracowników) w zakresie procesu zarządzania projektami i dokumentacji projektowej,
Wsparcie właścicieli biznesowych lub osób przez nich wyznaczonych (tzw. shadowing) w zakresie prowadzenia projektów
Planowanie krótko- (1 rok) i długoterminowych (5 lat) strategii oraz planów sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa)
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego
Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy produktów
Przedstawianie i monitorowanie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Konsultantów Medycznych lub Przedstawicieli Farmaceutycznych
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku
Zarządzanie budżetem promocyjnym produktów
Wdrożenie zaplanowanej strategii do zespołu sprzedażowego oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii
Opracowywanie scenariuszy uzyskania refundacji oraz poziomów cen dla produktów Adamed Pharma;
Koordynowanie procesu przygotowywania i składania wniosków refundacyjnych w Polsce. Współpracowanie z firmami doradczymi w ww. zakresie. Przygotowywanie analiz i materiałów niezbędnych w procesie negocjacji cen wnioskowanych produktów zgodnie z procedurą wynikającą z regulacji prawnych w Polsce;
Współpracowanie z GM (general manager) lub wyznaczonymi Współpracownikami w filiach na rynkach zagranicznych w zakresie wysokości cen leków refundowanych. Nadzorowanie nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych dotyczących refundacji i referencyjności cen produktów refundowanych w celu uzyskania optymalnych cen produktów refundowanych i realizacji postawionych celów budżetowych przez organizację;
Monitorowanie i analizowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących obszaru refundacji. Analizowanie zmian na listach refundacyjnych. Nadzorowanie nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych dotyczących refundacji i referencyjności cen produktów refundowanych. Uczestniczenie w pracach organizacji branżowych w zakresie refundacji;
Utrzymywanie relacji z pracownikami Ministerstwa Zdrowia ws. prowadzonych postępowań refundacyjnych w Polsce
Dostarczanie nowych produktów poprzez koordynowanie działań mających na celu pozyskanie nowego produktu w modelu l-in lub rozwoju własnym,
Planowanie, przydzielanie i monitorowanie statusu przydzielonych zadań do obszarów współpracujących w ramach prowadzonego wdrożenia,
Dostarczanie podstawowych informacji (np.: podmiot odpowiedzialny, role wytwórcze, Minimum Order Quantity, dostawca, inne) nt wdrożenia do zespołu wdrożeniowego,
Komunikowanie o planach wdrożeniowych oraz o dostępności produktów,
Prowadzenie spotkań (uruchomienie 'wniosku Zarządzanie Zmianą'), cyklicznych przeglądów wdrożeniowych,
Reprezentowanie Adamed Pharma w relacjach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym - projekty z rozwoju własnego i/ lub license-in,
Analizowanie i ustawiczne proponowanie rozwiązań usprawniających proces wdrożenia produktów oraz zgłaszanie ich do koordynatora ds. procesów i procedur
Czynny udział we wdrażaniu procesu certyfikacji serii i zwalniania do obrotu produktów leczniczych,
Certyfikacja serii produktów leczniczych zgodnie z Aneksem 16 GMP oraz badanych produktów leczniczych zgodnie z Aneksem 13 GMP,
Dyskwalifikacja serii w przypadku wykrycia wad jakościowych lub innych niezgodności GMP uniemożliwiających zwolnienie produktu na rynek,
Weryfikacja dokumentacji serii zwalnianej do obrotu, ocena jakościowa zwalnianych produktów,
Weryfikacja i zatwierdzanie raportów z przeglądu jakości produktu dla produktów leczniczych zwalnianych na rynek,
Współpraca z agencjami regulatorowymi w kraju i za granicą (np. GIF),
Udział w procesach wstrzymania produktu oraz wycofania produktu z rynku, w procesie reklamacji, prowadzenie działań wyjaśniających,
Współpraca przy prowadzeniu działań wyjaśniających dotyczących odchyleń, wyników OOS / OOT / OOL, definiowania CAPA dotyczących zwalnianych produktów leczniczych,
Doskonalenie Systemu Zapewnienia Jakości wewnątrz firmy,
Uczestnictwo w pracach walidacyjnych oraz zatwierdzanie protokołów i raportów walidacji procesu i kwalifikacji urządzeń,
Udział w nadzorowaniu procesów zapewnienia jakości i w razie potrzeby wsparcie naszych klientów w procesach związanych ze zgodnością z przepisami,
