Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. organizacji eventów
Lotnicza 145, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
PRACA ORGANIZACYJNA PRZY KOMPUTERZE – 70% Twojego czasu:
- przygotowywanie ofert pod dany przetarg: tworzenie ofert tematycznych dla klienta (pikniki, mikołajki, otwarcia firm, jubileusze, wyjazdy integracyjne, gale) w formie prezentacji w Power Point, szukanie nowych dla klienta tematów, atrakcji i miejsc
- praca nad budżetem w Excelu:
tworzenie kosztorysu wydarzenia: poszukiwanie podwykonawców, pozyskiwanie ofert z wyceną, kontakt z podwykonawcami, negocjowanie stawek, dopytywanie o szczegóły, rozpisywanie i przeliczanie kwot brutto, netto
- rozliczenie eventu po realizacji: zebranie faktur od podwykonawców, dopilnowanie prawidłowości ich wystawienia, sprawdzenie poprawności otrzymanej faktury z zamówieniem, rozliczenie eventu na podstawie kosztorysu, końcowe rozliczenie
praca z dokumentacją:
- przygotowanie umów pod zamówienie dla klienta, umów z podwykonawcami
produkcja wydarzeń:
- przygotowywanie każdego elementu zaproponowanego klientowi i występującego w kalkulacji (wymyślenie, znalezienie podwykonawcy, pobranie oferty, negocjacje cenowe, ustalenie godzin gotowości i bycia na evencie, dopilnowanie jakości)
praca koncepcyjna i reasearch:
- analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, wymyślanie nowych tematów eventu, scenografii, poszukiwanie ciekawego miejsca pod event, research mediów (m.in. Pinterest, Instagram, Facebook), monitorowanie konkurencyjnych wydarzeń branżowych w Polsce i za granicą
KOMUNIKACJA Z LUDŹMI, DZIAŁANIE – 30% Twojego czasu:
- 15% rozmowy telefoniczne: ustalanie szczegółów wydarzenia, rozmowy z klientami i podwykonawcami, dopytywanie, doszczegółowienia ofert, negocjowanie warunków współpracy (m.in. z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, podwykonawcami, artystami, drukarniami), komunikacja z działem graficznym, freelancerami współpracującymi z agencją
- 5% prezentacja przed klientem: spotkanie z klientem i przedstawienie oferty wydarzenia oraz koncepcji pomysłów, prezentacja wizualizacji wydarzenia, negocjacja cen w kosztorysie
- 10% obecność podczas realizacji eventu:
obecność na evencie od momentu rozstawiania sprzętu przez podwykonawców, do zakończenia i spakowania sprzętu (również w godzinach wczesnoporannych i w nocy)
rozstawianie podwykonawców, monitorowanie i nadzorowanie pracy podwykonawców, terminowości w realizacji zadań, reagowanie na nieprzewidziane i kryzysowe sytuacje
pilnowanie realizacji scenariusza wydarzenia i przebiegu eventu, dopilnowanie szczegółów realizacji, zamknięcie eventu, spakowanie rzeczy agencji
ciągłe skanowanie otoczenia, czuwanie nad każdym elementem i przebiegiem, reagowanie na bieżąco