Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (182)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 182 )
Analityk Biznesowo-Systemowy (do zespołu scrumowego)
Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie wymagań biznesowych, opisywanie procesów biznesowych, zbieranie zakresu potrzeb biznesowych związanych z realizowaną inicjatywą
Szukanie najlepszych rozwiązań realizacji wymagań z zespołem
Ustalanie z Włascicielem biznesowym MVP zakresu inicjatywy
Analiza wpływu wykonywanej zmiany na istniejące funkcjonalności w systemie
Przygotowanie szacunków oraz ograniczeń, ryzyk i przedstawianie ich Product Owner, Właścicielowi biznesowemu
Tworzenie „Epics, Stories, Tasks,” zarządzanie procesem pielęgnacji procesów, w tym szacowanie i analizę w codziennym procesie
Wspieranie zespołu w realizacji celu sprintu, wychodzenie poza zakres roli analityka np. wsparcie przy testach
Współpraca z zespołem podczas fazy projektowania, aby zapewnić spełnienie wymagań biznesowych
W momencie podjęcie zadania analityk przyjmuje rolę analityka wiodącego:Zarządzając wszystkimi aspektami wpływu, zakresu, harmonogramu, jakości, ryzyka; Prowadzi PBR związane z daną inicjatywą
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Analityk Biznesowo-Systemowy (do zespołu scrumowego)
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 12.05.2024
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie wymagań biznesowych, opisywanie procesów biznesowych, zbieranie zakresu potrzeb biznesowych związanych z realizowaną inicjatywą
Szukanie najlepszych rozwiązań realizacji wymagań z zespołem
Ustalanie z Włascicielem biznesowym MVP zakresu inicjatywy
Analiza wpływu wykonywanej zmiany na istniejące funkcjonalności w systemie
Przygotowanie szacunków oraz ograniczeń, ryzyk i przedstawianie ich Product Owner, Właścicielowi biznesowemu
Tworzenie „Epics, Stories, Tasks,” zarządzanie procesem pielęgnacji procesów, w tym szacowanie i analizę w codziennym procesie
Wspieranie zespołu w realizacji celu sprintu, wychodzenie poza zakres roli analityka np. wsparcie przy testach
Współpraca z zespołem podczas fazy projektowania, aby zapewnić spełnienie wymagań biznesowych
W momencie podjęcie zadania analityk przyjmuje rolę analityka wiodącego:Zarządzając wszystkimi aspektami wpływu, zakresu, harmonogramu, jakości, ryzyka; Prowadzi PBR związane z daną inicjatywą
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Menadżer produktu (obszar ubezpieczeń komunikacyjnych)
Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozycjonowanie i dostosowanie produktu do rynku uwzględniająć analizy potrzeb klientów, konkurencji i rentowności produktu;
Opracowanie reguł biznesowych do produktu technicznego i przygotowanie wymagań dla wdrożenia logiki produktu w systemie;
Opracowanie założeń dla ścieżek i procesów związanych z produktem i ścisła współpraca z innymi departamentami (m.in. z obszarem taryfy przy przygotowaniu polityki cenowej czy IT we wdrożeniu systemowym produktu);
Tworzenie dokumentacji produktowej (OWU, wzorce dokumentacji dla klienta, procedury, wymagania biznesowe dla systemu IT);
Współpraca przy tworzeniu strategii, materiałów marketingowych oraz komunikacji około produktowej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych;
Udział w monitorowaniu wyników sprzedaży produktów w modelu omnikanałowym (w tym kontrolowanie kosztów i budżetu), poszukiwanie sposobów zwiększania poziomu sprzedaży
Menadżer produktu (obszar ubezpieczeń komunikacyjnych)
Wrocław
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozycjonowanie i dostosowanie produktu do rynku uwzględniająć analizy potrzeb klientów, konkurencji i rentowności produktu;
Opracowanie reguł biznesowych do produktu technicznego i przygotowanie wymagań dla wdrożenia logiki produktu w systemie;
Opracowanie założeń dla ścieżek i procesów związanych z produktem i ścisła współpraca z innymi departamentami (m.in. z obszarem taryfy przy przygotowaniu polityki cenowej czy IT we wdrożeniu systemowym produktu);