Współpraca z zespołami wewnętrznymi i przedstawicielami klientów w celu utrzymania odpowiedniej jakości produktu,
Ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i kompetencji,
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości Łańcucha Dostaw
Marszałka Józefa Piłsudskiego 5, Pabianice
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie wysokiego standardu współpracy z kontrahentami (L-in, L-out, wytwórcami API) w aspektach jakościowych,
Przygotowywanie i realizacja audytów kontrahentów w Obszarze Operacyjnym,
Prowadzenie audytów jakościowych u kontrahentów, w celu zapewnienia najwyższej jakości dostarczanych materiałów wyjściowych, produktów leczniczych i usług,
Wsparcie jakościowe mające na celu zabezpieczenie dostępności produktów Adamed (OTIF, LT)
Analiza biznesowa i systemowa rozwoju systemu ERP,
Analiza wpływu rozwój systemu ERP na inne systemy w Grupie Adamed,
Proponowanie zmian w systemie ERP i innych powiązanych systemach,
Przygotowywanie scenariuszy testowych, ich wykonywanie i tworzenie rozwiązań do przeprowadzania automatycznych testów,
Realizacja prac technicznych i programistycznych (PL/SQL, SQL, XML Publisher, Oracle Report, Oracle Forms, ADF,OAF) w procesie wytwarzania, rozwoju i utrzymania działania systemu ERP,
Budowanie właściwych relacji z klientem wewnętrznym (tj. wewnątrz zespołu IT) i zewnętrznym (tj. ze Współpracownikami spoza zespołu IT oraz kontrahentami),
Współpraca merytoryczna z Project Management Office
Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek OTX/RX, zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań konsumenckich, trade oraz promocji medycznej,
Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz prognoz sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz HCP,
Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Przedstawicieli Farmaceutycznych oraz Medycznych,
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, pozyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
Wdrażanie zaplanowanej strategii oraz monitorowanie postępów jej realizacji
Współtworzenie i realizowanie strategii PR korporacyjnego dla Adamed Pharma w Polsce,
Kontakty z mediami, w tym m.in. dystrybucja informacji prasowych, odpowiadanie na pytania mediów, itp.,
Tworzenie treści i materiałów do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej – artykułów, komunikatów, wywiadów, advertoriali, etc.,
Koordynowanie udziału przedstawicieli Adamed Pharma w wydarzeniach branżowych krajowych i zagranicznych (targi, konferencje),
Współpracowanie z organizacjami zewnętrznymi w zakresie działań PR, w które zaangażowany jest Adamed lub jej przedstawiciele (np. PZPPF, Polska Rada Biznesu, Fundacja Adamed),
Uczestniczenie w prowadzeniu projektów sponsoringowych oraz CSR-owych
Koordynowanie organizacji spotkań Zespołu Zarządzającego, przygotowywanie notatek i sprawozdań po spotkaniach Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego, w szczególności prowadzenie kalendarzy, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, udział w wybranych spotkaniach z udziałem Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego oraz zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługa;
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów dla potrzeb Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego;
Zapewnianie terminowego obiegu korespondencji i dokumentacji, przygotowywanie pism, formularzy itp., nadzór nad skrzynką elektroniczną Przełożonego, oraz kopiowanie i archiwizowanie materiałów i dokumentów;
Zapewnianie terminowej i jakościowej komunikacji elektronicznej i ustnej Przełożonego/Zespołu Zarządzającego ze wszystkimi Obszarami Biznesowymi Organizacji;
Koordynowanie organizacji podróży służbowych Przełożonego, przygotowanie agendy, nadzór nad prawidłowym przebiegiem, rozliczanie podróży;
Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania, rekrutowania, derekrutowania;
Wsparcie asystenckie codziennej pracy Przełożonego;
Wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego
Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej zgodnie ze zmieniającymi się wymaganiami prawnymi (procedury, SOP, instrukcje) oraz aktualizowanie dokumentów z uwzględnieniem wszystkich aspektów prawnych, możliwości technicznych, urządzeń i technologii,
Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji procesów oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań w celu utrzymania jakości procesów na najwyższym poziomie,
Praca w multidyscyplinarnych zespołach wdrażających narzędzia Lean oraz rozwiązania techniczne w zakresie automatyzacji, robotyzacji i systemów klasy MES,
Aktywny udział w audytach prowadzonych przez agencje rządowe i kontrahentów: udzielanie odpowiedzi, przygotowywanie materiałów i danych oraz produkcji przed inspekcją,
Opracowywanie i opiniowanie URS dla urządzeń produkcyjnych,
Udział w FAT, SAT urządzeń i kwalifikacji pomieszczeń,
Uczestnictwo w pracach wdrożenia nowych preparatów do produkcji
Prowadzenie oraz koordynowanie procesów rejestracyjnych w procedurach narodowych i europejskich dla produktów leczniczych w krajach europejskich EU lub na rynkach międzynarodowych non-EU (2 oddzielne stanowiska);
Prowadzenie procesów notyfikacyjnych oraz innych regulacyjnych dla wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety;
Przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej do rejestracji, re-rejestracji i zmian porejestracyjnych w oparciu o wymagania narodowe na danym rynku;
Uczestniczenie w opracowaniu strategii rejestracyjnej, proponowanie alternatywnych rozwiązań;
Współpraca i budowanie relacji z Agencjami rejestracyjnymi/kontrahentami/firmami zewnętrznymi w Europie i na całym świecie;
Śledzenie zmian uregulowań prawnych dotyczących procesów rejestracyjnych na rynkach europejskich lub na rynkach międzynarodowych;
Udział w ciekawych i bardzo rozwojowych projektach zarówno na rynku EU jak i wsparcie projektów Globalnie;
Prowadzenie oraz koordynowanie procesów rejestracyjnych w procedurach narodowych i europejskich dla produktów leczniczych w krajach europejskich EU lub na rynkach międzynarodowych non-EU (2 oddzielne stanowiska);
Prowadzenie procesów notyfikacyjnych oraz innych regulacyjnych dla wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety;
Przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej do rejestracji, re-rejestracji i zmian porejestracyjnych w oparciu o wymagania narodowe na danym rynku;
Uczestniczenie w opracowaniu strategii rejestracyjnej, proponowanie alternatywnych rozwiązań;
Współpraca i budowanie relacji z Agencjami rejestracyjnymi/kontrahentami/firmami zewnętrznymi w Europie i na całym świecie;
Śledzenie zmian uregulowań prawnych dotyczących procesów rejestracyjnych na rynkach europejskich lub na rynkach międzynarodowych;
Udział w ciekawych i bardzo rozwojowych projektach zarówno na rynku EU jak i wsparcie projektów Globalnie;
Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, PPOŻ i OŚ, poprzez przeprowadzanie inspekcji i audytów wewnętrznych w tym zakresie,
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu planów modernizacji i rozwoju firmy, w tym dokonywania oceny dokumentacji inwestycyjnych, udział w odbiorach technicznych nowo otwartych lub modernizowanych obiektów i urządzeń,
Udział w zespole sporządzającym i aktualizującym oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy i wyposażanie pracowników w wymagane środki ochrony zbiorowej i indywidualnej, odzież i obuwie robocze oraz środki czystości,
Prowadzenie postępowania po zdarzeniach powypadkowych oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji powypadkowej, w tym analizy przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, rejestru wypadków oraz planu działań naprawczych minimalizujących ryzyko wystąpienia wypadków, urazów i chorób zawodowych,
Zlecanie i koordynowanie badań czynników środowiska pracy oraz opracowywanie wyników tych badań,
Udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru: Sanepid, PIP, UDT, PSP,
Koordynowanie i realizacja zaleceń, nakazów i wystąpień pokontrolnych organów nadzoru nad warunkami pracy, warunkami sanitarnymi oraz bezpieczeństwem pożarowym,
Przygotowywanie statystyk, raportów i analiz stanu BHP i PPOŻ i OŚ w firmie oraz opracowań, artykułów, szkoleń i akcji edukacyjnych z zakresu BHP i PPOŻ
Kierownik Zespołu Zarządzania Cyklem Życia Produktu
Marszałka Józefa Piłsudskiego 5, Pabianice
