Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Uwazajcie na "kiero" z Walcza...zniszczy ciebie bez mrugnięcia okiem....wyścig szczurów w wykonaniu pajaca z Wałcza. Strzeżcie się tej firmy...nikt za wami nie stanie...podłość, podłość i jeszcze raz podłość dla stołka....
To pewnie ten "kolega" co notorycznie wychodził do toalety bezpośrednio przed przerwą śniadaniową i zamknięty w kabinie toalety wyjadał pracownikom śniadania z lodówki.
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (254)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 254 )
Regional HESQ Manager
Szczecin
Wygasła: 04.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Ensure compliance with international and national laws and regulations in the field of HESQ
Implement applicable new global and European regulations and directives
Perform activities that ensure compliance with ISO certification, support in internal and external audits, and be responsible for HESQ and Document management systems
Perform tasks related to legal compliance, e.g. reporting to management and the board, compliance to internal procedures (HOPS/TOPS)
Responsible for REACH compliance
Review and implement local policies or operating guidelines to comply with changes to environmental standards or regulations
Customer complaint management including product quality complaints
Ensure coordination with Yara’s HESQ community (Corporate and YIS HESQ)
Develop and handle Stationary safety plans and projects e.g.: Behavior Based Safety, safety walks, risk assessment, safety inspections and audits
Support executive, strategic decisions of regional management on operational matters
Understand key Supply Chain performance levels (e.g., on-time delivery, total Supply Chain cost, operational feasibility etc.) and seek solutions to improve these metrics
Manage Sales Process Support (East Europe) team: train, supervise and develop, work on process optimization in partnership with local Commercial Teams, Supply Chain Planning & Logistics (EBS), Operations and Finance, TM, Procurement
Control existing flows and inventory stocks in terminals and warehouses
Play a role of SAP Support Super User for the region
Assure continuous improvement: leads/contribute to cross-functional initiatives for optimizing customer on-time delivery, lead-time, inventory, COGI errors in SAP, resource utilization, and forecast accuracy
Digitize, automate, integrate all data inputs for logistic optimization purposes, and build a solid platform of accurate data
Liaise with local organization to provide instructions/correct information to stakeholders and resolve operational issues not documented in the desktop procedures (DTP’s)
Establish scope of project for OMF, Green Fertilizers and low CO2 emission fertilizers
Coordinate activities between key stakeholders in Yara and the partner organization
Work closely with the external partners organization within multiple working streams
Develop or implement program governance, procedures, organization, operation model, milestones, deadlines, risks management system including project steering group and project owners committee
Responsible for stakeholder management and communication plan
Responsible for compliance with internal processes and any legal local requirements
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Utrzymywanie relacji handlowych z siecią dystrybucyjną wynikającą z podziału regionalnego
Realizację planu sprzedaży i planowanie dostaw w obszarze działania
Kontrolę wpływów należności za sprzedane nawozy we współpracy z działem finansowo-księgowym
Zabezpieczenie należności za sprzedane nawozy we współpracy z działami prawnymi i finansowo-księgowymi
Zarządzanie zamówieniami na nawozy od dystrybutorów i bieżącą współpracę z działami logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień
Kontrolę sposobu i jakości przechowywania nawozów u dystrybutorów, nadzór nad zapasami
Udział w targach krajowych i regionalnych
Prowadzenie akcji promocyjnych sprzedaży nawozów (np. organizowanie wystaw i seminariów dla producentów z sektora ogrodniczego)
Promocję usług związanych z usługami ogrodniczymi, realizację dostępnych usług we współpracy z działem marketingu
Doradztwo dla producentów ogrodniczych w zakresie rodzaju, dawek i terminów stosowania nawozów
Współpracę z instytutami naukowymi w celu zwiększenia sprzedaży nawozów i budowania wizerunku firmy
Monitorowanie nowych potrzeb i zjawisk pojawiających się na rynku, mogących mieć znaczenie dla przyszłej działalności firmy oraz obserwowanie działań konkurencji
Registering in SAP documents of receipt of raw materials and release of finished products
Archiving and registering in SAP confection for Terminals
Ordering raw materials, packaging and other materials necessary for the production of horticultural fertilizers
Registering Purchase Order documents in SAP
Ordering office supplies according to current demand; Preparation of sales reports
Office support in the field of current receipt and sending of correspondence and redirection of telephone calls
Preparation and archiving of documentation regarding the transfer of waste; Preparation of summaries, reports and other documentation for local authorities
Administrative support for the Branch Manager; 5S report archiving (LEAN)
Develop, drive, manage and be accountable for all aspects within Operations according planning, milestones and deliverables in accordance with short term Business
Plan and long term Roadmap
Prepare and maintain CAPEX and OPEX budgets according companies needs
Analyze business requirements to identify and define areas of improvement in respect with Safety, Quality and Costs
Drive and improve Health, Environment, Safety, Quality standards including SEVESO and permit requirements
Management of Production standards and process effectiveness through Operational Excellence
Management of Engineering standards, Maintenance Strategy and Asset Care
Management of Quality standards such as ISO 9001 :2015 and Product Stewardship
Management of Warehousing including stock analysis, order picking and site execution
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors
Maintaining commercial relations with the distribution network resulting from the regional division. Updating the commercial offer after the changes introduced by the Commercial Director. Implementation of the sales plan and planning deliveries in the area of operation
Control of the inflow of receivables for sold fertilizers in cooperation with the financial and accounting department, securing receivables for sold fertilizers in cooperation with the legal and financial and accounting departments
Collecting orders for fertilizers from distributors, ongoing cooperation with logistics and production departments in order fulfillment
Control of the manner and quality of fertilizer storage at distributors, supervision of the inventory
Participation in national and regional fairs
Conducting promotional campaigns for the sale of fertilizers (e.g. organizing exhibitions and seminars for gardeners)
Promotion of services related to gardening services, implementation of available services in cooperation with the marketing department
Providing technical advice for gardeners on the type, doses and dates of use of fertilizers, cooperation with scientific institutes in order to increase the sales of fertilizers and build the company's image
Monitoring new needs and phenomena emerging on the market that may be important for the future activities of the company and observing the activities of competitors