Tworzenie dokumentacji produktowej (OWU, wzorce dokumentacji dla klienta, procedury, wymagania biznesowe dla systemu IT);
Współpraca przy tworzeniu strategii, materiałów marketingowych oraz komunikacji około produktowej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych;
Udział w monitorowaniu wyników sprzedaży produktów w modelu omnikanałowym (w tym kontrolowanie kosztów i budżetu), poszukiwanie sposobów zwiększania poziomu sprzedaży
Przygotowywanie i przeprowadzanie audytów w Zakładzie Ubezpieczeń w szczególności w zakresie kwestii merytorycznych w obszarze aktuarialnym, walidacji modeli oraz danych ilościowych;
Identyfikacja ryzyka w badanych obszarach, ocena procesów w organizacji, sporządzanie planu, zakresu i metodyki audytu;
Zbieranie i analiza danych oraz opracowywanie materiałów i informacji w zakresie objętym badaniem;
Rekomendowanie działań usprawniających, zapobiegawczych i naprawczych;
Monitorowanie i raportowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu;
Prezentowanie wyników audytów, przygotowywanie sprawozdań, raportów, informacji i materiałów dotyczących działań Departamentu Audytu;
tworzenie procesów, systemów oraz raportów w obszarze przeciwdziałania nadużyciom w obszarze underwritingu oraz likwidacji szkód komunikacyjnych i majątkowych
analiza spraw szkodowych w szczególności ustalenia czy wystąpiły okoliczności wskazujące na wyłudzenie odszkodowania bądź jego próbę
prowadzenie postepowań wyjaśniających - wywiady, wizje lokalne, weryfikacja dokumentacji
przygotowywanie projektów zawiadomień o przestępstwie
udzielanie konsultacji w prowadzonych sprawach odszkodowawczych
identyfikacja obszarów zagrożonych nadużyciami oraz inicjowanie działań prewencyjnych
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z policją, sądami, zakładami ubezpieczeń oraz innymi instytucjami
tworzenie procesów, systemów oraz raportów w obszarze przeciwdziałania nadużyciom w obszarze underwritingu oraz likwidacji szkód komunikacyjnych i majątkowych
analiza spraw szkodowych w szczególności ustalenia czy wystąpiły okoliczności wskazujące na wyłudzenie odszkodowania bądź jego próbę
prowadzenie postepowań wyjaśniających - wywiady, wizje lokalne, weryfikacja dokumentacji
przygotowywanie projektów zawiadomień o przestępstwie
udzielanie konsultacji w prowadzonych sprawach odszkodowawczych
identyfikacja obszarów zagrożonych nadużyciami oraz inicjowanie działań prewencyjnych
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z policją, sądami, zakładami ubezpieczeń oraz innymi instytucjami
Analityk Biznesowo-Systemowy (do zespołu scrumowego)
Warszawa
Wygasła: 28.02.2024
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie wymagań biznesowych, opisywanie procesów biznesowych, zbieranie zakresu potrzeb biznesowych związanych z realizowaną inicjatywą
Szukanie najlepszych rozwiązań realizacji wymagań z zespołem
Ustalanie z Włascicielem biznesowym MVP zakresu inicjatywy
Analiza wpływu wykonywanej zmiany na istniejące funkcjonalności w systemie
Przygotowanie szacunków oraz ograniczeń, ryzyk i przedstawianie ich Product Owner, Właścicielowi biznesowemu
Tworzenie „Epics, Stories, Tasks,” zarządzanie procesem pielęgnacji procesów, w tym szacowanie i analizę w codziennym procesie
Wspieranie zespołu w realizacji celu sprintu, wychodzenie poza zakres roli analityka np. wsparcie przy testach
Współpraca z zespołem podczas fazy projektowania, aby zapewnić spełnienie wymagań biznesowych
W momencie podjęcie zadania analityk przyjmuje rolę analityka wiodącego:Zarządzając wszystkimi aspektami wpływu, zakresu, harmonogramu, jakości, ryzyka; Prowadzi PBR związane z daną inicjatywą
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Analityk Biznesowo-Systemowy (do zespołu scrumowego)
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 28.02.2024