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski i zagraniczny w modelu MTS i MTO wytwarzanych w Adamed oraz CMO,
Maksymalizowanie przychodów i zysków z nowych produktów / nowych prezentacji produktów wprowadzanych na rynki polski i zagraniczne poprzez sprawne i efektywne zarządzanie modelem uruchamiania nowych produktów i procesów wspierających,
Utrzymanie danych dotyczących produktów wytwarzanych i/lub pakowanych w wytwórniach Adamed poprzez określanie strategii dostarczania dla poszczególnych molekuł,
Zapewnienie koordynacji procesu delistingu,
Zapewnienie zatwierdzania umów biznesowych na dostawy produktów w każdym modelu biznesowym w celu zagwarantowania najefektywniejszego, powtarzalnego procesu dostaw,
Raportowanie statusów wdrożeń nowych produktów,
Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania w tym współtworzenia narzędzi motywacyjnych, rekrutowania, derekrutowania,
Identyfikacja i inicjowanie zmian w produktach, przyczyniających się do poprawy ich rentowności,
Współpracę z innymi działami firmy oraz klientami, dostawcami, filiami Adamed,
Prowadzenie analiz z zakresu bioinformatyki strukturalnej oraz modelowania molekularnego w projektach drug discovery;
Opracowywanie nowych procedur badawczych w oparciu o dostępne algorytmy i modele predykcyjne wykorzystujące metody modelownia komputerowego oraz uczenia maszynowego;
Współpraca z zespołem badawczym w zakresie projektowania i optymalizacji nowych kandydatów na leki;
Współpraca z ośrodkami naukowymi i dostawcami oprogramowania, udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach, targach i wystawach;
Przygotowywanie dokumentacji: opisów patentowych, wniosków o dofinansowanie, publikacji naukowych i posterów
Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski i zagraniczny w modelu MTS i MTO wytwarzanych w Adamed oraz CMO
Maksymalizowanie przychodów i zysków z nowych produktów / nowych prezentacji produktów wprowadzanych na rynki polski i zagraniczne poprzez sprawne i efektywne zarządzanie modelem uruchamiania nowych produktów i procesów wspierających
Utrzymanie danych dotyczących produktów wytwarzanych i/lub pakowanych w wytwórniach Adamed poprzez określanie strategii dostarczania dla poszczególnych molekuł
Zapewnienie koordynacji procesu delistingu
Zapewnienie zatwierdzania umów biznesowych na dostawy produktów w każdym modelu biznesowym w celu zagwarantowania najefektywniejszego, powtarzalnego procesu dostaw
Raportowanie statusów wdrożeń nowych produktów
Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania w tym współtworzenia narzędzi motywacyjnych, rekrutowania, derekrutowania
Identyfikacja i inicjowanie zmian w produktach, przyczyniających się do poprawy ich rentowności
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości Łańcucha Dostaw
Marszałka Józefa Piłsudskiego 5, Pabianice
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie wysokiego standardu współpracy z kontrahentami (L-in, L-out, wytwórcami API) w aspektach jakościowych,
Przygotowywanie i realizacja audytów kontrahentów w Obszarze Operacyjnym,
Prowadzenie audytów jakościowych u kontrahentów, w celu zapewnienia najwyższej jakości dostarczanych materiałów wyjściowych, produktów leczniczych i usług,
Wsparcie jakościowe mające na celu zabezpieczenie dostępności produktów Adamed (OTIF, LT)
Promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy specjalistów - urologów i ginekologów i/lub farmaceutów zgodnie z przyjętą strategią,
Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy i sprzedaż produktów do aptek również w formie długoterminowych kontraktów,
Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach promocyjnych i konferencjach naukowych dla środowiska medycznego,
Sporządzanie raportów, zestawień, raportowanie sprzedaży, wizyt i kontaktów handlowych.
Promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy specjalistów - urologów i ginekologów i/lub farmaceutów zgodnie z przyjętą strategią,
Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy i sprzedaż produktów do aptek również w formie długoterminowych kontraktów,
Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach promocyjnych i konferencjach naukowych dla środowiska medycznego,
Sporządzanie raportów, zestawień, raportowanie sprzedaży, wizyt i kontaktów handlowych.
