Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Profesjonalna bieżąca obsługa front desk; obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, organizacja i przygotowywanie spotkań w biurze
Wsparcie administracyjne dla zespołu oraz partnerów firmy doradczej
Organizacja krajowych i międzynarodowych podróży służbowych, organizacja, spotkań wewnętrznych i wsparcie w organizacji spotkań i wyjazdów integracyjnych
Zaopatrzenie biura (zakupy spożywcze i biurowe) i współpraca z usługodawcami np. biura tłumaczeń, firmy kurierskie, poczta, serwisy, dbałość o estetyczny wygląd biura oraz o zieleń w biurze
Wsparcie w procesie fakturowania, ewidencjonowanie kosztów poniesionych, wprowadzenie faktur do elektronicznego obiegu, wysyłka faktur do klientów
Wsparcie i aktywna współpraca w ramach całego back office
Wsparcie zespołu w obsłudze prawnej transakcji M&A oraz procesów Due Diligence na wszystkich etapach; identyfikowanie potencjalnych problemów i szukanie rozwiązań,
Przygotowywanie projektów umów, oraz dokumentacji transakcyjnej,
Udział w negocjacjach,
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów w zakresie prawa cywilnego i korporacyjnego,
Współpraca z innymi departamentami w firmie, udział w projektach interdyscyplinarnych i międzynarodowych
Wsparcie zespołu w obsłudze prawnej transakcji M&A oraz procesów Due Diligence na wszystkich etapach; identyfikowanie potencjalnych problemów i szukanie rozwiązań,
Przygotowywanie projektów umów, oraz dokumentacji transakcyjnej,
Udział w negocjacjach,
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów w zakresie prawa cywilnego i korporacyjnego,
Współpraca z innymi departamentami w firmie, udział w projektach interdyscyplinarnych i międzynarodowych
Profesjonalna bieżąca obsługa front desk: obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, organizacja i przygotowywanie spotkań w biurze,
Wsparcie administracyjne zespołu oraz partnerów międzynarodowej firmy doradczej,
Organizacja krajowych i międzynarodowych podróży służbowych, organizacja warsztatów, spotkań wewnętrznych i wyjazdów integracyjnych,
Zaopatrzenie biura i współpraca z usługodawcami np. biura tłumaczeń, firmy kurierskie, poczta, serwisy, administracja budynku, dbałość o estetyczny wygląd biura,
Wsparcie w administrowaniu rozliczeń wewnętrznych i przepływu dokumentów księgowych,
Ewidencja kosztów i wsparcie w fakturowaniu oraz wysyłce faktur do klientów,
prowadzenie projektów z obszaru due diligence, rozliczenia transakcji, przygotowania sprzedającego do wyjścia z inwestycji , oraz wsparcie w projektach typu Financing, CFO Advisory and M&A,
kierowanie pracami zespołu w ramach realizowanych projektów,
przygotowanie analiz finansowych i księgowych,
pisanie raportów i podsumowań z analiz,
przygotowywanie ofert na usługi doradcze oraz pitch decks,
współpraca z pracownikami innych działów (prawnych, podatkowych i księgowych),
praca na projektach międzynarodowych w ramach sieci Eight International oraz Eight Advisory
Wsparcie zespołu w obsłudze prawnej transakcji M&A oraz procesów Due Diligence na wszystkich etapach; identyfikowanie potencjalnych problemów i szukanie rozwiązań,
Przygotowywanie projektów umów, oraz dokumentacji transakcyjnej,
Udział w negocjacjach,
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów w zakresie prawa cywilnego i korporacyjnego,
Współpraca z innymi departamentami w firmie, udział w interdyscyplinarnych i międzynarodowych projektach
Profesjonalna bieżąca obsługa Front Desk; obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, organizacja i przygotowywanie spotkań w biurze
Koordynowanie codziennej pracy biura; zaopatrzenie biura i współpraca z usługodawcami np. biura tłumaczeń, firmy kurierskie, poczta, serwisy, administracja budynku), dbałość o estetyczny wygląd biura
Obsługa klientów (zagranicznych) w ramach usługi Shared Service Center
Administrowanie rozliczeń wewnętrznych i przepływu dokumentów księgowych
Nadzór nad flotą samochodową; ubezpieczenia, zlecenia napraw,
Wsparcie administracyjne prowadzonych projektów; ewidencja kosztów i wsparcie w fakturowaniu, wysyłka faktur do klientów
Wsparcie administracyjne zespołu oraz partnerów międzynarodowej firmy doradczej: umawianie spotkań, planowanie podróży służbowych, kontakt telefoniczny z urzędami, sądami, organami administracji publicznej,
Wsparcie i aktywna współpraca w ramach całego back office
Profesjonalna bieżąca obsługa Front Desk; obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, organizacja i przygotowywanie spotkań w biurze
Wsparcie administracyjne zespołu oraz partnerów międzynarodowej firmy doradczej: koordynowanie kalendarza spotkań, umawiania spotkań, kontakt telefoniczny z urzędami, sądami, organami administracji publicznej
Organizacja krajowych i międzynarodowych podróży służbowych, organizacja warsztatów, spotkań wewnętrznych i wyjazdów integracyjnych
Koordynowanie codziennej pracy biura; zaopatrzenie biura i współpraca z usługodawcami np. biura tłumaczeń, firmy kurierskie, poczta, serwisy, administracja budynku), dbanie o estetyczny wygląd biura
Obsługa klientów w ramach usługi Shared Service Center