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie wymagań biznesowych, opisywanie procesów biznesowych, zbieranie zakresu potrzeb biznesowych związanych z realizowaną inicjatywą
Szukanie najlepszych rozwiązań realizacji wymagań z zespołem
Ustalanie z Włascicielem biznesowym MVP zakresu inicjatywy
Analiza wpływu wykonywanej zmiany na istniejące funkcjonalności w systemie
Przygotowanie szacunków oraz ograniczeń, ryzyk i przedstawianie ich Product Owner, Właścicielowi biznesowemu
Tworzenie „Epics, Stories, Tasks,” zarządzanie procesem pielęgnacji procesów, w tym szacowanie i analizę w codziennym procesie
Wspieranie zespołu w realizacji celu sprintu, wychodzenie poza zakres roli analityka np. wsparcie przy testach
Współpraca z zespołem podczas fazy projektowania, aby zapewnić spełnienie wymagań biznesowych
W momencie podjęcie zadania analityk przyjmuje rolę analityka wiodącego:Zarządzając wszystkimi aspektami wpływu, zakresu, harmonogramu, jakości, ryzyka; Prowadzi PBR związane z daną inicjatywą
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Młodszy Analityk (Data Scientist) ds. Taryfikacji ubezpieczeń komunikacyjnych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Projektowanie procesów taryfikacyjnych w tworzącym się produkcie ubezpieczeń komunikacyjnych, rozwiązywanie niestandardowych problemów;
Budowa i implementacja modeli klasyfikacyjnych oraz regresyjnych w obszarach takich jak zarządzanie ryzykiem ubezpieczeniowym, segmentacja pojazdów oraz geografii, strategie pricingowe czy zarządzanie administracyjne;
Przygotowywanie i walidacja danych niezbędnych do tworzenia modeli prognostycznych;
Testowanie zakładanych hipotez oraz analiza wpływu zmian taryfowych na wyniki sprzedaży i rentowność;
Okresowe przeprowadzanie walidacji modeli prognozujących i analiza ich jakości;
Automatyzacja procesów diagnostycznych;
Projektowanie i przygotowywanie bierzących raportów monitorujących rentowność, sprzedaż oraz adekwatność taryfy. Automatyzacja raportów
Ścisła współpraca z Departamentami produktowymi, siecią sprzedaży i IT;
tworzenie procesów, systemów oraz raportów w obszarze przeciwdziałania nadużyciom w obszarze underwritingu oraz likwidacji szkód komunikacyjnych i majątkowych
analiza spraw szkodowych w szczególności ustalenia czy wystąpiły okoliczności wskazujące na wyłudzenie odszkodowania bądź jego próbę
prowadzenie postepowań wyjaśniających - wywiady, wizje lokalne, weryfikacja dokumentacji
przygotowywanie projektów zawiadomień o przestępstwie
udzielanie konsultacji w prowadzonych sprawach odszkodowawczych
identyfikacja obszarów zagrożonych nadużyciami oraz inicjowanie działań prewencyjnych
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z policją, sądami, zakładami ubezpieczeń oraz innymi instytucjami
tworzenie procesów, systemów oraz raportów w obszarze przeciwdziałania nadużyciom w obszarze underwritingu oraz likwidacji szkód komunikacyjnych i majątkowych
analiza spraw szkodowych w szczególności ustalenia czy wystąpiły okoliczności wskazujące na wyłudzenie odszkodowania bądź jego próbę
prowadzenie postepowań wyjaśniających - wywiady, wizje lokalne, weryfikacja dokumentacji
przygotowywanie projektów zawiadomień o przestępstwie
udzielanie konsultacji w prowadzonych sprawach odszkodowawczych
identyfikacja obszarów zagrożonych nadużyciami oraz inicjowanie działań prewencyjnych
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z policją, sądami, zakładami ubezpieczeń oraz innymi instytucjami
Analityk Biznesowo-Systemowy (do zespołu scrumowego)
Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie wymagań biznesowych, opisywanie procesów biznesowych, zbieranie zakresu potrzeb biznesowych związanych z realizowaną inicjatywą
Szukanie najlepszych rozwiązań realizacji wymagań z zespołem
Ustalanie z Włascicielem biznesowym MVP zakresu inicjatywy
Analiza wpływu wykonywanej zmiany na istniejące funkcjonalności w systemie
Przygotowanie szacunków oraz ograniczeń, ryzyk i przedstawianie ich Product Owner, Właścicielowi biznesowemu