Prowadzenie kalendarza spotkań działu, organizowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Zapewnienie serwisu technicznego podczas spotkań i prowadzenie z ich przebiegu sprawozdań. Aktualizowanie statusu realizacji zadań po spotkaniach;
Zapewnianie sprawnej komunikacji oraz koordynowanie wyznaczonych działań i wybranych projektów wraz z kontaktowaniem się z innymi działami i zagranicznymi przedstawicielstwami firmy oraz partnerami zewnętrznymi;
Zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji, opracowywanie dokumentacji, zarządzanie korespondencją działu i obiegiem dokumentów (w tym umowy, faktury, wnioski zakupowe);
Organizowanie podróży służbowych przełożonego (krajowych i zagranicznych);
Organizowanie spotkań cyklicznych oraz wyjazdów motywacyjno - szkoleniowych z udziałem zasobów wewnątrz organizacji lub agencji zewnętrznych;
Koordynowanie i aktualizowanie treści na korporacyjnej stronie internetowej firmy,
Organizowanie wydarzeń firmowych z udziałem zasobów zewnętrznych (agencje);
Przygotowywanie raportów, zestawień, materiałów z określonego obszaru;
Specjalista Operacyjnego Zapewnienia Jakości/ Osoba Wykwalifikowana
Marszałka Józefa Piłsudskiego 5, Pabianice
Wygasła: 27.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czynny udział we wdrażaniu procesu certyfikacji serii i zwalniania do obrotu produktów leczniczych,
Certyfikacja serii produktów leczniczych zgodnie z Aneksem 16 GMP oraz badanych produktów leczniczych zgodnie z Aneksem 13 GMP,
Dyskwalifikacja serii w przypadku wykrycia wad jakościowych lub innych niezgodności GMP uniemożliwiających zwolnienie produktu na rynek,
Weryfikacja dokumentacji serii zwalnianej do obrotu, ocena jakościowa zwalnianych produktów,
Weryfikacja i zatwierdzanie raportów z przeglądu jakości produktu dla produktów leczniczych zwalnianych na rynek,
Współpraca z agencjami regulatorowymi w kraju i za granicą (np. GIF),
Udział w procesach wstrzymania produktu oraz wycofania produktu z rynku, w procesie reklamacji, prowadzenie działań wyjaśniających,
Współpraca przy prowadzeniu działań wyjaśniających dotyczących odchyleń, wyników OOS / OOT / OOL, definiowania CAPA dotyczących zwalnianych produktów leczniczych,
Doskonalenie Systemu Zapewnienia Jakości wewnątrz firmy,
Uczestnictwo w pracach walidacyjnych oraz zatwierdzanie protokołów i raportów walidacji procesu i kwalifikacji urządzeń,
Udział w nadzorowaniu procesów zapewnienia jakości i w razie potrzeby wsparcie naszych klientów w procesach związanych ze zgodnością z przepisami,
Współpraca z zespołami wewnętrznymi i przedstawicielami klientów w celu utrzymania odpowiedniej jakości produktu,
Ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i kompetencji,
Prowadzenie powierzonych projektów rozwojowych ogólno-firmowych, z uwzględnieniem: analizy potrzeb rozwojowych i niezbędnych zasobów, przygotowania harmonogramu działań na cały rok dla danego programu rozwojowego, w tym planu komunikacji, opracowania scenariuszy, prezentacji oraz materiałów na szkolenia samodzielnie lub we współpracy z firmami zewnętrznymi, rekrutacja trenerów, przygotowanie z nimi scenariuszy, prezentacji i materiałów szkoleniowych, przekazanie feedbacku z ankiet poszkoleniowych i z obserwacji własnej pracy trenerów na szkoleniu, organizacja eventów typu kick-off czy zamkniecie danej edycji
Analiza ankiet poszkoleniowych, min raz w roku analiza całego programu i wprowadzanie usprawnień, nowych metod, e-learningów, bieżąca administracja całego programu (m.in. komunikacja do uczestników, komunikacja HR BP, Przełożonych;
Realizacja powierzonych projektów obszarowych: bieżąca współpraca/koordynacja pracy zespołu projektowego (Biznes, HR BPs, dostawcy zewnętrzni), w tym: analiza potrzeb, istniejących dotychczas rozwiązań, ew. zebranie informacji o referencyjnych rozwiązaniach stosowanych na rynku, we współpracy z działem zakupów przegląd rynku pod kątem firm szkoleniowo-doradczych specjalizujących się w tej tematyce i wybór dostawców, odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i podpisanie umowy i zgodność z budżetem, monitoring jakości i terminowości realizacji programu, zarządzanie ryzykami, rozliczanie faktur, podsumowanie projektu i osiągniętych wyników + lessons learned, przygotowanie koncepcji i planu działań utrzymujących, monitorujących i podnoszących zdobytą wiedzę w organizacji - przygotowanie business case wraz z propozycją budżetu.