Administrowanie rozliczeń wewnętrznych i przepływu dokumentów księgowych
Wsparcie administracyjne prowadzonych projektów; ewidencja kosztów projektowych i wsparcie w fakturowaniu
Przygotowywanie i edycja dokumentów oraz prezentacji
Wsparcie i aktywna współpraca w ramach całego back office
Prawnik / Aplikant radcowski lub adwokacki w zespole Legal M&A
Wspólna 70, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie zespołu w obsłudze prawnej transakcji M&A oraz procesów Due Diligence na wszystkich etapach; identyfikowanie potencjalnych problemów i szukanie rozwiązań,
Przygotowywanie projektów umów, oraz dokumentacji transakcyjnej,
Udział w negocjacjach,
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów w zakresie prawa cywilnego i korporacyjnego,
Współpraca z innymi departamentami w firmie, udział w projektach interdyscyplinarnych i międzynarodowych
Prowadzenie projektów Financial Due Diligence (FDD) i udział w projektach z obszaru Fuzji i Przejęć (M&A) oraz pozyskiwania finansowania (Debt advisory), polegający na:
Profesjonalna obsługa administracyjna zarządu i biura: koordynowanie kalendarza spotkań, organizacja spotkań, obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów, organizacja podróży służbowych
Administrowanie rozliczeniami wewnętrznymi i przepływem dokumentów księgowych
Wsparcie w procesie ewidencji projektów i fakturowanie w systemie CRM
Weryfikacja i aktualizacja bazy kontaktów w systemie CRM
Przygotowywanie i edycja dokumentów oraz prezentacji,
Zaopatrzenie biura i współpraca z usługodawcami zewnętrznymi (biura tłumaczeń, firmy kurierskie, remontowe)
Wsparcie i aktywna współpraca w ramach całego back office odpowiedzialnego za bieżącą obsługę administracyjną zespołu
Dbałość o utrzymanie wysokiego standardu prezentacji biura
Wsparcie zespołu w obsłudze prawnej transakcji M&A, przygotowywanie projektów umów, udział w negocjacjach, opiniowanie oraz przygotowywanie dokumentacji transakcyjnej
Wsparcie prawne na wszystkich etapach transakcji, identyfikowanie potencjalnych problemów i przedstawienie rozwiązań
Bieżąca obsługa klientów i doradztwo prawne z zakresu prawa cywilnego, korporacyjnego
Bieżące wsparcie działu oraz współpraca z innymi działami firmy, udział w interdyscyplinarnych projektach
Wsparcie zespołu w obsłudze prawnej transakcji M&A, przygotowywanie projektów umów, udział w negocjacjach, opiniowanie oraz przygotowywanie dokumentacji transakcyjnej
Wsparcie prawne na wszystkich etapach transakcji, identyfikowanie potencjalnych problemów i przedstawienie rozwiązań
Bieżąca obsługa klientów i doradztwo prawne z zakresu prawa cywilnego, korporacyjnego
Bieżące wsparcie działu oraz współpraca z innymi działami firmy, udział w interdyscyplinarnych projektach
Bieżąca obsługa klientów w prowadzonej przez nich działalności gospodarczej w Polsce, spółek z kapitałem zagranicznym, jak i wiodących podmiotów z kapitałem polskim
Sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych dla klientów kancelarii prawnej, z naciskiem na zagadnienia dotyczące nieruchomości
Uczestnictwo w prowadzonych projektach due dilligence, z naciskiem na zagadnienia dotyczące nieruchomości
Sporządzanie projektów umów, dokumentacji projektowej, bezpośredni udział w negocjacjach w ramach realizowanych projektów
Współpraca z doradcami podatkowymi, biznesowymi i księgowymi w grupie JP Weber przy wspólnej realizacji projektów
Aktywne uczestnictwo w wewnętrznych projektach grupy JP Weber zorientowanych na rozwój kancelarii prawnej
istotny wkład w realizację projektów lub prowadzenie projektów z obszarów M&A, corporate finance i pozyskiwania finansowania we współpracy z partnerami z działu M&A Advisory,
przygotowywanie ofert oraz umów dla potencjalnych klientów,
bieżący kontakt z klientem w toku realizacji projektu, koordynowanie przebiegu projektu oraz innych zaangażowanych stron w jego realizację,
proaktywna postawa w budowanie bazy kontaktów z potencjalnymi klientami oraz konwersji „lead” w projekty,
rozwój wiedzy księgowej i transakcyjnej przez szkolenia, pracę projektową oraz wewnętrzne materiały szkoleniowe,
wsparcie w rozwoju procedur i najlepszych praktyk w JP Weber,
wsparcie rozwoju i zastosowania nowych technologii i narzędzi IT w przeprowadzanych analizach w ramach projektów JP Weber (np. Power BI, data analytics, automatyzacja)
istotny wkład w realizację projektów lub prowadzenie projektów z obszarów M&A, corporate finance i pozyskiwania finansowania we współpracy z partnerami z działu M&A Advisory,
przygotowywanie ofert oraz umów dla potencjalnych klientów,
bieżący kontakt z klientem w toku realizacji projektu, koordynowanie przebiegu projektu oraz innych zaangażowanych stron w jego realizację,
proaktywna postawa w budowanie bazy kontaktów z potencjalnymi klientami oraz konwersji „lead” w projekty,
rozwój wiedzy księgowej i transakcyjnej przez szkolenia, pracę projektową oraz wewnętrzne materiały szkoleniowe,
wsparcie w rozwoju procedur i najlepszych praktyk w JP Weber,
wsparcie rozwoju i zastosowania nowych technologii i narzędzi IT w przeprowadzanych analizach w ramach projektów JP Weber (np. Power BI, data analytics, automatyzacja)