Tworzenie „Epics, Stories, Tasks,” zarządzanie procesem pielęgnacji procesów, w tym szacowanie i analizę w codziennym procesie
Wspieranie zespołu w realizacji celu sprintu, wychodzenie poza zakres roli analityka np. wsparcie przy testach
Współpraca z zespołem podczas fazy projektowania, aby zapewnić spełnienie wymagań biznesowych
W momencie podjęcie zadania analityk przyjmuje rolę analityka wiodącego:Zarządzając wszystkimi aspektami wpływu, zakresu, harmonogramu, jakości, ryzyka; Prowadzi PBR związane z daną inicjatywą
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Analityk Biznesowo-Systemowy (do zespołu scrumowego)
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.11.2023
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie wymagań biznesowych, opisywanie procesów biznesowych, zbieranie zakresu potrzeb biznesowych związanych z realizowaną inicjatywą
Szukanie najlepszych rozwiązań realizacji wymagań z zespołem
Ustalanie z Włascicielem biznesowym MVP zakresu inicjatywy
Analiza wpływu wykonywanej zmiany na istniejące funkcjonalności w systemie
Przygotowanie szacunków oraz ograniczeń, ryzyk i przedstawianie ich Product Owner, Właścicielowi biznesowemu
Tworzenie „Epics, Stories, Tasks,” zarządzanie procesem pielęgnacji procesów, w tym szacowanie i analizę w codziennym procesie
Wspieranie zespołu w realizacji celu sprintu, wychodzenie poza zakres roli analityka np. wsparcie przy testach
Współpraca z zespołem podczas fazy projektowania, aby zapewnić spełnienie wymagań biznesowych
W momencie podjęcie zadania analityk przyjmuje rolę analityka wiodącego:Zarządzając wszystkimi aspektami wpływu, zakresu, harmonogramu, jakości, ryzyka; Prowadzi PBR związane z daną inicjatywą
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Wrocław
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Realizacja projektów związanych z raportowaniem oraz prezentacją danych w celu spełnienia aktualnych wymagań biznesowych kierownictwa departamentów oraz instytucji nadzorujących działalność operacyjną przedsiębiorstwa;
Analiza danych biznesowych z użyciem narzędzi bazodanowych i języka SQL;
Rozpoznawanie trendów w danych, praca na danych oraz wyciąganie wniosków biznesowych;
Doradztwo dla działów biznesowych w zakresie korzystania z platformy raportowej;
Zapewnienie dobrej jakości danych poprzez rozwiązywanie zgłoszeń o błędach w zakresie działania i spójności raportów na platformie BI;
Lokalizowanie i definiowanie nowych możliwości poprawy procesów w zakresie danych;
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Warszawa
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Wrocław
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Przegląd i aktualizacja wykorzystywanych narzędzi i technologii
Opiniowanie założeń realizacyjnych, kosztów i zakresu projektów
Współpraca z dostawcami i poddostawcami oprogramowania oraz zasobów
Nadzór nad utrzymaniem całej infrastruktury IT, aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu IT w całym jego zakresie oraz IT governance
Zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego i danych, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami prawa
Kontrola budżetu CAPEX/OPEX
Współpraca z dyrektorami pozostałych działów organizacji w zakresie potrzeb informatycznych
Współpraca z dostawcami w ramach ustalonych SLA (w tym zarządzanie wymogami regulacyjnymi i prawnymi włączając KNF)
Zarządzanie pełnym cyklem życia aplikacji i systemów od ich wstępnego planowania, rozwoju do wycofania
Opracowywanie raportów i proponowanie usprawnień w działaniu operacyjnym działu IT
Realizacja strategicznych celów biznesowe i zarządzanie strategicznymi systemami
Określanie, wdrażanie i aktualizowanie metod, procesów, procedur, praktyk
Specjalista ds. Raportowania i Sprawozdawczości Finansowej
Wrocław
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie informacji finansowych dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych w oparciu o zapisy księgi głównej i dane z hurtowni danych