Rozwój sprzedaży w modelach B2B poprzez aktywne pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji oraz zawieranie umów licencyjnych i dystrybucyjnych na rynkach międzynarodowych,
Współtworzenie strategii ekspansji międzynarodowej Adamed Pharma w modelach B2B, w tym planowanie oraz realizacja budżetów sprzedażowych,
Analiza rynków, tworzenie planów operacyjnych i modeli biznesowych,
Organizowanie nowych kanałów sprzedaży,
Współtworzenie polityki cenowej oraz strategii marketingowej w odniesieniu do partnerów zagranicznych firmy,
Zarządzanie relacjami z obecnymi i potencjalnymi klientami Adamed Pharma na dedykowanych terytoriach,
Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach i konferencjach,
Współpraca z innymi działami firmy w realizacji procesów sprzedaży licencji, rejestracji i dostaw produktów
Dostarczanie nowych produktów poprzez koordynowanie działań mających na celu pozyskanie nowego produktu w modelu l-in lub rozwoju własnym,
Planowanie, przydzielanie i monitorowanie statusu przydzielonych zadań do obszarów współpracujących w ramach prowadzonego wdrożenia,
Dostarczanie podstawowych informacji (np.: podmiot odpowiedzialny, role wytwórcze, Minimum Order Quantity, dostawca, inne) nt wdrożenia do zespołu wdrożeniowego,
Komunikowanie o planach wdrożeniowych oraz o dostępności produktów,
Prowadzenie spotkań (uruchomienie 'wniosku Zarządzanie Zmianą'), cyklicznych przeglądów wdrożeniowych,
Reprezentowanie Adamed Pharma w relacjach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym - projekty z rozwoju własnego i/ lub license-in,
Analizowanie i ustawiczne proponowanie rozwiązań usprawniających proces wdrożenia produktów oraz zgłaszanie ich do koordynatora ds. procesów i procedur
Promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy SPECJALISTÓW - UROLOGÓW I GINEKOLOGÓW i/lub farmaceutów zgodnie z przyjętą strategią,
Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy i sprzedaż produktów do aptek również w formie długoterminowych kontraktów,
Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach promocyjnych i konferencjach naukowych dla środowiska medycznego,
Sporządzanie raportów, zestawień, raportowanie sprzedaży, wizyt i kontaktów handlowych.
Współtworzenie i realizowanie strategii PR korporacyjnego dla Adamed Pharma w Polsce,
Kontakty z mediami, w tym m.in. dystrybucja informacji prasowych, odpowiadanie na pytania mediów, itp
Tworzenie treści i materiałów do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej – artykułów, komunikatów, wywiadów, advertoriali, etc
Koordynowanie udziału przedstawicieli Adamed Pharma w wydarzeniach branżowych krajowych i zagranicznych (targi, konferencje),
Współpracowanie z organizacjami zewnętrznymi w zakresie działań PR, w które zaangażowany jest Adamed lub jej przedstawiciele (np. PZPPF, Polska Rada Biznesu, Fundacja Adamed),
Uczestniczenie w prowadzeniu projektów sponsoringowych oraz CSR-owych
Field Force Manager - Linia Konsultantów Aptecznych
Karowa 31A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Monitorowanie i egzekwowanie poziomu realizacji celów biznesowych w tym jakości i wyników pracy w podległym zespole (praca terenowa - cała Polska);
Prowadzenie business review, bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji;
Ciągłe rozwijanie wiedzy i umiejętności menedżerskich oraz biznesowych podległych współpracowników;
Stawianie celów sprzedażowych oraz inicjowanie i wyznaczanie celów jakościowych (krótko i długoterminowych);
Współtworzenie strategii marketingowo – sprzedażowej w dedykowanym kanale sprzedaży (udział w ustalaniu celów, w procesie budżetowania, aktualizowania strategii marketingowej i przygotowywaniu strategii promocyjnej);
Kreowanie i wdrażanie innowacyjnych strategii sprzedażowych dopasowanych do potrzeb klientów oraz zmieniającego się rynku