Analiza i weryfikacja zapisów księgowych, zapewniająca zgodność i poprawność z zasadami rachunkowości i wymogami instytucji zewnętrznych i Grupy
Odpowiedzialność za analizę danych niezbędnych do raportowania na potrzeby Grupy oraz przygotowywanie okresowych sprawozdań dla celów konsolidacji
Uczestniczenie w tworzeniu, wykonywaniu i rozwijaniu procedur związanych z raportowaniem konsolidacyjnym
Współpraca z innymi działami w zakresie gromadzenia danych na potrzeby raportowania
Wsparcie w procesach udoskonalania funkcjonalności raportowych i tworzenia nowych rozwiązań i narzędzi mających na celu optymalizację i automatyzację procesów raportowych
Współpraca z audytorami podczas badania sprawozdań finansowych i konsolidacyjnych
Bieżące monitorowanie zmian w MSSF i przepisach polskiego prawa związanego ze sprawozdawczością finansową oraz implementowanie tych zmian w Spółce
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Wrocław
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Wsparcie naszego zespołu w weryfikacji baz klientów przy użyciu narzędzi wspomagających
Analiza alertów pod kątem ryzyka występowania klientów na listach osób zajmujących eksponowane stanowisko polityczne zgodnie z wymogami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu i standardami Grupy Credit Agricole (analiza, porównanie danych, wyszukanie dodatkowych informacji w innym narzędziu i innych wiarygodnych źródłach)
W trakcie pracy będziesz wspierać nasz zespół w bieżących zadaniach
Nauczysz się pracy w grupie, rozwiniesz swoje umiejętności logicznego i analitycznego myślenia, realizacji celów pod presją czasu oraz samodzielności w działaniu
Kompleksowe wsparcie procesów z różnych obszarów HR w firmie
Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, w tym poprzez stały kontakt i współpracę z menedżerami oraz pracownikami firmy
Prowadzenie procesów administracji HR we współpracy z zewnętrznym biurem kadrowo-płacowym, w tym: koordynowanie obiegu dokumentów pracowniczych, przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych, w tym publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, umawianie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi
Koordynacja działań HR w zakresie onboardingu, oceny rocznej, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz komunikacji wewnętrznej
Wparcie dla menedżerów i proponowanie rozwiązań HR, odpowiadających potrzebom biznesowym
Sporządzanie prezentacji, raportów i analiz HR dla potrzeb wewnętrznych, raportowania w grupie kapitałowej, oraz instytucji zewnętrznych
Rozwój i zarządzanie pakietem benefitów pracowniczych
Doradztwo w zakresie prawa pracy, polityk i procesów HR, oraz udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji HR
Udział w rozwijaniu projektów mających na celu m.in. podnoszenie zaangażowania pracowników, tworzenia przyjaznego środowiska pracy
Wsparcie organizacji wydarzeń firmowych w zależności od potrzeb
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Warszawa
Wygasła: 03.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych, obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Specjalista ds. aktuarialnych – Ubezpieczenia Komunikacyjne
Warszawa
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych (w szczególności dla produktów majątkowych), obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Kompleksowe wsparcie procesów z różnych obszarów HR w firmie
Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, w tym poprzez stały kontakt i współpracę z menedżerami oraz pracownikami firmy
Prowadzenie procesów administracji HR we współpracy z zewnętrznym biurem kadrowo-płacowym, w tym: koordynowanie obiegu dokumentów pracowniczych, przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych, w tym publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, umawianie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi
Koordynacja działań HR w zakresie onboardingu, oceny rocznej, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz komunikacji wewnętrznej
Wparcie dla menedżerów i proponowanie rozwiązań HR, odpowiadających potrzebom biznesowym
Sporządzanie prezentacji, raportów i analiz HR dla potrzeb wewnętrznych, raportowania w grupie kapitałowej, oraz instytucji zewnętrznych
Rozwój i zarządzanie pakietem benefitów pracowniczych
Doradztwo w zakresie prawa pracy, polityk i procesów HR, oraz udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji HR
Udział w rozwijaniu projektów mających na celu m.in. podnoszenie zaangażowania pracowników, tworzenia przyjaznego środowiska pracy
Wsparcie organizacji wydarzeń firmowych w zależności od potrzeb
Przygotowywanie wyliczeń rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności, w szczególności budowa i utrzymanie modelu wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
Udział w wyliczenia kapitałowego wymogu wypłacalności
Tworzenie dokumentacji technicznej
Analiza rentowności produktów ubezpieczeniowych
Udział w przygotowywaniu projekcji finansowych oraz kapitałowych
Analiza potrzeb reasekuracyjnych, obsługa umów reasekuracyjnych
Wsparcie innych zespołów w zadaniach wymagających wiedzy aktuarialnej
Przygotowywanie raportów w ramach różnych potrzeb biznesowych (dane finansowe, sprzedażowe, inne)
Praca nad poprawą narzędzi i procesu raportowania
Aktywne szukanie rozwiązań optymalizacyjnych w procesie tworzenia narzędzi raportowych
Przygotowywanie raportów i Dashboardów (wraz z rekomendacjami i komentarzami) niezbędnych do mierzenia kluczowych wskaźników efektywnościowych i jakościowych w organizacji m.in. w obszarze jakości danych
Zarządzanie pulpitami informacyjnymi z regułami i wskaźnikami jakości danych dla różnych obszarów w Spółce w narzędziu BI
Komunikacja i współpraca z innymi działami w obszarze jakości danych
Zarządzanie modułem jakości danych w narzędziu BI
Przygotowywanie prezentacji i prezentowanie wyników kontroli jakości danych w Spółce
Przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczej poprzez dedykowane narzędzia raportowe BI
Praca nad poprawą jakości danych w Spółce
Współpraca z zagranicznymi jednostkami w języku angielskim
W pierwszym okresie pracy aktywny udział w projekcie wdrożenia ubezpieczeń komunikacyjnych:
Opracowanie wewnętrznych norm i procedur mających zmaksymalizować wydajność procesów w zakresie Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Opracowanie oraz wdrożenie procesów w tym w zakresie rozwoju aplikacji systemowych
Zbudowanie zespołu likwidacji szkód komunikacyjnych
Umiejętności negocjowania umów oraz ustalania zasad współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa - ustawy o działalności ubezpieczeniowej, ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, kodeksu cywilnego, kodeksu drogowego, kodeksu karnego, praktyki ubezpieczeniowej, aktualnego orzecznictwa, regulacji
Negocjowanie i nadzorowanie umów z Partnerami zewnętrznymi w zakresie czynności likwidacyjnych
Udzielanie odpowiedzi na zapytania Regulatorów
Opiniowanie spraw Sądowych
Nadzorowanie poprawności realizowania procesów wewnętrznych
Weźmiesz odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie wybranych produktów w obszarze ubezpieczeń w szczególności całego produktu ubezpieczeń motoryzacyjnych
Będziesz inicjować działania zmierzające do rozwoju nowych oraz modyfikacji istniejących funkcjonalności produktów
Będziesz ustalać priorytety i zarządzać i tworzyć backlog oraz user stories we współpracy z product managerem
Podejmiesz się nadzorowania poszczególnych etapów rozwoju produktu oraz raportowania postępów prac
Będziesz zbierać oraz precyzować wymagania oraz sposób wykorzystania produktu przez użytkowników
Wspieranie zespołu deweloperskiego w rozumieniu celów, identyfikacji z potrzebami klienta i budowaniu zaangażowania w projekt
Zapewnienie aby wszystkie wymagania były odpowiednio reprezentowane w JIRA, Confluence
Współpraca z innymi członkami innych zespołów w celu wykrycia przeoczeń i w usprawnianiu procesów związanych ze zmianami, problemami, incydentami, nowymi wymaganiami
Utrzymywanie dokumentacji systemowej zgodnie ze zdefiniowanym zakresem
Kompleksowe wsparcie procesów z różnych obszarów HR w firmie
Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, w tym poprzez stały kontakt i współpracę z menedżerami oraz pracownikami firmy
Prowadzenie procesów administracji HR we współpracy z zewnętrznym biurem kadrowo-płacowym, w tym: koordynowanie obiegu dokumentów pracowniczych, przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych, w tym publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, umawianie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi
Koordynacja działań HR w zakresie onboardingu, oceny rocznej, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz komunikacji wewnętrznej
Wparcie dla menedżerów i proponowanie rozwiązań HR, odpowiadających potrzebom biznesowym
Sporządzanie prezentacji, raportów i analiz HR dla potrzeb wewnętrznych, raportowania w grupie kapitałowej, oraz instytucji zewnętrznych
Rozwój i zarządzanie pakietem benefitów pracowniczych
Doradztwo w zakresie prawa pracy, polityk i procesów HR, oraz udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji HR
Udział w rozwijaniu projektów mających na celu m.in. podnoszenie zaangażowania pracowników, tworzenia przyjaznego środowiska pracy
Wsparcie organizacji wydarzeń firmowych w zależności od potrzeb
Przygotowywanie raportów w ramach różnych potrzeb biznesowych (dane finansowe, sprzedażowe, inne)
Praca nad poprawą narzędzi i procesu raportowania
Aktywne szukanie rozwiązań optymalizacyjnych w procesie tworzenia narzędzi raportowych
Przygotowywanie raportów i Dashboardów (wraz z rekomendacjami i komentarzami) niezbędnych do mierzenia kluczowych wskaźników efektywnościowych i jakościowych w organizacji m.in. w obszarze jakości danych
Zarządzanie pulpitami informacyjnymi z regułami i wskaźnikami jakości danych dla różnych obszarów w Spółce w narzędziu BI
Komunikacja i współpraca z innymi działami w obszarze jakości danych
Zarządzanie modułem jakości danych w narzędziu BI
Przygotowywanie prezentacji i prezentowanie wyników kontroli jakości danych w Spółce
Przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczej poprzez dedykowane narzędzia raportowe BI
Praca nad poprawą jakości danych w Spółce
Współpraca z zagranicznymi jednostkami w języku angielskim
Przygotowywanie raportów w ramach różnych potrzeb biznesowych (dane finansowe, sprzedażowe, inne)
Praca nad poprawą narzędzi i procesu raportowania
Aktywne szukanie rozwiązań optymalizacyjnych w procesie tworzenia narzędzi raportowych
Przygotowywanie raportów i Dashboardów (wraz z rekomendacjami i komentarzami) niezbędnych do mierzenia kluczowych wskaźników efektywnościowych i jakościowych w organizacji m.in. w obszarze jakości danych
Zarządzanie pulpitami informacyjnymi z regułami i wskaźnikami jakości danych dla różnych obszarów w Spółce w narzędziu BI
Komunikacja i współpraca z innymi działami w obszarze jakości danych
Zarządzanie modułem jakości danych w narzędziu BI
Przygotowywanie prezentacji i prezentowanie wyników kontroli jakości danych w Spółce
Przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczej poprzez dedykowane narzędzia raportowe BI
Praca nad poprawą jakości danych w Spółce
Współpraca z zagranicznymi jednostkami w języku angielskim
W zawiązku z ambitnymi planami rozwoju biznesu w Polsce spółki ubezpieczeniowe Credit Agricole poszukują współpracownika, który pomoże w rozbudowie sieci dystrybucji B2B2C. Twoim głównym zadaniem będzie nawiązanie współpracy z nowymi agentami instytucjonalnymi, dlatego zapraszamy, jeśli chciałbyś mieć znaczący wpływ na strategiczne kierunki rozwoju spółek z grupy CA i współuczestniczyć w budowaniu pozycji Grupy CA na Polskim rynku